دفتر تجارت الكترونيك ولقان

كلاس آموزش فست فود شامل رسپي (دستور غذاي) فست فودي، نگهداري و آماده‌سازي مواد اوليه، استفاده از تجهي

آموزش فست فود

كلاس آموزش فست فود شامل رسپي (دستور غذاي) فست فودي، نگهداري و آماده‌سازي مواد اوليه، استفاده از تجهيزات آشپزخانه فست فود در پخت غذا و نحوه سرو غذاهاي منوي فست فود در محيط شبيه‌سازي شده.

09126011937

پيتزا و خمير پيتزابرگر و ساندويچكنتاكي و سوخاريپاستا و اسپاگتيآموزش فست فود حرفه‌اي كلاس آموزش دستور غذاي (رسپي) فست فود، آماده‌سازي و نگهداري مواد اوليه فست فود، استفاده از تجهيزات حرفه‌اي آشپزخانه فست فود و نحوه تزيين و سرو غذاهاي منوي فست فود در محيطي كاملاً شبيه‌سازي شده. 

37

انواع پيتزا و خمير پيتزا

آموزش تهيه حدود 40 نوع پيتزا و خمير پيتزا

43

انواع ساندويچ و برگر

آموزش پخت بيش از 40 نوع ساندويچ و برگر

28

انواع سوخاري و كنتاكي

آموزش رسپي حدود 30 نوع سوخاري و كنتاكي

42

انواع پاستا و اسپاگتي

آموزش رسپي بيش از 40 نوع اسپاگتي و پاستا

كلاس آموزش فست فود

كارگاه آموزش نحوه آماده‌سازي و طرز پخت انواع پيتزا، برگر، ساندويچ، سوخاري، كنتاكي، پاستا، اسپاگتي، سالاد و پيش‌غذاي فست فودي با تجهيزات پيشرفته فست فود.

آموزش پيتزا و خمير پيتزا

آموزش دستور پخت انواع پيتزاهاي آمريكايي و ايتاليايي و خمير پيتزا اعم از مارگاريتا، پيتزا مخصوص، پيتزا مخلوط، پپروني، پيتزا استيك، پيتزا گوشت و قارچ، پيتزا مرغ، پيتزا ديترويت، پيتزا خاچاپوري، پيتزاي كباب، پيتزا نيو هاون، بورك، پيتزاي سرخ‌شده، پيتزاي شيكاگو، پيتزاي نيويوركي، پيتزاي سيسيلي، پيتزاي يوناني، پيتزاي كاليفرنيا، پيتزاي ايراني و ... با استفاده از فر مخصوص، تنور و ساير تجهيزات پخت پيتزا در فست فود. درباره پيتزا - پيتزا چيست؟

آموزش فست فود - پيتزا و خمير پيتزا

آموزش برگر و ساندويچ

آموزش تهيه انواع برگر و ساندويچ با نان مخصوص اعم از همبرگر، چيز برگر، چيكن برگر، اسموكي برگر، چيكن باربيكيو، چيمي چوري برگر، كسادي‌اي مرغ و پنير، همبرگر گوشت، برگر تركي، برگر مرغ، برگر سويا، برگر بوقلمون، برگر سبزيجات، ساندويچ مرغ، ساندويچ پيتزا، ساندويچ سبزيجات، ساندويچ استيك، ساندويچ گوشت، ساندويچ خرچنگ، ساندويچ كوبان، ساندويچ مالوركا در محيط شبيه‌سازي شده فست فود. درباره ساندويچ و برگر چه ميدانيد؟

آموزش فست فود - برگر و ساندويچ

آموزش پاستا و اسپاگتي

آموزش پخت پاستا و اسپاگتي مانند پاستاي كالنولي، پاستاي صدفي، پاستا ديتاليني، پاستا فتوچيني، لازانيا، ماكاروني، مانيكوتي، پاستا اورچيتي، پاستا پاپاردله، پاستا پاستينا، پاستا پنه، پاستا روتله، پاستا روتيني، پاستا تالياتله، پاستا زيتي، پاستا فوزيلي، اسپاگتي، فتوچيني، پاستا آلفردو، پاستا بلونز، پاستاي ميگو، پاستا با سس پستو، پاستا ريگاتوني، پاستا آرتزو، پاستا راگو، پاستا كاربونارا و سس مخصوص.تفاوت انواع پاستا و ماكاروني چيست؟

آموزش فست فود - پاستا و اسپاگتي

آموزش سوخاري و كنتاكي

آموزش حرفه‌اي نحوه تهيه بهترين آرد سوخاري و پخت انواع سوخاري و كنتاكي با استفاده از هني پني و تجهيزات حرفه‌اي آشپزخانه فست فود مانند كتف و بال سوخاري، مرغ اسپايسي، فيله مرغ استريپس، قارچ سوخاري، پاچيني، مرغ كنتاكي به روش KFC، چيپس و ماهي، پياز سوخاري، ميگو سوخاري، ماهي سوخاري، بلدرچين و بوقلمون سوخاري، شنيسل مرغ، سيب زميني سوخاري، چيكن استريپس و ... اطلاعات بيشتر درباره انواع سوخاري

آموزش فست فود - سوخاري

09126011937

آموزش صفر تا صد فست فودآموزش فست فود از ابتدا تا انتها. از انتخاب و تهيه مواد اوليه، آماده‌سازي و نگهداري، رسپي و دستور پخت غذا تا چيدمان و نحوه سرو غذا يا بسته‌بندي و دليوري در فست فود.مراحل تهيه غذا در فست فود

آموزش تهيه و نگهداري از مواد اوليه فست فود، آماده‌سازي غذا، آموزش رسپي و دستور غذاي فست فودي، آداب سرور غذا و شستشو و نگهداري از تجهيزات و ماشين‌آلات آشپزخانه فست فود به‌صورت حرفه‌اي و عملي.

1

آموزش تهيه مواد اوليه فست فود:

آموزش نحوه انتخاب و تهيه مواد اوليه تازه و مرغوب براي فست فود با توجه به منوي غذاي فست فود و قيمت آن. معرفي لينك‌ها و كانال‌هاي تهيه مواد اوليه ارزان و باكيفيت فست فود.

2

آموزش نگهداري مواد اوليه:

آموزش شيوه صحيح نگهداري مواد اوليه و استفاده از تجهيزات نگه‌دارنده براي نگهداري مواد اوليه فست فود به‌صورت تازه و با حفظ ارزش غذايي آنها در طولاني‌ترين مدت ممكن.

3

نحوه آماده سازي غذا در فست فود:

آموزش نحوه آماده‌سازي مواد اوليه موردنياز فست فود با استفاده از تجهيزات حرفه‌اي و با توجه به منوي غذا، جهت سرعت بخشيدن و افزايش سهولت در مراحل پخت غذا در فست فود.

4

رسپي و دستور غذاي فست فودي:

ارائه رسپي و آموزش دستور غذاي انواع غذاهاي منوي فست فود اعم از پيتزا، ساندويچ، برگر، سوخاري، كنتاكي، پاستا، اسپاگتي و ... با استفاده از تجهيزات پخت غذا در آشپزخانه فست فود.

5

آموزش نگهداري غذا در فست فود:

آموزش نگهداري غذاي فست فودي و كار با تجهيزات سرد و گرم نگه‌دارنده غذا، نحوه استفاده از انواع ديسپلي سرد و گرم، كار با دستگاه‌هاي وكيوم، بسته‌بندي غذا، دليوري و ...

6

آموزش آداب سرو غذا در فست فود:

آموزش پرسيون و نحوه سرو غذا به‌صورت حرفه‌اي در فست فود، نكات مهم در خصوص نحوه تزيين، مقدار مناسب غذا، خدمات و چيدمان ميز غذا، انواع سبك‌هاي پذيرايي و ...

7

آموزش شستشو و نگهداري از تجهيزات:

آموزش نحوه صحيح شستشو در فست فود و نحوه صحيح به‌كارگيري و نگهداري از دستگاه‌ها، ماشين‌آلات و تجهيزات آشپزخانه صنعتي در فست فود به‌صورت عملي.

كلاس آموزش فست فود در تهران

آموزش انتخاب و تهيه مواد اوليه فست فود، آماده سازي و نگهداري مواد اوليه، ارائه رسپي و دستور پخت غذا، چيدمان ميز و نحوه سرو غذا و بسته بندي و دليوري آن در فست فود.

آموزش پيتزا و خمير پيتزا

0 ريال

كلاس آموزش پخت انواع پيتزا و خمير پيتزا به‌صورت فشرده و حرفه‌اي در محيط شبيه‌سازي شده به فست فود و با استفاده از تجهيزات مدرن آشپزخانه فست فود.

آموزش سوخاري و كنتاكي

0 ريال

كلاس آموزش تهيه پودر سوخاري و پخت انواع سوخاري و كنتاكي به‌صورت فشرده و حرفه‌اي و با استفاده از تجهيزات مدرن آشپزخانه فست فود.

آموزش ساندويچ و برگر

0 ريال

كلاس آموزش رسپي انواع ساندويچ و برگر به‌صورت فشرده و حرفه‌اي در محيط شبيه‌سازي شده به فست فود و با استفاده از تجهيزات مدرن آشپزخانه فست فود.

آموزش پاستا و اسپاگتي

0 ريال

كلاس آموزش پخت پاستا و اسپاگتي به‌صورت فشرده و حرفه‌اي در محيط شبيه‌سازي شده به فست فود و با استفاده از تجهيزات مدرن آشپزخانه فست فود.

آموزش راه اندازي فست فود

0 ريال

كلاس آموزش راه‌اندازي فست فود از صفر تا صد تهيه طرح راه اندازي فست فود، خريد تجهيزات فست فود، طراحي منو و آموزش رسپي، آموزش پرسنل فست فود و ...

آموزش سالاد و پيش غذا

0 ريال

كلاس آموزش تهيه انواع سالاد و پيش‌غذا به‌صورت فشرده و حرفه‌اي در محيطي شبيه‌سازي شده به فست فود و با استفاده از تجهيزات مدرن آشپزخانه فست فود.

چرا آموزش فست فود توسط IRANHFC؟

آموزش فست فود با تجهيزات مدرن آشپزخانه فست فود زير نظر اساتيد و سرآشپزان مجرب و حرفه‌اي.

.A

اساتيد مجرب

آموزش فست فود زير نظر اساتيد مجرب و سرآشپزان حرفه‌اي كشور.

.B

تجهيزات پيشرفته

آموزش در محيطي شبيه‌سازي شده و تجهيزات حرفه‌اي فست فود.

.C

فعال و اينتراكتيو

استفاده از تجهيزات فست فود و انجام كليه مراحل توسط كارآموزان.

.D

ظرفيت محدود

كلاس‌ها در ظرفيت محدود برگزار مي‌شود تا كارآموزان فرصت كافي داشته باشند.

دوره آموزش فست فود

دوره آموزش حرفه‌اي فست فود در تهران برگزار مي‌شود. جهت ثبت نام و كسب اطلاعات بيشتر تماس بگيريد.

