دفتر تجارت الكترونيك ولقان

فروش تلفني كارتن

 كارتن محمد

كارتن اسباب كشي و فريت بار

فروش كارتن خالي اسباب كشي و كارتن حمل (فريت) بار در تهران

كارتن محمد اولين و بزرگ‌ترين توليدكننده و فروشنده كارتون آماده سه لايه و پنج لايه محكم در اندازه و ابعاد مختلف، كارتن اسباب‌كشي، كارتن حمل اثاثيه منزل و لوازم شركت، كارتن فريت بار و ... در تهران، آماده ارسال كارتن خالي با قيمت مناسب و تحويل فوري در تمام نقاط تهران است.

09122239407 02122780700

خريد كارتن

فروش كارتن خالي در تهران

خريد كارتن خالي اسباب‌كشي و كارتون حمل بار (فريت بار) در تهران با قيمت مناسب به‌صورت عمده و خرده‌فروشي. ارسال كارتن از درب كارخانه به تمام نقاط تهران.

كارتن اثاثيه منزل و فريت بار:

كارتن حمل بار، كارتن اسباب‌كشي و انواع ديگر كارتن ابزار مفيد و كاربردي در جابجايي و بسته‌بندي هستند. كارتون يكي از تجهيزات ضروري در باربري و اتوبار است. از كارتن خالي مخصوص اسباب‌كشي مي‌توان براي بسته‌بندي اسباب و اثاث و لوازم مانند كتاب، كفش، لباس، مواد غذايي، سرويس چيني و وسايل آشپزخانه، سرويس خواب و سرويس چوب، لوازم دكوري و خرده‌ريز به‌منظور نگهداري، فريت بار، جابجايي، اسباب‌كشي و ... استفاده كرد. كارتن در اندازه‌هاي مختلف توليد مي‌شود، از كارتن بزرگ براي بسته‌بندي وسايل برقي آشپزخانه، قابلمه و ظروف پلاستيكي كه داراي حجم زياد و وزن كم هستند استفاده مي‌شود و از كارتن كوچك براي بسته‌بندي لوازم كوچك و دكوري.

كارتن اسباب كشي

لوازم بسته بندي و اسباب كشي:

بسته‌بندي مناسب سبب سهولت در جابجايي و اسباب‌كشي مي‌شود. بعد از خريد كارتن مناسب اثاث‌كشي نوبت به خريد و استفاده از لوازم بسته‌بندي مي‌شود. استفاده از لوازم بسته‌بندي، شرايطي را فراهم مي‌آورد كه اثاثيه منزل و لوازم اداري در كمال سادگي بسته‌بندي شده و به‌سلامت به محل موردنظر حمل شوند. استفاده از نايلون ضربه‌گير (پلاستيك حباب‌دار) براي بسته‌بندي و حفاظت از اشياي شكستني يا سلفون (استرج) براي جلوگيري از ايجاد خط و خش يا نشستن گردوخاك روي البسه و مبلمان، كمك بزرگي براي اسباب‌كشي آسان است. پيك مخصوص كارتون محمد مجهز به انواع لوازم بسته‌بندي است كه مي‌توان در محل انتخاب و خريد كرد.

لوازم بسته بندي

كارتن اثاثيه منزل و كارتن فريت بار

خريد پستي كارتن خالي، كارتن اسباب‌كشي، كارتن حمل بار، كارتن بسته‌بندي، كارتن زونكن و لوازم اداري، كارتن شكستني و كارتن آماده در ابعاد استاندارد. فروش تلفني كارتن و تحويل درب منزل.

كارتن موزي

كارتن بسيار محكم و با كيفيت كه با نام كارتون موزي شناخته مي‌شود. براي بسته‌بندي چيني و كريستال مناسب است و براي بسته‌بندي كتاب، سرويس غذاخوري، اوراق اداري، لوازم دكوري و ... نيز استفاده مي‌شود.

كارتن شكستني

كارتن محكم مناسب اشياء شكستني متوسط و بزرگ. از كارتون شكستني براي بسته‌بندي كالا و اثاثيه سنگين و شكستني مانند بشقاب، ليوان، چيني، غذاخوري، لوازم آشپزخانه و ظروف كريستال استفاده مي‌شود.

كارتن زونكن

كارتون حمل و بسته‌بندي لوازم اداري كه به كارتن زونكن معروف است. اندازه اين كارتن مناسب زونكن، اوراق اداري، پوشه و پرونده، مدارك و كتاب است و بيشتر جهت جابجايي و حمل لوازم اداري در شركت و بانك كاربرد دارد.

كارتن بزرگ

كارتون بزرگ در سايزهاي مختلف به شكل مكعب مربع يا مكعب مستطيل توليد مي‌شود. اين كارتن همه منظوره و جهت بسته‌بندي اسباب و اثاثيه متوسط و بزرگ، فريت بار، حمل و نقل و اسباب‌كشي استفاده مي‌شود.

لوازم بسته بندي و تجهيزات اسباب كشي

فروش تلفني لوازم بسته‌بندي جهت حمل و اسباب‌كشي در تهران. سلفون ضخيم (استرچ)، نايلون حبابدار ضربه‌گير، نخ مخصوص بسته‌بندي، چسب پهن (چسب كارتن)، دستگاه چسب كش و ساير لوازم بسته‌بندي.

چسب پهن

چسب پهن شيشه‌اي (چسب ميكرون بالا) همه منظوره و با چسبندگي بالا، مناسب جهت بسته‌بندي كالا و اسباب و اثاثيه منزل و شركت.

نخ بسته بندي

از نخ بسته‌بندي براي بسته‌بندي كارتن اشياء شكستني استفاده مي‌شود. نخ بسته‌بندي از نخ شيريني كمي ضخيم‌تر است.

نايلون حباب دار

نايلون حبابدار (پلاستيك ضربه‌گير) جهت محافظت از اشياء شكستني در اسباب‌كشي با كيفيت و ضخيم در اندازه دلخواه (توپي و متري).

سلفون(استرچ)

سلفون ضخيم (استرچ)، مناسب وكيوم كردن لوازم منزل جهت جلوگيري از آسيب هنگام اسباب‌كشي و محافظت در برابر گردوخاك.

فروش لوازم بسته بندي در تهران

خريد لوازم بسته‌بندي اسباب و اثاثيه منزل براي اسباب‌كشي در تهران با بهترين قيمت. فروش تلفني و پرداخت درب منزل.

خريد لوازم بسته بندي

3 نكته مهم در انتخاب و خريد كارتن اسباب‌كشي و بسته‌بندي

انتخاب كارتن مناسب اسباب‌كشي و خريد لوازم بسته‌بندي مناسب مي‌تواند بسته‌بندي آسان و درنهايت اسباب‌كشي آسان به همراه داشته باشد.

از مهم‌ترين لوازم اسباب‌كشي، جابجايي اثاثيه منزل و لوازم اداري و همچنين حمل بار، كارتن اسباب‌كشي يا كارتون خالي است. استفاده از كارتن اثاث‌كشي علاوه بر نظم دادن به روند اثاث كشي، در محافظت از وسايل نيز مؤثر است. كارتن اسباب‌كشي در سايز و ضخامت مختلف جهت بسته‌بندي و حمل اشياء و كالاهاي متفاوت توليد مي‌شود. كارتن بسته بندي
  • بهترين كارتن اسباب كشي - بهترين كارتن براي اسباب‌كشي و جابجايي اسباب و اثاثيه منزل و اداره بسته به وزن و نوع وسايل كارتن‌هاي پنج و سه لايه هستند كه از استحكام كافي براي حمل و بسته‌بندي برخوردارند. علاوه بر استحكام، اندازه و سايز كارتن نيز اهميت دارد. كارتن اسباب‌كشي و فريت بار نبايد در ابعاد خيلي بزرگ و يا خيلي كوچك توليد و استفاده شود.
  • قيمت كارتن خالي - تعداد، سايز و ضخامت كارتن در قيمت كارتن خالي يا كارتون اسباب‌كشي مؤثر است. براي خريد كارتن با قيمت ارزان، كارتن را به‌صورت مستقيم از كارتن‌سازي خريداري كنيد و به خاطر داشته باشيد كه درصورت استفاده از كارتن دست‌دوم و كارتن ضايعات ممكن است به اسباب و وسايل شما هنگام حمل و جابجايي اثاثيه آسيب وارد شود.
  • لزوم بسته بندي - بسته‌بندي در اثاث‌كشي و باربري بسيار مهم است. اسباب و اثاثيه بايد به گونه‌اي بسته‌بندي شود كه سلامت آنها در طول مراحل جابجايي حفظ شود. اقلامي كه امكان بسته‌بندي در كارتن را دارند بهتر است در كارتون قرار بگيرند و ساير اقلام مانند مبلمان و سرويس چوب، يخچال، گاز و ... با استفاده از پلاستيك حباب‌دار و يا روكش محافظ، محافظت شوند.
كارتن محمد | توليد و فروش كارتن آماده

