دفتر تجارت الکترونیک ولقان

کفپوش اپوکسی و کفپوش پلی یورتان

کفپوش اپوکسی و کفپوش پلی یورتان

کفپوش اپوکسی، کفپوش پلی یورتان (پلی اورتان)، کفپوش صنعتی، کفپوش ضد الکتریسیته (آنتی استاتیک)، کفپوش بیمارستانی (آنتی باکتریال)، کفپوش ورزشی (کفپوش سالن)، کفپوش پارکینگ، کفپوش گرانیت اپوکسی، کفپوش سه بعدی

کفپوش اپوکسیکفپوش پلی یورتان

کفپوش اپوکسی چیست؟کفپوش اپوکسی مایعی یکپارچه از رزین اپوکسی با سطح شیشه‌ای است. یکپارچگی و مقاومت بالا سبب کاربرد وسیع روکش اپوکسی در صنایع مختلف شده. اطلاعات بیشتر درباره کفپوش اپوکسی از ویکی پدیا.

از کفپوش اپوکسی در مراکز صنعتی و تولیدی اعم از کفپوش صنایع شیمیایی، کفپوش صنایع نفتی، کفپوش کشتارگاه، کفپوش انبار، کفپوش سردخانه، کفپوش رستوران، مراکز آموزشی و کفپوش آزمایشگاه استفاده میشود.

از کفپوش اپوکسی همچنین به عنوان روکش سطوح صنعتی که در معرض نفوذ آب، روغن و سایر آلودگی‌ها هستند و در مکان‌هایی که عدم وجود گردوغبار اهمیت دارد استفاده می‌شود. به دلیل بکپارچگی در مکان‌هایی که مدام در معرض گندزدائی و شستشو بوده و نداشتن درز دارای اهمیت است نیز کاربرد فراوانی دارد.

خرید کفپوش اپوکسی

کفپوش پلی یورتان چیست؟کفپوش پلی یورتان به‌صورت یکپارچه و بدون درز با مقاومت بالای مکانیکی و شیمیایی به شرایط جوی و اشعه UV خورشید مقاوم است.اطلاعات بیشتر درباره کفپوش پلی یورتان از ویکی پدیا.

کفپوش پلی اورتان دارای خاصیت انعطاف‌پذیری است و این ویژگی سبب شده تا از آن در سطوحی که دارای لرزش و ارتعاش است استفاده شود. چسبندگی فوق‌العاده روی سطوح بتنی و فلزی دارد و در برابر تغییرات دما، اشتعال، قارچ و باکتری مقاوم است.

کفپوش پلی یورتان خواص کفپوش اپوکسی را دارد با مقاومت بالاتر به نور خورشید و سایش. از آنجایی که کفپوش پلی اورتان هزینه بالاتری نسبت به کفپوش اپوکسی دارد، استفاده از آن بیشتر در محیط‌های باز با سایش بالا پیشنهاد می‌شود.

خرید کفپوش پلی یورتان

کفپوش صنعتی (اپوکسی و پلی یورتان)

کف‌پوش صنعتی اپوکسی یا کفپوش صنعتی پلی یورتان، مایع یکپارچه با فام دلخواه و سطحی شیشه‌ای است با مقاومت شیمیایی و مکانیکی بالا، طول عمر زیاد، نگهداری و شستشوی آسان و سایر مزایایی که سبب کاربرد وسیع روکش اپوکسی (روکش پلی یورتان) در صنایع مختلف شده است.

از کفپوش صنعتی اپوکسی و کفپوش صنعتی پلی اورتان به عنوان کفپوش مراکز صنعتی و تولیدی، کفپوش صنایع شیمیایی، کفپوش صنایع نفتی، کفپوش کشتارگاه، کفپوش نساجی، کفپوش انبار و سردخانه، کفپوش رستوران، کفپوش مراکز آموزشی، کفپوش آزمایشگاه و ... استفاده می‌شود.

کفپوش اپوکسی ضد باکتری

کفپوش اپوکسی ضدباکتری که کفپوش بهداشتی یا کفپوش بیمارستانی نیز نامیده می‌شود، یکپارچه، بدون درز و کاملا صاف است تا به محل رشد باکتری و میکروب تبدیل نشود. قابل شستشو و مقاوم به مواد شیمیایی می‌باشد.امکان خط‌کشی و طراحی روی کفپوش بهداشتی وجود دارد و در رنگ‌های مختلف قابل‌اجرا است. به دلیل مقاومت مکانیکی بالا بهترین گزینه برای مکان‌های با ترافیک بالا است.

کفپوش اپوکسی آنتی باکتریال معمولا به عنوان کفپوش بیمارستان بخصوص کفپوش اتاق عمل، کفپوش Clean Room، کفپوش صنایع غذایی، کفپوش صنایع دارویی، کفپوش کشتارگاه و کفپوش صنایع بهداشتی.