عنوان دورهمدت دورهظرفيت كلاسنام اساتيدتاريخ برگزاريهزينه كلاسدوره آموزش انواع پيتزا و خمير پيتزا6 ساعت8 نفرسرآشپز عباس حسينيتماس بگيريدتماس بگيريددوره آموزش انواع ساندويچ و برگر6 ساعت8 نفرسرآشپز عباس حسينيتماس بگيريدتماس بگيريددوره آموزش انواع سوخاري و كنتاكي6 ساعت8 نفرسرآشپز عباس حسينيتماس بگيريدتماس بگيريددوره آموزش انواع پاستا و اسپاگتي6 ساعت8 نفرسرآشپز عباس حسينيتماس بگيريدتماس بگيريددوره آموزش انواع سالاد و پيش غذا6 ساعت8 نفرسرآشپز عباس حسينيتماس بگيريدتماس بگيريددوره آموزش راه اندازي فست فودمتفاوت4 نفرگروه IRANHFCتماس بگيريدتماس بگيريدسرآشپز عباس حسيني

مدير و موسس گروه IRANHFC، سرآشپز و مدرس فست فود، مشاور و مجري راه اندازي فست فود

بيوگرافي عباس حسيني

مهندس عباس حسيني پس از سال‌ها فعاليت مستمر در صنعت فست فود، رستوران و كافي شاپ، در سال ۱۳۸۶ گروه تخصصي تجهيز و راه اندازي فست فود (IRANHFC) را تأسيس كرد.

  •  ليسانس صنايع غذايي گرايش كنترل كيفيت از دانشگاه شهيد بهشتي.
  •  كارشناس ارشد مديريت اجرايي از سازمان مديريت صنعتي.
  •  مدارك دوره‌هاي حرفه‌اي و بين‌المللي زير نظر اساتيد به نام دنيا.
  •  طراح رسپي و مدير پروژه‌هاي فود كورت.

دوره آموزش فست فود در تهران

 

دوره آموزش فست فود در تهران

 

دوره آموزش فست فود در تهران

 

دوره آموزش فست فود در تهران

 

دوره آموزش فست فود در تهران

 

دوره آموزش فست فود در تهران

 

دوره آموزش فست فود در تهران

 

دوره آموزش فست فود در تهران

تماس با آموزشگاه

  •  09126011937
  •  02122329427

آدرس آموزشگاه

تهران خيابان شريعتي بالاتر از سيدخندان خيابان خواجه عبدالله انصاري خيابان ابوذر غفاري شمالي پلاك ۵۰.

خدمات فست فود

 

By VOLGHAN, Reserved to AmoozeshFastFood.ComPrivacy Policy

 



برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۳ بهمن ۱۳۹۸ساعت: ۰۳:۰۵:۳۲ توسط:ولقان حسيني موضوع: نظرات (0)

كاهگل مصنوعي مدرن، ضدآب و بدون گرد و خاك، جايگزين مناسب سيمگل و كاهگل سنتي

كاهگل مصنوعي (كاهرنگ)

كاهگل مصنوعي مدرن، ضدآب و بدون گرد و خاك، جايگزين مناسب سيمگل و كاهگل سنتي

كاهگل مصنوعيتماس با ما

كاهگل مصنوعي (كاهرنگ) چيست؟

كاهرنگ (نانو كاهگل پليمري)، رنگي بر پايه رزين سيليكون و پايه آب است كه پس از خشك شدن ظاهري كاملا شبيه كاهگل طبيعي دارد. در ساخت كاهگل مصنوعي (كاهرنگ) از مواد نانو سيليكون استفاده شده كه سبب خود تميز شوندگي ميشود و خواص آب بندي و عايقي آن را افزايش ميدهد.

كاهرنگ، ملات كاهگل مدرن، ضدآب و بدون گرد و غبار است كه جايگزين مناسبي براي سيمگل و كاهگل سنتي مي‌باشد. مناسب براي محيط خانه بالاخص دكوراسيون ديوارهاي داخلي منازل و همچنين بازسازي ابنيه تاريخي و خلق نماي سنتي مشابه مناطق كويري.

كاهگل مصنوعي (كاهگل ضدآب) به وسيله قلمو يا پاشش و بسيار ساده تر از ساير رنگ‌ها قابل اجراست. كاهرنگ (كاهگل پليمري)، ماندگاري بالايي دارد و قابل اجرا بروي سطوح مختلف اعم از سيمان، گچ، كناف، چوب، فلز، يونوليت، شيشه و ... است.

كاهگل در معماري ايراني

كاهگل در معماري ايراني

كاهگل مصنوعي مناسب براي دكوراسيون ديوارهاي داخلي منزل، بازسازي ابنيه تاريخي و خلق نماي سنتي مشابه مناطق كويري

ملات كاهگل در معماري ايراني به خصوص در مناطق كويري به كار مي‌رود. معماران ايرانى از تركيب كاه گل با كاشى، چوب، سنگ و مصالح مشابه براى تزيين ساختمان‌ها كمك گرفته اند. رنگ دلنشين كاه‌گل، زيبايى فوق العاده‌اى به شهرهاي ايران مي‌بخشيد و به زندگى مردم روشنى و رنگ بخصوصى داده بود. ديوارهاي حياط داخلى را از بهترين گل سرخ‌فام رسي پوشانيده و با خطوط برجسته گچ، طرح‌هاي هندسى ايجاد مي‌كردند و يا به داخل هشتى‌هاى ورودى كشيده و نقش‌هاى تصويرى مي‌ساختند. كاهگل نور شديد آفتاب را براى ساكنان مطبوع و برگشت اشعه خورشيد و حرارت آن را روى بام‌ها و ديوارهاى كاهگلي به حداقل مي‌رساند. از مهمترين مشكلات كاهگل سنتي قابليت انحلال مجدد در آب، هنگام بارندگي و ايجاد گرد و خاك در زمان خشك بودن است. اطلاعات بيشتر درباره ملات كاهگل از ويكي‌پديا.

مزاياي كاهگل مصنوعي

ويژگي‌هاي كاهگل مصنوعي (كاهرنگ)

مهمترين مشكل كاهگل سنتي قابليت انحلال مجدد آن در آب، هنگام بارندگي و ايجاد گرد و غبار هنگام خشك بودن است

انعطاف پذيري

انعطاف پذير پس از خشك شدن

قيمت مناسب

هزينه پايينتر از مصالح مشابه

اجراي سريع

زمان خشك شدن سريع تر

دوستدار محيط زيست

آب پايه و دوستدار محيط زيست

اجراي آسان

اجراي آسان با قلمو يا پاشش

چسبندگي

چسبندگي بالا به سطوح

مقاوم به شرايط جوي

مقاوم به بارش برف و باران

مقاوم به UV

مقاوم به اشعه UV خورشيد

كاملا ضد آب

ضدآب با امكان تنفس لايه زير

بهداشتي و ايمن

كاملا بهداشتي و غير سمي

بدون گرد و غبار

بدون ايجاد گرد و خاك و بو

بهترين انتخاب

بهترين انتخاب در مناطق كويري

خريد كاهگل مصنوعي

نحوه اجراي كاهگل مصنوعي (كاهرنگ)

ابتدا سطح مورد نظر را تميز و آماده كنيد. سپس كاهرنگ (كاهگل مصنوعي) را با آب رقيق نموده و مخلوط آماده شده را با استفاده از برس (قلمو) و يا پاشش توسط پيستوله كنيتكس پاش و همچنين غلطك نقاشي روي سطح اعمال كنيد.

اگر نياز به ضخامت بيشتري يود، لايه دوم را پس از خشك شدن لايه اول اعمال كنيد تا حداكثر چسبندگي بين دو لايه ايجاد شود همچنين درصورت نياز مقداري كاه بروي سطح قبل از خشك شدن بپاشيد و پس از خشك شدن با "رزين نانو عايق" پوشش دهيد تا سطحي ضدغبار و چرب روي رنگ ايجاد شود.

ميزان مصرف كاهگل مصنوعي، بصورت تقريبي براي سطوح صاف هركيلو كاهرنگ براي سه مترمربع كافيست.

فيلم نحوه اجراي كاهگل مصنوعي

مشخصات فني كاهگل مصنوعي (كاهرنگ)

شكل ظاهري كاهگل مصنوعي: مايع خميري.

تنوع رنگ: در رنگ‌هاي مختلف بنابر سفارش مشتري.

زمان خشك شدن سطحي: حدود يك ساعت.

زمان خشك شدن نهايي: حدود يك روز.

عمر نگهداري: يكسال (دور از نور خورشيد و يخ زدگي).

مقدار مصرف كاهگل: هر كيلو براي حدود سه مترمربع.

قيمت كاهگل مصنوعي (كاهرنگ): -

استعلام قيمت / سفارش

كاهگل مصنوعي (كاهرنگ)

كاهگل مصنوعي (كاهرنگ)

كاهگل مصنوعي (كاهرنگ)

كاهگل مصنوعي (كاهرنگ)

كاهگل مصنوعي (كاهرنگ)

كاهگل مصنوعي (كاهرنگ)

كاهگل مصنوعي (كاهرنگ)

كاهگل مصنوعي (كاهرنگ)

ارتباط با ما

كاهگل مصنوعي (كاهرنگ)

مجتمع صنعتي حكيميان

يك دهه سابقه موفق خود را مرهون تجربه و تعهد به ابتكار و كيفيت مي‌داند و اين عوامل سبب اعتماد مشتري گرديده است. هدف كلان مجموعه توليد محصولات به روز دنيا و در هدف ميان مدت خود توسعه و افزايش ظرفيت توليد و افزايش سهم بازار است و هدف نهايي كسب سهم قابل ملاحظه در بازار كشورهاي همجوار مي‌باشد.

مجتمع صنعتي حكيميان

مجتمع حكيميان با توان بالا در توليد و اجراي كفپوش اپوكسي و كفپوش پلي يورتان، رنگ صنعتي و ساختماني، عايق رطوبتي سفيد بام و عايق استخر، محافظ نماي ساختمان، چسب و گروت، كاهگل مصنوعي، ورق سنگ انعطاف پذير و ... با قيمت مناسب و كيفيت برتر، آماده فروش محصولات به صورت عمده و خرده در سراسر ايران مي‌باشد.

AparatYoutubeLinkedinInstagramFacebookTwitterTelegramRSS

Designed by VOLGHAN, All Rights Reserved to Kah-Gel.ComPrivacy Policy



برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۳ بهمن ۱۳۹۸ساعت: ۰۳:۰۵:۳۱ توسط:ولقان حسيني موضوع: نظرات (0)

كفپوش اپوكسي و كفپوش پلي يورتان

كفپوش اپوكسي و كفپوش پلي يورتان

كفپوش اپوكسي، كفپوش پلي يورتان (پلي اورتان)، كفپوش صنعتي، كفپوش ضد الكتريسيته (آنتي استاتيك)، كفپوش بيمارستاني (آنتي باكتريال)، كفپوش ورزشي (كفپوش سالن)، كفپوش پاركينگ، كفپوش گرانيت اپوكسي، كفپوش سه بعدي

كفپوش اپوكسيكفپوش پلي يورتان

كفپوش اپوكسي چيست؟كفپوش اپوكسي مايعي يكپارچه از رزين اپوكسي با سطح شيشه‌اي است. يكپارچگي و مقاومت بالا سبب كاربرد وسيع روكش اپوكسي در صنايع مختلف شده. اطلاعات بيشتر درباره كفپوش اپوكسي از ويكي پديا.