كارتن محمد اولين و بزرگ‌ترين توليدكننده و فروشنده كارتن خالي حمل اثاثيه منزل و لوازم اداري در ابعاد مختلف، كارتن اسباب‌كشي آماده، كارتون فريت بار استاندارد و انواع لوازم بسته‌بندي در تهران است. فروشگاه كارتن محمد فروش تلفني و خريد پستي كارتن اثاث‌كشي و كارتن حمل بار را در تهران راه‌اندازي كرده است. ارسال سريع از طريق پيك مخصوص و مجهز به همه نقاط تهران و پرداخت درب منزل. لطفاً جهت استعلام قيمت كارتن و خريد كارتن با قيمت مناسب با واحد فروش كارتن محمد تماس بگيريد. كارتن محمد توليدكننده و فروشنده كارتن خالي آماده اسباب‌كشي و بسته‌بندي در تهران

  

چرا خريد اينترنتي و تلفني كارتن از كارتن محمد؟

فروشگاه كارتن محمد امكان خريد تلفني و اينترنتي كارتن خالي اسباب‌كشي و لوازم بسته‌بندي را از طريق اينترنت و تلفن فراهم كرده است. سفارش خريد كارتن، هرروز هفته دريافت و به درب منزل در تهران ارسال مي‌شود.


خريد تلفني

امكان خريد تلفني كارتن و سفارش تلفني كارتن در تهران وجود دارد. سفارش‌ها توسط تيم فروش كارتن محمد ثبت و در اولين فرصت به درب منزل ارسال مي‌شود.


ارسال كارتن

ارسال سريع كارتن توسط پيك كارتن محمد به تمام مناطق تهران. علاوه بر سفارش مشتري، سايزهاي مختلف كارتن و لوازم بسته‌بندي نيز ارسال مي‌شود و قابل خريد است.


كيفيت كارتن

كارتون‌هاي توليدي كارتن محمد، ضخيم، پنج لايه و سه لايه به‌صورت آكبند و نو هستند. خريد و فروش كارتن دست‌دوم، كارتن ضايعاتي و ... انجام نمي‌شود.


قيمت ارزان

كارتون محمد توليدكننده كارتن خالي مخصوص اسباب‌كشي و حمل كالا در تهران است و امكان فروش كارتن با قيمت مناسب به‌صورت عمده و جزئي را دارد.

  

درباره كارتن محمد

كارتن محمد اولين و بزرگ‌ترين توليدكننده و فروشنده كارتن خالي حمل اثاثيه منزل و لوازم اداري در ابعاد مختلف، كارتن اسباب‌كشي آماده، كارتون فريت بار استاندارد و انواع لوازم بسته‌بندي در تهران است. كارتن محمد با سالها سابقه فروش كارتن خالي ارزان قيمت براي بسته‌بندي و حمل اسباب و اثاثيه منزل در تهران، آماده همكاري با باربري و اتوبارهاي تهران است.

 فروشگاه كارتن خالي

خدمات كارتن محمد

فروشگاه كارتن محمد براي اولين بار در ايران فروش تلفني و خريد اينترنتي كارتن اثاث‌كشي و كارتن حمل بار را در تهران راه‌اندازي كرده است. ارسال سريع از طريق پيك مخصوص و مجهز به همه نقاط تهران و پرداخت درب منزل.

  • فروشگاه آنلاين كارتن خالي
  • فروش كارتن بسته بندي
  • فروش لوازم بسته بندي
  • آموزش اسباب كشي آسان
  • چرا خريد از كارتن محمد؟
  • فروش تلفني كارتن

    فرمانيه، كامرانيه، پاسداران، اختياريه، قيطريه، تجريش، الهيه، فرشته، داوديه، ظفر، احتشاميه، زعفرانيه، امانيه، شهرك غرب، ولنجك، ونك، يوسف آباد، سعادت آباد، پونك، جنت آباد، شهران، آفريقا، ميرداماد، ازگل، محموديه، جمشيديه، اقدسيه، جماران، منظريه، بازدار، ضرابخانه، زرگنده، جردن، كاج، علامه، پاك نژاد، مرزداران، پيامبر، سردار جنگل، شهرزيبا، تهران ويلا، گيشا، ميلاد، آرژانتين، امير آباد، پاتريس، شيخ بهايي،    ايران زمين، آريا شهر و ...

    تماس با كارتن محمد

    جهت استعلام قيمت كارتن و خريداري كارتن با قيمت مناسب با كارتن فروشي محمد تماس بگيريد. امكان خريد تلفني كارتن و لوازم اسباب‌كشي و بسته‌بندي به‌صورت تلفني وجود دارد. همكاران گرامي و شركت‌هاي باربري و اتوبار مي‌توانند جهت خريد عمده و خرده كارتن با ما تماس بگيريد.

    • تلفن: 02122780703
    • تلفن: 02122780700
    • همراه: 09122239407

    Aparat Youtube Linkedin Instagram Facebook Google Plus Twitter Telegram RSS

    Designed by VOLGHAN, All Rights Reserved to CartonMohammad.ComPrivacy Policy



    برچسب: ،
    ادامه مطلب
    امتیاز دهید:
    رتبه از پنج: 0
    بازدید:

    + نوشته شده: ۱۳ بهمن ۱۳۹۸ساعت: ۰۳:۰۵:۲۶ توسط:ولقان حسيني موضوع: نظرات (0)

    تماس با فروشگاه كارتن خالي

    فروشگاه كارتن خالي

    فروش آنلاين كارتن خالي و كارتن اسباب كشي در تهران

    فروشگاه كارتن خالي، فروشنده كارتون آماده در اندازه و ابعاد كوچك، متوسط و بزرگ در تهران است. كارتن اسباب‌كشي، كارتن حمل اثاثيه منزل و لوازم شركت، كارتن فريت بار. فروشگاه آنلاين كارتن آماده ارسال كارتن خالي با قيمت مناسب و تحويل فوري در تمام نقاط تهران است.

    09122239407 02122780700

    خريد تلفني كارتن

    كارتن خالي اسباب كشي و فريت بار

    خريد كارتن آماده و كارتن خالي جهت اسباب‌كشي و حمل بار (فريت بار) با قيمت ارزان. عمده و خرده فروشي كارتن در تهران. خريد تلفني و ارسال كارتن به درب منزل در تمام نقاط تهران.

    فروش كارتن خالي اسباب كشي:

    كارتن حمل بار، كارتن اسباب‌كشي و انواع ديگر كارتن ابزار مفيد و كاربردي در جابجايي و بسته‌بندي هستند. كارتون يكي از تجهيزات ضروري در باربري و اتوبار است. از كارتن خالي مخصوص اسباب‌كشي مي‌توان براي بسته‌بندي اسباب و اثاث و لوازم مانند كتاب، كفش، لباس، مواد غذايي، سرويس چيني و وسايل آشپزخانه، سرويس خواب و سرويس چوب، لوازم دكوري و خرده‌ريز به‌منظور نگهداري، فريت بار، جابجايي، اسباب‌كشي و ... استفاده كرد. كارتن در اندازه‌هاي مختلف توليد مي‌شود، از كارتن بزرگ براي بسته‌بندي وسايل برقي آشپزخانه، قابلمه و ظروف پلاستيكي كه داراي حجم زياد و وزن كم هستند استفاده مي‌شود و از كارتن كوچك براي بسته‌بندي لوازم كوچك و دكوري.

    فروش كارتن خالي

    فروش لوازم بسته بندي:

    بسته‌بندي مناسب سبب سهولت در جابجايي و اسباب‌كشي مي‌شود. بعد از خريد كارتن مناسب اثاث‌كشي نوبت به خريد و استفاده از لوازم بسته‌بندي مي‌شود. استفاده از لوازم بسته‌بندي، شرايطي را فراهم مي‌آورد كه اثاثيه منزل و لوازم اداري در كمال سادگي بسته‌بندي شده و به‌سلامت به محل موردنظر حمل شوند. استفاده از نايلون ضربه‌گير (پلاستيك حباب‌دار) براي بسته‌بندي و حفاظت از اشياي شكستني يا سلفون (استرج) براي جلوگيري از ايجاد خط و خش يا نشستن گردوخاك روي البسه و مبلمان، كمك بزرگي براي اسباب‌كشي آسان است. پيك مخصوص فروشگاه كارتن خالي مجهز به انواع لوازم بسته‌بندي است كه مي‌توان در محل انتخاب و خريد كرد.