کفپوش ضد الکتریسیته ساکن

کفپوش ضد الکتریسیته ساکن اپوکسی که به نام‌های کفپوش آنتی استاتیک اپوکسی، کفپوش ضد برق یا کفپوش ضدجرقه نیز شناخته می‌شود قابلیت هدایت الکتریکی و انتقال جریان الکتریسیته ساکن از سطح کفپوش به منبع تخلیه را دارد.

الکتریسیته ساکن ایجاد شده در اثر تردد، سایش یا مالش ممکن است موجب جرقه و خسارت شود لذا از کفپوش ضد الکتریسیته در صنایع حساس به بار الکتریکی اعم از کفپوش صنایع نظامی، خودروسازی، پتروشیمی، کفپوش مراکز کنترل، اتاق کامپیوتر (سرور)، مراکز مخابراتی، کفپوش انبار مواد محترقه، کفپوش آزمایشگاه الکترونیک و اندازه‌گیری دقیق، کفپوش اتاق اختلاط رنگ و ... استفاده می‌شود.

کفپوش ورزشی پلی یورتان

کفپوش ورزشی پلی یورتان (کفپوش سالنی) به دلیل دارا بودن استانداردهای لازم و استفاده از مواد گرانول لاستیکی، بهترین انتخاب برای پوشش کف فضاهای باز ورزشی، کفپوش سالن‌های ورزشی، کفپوش ورزشگاه، کفپوش باشگاه ورزشی، کفپوش پاساژ و اماکن تجاری و فضاهای آموزشی است.

خصوصیات فنی کفپوش ورزشی مانند مقاومت سایشی و مقاومت در برابر شرایط جوی و تغییرات دما و خاصیت الاستیسیته و انعطاف پذیری نسبی، آنرا تبدیل به مناسب‌ترین کفپوش برای محیط‌های ورزشی کرده است. امکان خط‌کشی و طراحی کفپوش ورزشی پلی یورتان وجود دارد و در رنگ‌های مختلف قابل‌اجرا است.

کفپوش پارکینگ پلی اورتان

کفپوش پارکینگ و رمپ پلی یورتان روی تمام سطوح اعم از بتن، فلز، موزاییک، آسفالت، چوب، سنگ و … قابل اجراست و به دلیل وزن کم، وزن سازه را به نسبت سایر کفپوش‌ها کاهش داده و هزینه‌های دیگر نیز کاهش می‌یابد. یکپارچه و در رنگ‌های متنوع اجرا می‌شود و امکان خط‌کشی و طراحی روی کفپوش وجود دارد.

کفپوش پارکینگ پلی اورتان مناسبترین گزینه برای پوشش کف پارکینگ منازل، پارکینگ عمومی و طبقاتی، کفپوش رمپ و ترمیم سطح پارکینگ‌های قدیمی است. شستشوی آسان، نگهداری و ترمیم ساده و ارزان و حداقل ۲۰ سال عمر مفید، از سایر امتیازات کفپوش پارکینگ پلی یورتان می‌باشد.

کفپوش گرانیت اپوکسی

کفپوش گرانیت اپوکسی پوشش کف دکوراتیو، زیبا و منحصربه‌فرد است با طرح‌های گرانیتی به‌صورت یکپارچه همراه با سطحی شیشه‌ای. مقاوم به سایش، خراش و ضد لغزندگی. قابل شستشو و مقاوم به شوینده‌ها.

کفپوش گرانیت اپوکسی جایگزین مناسب برای کفپوش PVC و پارکت، سنگ، گرانیت و سرامیک است که بروی سطوح مختلفی چون سیمان، بتون، سنگ، سرامیک، کاشی، پارکت و … قابل‌ اجراست. از کفپوش اپوکسی گرانیت برای کف‌سازی دکوراتیو منازل مسکونی، مراکز تجاری و خرید، اماکن توریستی و هتل‌ها، رستوران، سالن‌های پذیرایی، آمفی‌تئاتر، سینما و بسیاری مکان‌های دیگر استفاده می‌شود.

کفپوش سه بعدی 3D

کفپوش سه‌بعدی می‌تواند فضا و نمای داخلی را متنوع جلوه دهد و بیننده را برای لحظاتی غافلگیر کند. کفپوش سه بعدی از تصاویر زاویه دار (پرسپکتیو) در کنار لایه‌های نیمه شفاف متعدد برای ایجاد حس سه بعدی بودن تصاویر بهره می‌گیرد. مقاوم به سایش، خراش و ضد لغزندگی. قابل شستشو و مقاوم به شوینده‌ها.

کفپوش سه بعدی بهترین کفپوش برای پوشش کف حمام، کف سرویس بهداشتی و کف آشپزخانه است البته با خلاقیت بیشتر میتوان در سایر محیط‌ها و حتی دیوار استفاده کرد. طول عمر بالا و هزینه نگهداری و تعمیرات پایینی دارد. عایق حرارتی و عایق صوتی و مانع از نفوذ آب است.