از كفپوش اپوكسي در مراكز صنعتي و توليدي اعم از كفپوش صنايع شيميايي، كفپوش صنايع نفتي، كفپوش كشتارگاه، كفپوش انبار، كفپوش سردخانه، كفپوش رستوران، مراكز آموزشي و كفپوش آزمايشگاه استفاده ميشود.

از كفپوش اپوكسي همچنين به عنوان روكش سطوح صنعتي كه در معرض نفوذ آب، روغن و ساير آلودگي‌ها هستند و در مكان‌هايي كه عدم وجود گردوغبار اهميت دارد استفاده مي‌شود. به دليل بكپارچگي در مكان‌هايي كه مدام در معرض گندزدائي و شستشو بوده و نداشتن درز داراي اهميت است نيز كاربرد فراواني دارد.

خريد كفپوش اپوكسي

كفپوش پلي يورتان چيست؟كفپوش پلي يورتان به‌صورت يكپارچه و بدون درز با مقاومت بالاي مكانيكي و شيميايي به شرايط جوي و اشعه UV خورشيد مقاوم است.اطلاعات بيشتر درباره كفپوش پلي يورتان از ويكي پديا.

كفپوش پلي اورتان داراي خاصيت انعطاف‌پذيري است و اين ويژگي سبب شده تا از آن در سطوحي كه داراي لرزش و ارتعاش است استفاده شود. چسبندگي فوق‌العاده روي سطوح بتني و فلزي دارد و در برابر تغييرات دما، اشتعال، قارچ و باكتري مقاوم است.

كفپوش پلي يورتان خواص كفپوش اپوكسي را دارد با مقاومت بالاتر به نور خورشيد و سايش. از آنجايي كه كفپوش پلي اورتان هزينه بالاتري نسبت به كفپوش اپوكسي دارد، استفاده از آن بيشتر در محيط‌هاي باز با سايش بالا پيشنهاد مي‌شود.

خريد كفپوش پلي يورتان

كفپوش صنعتي (اپوكسي و پلي يورتان)

كف‌پوش صنعتي اپوكسي يا كفپوش صنعتي پلي يورتان، مايع يكپارچه با فام دلخواه و سطحي شيشه‌اي است با مقاومت شيميايي و مكانيكي بالا، طول عمر زياد، نگهداري و شستشوي آسان و ساير مزايايي كه سبب كاربرد وسيع روكش اپوكسي (روكش پلي يورتان) در صنايع مختلف شده است.

از كفپوش صنعتي اپوكسي و كفپوش صنعتي پلي اورتان به عنوان كفپوش مراكز صنعتي و توليدي، كفپوش صنايع شيميايي، كفپوش صنايع نفتي، كفپوش كشتارگاه، كفپوش نساجي، كفپوش انبار و سردخانه، كفپوش رستوران، كفپوش مراكز آموزشي، كفپوش آزمايشگاه و ... استفاده مي‌شود.

كفپوش اپوكسي ضد باكتري

كفپوش اپوكسي ضدباكتري كه كفپوش بهداشتي يا كفپوش بيمارستاني نيز ناميده مي‌شود، يكپارچه، بدون درز و كاملا صاف است تا به محل رشد باكتري و ميكروب تبديل نشود. قابل شستشو و مقاوم به مواد شيميايي مي‌باشد.امكان خط‌كشي و طراحي روي كفپوش بهداشتي وجود دارد و در رنگ‌هاي مختلف قابل‌اجرا است. به دليل مقاومت مكانيكي بالا بهترين گزينه براي مكان‌هاي با ترافيك بالا است.

كفپوش اپوكسي آنتي باكتريال معمولا به عنوان كفپوش بيمارستان بخصوص كفپوش اتاق عمل، كفپوش Clean Room، كفپوش صنايع غذايي، كفپوش صنايع دارويي، كفپوش كشتارگاه و كفپوش صنايع بهداشتي.

كفپوش ضد الكتريسيته ساكن

كفپوش ضد الكتريسيته ساكن اپوكسي كه به نام‌هاي كفپوش آنتي استاتيك اپوكسي، كفپوش ضد برق يا كفپوش ضدجرقه نيز شناخته مي‌شود قابليت هدايت الكتريكي و انتقال جريان الكتريسيته ساكن از سطح كفپوش به منبع تخليه را دارد.

الكتريسيته ساكن ايجاد شده در اثر تردد، سايش يا مالش ممكن است موجب جرقه و خسارت شود لذا از كفپوش ضد الكتريسيته در صنايع حساس به بار الكتريكي اعم از كفپوش صنايع نظامي، خودروسازي، پتروشيمي، كفپوش مراكز كنترل، اتاق كامپيوتر (سرور)، مراكز مخابراتي، كفپوش انبار مواد محترقه، كفپوش آزمايشگاه الكترونيك و اندازه‌گيري دقيق، كفپوش اتاق اختلاط رنگ و ... استفاده مي‌شود.

كفپوش ورزشي پلي يورتان

كفپوش ورزشي پلي يورتان (كفپوش سالني) به دليل دارا بودن استانداردهاي لازم و استفاده از مواد گرانول لاستيكي، بهترين انتخاب براي پوشش كف فضاهاي باز ورزشي، كفپوش سالن‌هاي ورزشي، كفپوش ورزشگاه، كفپوش باشگاه ورزشي، كفپوش پاساژ و اماكن تجاري و فضاهاي آموزشي است.

خصوصيات فني كفپوش ورزشي مانند مقاومت سايشي و مقاومت در برابر شرايط جوي و تغييرات دما و خاصيت الاستيسيته و انعطاف پذيري نسبي، آنرا تبديل به مناسب‌ترين كفپوش براي محيط‌هاي ورزشي كرده است. امكان خط‌كشي و طراحي كفپوش ورزشي پلي يورتان وجود دارد و در رنگ‌هاي مختلف قابل‌اجرا است.

كفپوش پاركينگ پلي اورتان

كفپوش پاركينگ و رمپ پلي يورتان روي تمام سطوح اعم از بتن، فلز، موزاييك، آسفالت، چوب، سنگ و … قابل اجراست و به دليل وزن كم، وزن سازه را به نسبت ساير كفپوش‌ها كاهش داده و هزينه‌هاي ديگر نيز كاهش مي‌يابد. يكپارچه و در رنگ‌هاي متنوع اجرا مي‌شود و امكان خط‌كشي و طراحي روي كفپوش وجود دارد.

كفپوش پاركينگ پلي اورتان مناسبترين گزينه براي پوشش كف پاركينگ منازل، پاركينگ عمومي و طبقاتي، كفپوش رمپ و ترميم سطح پاركينگ‌هاي قديمي است. شستشوي آسان، نگهداري و ترميم ساده و ارزان و حداقل ۲۰ سال عمر مفيد، از ساير امتيازات كفپوش پاركينگ پلي يورتان مي‌باشد.

كفپوش گرانيت اپوكسي

كفپوش گرانيت اپوكسي پوشش كف دكوراتيو، زيبا و منحصربه‌فرد است با طرح‌هاي گرانيتي به‌صورت يكپارچه همراه با سطحي شيشه‌اي. مقاوم به سايش، خراش و ضد لغزندگي. قابل شستشو و مقاوم به شوينده‌ها.

كفپوش گرانيت اپوكسي جايگزين مناسب براي كفپوش PVC و پاركت، سنگ، گرانيت و سراميك است كه بروي سطوح مختلفي چون سيمان، بتون، سنگ، سراميك، كاشي، پاركت و … قابل‌ اجراست. از كفپوش اپوكسي گرانيت براي كف‌سازي دكوراتيو منازل مسكوني، مراكز تجاري و خريد، اماكن توريستي و هتل‌ها، رستوران، سالن‌هاي پذيرايي، آمفي‌تئاتر، سينما و بسياري مكان‌هاي ديگر استفاده مي‌شود.

كفپوش سه بعدي 3D

كفپوش سه‌بعدي مي‌تواند فضا و نماي داخلي را متنوع جلوه دهد و بيننده را براي لحظاتي غافلگير كند. كفپوش سه بعدي از تصاوير زاويه دار (پرسپكتيو) در كنار لايه‌هاي نيمه شفاف متعدد براي ايجاد حس سه بعدي بودن تصاوير بهره مي‌گيرد. مقاوم به سايش، خراش و ضد لغزندگي. قابل شستشو و مقاوم به شوينده‌ها.

كفپوش سه بعدي بهترين كفپوش براي پوشش كف حمام، كف سرويس بهداشتي و كف آشپزخانه است البته با خلاقيت بيشتر ميتوان در ساير محيط‌ها و حتي ديوار استفاده كرد. طول عمر بالا و هزينه نگهداري و تعميرات پاييني دارد. عايق حرارتي و عايق صوتي و مانع از نفوذ آب است.

كفپوش اپوكسي و كفپوش پلي اورتان

كفپوش صنعتي اپوكسي، كفپوش صنعتي پلي يورتان، كفپوش اپوكسي ضد باكتري، كفپوش ضد الكتريسيته ساكن، كفپوش ورزشي پلي يورتان، كفپوش پاركينگ پلي اورتان، كفپوش گرانيت اپوكسي و كفپوش سه بعدي 3D

هزينه كمتر

نگهداري آسان و تعميرات ارزان

مقاوم به شرايط جوي

مقاوم به تغييرات دما و بارش

چسبندگي بالا

چسبندگي بالا به سطوح مختلف

مقاوم به UV

مقاوم به اشعه UV خورشيد

قابل شستشو

قابل شستشو و مانع از نفوذ آب

انعطاف پذيري

خاصيت الاستيسيته نسبي

مقاومت شيميايي

مقاومت بالا به مواد شيميايي

مقاومت مكانيكي

مقاومت بالا به لرزش و سايش

اجراي سريع

زمان اجرا و خشك شدن سريع

كاملا بهداشتي

ضد باكتري و ضد ميكروب

امكان طراحي

در رنگبندي با قابليت خط‌كشي

بهترين انتخاب

بهترين انتخاب براي پوشش كف

نحوه اجراي كفپوش اپوكسي

تمامي سطوح قبل از اجراي كفپوش اپوكسي و پلي اورتان بايد تميز و خشك و مقاطع ناهموار و ترك‌ها پر شده و با پرايمر مخصوص آستر شوند. كفپوش اپوكسي در دو جزء بطور جداگانه توليد و عرضه مي‌شود. دو جزء سازنده را پيش از مصرف به طور كامل باهم مخلوط كنيد. با استفاده از ميكسر جزء A را خوب هم بزنيد سپس جزء B را اضافه كرده و مخلوط كنيد. عمل اختلاط را به مدت 3 دقيقه ادامه دهيد. واكنش از نوع گرمازا است بنابراين بهتر است مخلوط را در ظروف كم عمق مخلوط نموده و يا بلافاصله بعد از اختلاط، كفپوش را اجرا كنيد. كفپوش اپوكسي يا كفپوش پلي يورتان را بصورت نواري روي زمين بريزيد و با ماله پخش كنيد تا ضخامت موردنظر بدست آيد. بعد از 10 دقيقه سطح را بوسيله غلطك هواگيري صاف كنيد. اجراي ضخامت يك و نيم ميليمتر از كفپوش اپوكسي منجر به ايجاد سطحي صاف و براق روي مقاطع زيرآِيند مي‌شود.