    لوازم بسته بندي

    كارتن اسباب كشي و فريت بار

    خريد اينترنتي و پستي كارتن اسباب‌كشي، كارتون حمل بار، كارتن بسته‌بندي، كارتن زونكن و لوازم اداري، كارتن شكستني و كارتن آماده در ابعاد استاندارد. فروش تلفني كارتن و پرداخت درب منزل.

    كارتن موزي

    كارتن محكم و با كيفيت كه به كارتون موزي مشهور است. جهت بسته‌بندي اشياء كوچك و سنگين (كتاب، سرويس چيني، كريستال و غذاخوري، اوراق اداري، دكوري) استفاده مي‌شود.

    كارتن شكستني

    كارتن محكم مناسب اشياء شكستني. از كارتون شكستني براي بسته‌بندي كالا و اثاثيه سنگين و شكستني (بشقاب، ليوان، چيني، لوازم آشپزخانه و ظروف كريستال) استفاده مي‌شود.

    كارتن زونكن

    اندازه كارتن زونكن مناسب بسته بندي لوازم اداري (زونكن، اوراق اداري، پوشه و پرونده، مدارك و كتاب) است. بيشتر جهت جابجايي و حمل لوازم اداري در شركت و بانك كاربرد دارد.

    كارتن بزرگ

    كارتون بزرگ در ابعداد متفاوت توليد مي‌شود. كارتن بزرگ اسباب كشي جهت بسته‌بندي اسباب و اثاثيه متوسط و بزرگ، فريت بار، حمل و نقل و اسباب‌كشي استفاده مي‌شود.

    لوازم بسته بندي و اسباب كشي

    فروش تلفني لوازم بسته‌بندي براي حمل اسباب و اثاثيه در تهران. سلفون، پلاستيك حبابدار، نخ بسته‌بندي، چسب كارتن، دستگاه چسب كش و ساير لوازم بسته‌بندي.

    چسب پهن

    چسب كارتن پهن همه منظوره و با چسبندگي بالا، مناسب جهت بسته‌بندي كالا و اثاثيه منزل و شركت.

    نخ بسته بندي

    نخ بسته‌بندي براي اشياء شكستني استفاده مي‌شود. نخ بسته‌بندي از نخ شيريني ضخيم‌تر است.

    نايلون حباب دار

    نايلون حبابدار (پلاستيك ضربه‌گير) جهت محافظت از اشياء شكستني در اسباب‌كشي. ضخيم و در اندازه دلخواه.

    سلفون(استرچ)

    سلفون ضخيم مناسب وكيوم لوازم منزل، جلوگيري از آسيب در اسباب كشي و محافظت در برابر گردوخاك.

    لوازم بسته بندي كالا و اثاثيه

    خريد لوازم بسته‌بندي اسباب و اثاثيه منزل براي اسباب‌كشي در تهران با بهترين قيمت. فروش تلفني و پرداخت درب منزل.

    فروش لوازم بسته بندي

    3 نكته مهم در خريد كارتن خالي، اسباب‌كشي و بسته‌بندي

    انتخاب كارتن مناسب اسباب‌كشي و خريد لوازم بسته‌بندي مناسب مي‌تواند بسته‌بندي آسان و درنهايت اسباب‌كشي آسان به همراه داشته باشد.

    كارتن اسباب‌كشي يا كارتون خالي از مهم‌ترين موارد در اسباب‌كشي، جابجايي اثاثيه منزل، لوازم اداري و همچنين حمل بار است. استفاده از كارتن آماده علاوه بر نظم دادن به روند اثاث كشي، در محافظت از وسايل مؤثر است. كارتن خالي در سايز و ضخامت مختلف جهت بسته‌بندي و حمل كالا توليد مي‌شود. كارتن بسته بندي
    • بهترين كارتن اثاث كشي - بهترين كارتن براي اسباب‌كشي و جابجايي اثاثيه، كارتن‌هاي پنج و سه لايه هستند كه از استحكام كافي براي حمل و بسته‌بندي برخوردارند. علاوه بر استحكام، اندازه و سايز كارتن نيز اهميت دارد. كارتن اسباب‌كشي و فريت بار نبايد در ابعاد خيلي بزرگ و يا خيلي كوچك استفاده شود.
    • قيمت كارتن اسباب كشي - تعداد، سايز و ضخامت كارتن در قيمت كارتن اسباب‌كشي مؤثر است. براي خريد كارتن با قيمت ارزان، كارتن را به‌صورت مستقيم از كارتن‌سازي خريداري كنيد. درصورت استفاده از كارتن دست‌دوم و كارتن ضايعات ممكن است به اسباب و وسايل هنگام حمل و جابجايي آسيب وارد شود.
    • لزوم بسته بندي اثاثيه - بسته‌بندي در اثاث‌كشي و باربري بسيار مهم است. اسباب و اثاثيه بايد به گونه‌اي بسته‌بندي شود كه سلامت آنها هنگام جابجايي حفظ شود. اقلامي كه امكان بسته‌بندي دارند بهتر است در كارتون قرار بگيرند و ساير اقلام با پلاستيك حباب‌دار و يا روكش محافظ، محافظت شوند.
    فروش كارتن خالي اسباب كشي

    فروشگاه اينترنتي كارتن خالي، فروشنده كارتن آماده اسباب كشي، كارتن حمل اثاثيه منزل، كارتن لوازم اداري، كارتون فريت بار استاندارد و لوازم بسته‌بندي در تهران است. فروشگاه كارتن خالي فروش تلفني و خريد پستي كارتن اثاث‌كشي و كارتن حمل بار را در تهران راه‌اندازي كرده است. ارسال سريع كارتن از طريق پيك مخصوص و مجهز به همه نقاط تهران و پرداخت درب منزل. لطفاً جهت استعلام قيمت كارتن خالي و خريد كارتن با قيمت مناسب با واحد فروش فروشگاه كارتن خالي تماس بگيريد. 
    فروشگاه كارتن خالي توليدكننده و فروشنده كارتن خالي آماده اسباب‌كشي و بسته‌بندي در تهران

    چرا خريد اينترنتي و تلفني كارتن از فروشگاه كارتن خالي؟

    فروشگاه كارتن خالي امكان خريد تلفني و پستي كارتن خالي اسباب‌كشي و لوازم بسته‌بندي را فراهم كرده است. سفارش خريد كارتن، هرروز هفته، حتي ايام تعطيل دريافت و به درب منزل در تهران ارسال مي‌شود.


    خريد تلفني

    امكان سفارش و خريد تلفني كارتن در تهران وجود دارد. سفارش‌ها توسط تيم فروش كارتن ثبت و به درب منزل ارسال مي‌شود.


    ارسال كارتن

    ارسال سريع كارتن توسط پيك فروشگاه به تمام مناطق تهران. كارتن در سايزهاي مختلف و لوازم بسته‌بندي نيز ارسال مي‌شود.


    كيفيت كارتن

    كارتن‌هاي فروشگاه كارتن خالي، ضخيم، محكم، آكبند و نو هستند. خريد و فروش كارتن دست‌دو و ضايعاتي انجام نمي‌شود.


    قيمت كارتن

    فروشگاه كارتن خالي فروشنده كارتن آماده اسباب‌كشي و حمل كالا در تهران است. فروش تلفني كارتن با قيمت مناسب (عمده و جزئي).

    درباره فروشگاه كارتن خالي

    فروشگاه كارتن خالي اولين فروشنده كارتن خالي حمل اثاثيه منزل و لوازم اداري، كارتن اسباب‌كشي آماده، كارتون فريت بار استاندارد و انواع لوازم بسته‌بندي در تهران است. فروشگاه كارتن خالي با سالها سابقه فروش كارتن خالي ارزان قيمت براي بسته‌بندي و حمل اسباب و اثاثيه در تهران، آماده همكاري با باربري و اتوبارها در تهران است.

     فروشگاه كارتن خالي

    خدمات فروشگاه كارتن خالي

    فروشگاه كارتن خالي براي اولين بار در ايران امكان خريد تلفني و پستي كارتون اثاث‌كشي و كارتن حمل بار در تهران را فراهم كرده است. ارسال از طريق پيك مخصوص، پرداخت درب منزل.

  • فروشگاه آنلاين كارتن خالي
  • فروش كارتن خالي آماده
  • فروش لوازم بسته بندي
  • آموزش اسباب كشي آسان
  • چرا خريد از فروشگاه كارتن؟
  • فروش تلفني كارتن

    فرمانيه، كامرانيه، پاسداران، اختياريه، قيطريه، تجريش، الهيه، فرشته، داوديه، ظفر، احتشاميه، زعفرانيه، امانيه، شهرك غرب، ولنجك، ونك، يوسف آباد، سعادت آباد، پونك، جنت آباد، شهران، آفريقا، ميرداماد، ازگل، محموديه، جمشيديه، اقدسيه، جماران، منظريه، زرگنده، جردن، كاج، علامه، پاكنژاد، مرزداران، پيامبر، سردار جنگل، شهرزيبا، تهران ويلا، گيشا، آرژانتين، اميرآباد، پاتريس، شيخ بهايي، ايران زمين، آريا شهر و ...