کفپوش اپوکسی و کفپوش پلی اورتان

کفپوش صنعتی اپوکسی، کفپوش صنعتی پلی یورتان، کفپوش اپوکسی ضد باکتری، کفپوش ضد الکتریسیته ساکن، کفپوش ورزشی پلی یورتان، کفپوش پارکینگ پلی اورتان، کفپوش گرانیت اپوکسی و کفپوش سه بعدی 3D

هزینه کمتر

نگهداری آسان و تعمیرات ارزان

مقاوم به شرایط جوی

مقاوم به تغییرات دما و بارش

چسبندگی بالا

چسبندگی بالا به سطوح مختلف

مقاوم به UV

مقاوم به اشعه UV خورشید

قابل شستشو

قابل شستشو و مانع از نفوذ آب

انعطاف پذیری

خاصیت الاستیسیته نسبی

مقاومت شیمیایی

مقاومت بالا به مواد شیمیایی

مقاومت مکانیکی

مقاومت بالا به لرزش و سایش

اجرای سریع

زمان اجرا و خشک شدن سریع

کاملا بهداشتی

ضد باکتری و ضد میکروب

امکان طراحی

در رنگبندی با قابلیت خط‌کشی

بهترین انتخاب

بهترین انتخاب برای پوشش کف

نحوه اجرای کفپوش اپوکسی

تمامی سطوح قبل از اجرای کفپوش اپوکسی و پلی اورتان باید تمیز و خشک و مقاطع ناهموار و ترک‌ها پر شده و با پرایمر مخصوص آستر شوند. کفپوش اپوکسی در دو جزء بطور جداگانه تولید و عرضه می‌شود. دو جزء سازنده را پیش از مصرف به طور کامل باهم مخلوط کنید. با استفاده از میکسر جزء A را خوب هم بزنید سپس جزء B را اضافه کرده و مخلوط کنید. عمل اختلاط را به مدت 3 دقیقه ادامه دهید. واکنش از نوع گرمازا است بنابراین بهتر است مخلوط را در ظروف کم عمق مخلوط نموده و یا بلافاصله بعد از اختلاط، کفپوش را اجرا کنید. کفپوش اپوکسی یا کفپوش پلی یورتان را بصورت نواری روی زمین بریزید و با ماله پخش کنید تا ضخامت موردنظر بدست آید. بعد از 10 دقیقه سطح را بوسیله غلطک هواگیری صاف کنید. اجرای ضخامت یک و نیم میلیمتر از کفپوش اپوکسی منجر به ایجاد سطحی صاف و براق روی مقاطع زیرآِیند می‌شود.

ویدئوهای آموزشی کفپوش

مشخصات کفپوش اپوکسی و پلی یورتان

شکل کفپوش اپوکسی و پلی اورتان: مایع ویسکوز.

رنگ کفپوش اپوکسی و پلی اورتان: قابل عرضه در رنگ‌های مختلف.

زمان خشک شدن سطح کفپوش: بسته به دمای محیط 4 تا 9 ساعت.

عمر نگهداری در انبار: یکسال (دور از نور خورشید و یخ زدگی).

مقدار مصرف کفپوش: یک کیلو و دویست گرم برای هر مترمربع.

قیمت کفپوش اپوکسی و پلی اورتان: -

دانلود اطلاعات فنی کفپوش و کد رنگ

ارتباط با ما

خرید یا استعلام قیمت کفپوش اپوکسی و قیمت کفپوش پلی یورتان

کفپوش پلی اورتان

کفپوش اپوکسی

مجتمع صنعتی حکیمیان

کارخانه رنگ‌های صنعتی حکیمیان با توان بالا در تولید و اجرای کفپوش اپوکسی و کفپوش پلی یورتان (پلی اورتان)، رنگ‌های صنعتی و ساختمانی، عایق رطوبتی سفید بام و عایق استخر، محافظ نمای ساختمان، چسب و گروت اپوکسی، ملات کاهگل مصنوعی پلیمری (کاهرنگ) و ... با قیمت مناسب و کیفیت برتر، آماده فروش تولیدات و محصولات به صورت عمده و خرده در سراسر ایران می‌باشد. مجتمع رصنعتی حکیمیان بیش از یک دهه سابقه موفق خود را مرهون تجربه و تعهد به ابتکار و کیفیت می‌داند و این عوامل سبب اعتماد مشتری گردیده است. هدف کلان این مجموعه تولید محصولات به روز دنیا می‌باشد و هدف میان مدت، توسعه و افزایش ظرفیت تولید و افزایش سهم بازار و هدف نهایی کسب سهم قابل ملاحظه در بازار کشورهای همجوار است.

AparatYoutubeLinkedinInstagramFacebookTwitterTelegramRSS

Designed by VOLGHAN, All Rights Reserved to Kafpoosh-Epoxy.ComPrivacy Policy



برچسب: ،
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۳ بهمن ۱۳۹۸ساعت: ۰۳:۰۵:۳۰ توسط:ولقان حسینی موضوع: نظرات (0)