ويدئوهاي آموزشي كفپوش

مشخصات كفپوش اپوكسي و پلي يورتان

شكل كفپوش اپوكسي و پلي اورتان: مايع ويسكوز.

رنگ كفپوش اپوكسي و پلي اورتان: قابل عرضه در رنگ‌هاي مختلف.

زمان خشك شدن سطح كفپوش: بسته به دماي محيط 4 تا 9 ساعت.

عمر نگهداري در انبار: يكسال (دور از نور خورشيد و يخ زدگي).

مقدار مصرف كفپوش: يك كيلو و دويست گرم براي هر مترمربع.

قيمت كفپوش اپوكسي و پلي اورتان: -

دانلود اطلاعات فني كفپوش و كد رنگ

ارتباط با ما

خريد يا استعلام قيمت كفپوش اپوكسي و قيمت كفپوش پلي يورتان

كفپوش پلي اورتان

كفپوش اپوكسي

مجتمع صنعتي حكيميان

كارخانه رنگ‌هاي صنعتي حكيميان با توان بالا در توليد و اجراي كفپوش اپوكسي و كفپوش پلي يورتان (پلي اورتان)، رنگ‌هاي صنعتي و ساختماني، عايق رطوبتي سفيد بام و عايق استخر، محافظ نماي ساختمان، چسب و گروت اپوكسي، ملات كاهگل مصنوعي پليمري (كاهرنگ) و ... با قيمت مناسب و كيفيت برتر، آماده فروش توليدات و محصولات به صورت عمده و خرده در سراسر ايران مي‌باشد. مجتمع رصنعتي حكيميان بيش از يك دهه سابقه موفق خود را مرهون تجربه و تعهد به ابتكار و كيفيت مي‌داند و اين عوامل سبب اعتماد مشتري گرديده است. هدف كلان اين مجموعه توليد محصولات به روز دنيا مي‌باشد و هدف ميان مدت، توسعه و افزايش ظرفيت توليد و افزايش سهم بازار و هدف نهايي كسب سهم قابل ملاحظه در بازار كشورهاي همجوار است.

AparatYoutubeLinkedinInstagramFacebookTwitterTelegramRSS

Designed by VOLGHAN, All Rights Reserved to Kafpoosh-Epoxy.ComPrivacy Policy



برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۳ بهمن ۱۳۹۸ساعت: ۰۳:۰۵:۳۰ توسط:ولقان حسيني موضوع: نظرات (0)

عايق سفيد بام جايگزين ايزوگام و عايق هاي رطوبتي سنتي جهت ايزولاسيون و عايق كاري

عايق سفيد بام

عايق سفيد بام جايگزين ايزوگام و عايق هاي رطوبتي سنتي جهت ايزولاسيون و عايق كاري

عايق سفيد بامتماس با ما

عايق سفيد بام چيست؟

عايق بام سفيد يا عايق سفيد رطوبتي نوعي پوشش آب‌بند كننده پايه آب است كه از مواد پليمري و الاستومري دوستدار محيط‌زيست ساخته‌شده است.

عايق سفيد بام قابل اجرا برروي كليه سطوح اعم از فلزي، سيماني، موزاييك، ايزوگام، آسفالت ترك خورده، چوب و ... است و پس از خشك شدن كاملاً آب‌بند مي‌شود. عايق سفيد با قابليت ايجاد پوشش يكپارچه، بدون درز، يكنواخت و با چسبندگي بالا، سطوح عمودي و افقي را كاملاً ايزوله و آب‌بند مي‌كند.

از عايق سفيد براي آب‌بندي پشت بام، ساخت روف گاردن (بام سبز)، عايق استخر، عايق سرويس بهداشتي، ايزولاسيون مخازن آب و فاضلاب و ... استفاده مي‌شود.

ايزوگام و عايق سفيد بام

مقايسه ايزوگام و عايق سفيد بام

عايق سفيد بام، بهترين جايگزين ايزوگام، قيرگوني و انواع عايق رطوبتي سنتي جهت ايزولاسيون پشت بام و سرويس هاي بهداشتي ساختمان

روش سنتي آب‌بندي پشت‌بام، سرويس بهداشتي و حمام، استفاده از قيرگوني و ايزوگام است. مواردي اعم از مدت انبارداري كم، طول عمر پايين، عدم انعطاف‌پذيري و مقاومت پايين در برابر شرايط جوري، اشعه آفتاب و تغييرات دما، هزينه نگهداري و تعمير بالا و ساير مشكلات فني، اجرايي و زيست‌محيطي ايزوگام سبب شد تا امروزه از مصالح جايگزين به‌منظور آب‌بندي استفاده شود. به اين مصالح (روش) جديد عايق سفيد مي‌گويند، البته درصورتي‌كه به‌عنوان عايق پشت‌بام استفاده شود، بام سفيد نيز ناميده مي‌شود. عايق سفيد يا بام سفيد نوعي پوشش كاملاً آب بند است كه بر پايه پليمر و مواد آكريليكي ساخته‌شده است. حلال اين محصول آب است و كاملاً با محيط ‌زيست سازگار مي‌باشد. اطلاعات بيشتر درباره بام سفيد از ويكي‌پديا.

مزاياي عايق سفيد بام

مزاياي عايق سفيد بام (بام سفيد)

عايق سفيد بهترين گزينه براي عايق كاري و آب بندي پشت بام، پوشش سقف شيرواني، بام سبز، سرويس بهداشتي، استخر و ...

انعطاف پذيري

عايق سفيد پس از خشك شدن خاصيت انعطاف پذيري دارد و در اثر انبساط و انقباض و يا نشست سازه، ترك نميخورد.

قيمت مناسب

قيمت عايق سفيد بام نسبت به مصالح مشابه پايينتر است و از طرفي هزينه اجرا، تعميرات و نگهداري پايينتري نيز دارد.

اجراي سريع

اجراي عايق سفيد بام آسان و سريع است. سرعت خشك شدن بالايي دارد و نيازي به جابجايي اجزاي پشت بام نيست.

دوستدار محيط زيست

آب‌پايه و بهداشتي است و با بازتاب اشعه آفتاب، سبب كاهش گرماي سازه و كاهش گرماي جزيره‌اي شهر مي‌شود.

اجراي آسان

عايق سفيد به آساني با قلمو، پيستوله يا غلطك قابل اجرا است و نياز به جابجايي، برش و تغيير در اجزاي بام نيست.

چسبندگي بالا

چسبندگي بالايي به سطوح عمودي و افقي اعم از سطوح فلزي، سيماني، موزاييك، ايزوگام و آسفالت، چوب و ... دارد.

مقاوم به شرايط جوي

عايق سفيد مقاومت بالايي به بارش برف و باران و تغييرات دما دارد و كيفيت و يكپارچيگي خود را از دست نمي‌دهد.

مقاوم به UV

رنگ و كيفيت عايق سفيد در طولاني مدت حفظ مي‌شود. طول عمر بالايي دارد و در برابر اشعه UV خورشيد مقاوم است.

عايق رطوبت

كاملا عايق رطوبت است و اجازه نفوذ آب به سطح زير را نمي‌دهد. بهترين گزينه براي آب بندي و عايق كاري مي‌باشد.

بهداشتي و ايمن

عايق سفيد دوستدار محيط زيست، بهداشتي و غيرسمي است. به محيط زيست صدمه نمي‌زند و سبب آلودگي آب نمي‌شود.

طول عمر بالا

ويژگي‌ها و مقاومت عايق سفيد سبب شده تا نسبت به ساير مصالح مشابه طول عمر مفيد بسيار بالاتري داشته باشد.

كاهش مصرف انرژي

بام سفيد با بازتاب 40% از نور خورشيد سبب كاهش دماي عمومي ساختمان و كاهش گرماي جزيره اي شهر مي‌شود.

خريد عايق سفيد بام

نحوه اجراي عايق سفيد بام:
  • ابتدا سطح مورد نظر شسته، تميز، خشك و آماده اجراي عايق سفيد مي‌شود.
  • عايق سفيد، با استفاده از قلمو، غلطك يا پيستوله روي سطح اعمال مي‌شود.
  • بلافاصله روي سطح توري كشيده مي‌شود. استفاده از توري سبب افزايش عمر، كارايي و خاصيت ارتجاعي عايق سفيد خواهد شد.
  • بعد از نصب توري، لايه دوم عايق، جهت افزايش چسبندگي روي توري اجرا مي‌شود.
  • پس از خشك شدن لايه دوم كه حدود 24 تا 48 ساعت طول مي‌كشد (بسته به دما و شرايط جوي). لايه نهايي مانند لايه‌هاي قبلي اعمال مي‌شود.
  • فيلم اجراي عايق سفيد

    مشخصات فني عايق سفيد
    • شكل ظاهري و رنگ: مايع عمدتا سفيد و آبي. قابل سفارش در رنگ‌هاي مختلف.
    • زمان خشك شدن عايق سفيد: بسته به دما و شرايط جوي 24 تا 48 ساعت.
    • عمر نگهداري: يكسال (دور از نور خورشيد و يخ زدگي).
    • مقدار مصرف: يك تا دو كيلو براي هر مترمربع (بسته به شرايط جوي منطقه).
    • كاربرد عايق سفيد: آب بندي پشت بام، سرويس بهداشتي و حمام، ترميم ايزوگام و آسفالت، ايزولاسيون باغچه و استخر، پوشش سقف شيرواني، ديوار و نماي ساختمان، آب بندي مخازن آب و ...
    • قيمت عايق بام سفيد (عايق سفيد بام): -

    استعلام قيمت عايق سفيد

    عايق سفيد بام (بام سفيد)

    عايق سفيد بام (بام سفيد)

    عايق سفيد بام (بام سفيد)

    عايق سفيد بام (بام سفيد)

    عايق سفيد بام (بام سفيد)

    عايق سفيد بام (بام سفيد)

    عايق سفيد بام (بام سفيد)

    عايق سفيد بام (بام سفيد)

    عايق سفيد بام (بام سفيد)

    عايق سفيد بام (بام سفيد)

    عايق سفيد بام (بام سفيد)

    عايق سفيد بام (بام سفيد)

    ارتباط با ما

    درباره عايق سفيد يام

    معرفي عايق سفيد بام

    عايق سفيد قابل اجرا روي سطوح عمودي و افقي فلزي، سيماني، موزاييك، ايزوگام، آسفالت، چوب و ... است. از عايق سفيد براي آب بندي پشت بام، به عنوان عايق سرويس بهداشتي و حمام، جهت ترميم ايزوگام و آسفالت، ايزولاسيون باغچه و استخر، پوشش سقف شيرواني، پوشش ديوار و نماي ساختمان، آب بندي مخازن آب و ... استفاده مي‌شود. عايق سفيد بهترين گزينه براي عايق كاري و ايزولاسيون ساختمان است.