    تماس با فروشگاه كارتن خالي

    جهت استعلام قيمت كارتن و خريد كارتن با قيمت مناسب با فروشگاه كارتن خالي تماس بگيريد. امكان خريد اينترنتي و تلفني كارتن بسته‌بندي و لوازم اسباب‌كشي وجود دارد. شركت‌هاي باربري و اتوبار در تهران مي‌توانند جهت خريد عمده و خرده كارتن با ما تماس بگيريد.

    • تلفن: 02122780703
    • تلفن: 02122780700
    • همراه: 09122239407

    Aparat Youtube Linkedin Instagram Facebook Google Plus Twitter Telegram RSS

    Designed by VOLGHAN, All Rights Reserved to CartonKhali.IrPrivacy Policy



    برچسب: ،
    ادامه مطلب
    امتیاز دهید:
    رتبه از پنج: 0
    بازدید:

    + نوشته شده: ۱۳ بهمن ۱۳۹۸ساعت: ۰۳:۰۵:۲۵ توسط:ولقان حسيني موضوع: نظرات (0)

    تعريف كابين عقب وانت يا اتاق عقب وانت (باربند وانت)

    تعريف كابين عقب وانت يا اتاق عقب وانت (باربند وانت)

    كابين عقب وانت يا اتاق عقب وانت (باربند وانت) فضايي سرپوشيده است كه براي كاربرد‌هاي مختلف و مخصوص انواع وانت‌ها توليد مي‌شود. قسمت پشت (بار) وانت، محفظه‌هايي طراحي و ساخته شده در مدل‌هاي مختلف و جنس‌هاي متفاوت مثلاً كابين فلزي، اتاق چوبي، اتاق برزنتي و كابين فايبرگلاس. با آغاز توليد و فروش گسترده خودروي پرايد وانت 151 و به واسطه‌ي افزايش دانش عمومي از مصرف بهينه سوخت و پايين آوردن استهلاك خودرو، ترجيح مردم بر اين شد كه براي وانت خود از كابين‌هاي سبك‌تر، ايروديناميك‌ و در عين حال مقاوم و زيبا استفاده كنند. درخواست براي نصب اتاق عقب فايبرگلاس براي وانت رشد چشمگيري داشت و ديگر محدود به خودروي پرايد 151 نبود، به طوري كه صاحبان وانت‌هاي ديگر كارخانه‌ها نيز به فكر نصب باربند وانت خود از جنس فايبرگلاس افتادند.

    توليد كننده - اتاق عقب و كابين وانت و اتاق عقب خودروهاي باري

    گروه توليدي كامپوزيت نمونه (توليد كننده - اتاق عقب و كابين وانت و اتاق عقب خودروهاي باري) طراح و سازنده اتاق عقب (كابين عقب) انواع خودروهاي باري و ساير قطعات كامپوزيتي. گروه توليدي كامپوزيت نمونه امكان طراحي و توليد اتاق عقب (كابين عقب) انواع وانت و خودروهاي باري را با بهترين كيفت دارد. طراحي، مدلسازي و قالب سازي قطعات كامپوزيت به سفارش مشتري پذيرفته ميشود. طراحي قطعات كامپوزيتي و قطعات خودرو اعم از كابين عقب (اتاق عقب) وانت و انواع خودروهاي باري. گروه توليدي كامپوزيت نمونه طراحي قطعات سفارشي را نيز ميپذيرد.

    گروه توليدي كامپوزيت نمونه مهارت كافي در ساخت مدل چوبي، مدل گچي، مدل فومي، مدل تركيبي، مدل نرم افزاري و … را دارا بوده و آماده دريافت سفارش ميباشد. ساخت قالب كامپوزيت با كيفيت بخصوص قالب اتاق عقب وانت و - اتاق عقب و كابين خودروهاي باري. گروه توليدي كامپويزيت نمونه آماده دريافت سفارشات ساخت انواع قالب ميباشد. اين شركت امكان طراحي و توليد اتاق عقب (كابين عقب) انواع وانت و خودروهاي باري را با بهترين كيفت دارد.

    براي چه خودروهايي ميتوان از اتاق و كابين ساخت؟اتاق عقب و كابين عقب انواع وانت:
  • اتاق عقب و كابين آريسان
  • اتاق عقب و كابين تندر
  • اتاق عقب و كابين پيكاپ
  • اتاق عقب و كابين هايلوكس
  • اتاق عقب و كابين تويوتا
  • اتاق عقب و كابين فوتون
  • اتاق عقب و كابين نيسان
  • اتاق عقب و كابين مزدا
  • اتاق عقب و كابين وينگل
  • اتاق عقب و كابين پرايد وانت
  • اتاق عقب و كابين پيكاپ ريچ
  • اتاق عقب و كابين كاپرا
  • اتاق عقب و كابين تاجدار پرايد
  • اتاق عقب و كابين پرايد سقف بلند
  • اتاق عقب و كابين همسان پرايد وانت
  • اتاق عقب و كابين پرايد ۱۵۱
  • اتاق عقب و كابين آمبولانسي
  • اتاق عقب و كابين L90
  • اتاق عقب و كابين تندر ۹۰
  • اتاق عقب و كابين وانت شوكا
  • اتاق عقب و كابين ايسوزو
  • اتاق عقب و كابين امداد و نجات
  • اتاق عقب و كابين ريچ
  • اتاق عقب و كابين ال 90
  • اتاق وانت و كابين انواع خودروهاي باري
    • اتاق و كابين وانت آريسان
    • اتاق و كابين وانت تندر
    • اتاق و كابين وانت پيكاپ
    • اتاق و كابين وانت هايلوكس
    • اتاق و كابين وانت تويوتا
    • اتاق و كابين وانت فوتون
    • اتاق و كابين وانت نيسان
    • اتاق و كابين وانت مزدا
    • اتاق و كابين وانت وينگل
    • اتاق و كابين وانت پرايد وانت
    • اتاق و كابين وانت پيكاپ ريچ
    • اتاق و كابين وانت كاپرا
    • اتاق و كابين وانت تاجدار پرايد
    • اتاق و كابين وانت پرايد سقف بلند
    • اتاق و كابين وانت همسان پرايد وانت
    • اتاق و كابين وانت پرايد ۱۵۱
    • اتاق و كابين وانت آمبولانسي
    • اتاق و كابين وانت L90
    • اتاق و كابين وانت تندر ۹۰
    • اتاق و كابين وانت وانت شوكا
    • اتاق و كابين وانت ايسوزو
    • اتاق و كابين وانت امداد و نجات
    • اتاق و كابين وانت ريچ
    • اتاق و كابين وانت ال 90
    اتاق كامپوزيتي و كابين از جنس فايبرگلاس:
  • اتاق و كابين فايبرگلاس آريسان
  • اتاق و كابين فايبرگلاس تندر
  • اتاق و كابين فايبرگلاس پيكاپ
  • اتاق و كابين فايبرگلاس هايلوكس
  • اتاق و كابين فايبرگلاس تويوتا
  • اتاق و كابين فايبرگلاس فوتون
  • اتاق و كابين فايبرگلاس نيسان
  • اتاق و كابين فايبرگلاس مزدا
  • اتاق و كابين فايبرگلاس وينگل
  • اتاق و كابين فايبرگلاس پرايد وانت
  • اتاق و كابين فايبرگلاس پيكاپ ريچ
  • اتاق و كابين فايبرگلاس كاپرا
  • اتاق و كابين فايبرگلاس تاجدار پرايد
  • اتاق و كابين فايبرگلاس پرايد سقف بلند
  • اتاق و كابين فايبرگلاس همسان پرايد وانت
  • اتاق و كابين فايبرگلاس پرايد ۱۵۱
  • اتاق و كابين فايبرگلاس آمبولانسي
  • اتاق و كابين فايبرگلاس L90
  • اتاق و كابين فايبرگلاس تندر ۹۰
  • اتاق و كابين فايبرگلاس وانت شوكا
  • اتاق و كابين فايبرگلاس ايسوزو
  • اتاق و كابين فايبرگلاس امداد و نجات
  • اتاق و كابين فايبرگلاس ريچ
  • اتاق و كابين فايبرگلاس ال 90
  • لاينر و كفپوش كف براي انواع خودرو داخلي و خارجي