    مجتمع صنعتي حكيميان

    مجتمع حكيميان با توان بالا در توليد و اجراي كفپوش اپوكسي و كفپوش پلي يورتان، رنگ صنعتي و ساختماني، عايق سفيد بام و عايق استخر، محافظ نماي ساختمان، چسب و گروت، كاهگل مصنوعي و ... با قيمت مناسب و كيفيت برتر، آماده فروش محصولات به صورت عمده و خرده در سراسر ايران مي‌باشد. مجتمع صنعتي حكيميان بيش از يك دهه سابقه مستمر و موفق خود را مرهون تجربه و تعهد به ابتكار و كيفيت مي‌داند.

    AparatYoutubeLinkedinInstagramFacebookTwitterTelegramRSS

    Designed by VOLGHAN, All Rights Reserved to Ayegh-Bam.ComPrivacy Policy



    برچسب: ،
    ادامه مطلب
    امتیاز دهید:
    رتبه از پنج: 0
    بازدید:

    + نوشته شده: ۱۳ بهمن ۱۳۹۸ساعت: ۰۳:۰۵:۳۰ توسط:ولقان حسيني موضوع: نظرات (0)

    مجتمع صنعتي حكيميان

     

    03535222781 

    عايق سفيد بام

    عايق سفيد بام عايق بام سفيد با انعكاس نور و گرما تا ۴۵% از هدر رفتن انرژي ساختمان جلوگيري مي‌كند.عاي..

     اطلاعات بيشتر

    گروت اپوكسي

    گروت اپوكسي گروت اپوكسي جهت نصب صفحه ستون و بيس پليت، ماشين آلات سنگين، فونداسيون تجهيزات پالايشگاهي..

     اطلاعات بيشتر

    رنگ نماي الاستيك

    رنگ نماي الاستيك رنگي برپايه رزين اكريليك اصلاح شده پايه آبي و با قدرت پوشش دهي زياد، براي استفاده د..

     اطلاعات بيشتر

    گروت پايه سيماني

    گروت پايه سيماني گروت سيماني جهت پر كردن فضاهاي خالي و شكاف سازه‌هاي فولادي و بتني، تزريق در كانال ك..

     اطلاعات بيشتر

    ورق سنگ انعطاف پذير

    ورق سنگ انعطاف پذير از سنگ طبيعي كه با لايه‌اي از پارچه فايبرگلاس و رزين تقويت شده توليد مي‌شود.ورق ..

     اطلاعات بيشتر

    محافظ نماي ساختمان (پايه حلال)

    محافظ نماي ساختمان (پايه حلال) بدون تغيير رنگ و شكل ظاهري، به درون لوله هاي مويين مقاطع مورد اجرا نف..

     اطلاعات بيشتر

    چسب بتن آب بندي

    چسب بتن آب بندي چسب بتن آب بندي مايع غليظ پليمري است كه براي افزايش چسبندگي بتن و ملات جديد به بتن و..

     اطلاعات بيشتر

    چسب كاشت چشم گربه‌اي

    چسب كاشت چشم گربه‌اي چسب چشم گربه‌اي يا چسب ترافيكي اپوكسي چسبندگي قويتري نسبت به چسب پلي استر دارد...

     اطلاعات بيشتر

    محافظ نماي اپوكسي

    محافظ نماي اپوكسي به عنوان جلا و جهت محفاظت از نما روي سطوح آجري، سيماني، سنگي، فلزي و بالاخص محيط‌ه..

     اطلاعات بيشتر

    خمير كاشت ميلگرد

    خمير كاشت ميلگرد چسب خميري كاشت ميلگرد اپوكسي (چسب انكور بولت يا انكر بولت) قابليت چسبندگي بالايي دا..

     اطلاعات بيشتر

    كفپوش اپوكسي صنعتي

    كفپوش اپوكسي صنعتي كفپوش مايع يكپارچه از رزين اپوكسي تا ضخامت 5 ميليمتر، با فام دلخواه و سطحي شيشه‌ا..

     اطلاعات بيشتر

    رزين جلاي نما ساختمان (نانو)

    رزين جلاي نما ساختمان (نانو) جهت جلوگيري از جرم گرفتن و چرك شدن و آشكار سازي بافت و رگه‌هاي سنگ، آجر..

     اطلاعات بيشتر

    كفپوش ضد الكتريسيته ساكن

    كفپوش ضد الكتريسيته ساكن هدايت الكتريسيته ساكن از سطح كفپوش اپوكسي آنتي استاتيك به منبع تخليه الكتري..

     اطلاعات بيشتر

    رنگ پايه مسترتينت

    رنگ پايه مسترتينت مجموعه اي از رنگهاي مرجع برپايه رزينهاي اكريليك كه براي رنگ همانندي (Tint)  و..

     اطلاعات بيشتر

    كفپوش اپوكسي سه بعدي

    كفپوش اپوكسي سه بعدي بهترين انتخاب براي پوشش كف حمام، كف سرويس بهداشتي و كف آشپزخانه و ...كفپوش اپوك..

     اطلاعات بيشتر

    افزودنيهاي بتن (5)عايق رطوبتي (8)چسب (15)كاهگل مصنوعي (2)كفپوش (10)رنگ (15)پوشش (5)محافظ نما (8)

    مجتمع صنعتي حكيميان

    كفپوش اپوكسي و پلي يورتان، رنگ، عايق، محافظ، چسب و گروت، كاهگل مصنوعي، ورق سنگ و ...

    مجتمع حكيميان با توان بالقوه در توليد انواع كفپوش اپوكسي و كفپوش پلي يورتان، رنگهاي صنعتي و ساختماني، عايق رطوبتي سفيد بام و عايق استخر، محافظ نما ساختمان، چسب و گروت، كاهگل مصنوعي، ورق سنگ انعطاف پذير … و از سويي اجراي آنها با قيمت مناسب و كيفيت برتر شروع به فعاليت گسترده در منطقه مركزي ايران نموده.

    معرفي اجمالي

    مجتمع حكيميان با توان بالقوه در توليد انواع كفپوش اپوكسي و كفپوش پلي يورتان، رنگهاي صنعتي و ساختماني، عايق رطوبتي سفيد بام و عايق استخر، محافظ نما ساختمان، چسب و گروت، كاهگل مصنوعي، ورق سنگ انعطاف پذير … و از سويي اجراي آنها با قيمت مناسب و كيفيت برتر شروع به فعاليت گسترده در منطقه مركزي ايران نموده.

    اهداف و دستاوردها

    يك دهه سابقه موفق خود را مرهون تجربه و تعهد به ابتكار و كيفيت مي‌داند و اين عوامل سبب اعتماد مشتري گرديده است. هدف كلان مجموعه توليد محصولات به روز دنيا و در هدف ميان مدت خود توسعه و افزايش ظرفيت توليد و افزايش سهم بازار است و هدف نهايي كسب سهم قابل ملاحظه در بازار كشورهاي همجوار مي‌باشد.

    محصولات و خدمات

    • كفپوش اپوكسي و كفپوش پلي اورتان
    • رنگ هاي صنعتي و ساختماني
    • عايق رطوبتي بام و استخر
    • محافظ و جلاي نماي ساختمان
    • انواع چسب، رزين و گروت
    • كاهگل مصنوعي (پليمري)
    • ورق سنگ انعطاف پذير

    اطلاعات تماس

    جهت كسب اطلاعات بيشتر، مشاوره و خريد محصولات با ما تماس بگيريد.

    • تلفن: 03535222781
    • همراه: 09122939909
    • همراه: 09133739809
    • فكس: 03535222781
    • ايميل: [email protected]

    Linkedin Instagram Facebook Google Plus Twitter Telegram RSS

    Designed by VOLGHAN, All Rights Reserved to Epoxi.InfoPrivacy Policy



    برچسب: ،
    ادامه مطلب
    امتیاز دهید:
    رتبه از پنج: 0
    بازدید:

    + نوشته شده: ۱۳ بهمن ۱۳۹۸ساعت: ۰۳:۰۵:۲۹ توسط:ولقان حسيني موضوع: نظرات (0)

    دوره آموزش فست فود

    آموزش فست فود

    كلاس آموزش فست فود شامل رسپي (دستور غذاي) فست فودي، نگهداري و آماده‌سازي مواد اوليه، استفاده از تجهيزات آشپزخانه فست فود در پخت غذا و نحوه سرو غذاهاي منوي فست فود در محيط شبيه‌سازي شده.

    09126011937

    پيتزا و خمير پيتزابرگر و ساندويچكنتاكي و سوخاريپاستا و اسپاگتيآموزش فست فود حرفه‌اي

    كلاس آموزش دستور غذاي (رسپي) فست فود، آماده‌سازي و نگهداري مواد اوليه فست فود، استفاده از تجهيزات حرفه‌اي آشپزخانه فست فود و نحوه تزيين و سرو غذاهاي منوي فست فود در محيطي كاملاً شبيه‌سازي شده.

    37

    انواع پيتزا و خمير پيتزا

    آموزش تهيه حدود 40 نوع پيتزا و خمير پيتزا

    43

    انواع ساندويچ و برگر

    آموزش پخت بيش از 40 نوع ساندويچ و برگر

    28

    انواع سوخاري و كنتاكي

    آموزش رسپي حدود 30 نوع سوخاري و كنتاكي

    42

    انواع پاستا و اسپاگتي

    آموزش رسپي بيش از 40 نوع اسپاگتي و پاستا

    كلاس آموزش فست فود

    كارگاه آموزش نحوه آماده‌سازي و طرز پخت انواع پيتزا، برگر، ساندويچ، سوخاري، كنتاكي، پاستا، اسپاگتي، سالاد و پيش‌غذاي فست فودي با تجهيزات پيشرفته فست فود.

    آموزش پيتزا و خمير پيتزا

    آموزش دستور پخت انواع پيتزاهاي آمريكايي و ايتاليايي و خمير پيتزا اعم از مارگاريتا، پيتزا مخصوص، پيتزا مخلوط، پپروني، پيتزا استيك، پيتزا گوشت و قارچ، پيتزا مرغ، پيتزا ديترويت، پيتزا خاچاپوري، پيتزاي كباب، پيتزا نيو هاون، بورك، پيتزاي سرخ‌شده، پيتزاي شيكاگو، پيتزاي نيويوركي، پيتزاي سيسيلي، پيتزاي يوناني، پيتزاي كاليفرنيا، پيتزاي ايراني و ... با استفاده از فر مخصوص، تنور و ساير تجهيزات پخت پيتزا در فست فود. درباره پيتزا - پيتزا چيست؟

    آموزش فست فود - پيتزا و خمير پيتزا

    آموزش برگر و ساندويچ

    آموزش تهيه انواع برگر و ساندويچ با نان مخصوص اعم از همبرگر، چيز برگر، چيكن برگر، اسموكي برگر، چيكن باربيكيو، چيمي چوري برگر، كسادي‌اي مرغ و پنير، همبرگر گوشت، برگر تركي، برگر مرغ، برگر سويا، برگر بوقلمون، برگر سبزيجات، ساندويچ مرغ، ساندويچ پيتزا، ساندويچ سبزيجات، ساندويچ استيك، ساندويچ گوشت، ساندويچ خرچنگ، ساندويچ كوبان، ساندويچ مالوركا در محيط شبيه‌سازي شده فست فود. درباره ساندويچ و برگر چه ميدانيد؟

    آموزش فست فود - برگر و ساندويچ

    آموزش پاستا و اسپاگتي

    آموزش پخت پاستا و اسپاگتي مانند پاستاي كالنولي، پاستاي صدفي، پاستا ديتاليني، پاستا فتوچيني، لازانيا، ماكاروني، مانيكوتي، پاستا اورچيتي، پاستا پاپاردله، پاستا پاستينا، پاستا پنه، پاستا روتله، پاستا روتيني، پاستا تالياتله، پاستا زيتي، پاستا فوزيلي، اسپاگتي، فتوچيني، پاستا آلفردو، پاستا بلونز، پاستاي ميگو، پاستا با سس پستو، پاستا ريگاتوني، پاستا آرتزو، پاستا راگو، پاستا كاربونارا و سس مخصوص.تفاوت انواع پاستا و ماكاروني چيست؟

    آموزش فست فود - پاستا و اسپاگتي

    آموزش سوخاري و كنتاكي

    آموزش حرفه‌اي نحوه تهيه بهترين آرد سوخاري و پخت انواع سوخاري و كنتاكي با استفاده از هني پني و تجهيزات حرفه‌اي آشپزخانه فست فود مانند كتف و بال سوخاري، مرغ اسپايسي، فيله مرغ استريپس، قارچ سوخاري، پاچيني، مرغ كنتاكي به روش KFC، چيپس و ماهي، پياز سوخاري، ميگو سوخاري، ماهي سوخاري، بلدرچين و بوقلمون سوخاري، شنيسل مرغ، سيب زميني سوخاري، چيكن استريپس و ... اطلاعات بيشتر درباره انواع سوخاري

    آموزش فست فود - سوخاري

    09126011937

    آموزش صفر تا صد فست فودآموزش فست فود از ابتدا تا انتها. از انتخاب و تهيه مواد اوليه، آماده‌سازي و نگهداري، رسپي و دستور پخت غذا تا چيدمان و نحوه سرو غذا يا بسته‌بندي و دليوري در فست فود.مراحل تهيه غذا در فست فود

    آموزش تهيه و نگهداري از مواد اوليه فست فود، آماده‌سازي غذا، آموزش رسپي و دستور غذاي فست فودي، آداب سرور غذا و شستشو و نگهداري از تجهيزات و ماشين‌آلات آشپزخانه فست فود به‌صورت حرفه‌اي و عملي.

    1

    آموزش تهيه مواد اوليه فست فود:

    آموزش نحوه انتخاب و تهيه مواد اوليه تازه و مرغوب براي فست فود با توجه به منوي غذاي فست فود و قيمت آن. معرفي لينك‌ها و كانال‌هاي تهيه مواد اوليه ارزان و باكيفيت فست فود.

    2

    آموزش نگهداري مواد اوليه:

    آموزش شيوه صحيح نگهداري مواد اوليه و استفاده از تجهيزات نگه‌دارنده براي نگهداري مواد اوليه فست فود به‌صورت تازه و با حفظ ارزش غذايي آنها در طولاني‌ترين مدت ممكن.

    3

    نحوه آماده سازي غذا در فست فود:

    آموزش نحوه آماده‌سازي مواد اوليه موردنياز فست فود با استفاده از تجهيزات حرفه‌اي و با توجه به منوي غذا، جهت سرعت بخشيدن و افزايش سهولت در مراحل پخت غذا در فست فود.

    4

    رسپي و دستور غذاي فست فودي:

    ارائه رسپي و آموزش دستور غذاي انواع غذاهاي منوي فست فود اعم از پيتزا، ساندويچ، برگر، سوخاري، كنتاكي، پاستا، اسپاگتي و ... با استفاده از تجهيزات پخت غذا در آشپزخانه فست فود.

    5

    آموزش نگهداري غذا در فست فود:

    آموزش نگهداري غذاي فست فودي و كار با تجهيزات سرد و گرم نگه‌دارنده غذا، نحوه استفاده از انواع ديسپلي سرد و گرم، كار با دستگاه‌هاي وكيوم، بسته‌بندي غذا، دليوري و ...

    6

    آموزش آداب سرو غذا در فست فود:

    آموزش پرسيون و نحوه سرو غذا به‌صورت حرفه‌اي در فست فود، نكات مهم در خصوص نحوه تزيين، مقدار مناسب غذا، خدمات و چيدمان ميز غذا، انواع سبك‌هاي پذيرايي و ...

    7

    آموزش شستشو و نگهداري از تجهيزات:

    آموزش نحوه صحيح شستشو در فست فود و نحوه صحيح به‌كارگيري و نگهداري از دستگاه‌ها، ماشين‌آلات و تجهيزات آشپزخانه صنعتي در فست فود به‌صورت عملي.

    كلاس آموزش فست فود در تهران

    آموزش انتخاب و تهيه مواد اوليه فست فود، آماده سازي و نگهداري مواد اوليه، ارائه رسپي و دستور پخت غذا، چيدمان ميز و نحوه سرو غذا و بسته بندي و دليوري آن در فست فود.

    آموزش پيتزا و خمير پيتزا

    0 ريال

    كلاس آموزش پخت انواع پيتزا و خمير پيتزا به‌صورت فشرده و حرفه‌اي در محيط شبيه‌سازي شده به فست فود و با استفاده از تجهيزات مدرن آشپزخانه فست فود.

    آموزش سوخاري و كنتاكي

    0 ريال

    كلاس آموزش تهيه پودر سوخاري و پخت انواع سوخاري و كنتاكي به‌صورت فشرده و حرفه‌اي و با استفاده از تجهيزات مدرن آشپزخانه فست فود.

    آموزش ساندويچ و برگر

    0 ريال

    كلاس آموزش رسپي انواع ساندويچ و برگر به‌صورت فشرده و حرفه‌اي در محيط شبيه‌سازي شده به فست فود و با استفاده از تجهيزات مدرن آشپزخانه فست فود.

    آموزش پاستا و اسپاگتي

    0 ريال

    كلاس آموزش پخت پاستا و اسپاگتي به‌صورت فشرده و حرفه‌اي در محيط شبيه‌سازي شده به فست فود و با استفاده از تجهيزات مدرن آشپزخانه فست فود.

    آموزش راه اندازي فست فود

    0 ريال

    كلاس آموزش راه‌اندازي فست فود از صفر تا صد تهيه طرح راه اندازي فست فود، خريد تجهيزات فست فود، طراحي منو و آموزش رسپي، آموزش پرسنل فست فود و ...

    آموزش سالاد و پيش غذا

    0 ريال

    كلاس آموزش تهيه انواع سالاد و پيش‌غذا به‌صورت فشرده و حرفه‌اي در محيطي شبيه‌سازي شده به فست فود و با استفاده از تجهيزات مدرن آشپزخانه فست فود.

    چرا آموزش فست فود توسط IRANHFC؟

    آموزش فست فود با تجهيزات مدرن آشپزخانه فست فود زير نظر اساتيد و سرآشپزان مجرب و حرفه‌اي.

    .A

    اساتيد مجرب

    آموزش فست فود زير نظر اساتيد مجرب و سرآشپزان حرفه‌اي كشور.

    .B

    تجهيزات پيشرفته

    آموزش در محيطي شبيه‌سازي شده و تجهيزات حرفه‌اي فست فود.

    .C

    فعال و اينتراكتيو

    استفاده از تجهيزات فست فود و انجام كليه مراحل توسط كارآموزان.

    .D

    ظرفيت محدود

    كلاس‌ها در ظرفيت محدود برگزار مي‌شود تا كارآموزان فرصت كافي داشته باشند.

    دوره آموزش فست فود

    دوره آموزش حرفه‌اي فست فود در تهران برگزار مي‌شود. جهت ثبت نام و كسب اطلاعات بيشتر تماس بگيريد.

    عنوان دورهمدت دورهظرفيت كلاسنام اساتيدتاريخ برگزاريهزينه كلاسدوره آموزش انواع پيتزا و خمير پيتزا6 ساعت8 نفرسرآشپز عباس حسينيتماس بگيريدتماس بگيريددوره آموزش انواع ساندويچ و برگر6 ساعت8 نفرسرآشپز عباس حسينيتماس بگيريدتماس بگيريددوره آموزش انواع سوخاري و كنتاكي6 ساعت8 نفرسرآشپز عباس حسينيتماس بگيريدتماس بگيريددوره آموزش انواع پاستا و اسپاگتي6 ساعت8 نفرسرآشپز عباس حسينيتماس بگيريدتماس بگيريددوره آموزش انواع سالاد و پيش غذا6 ساعت8 نفرسرآشپز عباس حسينيتماس بگيريدتماس بگيريددوره آموزش راه اندازي فست فودمتفاوت4 نفرگروه IRANHFCتماس بگيريدتماس بگيريدسرآشپز عباس حسيني

    مدير و موسس گروه IRANHFC، سرآشپز و مدرس فست فود، مشاور و مجري راه اندازي فست فود

    بيوگرافي عباس حسيني

    مهندس عباس حسيني پس از سال‌ها فعاليت مستمر در صنعت فست فود، رستوران و كافي شاپ، در سال ۱۳۸۶ گروه تخصصي تجهيز و راه اندازي فست فود (IRANHFC) را تأسيس كرد.

    •  ليسانس صنايع غذايي گرايش كنترل كيفيت از دانشگاه شهيد بهشتي.
    •  كارشناس ارشد مديريت اجرايي از سازمان مديريت صنعتي.
    •  مدارك دوره‌هاي حرفه‌اي و بين‌المللي زير نظر اساتيد به نام دنيا.
    •  طراح رسپي و مدير پروژه‌هاي فود كورت.

    دوره آموزش فست فود در تهران

     

    دوره آموزش فست فود در تهران

     

    دوره آموزش فست فود در تهران

     

    دوره آموزش فست فود در تهران

     

    دوره آموزش فست فود در تهران

     

    دوره آموزش فست فود در تهران

     

    دوره آموزش فست فود در تهران

     

    دوره آموزش فست فود در تهران

    تماس با آموزشگاه

    •  09126011937
    •  02122329427

    آدرس آموزشگاه

    تهران خيابان شريعتي بالاتر از سيدخندان خيابان خواجه عبدالله انصاري خيابان ابوذر غفاري شمالي پلاك ۵۰.