    - لاينر و كفپوش آريسان

    - لاينر و كفپوش تندر

    - لاينر و كفپوش پيكاپ

    - لاينر و كفپوش هايلوكس

    - لاينر و كفپوش تويوتا

    - لاينر و كفپوش فوتون

    - لاينر و كفپوش نيسان

    - لاينر و كفپوش مزدا

    - لاينر و كفپوش وينگل

    - لاينر و كفپوش پرايد وانت

    - لاينر و كفپوش پيكاپ ريچ

    - لاينر و كفپوش كاپرا

    - لاينر و كفپوش تاجدار پرايد

    - لاينر و كفپوش پرايد سقف بلند

    - لاينر و كفپوش همسان پرايد وانت

    - لاينر و كفپوش پرايد ۱۵۱

    - لاينر و كفپوش آمبولانسي

    - لاينر و كفپوش L90

    - لاينر و كفپوش تندر ۹۰

    - لاينر و كفپوش وانت شوكا

    - لاينر و كفپوش ايسوزو

    - لاينر و كفپوش امداد و نجات

    - لاينر و كفپوش ريچ

    - لاينر و كفپوش ال 90

    قيمت ساخت اتاق و نصب كابين وانت چند است؟
  • قيمت ساخت اتاق و نصب كابين آريسان
  • قيمت ساخت اتاق و نصب كابين تندر
  • قيمت ساخت اتاق و نصب كابين پيكاپ
  • قيمت ساخت اتاق و نصب كابين هايلوكس
  • قيمت ساخت اتاق و نصب كابين تويوتا
  • قيمت ساخت اتاق و نصب كابين فوتون
  • قيمت ساخت اتاق و نصب كابين نيسان
  • قيمت ساخت اتاق و نصب كابين مزدا
  • قيمت ساخت اتاق و نصب كابين وينگل
  • قيمت ساخت اتاق و نصب كابين پرايد وانت
  • قيمت ساخت اتاق و نصب كابين پيكاپ ريچ
  • قيمت ساخت اتاق و نصب كابين كاپرا
  • قيمت ساخت اتاق و نصب كابين تاجدار پرايد
  • قيمت ساخت اتاق و نصب كابين پرايد سقف بلند
  • قيمت ساخت اتاق و نصب كابين همسان پرايد وانت
  • قيمت ساخت اتاق و نصب كابين پرايد ۱۵۱
  • قيمت ساخت اتاق و نصب كابين آمبولانسي
  • قيمت ساخت اتاق و نصب كابين L90
  • قيمت ساخت اتاق و نصب كابين تندر ۹۰
  • قيمت ساخت اتاق و نصب - اتاق و كابين وانت شوكا
  • قيمت ساخت اتاق و نصب كابين ايسوزو
  • قيمت ساخت اتاق و نصب كابين امداد و نجات
  • قيمت ساخت اتاق و نصب كابين ريچ
  • قيمت ساخت اتاق و نصب كابين ال 90


  • برچسب: ،
    ادامه مطلب
    امتیاز دهید:
    رتبه از پنج: 0
    بازدید:

    + نوشته شده: ۱۳ بهمن ۱۳۹۸ساعت: ۰۳:۰۵:۲۵ توسط:ولقان حسيني موضوع: نظرات (0)

    درباره پايگاه جامع پاكدشت نيوز

    درباره پايگاه جامع پاكدشت نيوز

     

    آگاهي از اخبار پاكدشت ، اخبار مامازند ، اخبار اقتصادي پاكدشت ، حوادث پاكدشت ،اماكن گردشگري و تاريخي پاكدشت ، پيگيري وضعيت آب و هوايي و ... در پايگاه جامع پاكدشت نيوز

    https://www.pakdasht-news.ir/

    اخبــــار  پاكدشت

    اخبــار ورزشـي پاكدشت

    دربـاره پاكدشـت

    روانشنــاســي در پاكدشت

    نيازمندي هاي پاكدشت

    آموزش آشپزي در پاكدشت

    نيازمندي هاي املاك پاكدشت

    گالري تصاوير پاكدشت

    اخبــار اجتماعي پاكدشت

    اخبــار فرهنگي پاكدشت

    تاريخچه پاكدشت

    ادارات و ارگان هاي دولتي پاكدشت

    مراكز ديدني پاكدشت

    زمين شناسي پاكدشت

    شعرا و بزرگان پاكدشت

    شهرك صنعتي پاكدشت

    مراكز علمي پاكدشت

    مناطق شهري پاكدشت

    كاريابي و استخدام در پاكدشت

     پيج اينستاگرام پاكدشت

     جاذبه هاي پاكدشت

     حوادث پاكدشت

     املاك پاكدشت



    برچسب: ،
    ادامه مطلب
    امتیاز دهید:
    رتبه از پنج: 0
    بازدید:

    + نوشته شده: ۱۳ بهمن ۱۳۹۸ساعت: ۰۳:۰۵:۲۴ توسط:ولقان حسيني موضوع: نظرات (0)

    ظروف يكبار مصرف كيسه زباله كيلويي ليوان يكبار مصرف نايلون دسته دار

    ظروف يكبار مصرف كيسه زباله كيلويي ليوان يكبار مصرف نايلون دسته دار

    پخش پلاستيك آريا در سال ۱۳۸۵ با مديريت برادران كياني به صورت حرفه اي فعاليت خود را در زمينه فروش لوازم پلاستيكي لوكس و حراجي و همچنين لوازم آشپزخانه و بهداشتي در بازار بزرگ تهران و خيابان مولوي آغاز كردند و به لطف و مدد خداوند و تلاش و پشتكار و كسب اعتبار در ميان كسبه و مشتريان و خريداران پلاستيك ، توانستند به پخش عمده پلاستيك در تهران تبديل شوند.

    با توجه با گسترش فعاليت هاي پخش پلاستيك آريا در زمينه فروش لوازم پلاستيكي آشپزخانه و بهداشتي ساختماني، برادران كياني تصميم به گسترش بيشتر حوضه فعاليت خود گرفتند و موفق به اضافه كردن ظروف يكبار مصرف ، ليوان يكبار مصرف ، كيسه زباله كيلويي و نايلون دسته دار به مجموعه خود شدند.

    فروش عمده ظروف يكبار مصرف

    پخش پلاستيك آريا با فروش ظروف يكبار مصرف توانسته گامي مثبت در زمينه ارائه اجناس پلاستيكي بردارد. شما مي توانيد محصولاتي مانند:

    • ظرف يك بار مصرف.
    • چاقو يك بار مصرف.
    • چنگال يك بار مصرف.
    • قاشق يكبار مصرف.

    و ... را از پخش پلاستيك آريا تهيه كنيد. تمامي ظروف با قيمت مناسب و كيفيت بسيار بالا ارائه و به تمامي نقاط كشور عزيزمان ايران ارسال ميشود.

    فروش عمده ليوان يكبار مصرف

    پخش پلاستيك آريا مفتخر است تا انواع ليوان يكبار مصرف در طرح ها و رنگ هاي متنوع از جنس ليوان پلاستيكي، ليوان كاغذي و بهترين مواد ساخته شده به شما مشتريان عزيز ارائه دهد. ليوان هاي پلاستيكي در رنگها و اندازه هاي مختلف به صورت ليان يكبار مصرف شفاف، مات و يا رنگي و ليوان هاي كاغذي در طرح هاي مختلف و اندازه هاي متنوع عرضه خواهد شد. ضخامت بالاي ليوان يكبار مصرف پلاستيكي و كاغذي به اندازه اي است كه به راحتي در مقابل گرما و حجم آب مقاومت كرده شما با خيال راحت ميتوانيد از آن ها در مصارف مختلف استفاده كنيد.

    فروش عمده كيسه زباله كيلويي

    انواع كيسه زباله در سايز ها و رنگ هاي مختلف به صورت بسته بندي و كيلويي در مجموعه پخش پلاستيك آريا عرضه مي شود. كيسه هاي سياه رنگ با ضخامت بالا مناسب براي ذخيره و دفع زباله هاي بد شكل و بد بو و انواع كيسه هاي دسته دار در طرح ها و اندازه هاي مختلف جهت جمع آوري انواع زباله ها استفاده مي شود.

    فروش عمده نايلون دسته دار

    انواع نايلون دسته دار در رنگ ها و طرح هاي متفاوت در مجموعه آريا عرضه ميگردد. اين نايلون ها در بسته بندي زيبا يا به صورت كيليويي عرضه خواهد شد. ضخامت بالاي اين محصولات و دسته ي پلاستيكي مقاوم آن در برابر حجم زياد مواد داخل آن بسيار مقاوم بوده ، طراح هاي رنگي و زيباي روي اين محصولات اين امكان را به شما مي دهد كه در مكان هاي محتلف و براي امور مختلفي از آنها استفاده كنيد. تمامي نايلون ها از بهترين مواد پلاستيك و بهداشتي درجه 1 تهيه شده است و آماده است تا هر نوع مواد غذايي را داخلش قرار دهيد.

    شما عزيزان مي توانيد جهت استعلام قيمت ظروف يكبار مصرف پلاستيكي و كاغذي و سفارش كليه محصولات يكبار مصرف با مشاورين ما در پخش پلاستيك آريا تماس بگيريد و در كمترين زمان ممكن سفارش خود را دريافت نماييد.

    09125975075

    09128063394

    https://www.pakhshariyaa.com

     



    برچسب: ،
    ادامه مطلب
    امتیاز دهید:
    رتبه از پنج: 0
    بازدید:

    + نوشته شده: ۱۳ بهمن ۱۳۹۸ساعت: ۰۳:۰۵:۲۳ توسط:ولقان حسيني موضوع: نظرات (0)

    كفپوش اپوكسي و كفپوش پلي يورتان

    كفپوش اپوكسي و كفپوش پلي يورتان

    كفپوش اپوكسي، كفپوش پلي يورتان (پلي اورتان)، كفپوش صنعتي، كفپوش ضد الكتريسيته (آنتي استاتيك)، كفپوش بيمارستاني (آنتي باكتريال)، كفپوش ورزشي (كفپوش سالن)، كفپوش پاركينگ، كفپوش گرانيت اپوكسي، كفپوش سه بعدي

    كفپوش اپوكسيكفپوش پلي يورتان

    كفپوش اپوكسي چيست؟كفپوش اپوكسي مايعي يكپارچه از رزين اپوكسي با سطح شيشه‌اي است. يكپارچگي و مقاومت بالا سبب كاربرد وسيع روكش اپوكسي در صنايع مختلف شده. اطلاعات بيشتر درباره كفپوش اپوكسي از ويكي پديا.

    از كفپوش اپوكسي در مراكز صنعتي و توليدي اعم از كفپوش صنايع شيميايي، كفپوش صنايع نفتي، كفپوش كشتارگاه، كفپوش انبار، كفپوش سردخانه، كفپوش رستوران، مراكز آموزشي و كفپوش آزمايشگاه استفاده ميشود.

    از كفپوش اپوكسي همچنين به عنوان روكش سطوح صنعتي كه در معرض نفوذ آب، روغن و ساير آلودگي‌ها هستند و در مكان‌هايي كه عدم وجود گردوغبار اهميت دارد استفاده مي‌شود. به دليل بكپارچگي در مكان‌هايي كه مدام در معرض گندزدائي و شستشو بوده و نداشتن درز داراي اهميت است نيز كاربرد فراواني دارد.

    خريد كفپوش اپوكسي

    كفپوش پلي يورتان چيست؟كفپوش پلي يورتان به‌صورت يكپارچه و بدون درز با مقاومت بالاي مكانيكي و شيميايي به شرايط جوي و اشعه UV خورشيد مقاوم است.اطلاعات بيشتر درباره كفپوش پلي يورتان از ويكي پديا.

    كفپوش پلي اورتان داراي خاصيت انعطاف‌پذيري است و اين ويژگي سبب شده تا از آن در سطوحي كه داراي لرزش و ارتعاش است استفاده شود. چسبندگي فوق‌العاده روي سطوح بتني و فلزي دارد و در برابر تغييرات دما، اشتعال، قارچ و باكتري مقاوم است.

    كفپوش پلي يورتان خواص كفپوش اپوكسي را دارد با مقاومت بالاتر به نور خورشيد و سايش. از آنجايي كه كفپوش پلي اورتان هزينه بالاتري نسبت به كفپوش اپوكسي دارد، استفاده از آن بيشتر در محيط‌هاي باز با سايش بالا پيشنهاد مي‌شود.

    خريد كفپوش پلي يورتان

    كفپوش صنعتي (اپوكسي و پلي يورتان)

    كف‌پوش صنعتي اپوكسي يا كفپوش صنعتي پلي يورتان، مايع يكپارچه با فام دلخواه و سطحي شيشه‌اي است با مقاومت شيميايي و مكانيكي بالا، طول عمر زياد، نگهداري و شستشوي آسان و ساير مزايايي كه سبب كاربرد وسيع روكش اپوكسي (روكش پلي يورتان) در صنايع مختلف شده است.

    از كفپوش صنعتي اپوكسي و كفپوش صنعتي پلي اورتان به عنوان كفپوش مراكز صنعتي و توليدي، كفپوش صنايع شيميايي، كفپوش صنايع نفتي، كفپوش كشتارگاه، كفپوش نساجي، كفپوش انبار و سردخانه، كفپوش رستوران، كفپوش مراكز آموزشي، كفپوش آزمايشگاه و ... استفاده مي‌شود.

    كفپوش اپوكسي ضد باكتري

    كفپوش اپوكسي ضدباكتري كه كفپوش بهداشتي يا كفپوش بيمارستاني نيز ناميده مي‌شود، يكپارچه، بدون درز و كاملا صاف است تا به محل رشد باكتري و ميكروب تبديل نشود. قابل شستشو و مقاوم به مواد شيميايي مي‌باشد.امكان خط‌كشي و طراحي روي كفپوش بهداشتي وجود دارد و در رنگ‌هاي مختلف قابل‌اجرا است. به دليل مقاومت مكانيكي بالا بهترين گزينه براي مكان‌هاي با ترافيك بالا است.

    كفپوش اپوكسي آنتي باكتريال معمولا به عنوان كفپوش بيمارستان بخصوص كفپوش اتاق عمل، كفپوش Clean Room، كفپوش صنايع غذايي، كفپوش صنايع دارويي، كفپوش كشتارگاه و كفپوش صنايع بهداشتي.

    كفپوش ضد الكتريسيته ساكن

    كفپوش ضد الكتريسيته ساكن اپوكسي كه به نام‌هاي كفپوش آنتي استاتيك اپوكسي، كفپوش ضد برق يا كفپوش ضدجرقه نيز شناخته مي‌شود قابليت هدايت الكتريكي و انتقال جريان الكتريسيته ساكن از سطح كفپوش به منبع تخليه را دارد.

    الكتريسيته ساكن ايجاد شده در اثر تردد، سايش يا مالش ممكن است موجب جرقه و خسارت شود لذا از كفپوش ضد الكتريسيته در صنايع حساس به بار الكتريكي اعم از كفپوش صنايع نظامي، خودروسازي، پتروشيمي، كفپوش مراكز كنترل، اتاق كامپيوتر (سرور)، مراكز مخابراتي، كفپوش انبار مواد محترقه، كفپوش آزمايشگاه الكترونيك و اندازه‌گيري دقيق، كفپوش اتاق اختلاط رنگ و ... استفاده مي‌شود.

    كفپوش ورزشي پلي يورتان

    كفپوش ورزشي پلي يورتان (كفپوش سالني) به دليل دارا بودن استانداردهاي لازم و استفاده از مواد گرانول لاستيكي، بهترين انتخاب براي پوشش كف فضاهاي باز ورزشي، كفپوش سالن‌هاي ورزشي، كفپوش ورزشگاه، كفپوش باشگاه ورزشي، كفپوش پاساژ و اماكن تجاري و فضاهاي آموزشي است.

    خصوصيات فني كفپوش ورزشي مانند مقاومت سايشي و مقاومت در برابر شرايط جوي و تغييرات دما و خاصيت الاستيسيته و انعطاف پذيري نسبي، آنرا تبديل به مناسب‌ترين كفپوش براي محيط‌هاي ورزشي كرده است. امكان خط‌كشي و طراحي كفپوش ورزشي پلي يورتان وجود دارد و در رنگ‌هاي مختلف قابل‌اجرا است.

    كفپوش پاركينگ پلي اورتان

    كفپوش پاركينگ و رمپ پلي يورتان روي تمام سطوح اعم از بتن، فلز، موزاييك، آسفالت، چوب، سنگ و … قابل اجراست و به دليل وزن كم، وزن سازه را به نسبت ساير كفپوش‌ها كاهش داده و هزينه‌هاي ديگر نيز كاهش مي‌يابد. يكپارچه و در رنگ‌هاي متنوع اجرا مي‌شود و امكان خط‌كشي و طراحي روي كفپوش وجود دارد.

    كفپوش پاركينگ پلي اورتان مناسبترين گزينه براي پوشش كف پاركينگ منازل، پاركينگ عمومي و طبقاتي، كفپوش رمپ و ترميم سطح پاركينگ‌هاي قديمي است. شستشوي آسان، نگهداري و ترميم ساده و ارزان و حداقل ۲۰ سال عمر مفيد، از ساير امتيازات كفپوش پاركينگ پلي يورتان مي‌باشد.