    خدمات فست فود

     

    By VOLGHAN, Reserved to AmoozeshFastFood.ComPrivacy Policy

     



    برچسب: ،
    ادامه مطلب
    امتیاز دهید:
    رتبه از پنج: 0
    بازدید:

    + نوشته شده: ۱۳ بهمن ۱۳۹۸ساعت: ۰۳:۰۵:۲۹ توسط:ولقان حسيني موضوع: نظرات (0)

    رايانه كمك آنلاين ارزان

     

    مركز برتر رايانه كم هزينه ترين و ارزان ترين كمك رايانه جهت رفع مشكلات كامپيوتري ، اينترنت ، مشكلات تلفن همراه ، تبلت ، لپ تاپ و … مي باشد. اين مركز با بهره گيري از بهترين متخصصان مطرح و تحصيل كرده در رشته فناوري اطلاعات ، كامپيوتر ، شبكه ، انفورماتيك و رشته هاي مرتبط با كامپيوتر آماده است تا مشكلات رايانه شما را در كمترين زمان و ارزان ترين هزينه پاسخ دهد. همچنين مركز پاسخگويي برتر رايانه به حريم شخصي شما كاربران احترام گذاشته و به شما كمك مي كند تا مشكل رايانه شما به صورت تلفني و با دستان شما رفع شود.

    هزينه رايانه كمك ارزان

    بيشتر شركت هاي پاسخگويي تلفني كامپيوتر هر دقيقه اي كه مشاوره مي دهند مبلغ ۳۰۰۰ تومان به قبض تلفن شما اضافه مي شود ، كه شايد براي شما كاربران اين هزينه سنگين و پرداخت آن دشوار باشد. در مركز رايانه كمك ارزان برتر رايانه هزينه هر دقيقه مكالمه ۲۰۰۰ تومان مي باشد. كه با خريد بسته هاي مكالمه مي توانيد از ۵۰ درصد تخفيف بهره مند شويد. هديه ما به شما ، هر ۲۰ دقيقه مكالمه با اين مركز ۵ دقيقه مكالمه به صورت رايگان داشته باشيد.

    شماره تماس رايانه كمك ارزان

    جهت تماس با مجموعه رايانه كمك ارزان مي توانيد با شماره ۹۰۹۲۳۰۵۵۱۳ به صورت شبانه روز تماس گرفته و مشكل خود را مطرح كنيد. جهت تماس از طريق موبايل مي بايست از داخل سايت بسته مكالمه خريد كرده و هماهنگي هاي لازم را انجام دهيد ، شماره تماسي كه بايد بعد از خريد بسته با آن تماس بگيريد بهتون نمايش داده مي شود.

    پاسخگويي رايانه كمك به مشكلات كامپيوتري

    مجموعه پاسخگويي رايانه كمك برتر رايانه تا الان اين افتخار را داشته تا به هزاران مشكل شما پاسخ دهد و مشكلات رايانه اي شما را رفع كند . همچنين گلچيني از مشكلاتي كه كاربران هنگام كار با كامپيوتر با آن مواجه مي شوند را دسته بندي كرده و در دسته مشكلات كامپيوتري قرار داده است . شما با ورود به اين دسته مي توانيد از پاسخ به اين مشكلات استفاده كنيد. تمامي كارشناسان رايانه كمك ارزان به مدت طولاني كارشناس پاسخگويي بوده اند و با بسياري  از مشكلات كامپيوتر و تلفن همراه مواجه شده اند و به راحتي مي توانند مشكل شما را در سريع ترين زمان ممكن پاسخ دهند.

    خدمات غيرحضوري رايانه كمك

    بسياري از كاربران كامپيوتر و تلفن همراه ، نمي توانند به راحتي اعتماد كرده و كامپيوتر شخصي و موبايل خود را در اختيار افرادي قرار دهند . شركت برتر رايانه ارزان براي شما راه حل دارد ، شما مي توانيد مشكلات خود را تلفني و به صورت آنلاين برطرف كنيد. براي تماس تلفني مي بايست شماره ۹۰۹۲۳۰۵۵۱۳ را تماس گرفته و براي مكالمه آنلاين در سايت يك چت روم موجود مي باشد با استفاده از آن مشكل خود را مطرح كرده تا كارشناسان ما در سريع ترين زمان ممكن به آن پاسخ دهند . توجه داشته باشيد به علت درخواست هاي زياد شايد به طول بانجامد.

    خدمات حضوري رايانه كمك

    بنا به درخواست كاربران محترم برتر رايانه ، كمك به شما براي حل مشكلات كامپيوتري ، اين مجموعه پاسخگويي براي شما عزيزان خدمات حضوري هم قرار داده است ، اگر مشكلات غير حضوري رفع نشد مي توانيد با تماس به اين مجموعه درخواست خدمات حضوري كنيد. به اين صورت هست كه شما مشكلات را به كارشناسان ما اعلام ميكنيد و آنها با در دست داشتن تجهيزات كامل به آدرس شما مراجعه ميكنند.

    تماس رايانه كمك با موبايل

    بدليل محدوديت هايي كه براي تماس با خط هاي هوشمند وجود دارد ما راه حلي براي شما در نظر گرفتيم كه بتوانيد با موبايل هم به مجموعه پاسخگويي تماس بگيريد و مشكل خود را حل كنيد. براي تماس با موبايل وارد سايت پاسخگويي برتر رايانه شويد ، سپس از قسمت خريد بسته مكالمه بسته را خريداري كرده و سپس با شماره اي كه پس از پرداخت به شما نمايش داده مي شود تماس بگيريد.

    رايانه كمك آنلاين ارزان

    براي رفاه كاربران كمك رايانه برتر رايانه يك پنل چت در نظر گرفتيم كه شما با آن بتوانيد با كارشناسان ما ارتباط برقرار كرده و مشكل خود را مطرح كنيد ، همچنين مي توانيد به تلگرام اين مجموعه پاسخگويي پيام دهيد.

    رايانه كمك شبانه روزي

    اين مجموعه به صورت ۲۴ ساعت آماده پاسخگويي به مشكلات شما مي باشد ، اگر در هر ساعتي به مشكل خورديد مي توانيد با تماس به رايانه كمك ارزان مشكل خود را رفع كنيد. تمامي كارشناسان نرم افزار كامپيوتر، سخت افزار كامپيوتر ، موبايل و … در هر ساعت از شبانه روز در خدمت شما و آماده خدمات رساني هستند.



    برچسب: ،
    ادامه مطلب
    امتیاز دهید:
    رتبه از پنج: 0
    بازدید:

    + نوشته شده: ۱۳ بهمن ۱۳۹۸ساعت: ۰۳:۰۵:۲۸ توسط:ولقان حسيني موضوع: نظرات (0)

    فروش عايق بام سفيد يا عيق سفيد بام در يزد

    فروش عايق بام سفيد يا عيق سفيد بام در يزد

     

    عايق سفيد بام جايگزين ايزوگام و عايق هاي رطوبتي سنتي جهت ايزولاسيون و عايق كاري

     

    عايق بام سفيد يا عايق سفيد رطوبتي نوعي پوشش آب‌بند كننده پايه آب است كه از مواد پليمري و الاستومري دوستدار محيط‌زيست ساخته‌شده است. عايق سفيد بام قابل اجرا برروي كليه سطوح اعم از فلزي، سيماني، موزاييك، ايزوگام، آسفالت ترك خورده، چوب و ... است و پس از خشك شدن كاملاً آب‌بند مي‌شود. عايق سفيد با قابليت ايجاد پوشش يكپارچه، بدون درز، يكنواخت و با چسبندگي بالا، سطوح عمودي و افقي را كاملاً ايزوله و آب‌بند مي‌كند. از عايق سفيد براي آب‌بندي پشت بام، ساخت روف گاردن (بام سبز)، عايق استخر، عايق سرويس بهداشتي، ايزولاسيون مخازن آب و فاضلاب و ... استفاده مي‌شود.

     

    عايق سفيد بام، بهترين جايگزين ايزوگام، قيرگوني و انواع عايق رطوبتي سنتي جهت ايزولاسيون پشت بام و سرويس هاي بهداشتي ساختمان

     

    - انعطاف پذيري

    - قيمت مناسب

    - اجراي سريع

    - دوستدار محيط زيست

    - اجراي آسان

    - چسبندگي بالا

    - مقاوم به شرايط جوي

    - مقاوم به UV

    - عايق رطوبت

    - بهداشتي و ايمن

    - طول عمر بالا

    - كاهش مصرف انرژي

     

    شكل ظاهري: مايع سفيد. 

    زمان خشك شدن: 24 تا 48 ساعت.

    عمر نگهداري: يكسال دور از نور خورشيد و يخ زدگي.

    مقدار مصرف: يك كيلو براي هر مترمربع.

    قيمت عايق بام سفيد (عايق سفيد بام): -

     

    رنگهاي صنعتي حكيميان يزد

    03535233636 - 09122939909 - 09133739809

    https://www.ayegh-bam.ir

    [email protected]

    يزد بلوار جمهوري



    برچسب: ،
    ادامه مطلب
    امتیاز دهید:
    رتبه از پنج: 0
    بازدید:

    + نوشته شده: ۱۳ بهمن ۱۳۹۸ساعت: ۰۳:۰۵:۲۷ توسط:ولقان حسيني موضوع: نظرات (0)

    عايق و ايزوگام بام سفيد در يزد

    عايق سفيد بام

    عايق سفيد بام جايگزين ايزوگام و عايق هاي رطوبتي سنتي جهت ايزولاسيون و عايق كاري

    عايق سفيد بامتماس با ما

    عايق سفيد بام چيست؟

    عايق بام سفيد يا عايق سفيد رطوبتي نوعي پوشش آب‌بند كننده پايه آب است كه از مواد پليمري و الاستومري دوستدار محيط‌زيست ساخته‌شده است.

    عايق سفيد بام قابل اجرا برروي كليه سطوح اعم از فلزي، سيماني، موزاييك، ايزوگام، آسفالت ترك خورده، چوب و ... است و پس از خشك شدن كاملاً آب‌بند مي‌شود. عايق سفيد با قابليت ايجاد پوشش يكپارچه، بدون درز، يكنواخت و با چسبندگي بالا، سطوح عمودي و افقي را كاملاً ايزوله و آب‌بند مي‌كند.

    از عايق سفيد براي آب‌بندي پشت بام، ساخت روف گاردن (بام سبز)، عايق استخر، عايق سرويس بهداشتي، ايزولاسيون مخازن آب و فاضلاب و ... استفاده مي‌شود.

    ايزوگام و عايق سفيد بام

    مقايسه ايزوگام و عايق سفيد بام

    عايق سفيد بام، بهترين جايگزين ايزوگام، قيرگوني و انواع عايق رطوبتي سنتي جهت ايزولاسيون پشت بام و سرويس هاي بهداشتي ساختمان

    روش سنتي آب‌بندي پشت‌بام، سرويس بهداشتي و حمام، استفاده از قيرگوني و ايزوگام است. مواردي اعم از مدت انبارداري كم، طول عمر پايين، عدم انعطاف‌پذيري و مقاومت پايين در برابر شرايط جوري، اشعه آفتاب و تغييرات دما، هزينه نگهداري و تعمير بالا و ساير مشكلات فني، اجرايي و زيست‌محيطي ايزوگام سبب شد تا امروزه از مصالح جايگزين به‌منظور آب‌بندي استفاده شود. به اين مصالح (روش) جديد عايق سفيد مي‌گويند، البته درصورتي‌كه به‌عنوان عايق پشت‌بام استفاده شود، بام سفيد نيز ناميده مي‌شود. عايق سفيد يا بام سفيد نوعي پوشش كاملاً آب بند است كه بر پايه پليمر و مواد آكريليكي ساخته‌شده است. حلال اين محصول آب است و كاملاً با محيط ‌زيست سازگار مي‌باشد. اطلاعات بيشتر درباره بام سفيد از ويكي‌پديا.