    كفپوش گرانيت اپوكسي

    كفپوش گرانيت اپوكسي پوشش كف دكوراتيو، زيبا و منحصربه‌فرد است با طرح‌هاي گرانيتي به‌صورت يكپارچه همراه با سطحي شيشه‌اي. مقاوم به سايش، خراش و ضد لغزندگي. قابل شستشو و مقاوم به شوينده‌ها.

    كفپوش گرانيت اپوكسي جايگزين مناسب براي كفپوش PVC و پاركت، سنگ، گرانيت و سراميك است كه بروي سطوح مختلفي چون سيمان، بتون، سنگ، سراميك، كاشي، پاركت و … قابل‌ اجراست. از كفپوش اپوكسي گرانيت براي كف‌سازي دكوراتيو منازل مسكوني، مراكز تجاري و خريد، اماكن توريستي و هتل‌ها، رستوران، سالن‌هاي پذيرايي، آمفي‌تئاتر، سينما و بسياري مكان‌هاي ديگر استفاده مي‌شود.

    كفپوش سه بعدي 3D

    كفپوش سه‌بعدي مي‌تواند فضا و نماي داخلي را متنوع جلوه دهد و بيننده را براي لحظاتي غافلگير كند. كفپوش سه بعدي از تصاوير زاويه دار (پرسپكتيو) در كنار لايه‌هاي نيمه شفاف متعدد براي ايجاد حس سه بعدي بودن تصاوير بهره مي‌گيرد. مقاوم به سايش، خراش و ضد لغزندگي. قابل شستشو و مقاوم به شوينده‌ها.

    كفپوش سه بعدي بهترين كفپوش براي پوشش كف حمام، كف سرويس بهداشتي و كف آشپزخانه است البته با خلاقيت بيشتر ميتوان در ساير محيط‌ها و حتي ديوار استفاده كرد. طول عمر بالا و هزينه نگهداري و تعميرات پاييني دارد. عايق حرارتي و عايق صوتي و مانع از نفوذ آب است.

    كفپوش اپوكسي و كفپوش پلي اورتان

    كفپوش صنعتي اپوكسي، كفپوش صنعتي پلي يورتان، كفپوش اپوكسي ضد باكتري، كفپوش ضد الكتريسيته ساكن، كفپوش ورزشي پلي يورتان، كفپوش پاركينگ پلي اورتان، كفپوش گرانيت اپوكسي و كفپوش سه بعدي 3D

    هزينه كمتر

    نگهداري آسان و تعميرات ارزان

    مقاوم به شرايط جوي

    مقاوم به تغييرات دما و بارش

    چسبندگي بالا

    چسبندگي بالا به سطوح مختلف

    مقاوم به UV

    مقاوم به اشعه UV خورشيد

    قابل شستشو

    قابل شستشو و مانع از نفوذ آب

    انعطاف پذيري

    خاصيت الاستيسيته نسبي

    مقاومت شيميايي

    مقاومت بالا به مواد شيميايي

    مقاومت مكانيكي

    مقاومت بالا به لرزش و سايش

    اجراي سريع

    زمان اجرا و خشك شدن سريع

    كاملا بهداشتي

    ضد باكتري و ضد ميكروب

    امكان طراحي

    در رنگبندي با قابليت خط‌كشي

    بهترين انتخاب

    بهترين انتخاب براي پوشش كف

    نحوه اجراي كفپوش اپوكسي

    تمامي سطوح قبل از اجراي كفپوش اپوكسي و پلي اورتان بايد تميز و خشك و مقاطع ناهموار و ترك‌ها پر شده و با پرايمر مخصوص آستر شوند. كفپوش اپوكسي در دو جزء بطور جداگانه توليد و عرضه مي‌شود. دو جزء سازنده را پيش از مصرف به طور كامل باهم مخلوط كنيد. با استفاده از ميكسر جزء A را خوب هم بزنيد سپس جزء B را اضافه كرده و مخلوط كنيد. عمل اختلاط را به مدت 3 دقيقه ادامه دهيد. واكنش از نوع گرمازا است بنابراين بهتر است مخلوط را در ظروف كم عمق مخلوط نموده و يا بلافاصله بعد از اختلاط، كفپوش را اجرا كنيد. كفپوش اپوكسي يا كفپوش پلي يورتان را بصورت نواري روي زمين بريزيد و با ماله پخش كنيد تا ضخامت موردنظر بدست آيد. بعد از 10 دقيقه سطح را بوسيله غلطك هواگيري صاف كنيد. اجراي ضخامت يك و نيم ميليمتر از كفپوش اپوكسي منجر به ايجاد سطحي صاف و براق روي مقاطع زيرآِيند مي‌شود.

    ويدئوهاي آموزشي كفپوش

    مشخصات كفپوش اپوكسي و پلي يورتان

    شكل ظاهري محصول: مايع ويسكوز.

    تنوع رنگ: قابل عرضه در رنگ‌هاي مختلف.

    زمان خشك شدن: بسته به دماي محيط 4 تا 9 ساعت.

    عمر نگهداري: يكسال (دور از نور خورشيد و يخ زدگي).

    مقدار مصرف: يك كيلو و دويست گرم براي هر مترمربع.

    قيمت كفپوش: -

    دانلود اطلاعات فني كفپوش و كد رنگ

    ارتباط با ما

    خريد يا استعلام قيمت كفپوش اپوكسي و قيمت كفپوش پلي يورتان

    • تلفن: 03535222781
    • فكس: 03535222781
    • همراه: 09122939909
    • همراه: 09133739809
    • ايميل: [email protected]
    • آدرس: يزد بعد از دروازه قرآن

    كفپوش پلي اورتان

    كفپوش اپوكسي

    مجتمع صنعتي حكيميان

    مجتمع رنگ‌هاي صنعتي حكيميان با توان بالا در توليد و اجراي كفپوش اپوكسي و كفپوش پلي يورتان (پلي اورتان)، رنگ‌هاي صنعتي و ساختماني، عايق رطوبتي سفيد بام و عايق استخر، محافظ نماي ساختمان، چسب و گروت اپوكسي، ملات كاهگل مصنوعي پليمري (كاهرنگ)، ورق سنگ انعطاف پذير و ... با قيمت مناسب و كيفيت برتر، آماده فروش توليدات و محصولات به صورت عمده و خرده در سراسر ايران مي‌باشد. جهت كسب اطلاعات بيشتر با ما تماس بگيريد.

    YoutubeLinkedinInstagram FacebookGoogle Plus TwitterTelegram RSS

    Designed by VOLGHAN, All Rights Reserved to Kafpoosh-Epoxy.IrPrivacy Policy



    برچسب: ،
    ادامه مطلب
    امتیاز دهید:
    رتبه از پنج: 0
    بازدید:

    + نوشته شده: ۱۳ بهمن ۱۳۹۸ساعت: ۰۳:۰۵:۲۳ توسط:ولقان حسيني موضوع: نظرات (0)

    گروه توليدي كامپوزيت نمونه

    كامپوزيت نمونه

    گروه توليدي كامپوزيت نمونه

    توليد كننده كابين عقب (اتاق عقب) وانت و انواع خودروهاي باريكابين عقب وانت و اتاق عقب خودروهاي باري

    طراح و سازنده اتاق عقب (كابين عقب) انواع خودروهاي باري و ساير قطعات كامپوزيتي. گروه توليدي كامپوزيت نمونه امكان طراحي و توليد اتاق عقب (كابين عقب) انواع وانت و خودروهاي باري را با بهترين كيفت دارد. طراحي، مدلسازي و قالب سازي قطعات كامپوزيت به سفارش مشتري پذيرفته ميشود.

    طراحي قطعات

    طراحي قطعات كامپوزيتي و قطعات خودرو اعم از كابين عقب (اتاق عقب) وانت و انواع خودروهاي باري. گروه توليدي كامپوزيت نمونه طراحي قطعات سفارشي را نيز ميپذيرد.

    مدل سازي

    گروه توليدي كامپوزيت نمونه مهارت كافي در ساخت مدل چوبي، مدل گچي، مدل فومي، مدل تركيبي، مدل نرم افزاري و … را دارا بوده و آماده دريافت سفارش ميباشد.

    قالب سازي

    ساخت قالب كامپوزيت با كيفيت بخصوص قالب اتاق عقب وانت و كابين عقب خودروهاي باري. گروه توليدي كامپويزيت نمونه آماده دريافت سفارشات ساخت انواع قالب ميباشد.

    اتاق عقب وانت و كابين انواع خودرو

    گروه توليدي كامپوزيت نمونه امكان طراحي و توليد اتاق عقب (كابين عقب) انواع وانت و خودروهاي باري را با بهترين كيفت دارد.