    مزاياي عايق سفيد بام

    مزاياي عايق سفيد بام (بام سفيد)

    عايق سفيد بهترين گزينه براي عايق كاري و آب بندي پشت بام، پوشش سقف شيرواني، بام سبز، سرويس بهداشتي، استخر و ...

    انعطاف پذيري

    عايق سفيد پس از خشك شدن خاصيت انعطاف پذيري دارد و در اثر انبساط و انقباض و يا نشست سازه، ترك نميخورد.

    قيمت مناسب

    قيمت عايق سفيد بام نسبت به مصالح مشابه پايينتر است و از طرفي هزينه اجرا، تعميرات و نگهداري پايينتري نيز دارد.

    اجراي سريع

    اجراي عايق سفيد بام آسان و سريع است. سرعت خشك شدن بالايي دارد و نيازي به جابجايي اجزاي پشت بام نيست.

    دوستدار محيط زيست

    آب‌پايه و بهداشتي است و با بازتاب اشعه آفتاب، سبب كاهش گرماي سازه و كاهش گرماي جزيره‌اي شهر مي‌شود.

    اجراي آسان

    عايق سفيد به آساني با قلمو، پيستوله يا غلطك قابل اجرا است و نياز به جابجايي، برش و تغيير در اجزاي بام نيست.

    چسبندگي بالا

    چسبندگي بالايي به سطوح عمودي و افقي اعم از سطوح فلزي، سيماني، موزاييك، ايزوگام و آسفالت، چوب و ... دارد.

    مقاوم به شرايط جوي

    عايق سفيد مقاومت بالايي به بارش برف و باران و تغييرات دما دارد و كيفيت و يكپارچيگي خود را از دست نمي‌دهد.

    مقاوم به UV

    رنگ و كيفيت عايق سفيد در طولاني مدت حفظ مي‌شود. طول عمر بالايي دارد و در برابر اشعه UV خورشيد مقاوم است.

    عايق رطوبت

    كاملا عايق رطوبت است و اجازه نفوذ آب به سطح زير را نمي‌دهد. بهترين گزينه براي آب بندي و عايق كاري مي‌باشد.

    بهداشتي و ايمن

    عايق سفيد دوستدار محيط زيست، بهداشتي و غيرسمي است. به محيط زيست صدمه نمي‌زند و سبب آلودگي آب نمي‌شود.

    طول عمر بالا

    ويژگي‌ها و مقاومت عايق سفيد سبب شده تا نسبت به ساير مصالح مشابه طول عمر مفيد بسيار بالاتري داشته باشد.

    كاهش مصرف انرژي

    بام سفيد با بازتاب 40% از نور خورشيد سبب كاهش دماي عمومي ساختمان و كاهش گرماي جزيره اي شهر مي‌شود.

    خريد عايق سفيد بام

    نحوه اجراي عايق سفيد بام:
  • ابتدا سطح مورد نظر شسته، تميز، خشك و آماده اجراي عايق سفيد مي‌شود.
  • عايق سفيد، با استفاده از قلمو، غلطك يا پيستوله روي سطح اعمال مي‌شود.
  • بلافاصله روي سطح توري كشيده مي‌شود. استفاده از توري سبب افزايش عمر، كارايي و خاصيت ارتجاعي عايق سفيد خواهد شد.
  • بعد از نصب توري، لايه دوم عايق، جهت افزايش چسبندگي روي توري اجرا مي‌شود.
  • پس از خشك شدن لايه دوم كه حدود 24 تا 48 ساعت طول مي‌كشد (بسته به دما و شرايط جوي). لايه نهايي مانند لايه‌هاي قبلي اعمال مي‌شود.
  • فيلم اجراي عايق سفيد

    مشخصات فني عايق سفيد
    • شكل ظاهري و رنگ: مايع عمدتا سفيد و آبي. قابل سفارش در رنگ‌هاي مختلف.
    • زمان خشك شدن عايق سفيد: بسته به دما و شرايط جوي 24 تا 48 ساعت.
    • عمر نگهداري: يكسال (دور از نور خورشيد و يخ زدگي).
    • مقدار مصرف: يك تا دو كيلو براي هر مترمربع (بسته به شرايط جوي منطقه).
    • كاربرد عايق سفيد: آب بندي پشت بام، سرويس بهداشتي و حمام، ترميم ايزوگام و آسفالت، ايزولاسيون باغچه و استخر، پوشش سقف شيرواني، ديوار و نماي ساختمان، آب بندي مخازن آب و ...
    • قيمت عايق بام سفيد (عايق سفيد بام): -

    استعلام قيمت عايق سفيد

    عايق سفيد بام (بام سفيد)

    عايق سفيد بام (بام سفيد)

    عايق سفيد بام (بام سفيد)

    عايق سفيد بام (بام سفيد)

    عايق سفيد بام (بام سفيد)

    عايق سفيد بام (بام سفيد)

    عايق سفيد بام (بام سفيد)

    عايق سفيد بام (بام سفيد)

    عايق سفيد بام (بام سفيد)

    عايق سفيد بام (بام سفيد)

    عايق سفيد بام (بام سفيد)

    عايق سفيد بام (بام سفيد)

    ارتباط با ما

    درباره عايق سفيد يام

    معرفي عايق سفيد بام

    عايق سفيد قابل اجرا روي سطوح عمودي و افقي فلزي، سيماني، موزاييك، ايزوگام، آسفالت، چوب و ... است. از عايق سفيد براي آب بندي پشت بام، به عنوان عايق سرويس بهداشتي و حمام، جهت ترميم ايزوگام و آسفالت، ايزولاسيون باغچه و استخر، پوشش سقف شيرواني، پوشش ديوار و نماي ساختمان، آب بندي مخازن آب و ... استفاده مي‌شود. عايق سفيد بهترين گزينه براي عايق كاري و ايزولاسيون ساختمان است.

    مجتمع صنعتي حكيميان

    مجتمع حكيميان با توان بالا در توليد و اجراي كفپوش اپوكسي و كفپوش پلي يورتان، رنگ صنعتي و ساختماني، عايق سفيد بام و عايق استخر، محافظ نماي ساختمان، چسب و گروت، كاهگل مصنوعي و ... با قيمت مناسب و كيفيت برتر، آماده فروش محصولات به صورت عمده و خرده در سراسر ايران مي‌باشد. مجتمع صنعتي حكيميان بيش از يك دهه سابقه مستمر و موفق خود را مرهون تجربه و تعهد به ابتكار و كيفيت مي‌داند.

    AparatYoutubeLinkedinInstagramFacebookTwitterTelegramRSS

    Designed by VOLGHAN, All Rights Reserved to Ayegh-Bam.IrPrivacy Policy



    برچسب: ،
    ادامه مطلب
    امتیاز دهید:
    رتبه از پنج: 0
    بازدید:

    + نوشته شده: ۱۳ بهمن ۱۳۹۸ساعت: ۰۳:۰۵:۲۷ توسط:ولقان حسيني موضوع: نظرات (0)

    فروش كاهگل مصنوعي مدرن در يزد

    فروش كاهگل مصنوعي مدرن در يزد

    فروش كاهگل مصنوعي مدرن در يزد

    كاهگل مصنوعي مدرن، ضدآب و بدون گرد و خاك، جايگزين مناسب سيمگل و كاهگل سنتي.

    كاهرنگ (نانو كاهگل پليمري)، رنگي بر پايه رزين سيليكون و پايه آب است كه پس از خشك شدن ظاهري كاملا شبيه كاهگل طبيعي دارد. در ساخت كاهگل مصنوعي (كاهرنگ) از مواد نانو سيليكون استفاده شده كه سبب خود تميز شوندگي ميشود و خواص آب بندي و عايقي آن را افزايش ميدهد. كاهرنگ، ملات كاهگل مدرن، ضدآب و بدون گرد و غبار است كه جايگزين مناسبي براي سيمگل و كاهگل سنتي مي‌باشد. مناسب براي محيط خانه بالاخص دكوراسيون ديوارهاي داخلي منازل و همچنين بازسازي ابنيه تاريخي و خلق نماي سنتي مشابه مناطق كويري. كاهگل مصنوعي (كاهگل ضدآب) به وسيله قلمو يا پاشش و بسيار ساده تر از ساير رنگ‌ها قابل اجراست. كاهرنگ (كاهگل پليمري)، ماندگاري بالايي دارد و قابل اجرا بروي سطوح مختلف اعم از سيمان، گچ، كناف، چوب، فلز، يونوليت، شيشه و … است.

    – انعطاف پذير پس از خشك شدن
    – هزينه پايينتر از مصالح مشابه
    – زمان خشك شدن سريع تر
    – آب پايه و دوستدار محيط زيست
    – اجراي آسان با قلمو يا پاشش
    – چسبندگي بالا به سطوح
    – مقاوم به بارش برف و باران
    – مقاوم به اشعه UV خورشيد
    – ضدآب با امكان تنفس لايه زير
    – كاملا بهداشتي و غير سمي
    – بدون ايجاد گرد و خاك و بو

    فروش كاهگل مصنوعي مدرن در يزد
    • شكل ظاهري كاهگل مصنوعي: مايع خميري.
    • تنوع رنگ: در رنگ‌هاي مختلف بنابر سفارش مشتري.
    • زمان خشك شدن سطحي: حدود يك ساعت.
    • زمان خشك شدن نهايي: حدود يك روز.
    • عمر نگهداري: يكسال (دور از نور خورشيد و يخ زدگي).
    • مقدار مصرف كاهگل: هر كيلو براي حدود سه مترمربع.
    • قيمت كاهگل مصنوعي (كاهرنگ): –

    رنگهاي صنعتي حكيميان يزد
    03535222781 – 09122939909 – 09133739809
    https://www.kah-gel.ir
    [email protected]
    يزد بلوار جمهوري

    كاهگل مصنوعي (كاهرنگ)

    كاهگل مصنوعي (كاهرنگ)

    كاهگل مصنوعي (كاهرنگ)

    كاهگل مصنوعي (كاهرنگ)

    كاهگل مصنوعي (كاهرنگ)

    كاهگل مصنوعي (كاهرنگ)

    كاهگل مصنوعي (كاهرنگ)



    برچسب: ،
    ادامه مطلب
    امتیاز دهید:
    رتبه از پنج: 0
    بازدید:

    + نوشته شده: ۱۳ بهمن ۱۳۹۸ساعت: ۰۳:۰۵:۲۶ توسط:ولقان حسيني موضوع: نظرات (0)