    • لاينر و كفپوش انواع وانت
    • اتاق عقب تويوتا هايلوكس
    • اتاق عقب L90 (تندر ۹۰)
    • اتاق عقب پرايد وانت ۱۵۱
    • كابين و اتاق عقب آريسان
    • اتاق و كابين آمبولانسي
    • كابين فايبرگلاس انواع وانت
    • كابين عقب وانت شوكا
    • كابين و اتاق عقب وينگل
    • كابين (اتاق) عقب فوتون
    • كابين عقب پيكاپ (وانت ريچ)
    • كابين فايبرگلاس وانت كاپرا
    • اتاق عقب (كابين) وانت مزدا
    • كابين (اتاق) وانت ايسوزو
    كابين فايبرگلاس و اتاق عقب وانت

    طراحي و ساخت كابين (اتاق عقب) كامپوزيتي مخصوص وانت و انواع خودروهاي باري اعم از: كابين عقب وانت شوكا، كابين و اتاق عقب وينگل، كابين (اتاق) عقب فوتون، كابين عقب پيكاپ (وانت ريچ)، كابين فايبرگلاس وانت كاپرا، اتاق عقب (كابين) وانت مزدا، كابين (اتاق) وانت ايسوزو، لاينر و كفپوش انواع وانت، اتاق عقب تويوتا هايلوكس، اتاق عقب L90 (تندر ۹۰)، اتاق عقب پرايد وانت ۱۵۱، كابين و اتاق عقب آريسان، اتاق و كابين آمبولانسي و …

    كامپوزيت نمونه

    گروه توليدي كامپوزيت نمونه طراح و سازنده اتاق عقب پرايد وانت، كابين عقب پرايد ۱۵۱ و انواع خودروهاي باري نظير آريسان، L90 و … با دانش مهندسي و به كارگيري نيروهاي متخصص و با تجربه، كيفيت محصول نهايي را تضمين ميكند. كامپوزيت نمونه با توكل به خدا و بهره گيري از متخصصين مجرب فعاليت در زمينه طراحي و ساخت قطعات فايبرگلاس را آغاز نمود و موفق به ساخت كابينهاي فايبرگلاس وانت مطابق با استانداردهاي جهاني با كيفيت مطلوب گرديد.

    كابين (اتاق عقب)

    طراحي و ساخت كابين (اتاق عقب) كامپوزيتي مخصوص وانت و انواع خودروهاي باري اعم از كابين عقب وانت شوكا، كابين و اتاق عقب وينگل، كابين (اتاق) عقب فوتون، كابين عقب پيكاپ (وانت ريچ)، كابين فايبرگلاس وانت كاپرا، اتاق عقب (كابين) وانت مزدا، كابين (اتاق) وانت ايسوزو، لاينر و كفپوش انواع وانت، اتاق عقب تويوتا هايلوكس، اتاق عقب L90 (تندر ۹۰)، اتاق عقب پرايد وانت ۱۵۱، كابين و اتاق عقب آريسان، اتاق و كابين آمبولانسي و …

    اتاق و كابين عقب

    تماس با ما

    جهت كسب اطلاعات بيشتر و استعلام قيمت كابين (اتاق عقب) انواع خودرو يا رزرو نوبت با ما تماس بگيريد.

    تلفن همراه: ۰۹۱۲۱۳۵۱۶۹۱
    تلفن همراه: ۰۹۱۲۸۶۵۱۱۹۵
    تلفن همراه: ۰۹۳۵۴۲۵۶۲۴۰
    ايميل: [email protected]
    آدرس كارگاه: كيلومتر ۲۸ جاده مخصوص كرج، بعد از پمپ بنزين البرز، مركز كابين نمونه.

    Facebook Google Plus Twitter Aparat Youtube Linkedin Instagram Telegram RSS

    Designed by VOLGHAN, All Rights Reserved to CabinPride.IrPrivacy Policy



    برچسب: ،
    ادامه مطلب
    امتیاز دهید:
    رتبه از پنج: 0
    بازدید:

    + نوشته شده: ۱۳ بهمن ۱۳۹۸ساعت: ۰۳:۰۵:۲۲ توسط:ولقان حسيني موضوع: نظرات (0)

    آموزش فست فود حرفه اي IRANHFC

    آموزش فست فود حرفه اي IRANHFC

    واحد آموزش گروه تجهيز و راه اندازي فست فود IRANHFC
    تنها مجموعه داراي تجهيزات پيشرفته و حرفه‌اي فست فود
    با بهره‌گيري از اساتيد مجرب و خبره در خصوص طبخ غذاهاي فست فودي
    در محيطي كاملاً شبيه‌سازي شده
    كليه دوره‌هاي آموزش حرفه‌اي فست فود را ارائه ميكند

    - آموزش برگر طلايي
    - آموزش مرغ سوخاري
    - آموزش پيتزا ايتاليايي
    - آموزش پيتزا آمريكايي
    - آموزش اصول مدريت فست فود
    - آموزش اصول حسابداري در فست فود
    - آموزش سالاد بار

    آدرس : تهران، خيابان شريعتي، بالاتر از سيدخندان، خيابان خواجه عبدالله انصاري، خيابان ابوذر غفاري شمالي، پلاك 50

    ۰۲۱-۲۶۳۰۴۵۷۲
    ۰۲۱-۲۶۳۰۴۵۸۷
    09126011937
    مهندس عباس حسيني
    https://www.instagram.com/iranhfc



    برچسب: ،
    ادامه مطلب
    امتیاز دهید:
    رتبه از پنج: 0
    بازدید:

    + نوشته شده: ۱۳ بهمن ۱۳۹۸ساعت: ۰۳:۰۵:۲۱ توسط:ولقان حسيني موضوع: نظرات (0)

    فروش دستگاه‌هاي هني پني

     

                        سرخ كن رو باز هني پني

    سرخ كن روباز هني پني، ظرفي پر از روغن داغ است و مواد غذايي را كه نياز به سرخ كردن و ترد شدن دارند، در درون آن فرو ميكنند تا در روغن شناور شده و سرخ شوند. هني پني شهرت خود را از توليد سرخ كن صنعتي و ابداع تكنولوژي صرفه جويي روغن و فيلتر اتوماتيك كسب كرده است. سرخ كن هني پني با هدف كاربري آسان، كاهش هزينه و صرفه جويي در زمان توليد شده است.

    سرخ كن تحت فشار هني پني

    سرخ كن تحت فشار هني پني مشابه سرخ كن روباز هني پني است با اين تفاوت كه بعد از قرار گرفتن مواد غذايي در ظرف روغن، درب سرخ كن بسته ميشود تا تحت فشار، سريعتر سرخ شوند.هني پني شهرت خود را از توليد سرخ كن صنعتي و ابداع تكنولوژي صرفه جويي روغن و فيلتر اتوماتيك كسب كرده است. سرخ كن هني پني با هدف كاربري آسان، كاهش هزينه و صرفه جويي در زمان توليد شده است.

    راهنماي دستگاه‌هاي هني پني دستگاه‌ها و تجهيزات هني پني

    دستگاه سرخ‌كن هني‌پني، كباب‌پز هني‌پني، فر بخارپز هني‌پني، تجهيزات نگهدارنده غذا و ديسپلي هني‌پني

      جستجوي نام و مدل دستگاه:  Henny Penny CategoryEquipment Model Name    Henny Penny Frying Open Frying F5 Henny Penny Frying Open Frying EVOLUTION ELITE Henny Penny Frying Open Frying 320 SERIES Henny Penny Frying Open Frying 340 SERIES Henny Penny Frying Open Frying OFE 291/OFG 391 Henny Penny Frying Pressure Frying Velocity Series Henny Penny Frying Pressure Frying PFE 500/PFG 600 Henny Penny Frying Pressure Frying PFE 591/PFG 691 Henny Penny Frying Breading System Henny Penny Holding SmartHold Henny Penny Holding Heated Holding Henny Penny Holding Countertop Holding Henny Penny Holding Modular Holding Henny Penny Roasting FlexFusion Platinum Combi Oven Henny Penny Roasting FlexFusion Gold Combi Oven Henny Penny Roasting Rotisseries Henny Penny Steaming FlexFusion Platinum Steaming Henny Penny Steaming FlexFusion Gold Steaming Henny Penny Merchandising HMR Merchandising Henny Penny Merchandising EPC Merchandising تعداد 20 محصول   قطعات يدكي هني پني فيلم‌هاي آموزشي دانلود مشخصات فني آموزش مراحل راه اندازي فست فود

    راه اندازي فست فود، فروش تجهيزات آشپزخانه فست فود و رستوران، طراحي و اجراي دكوراسيون داخلي و ...

       مراحل مقدماتي راه اندازي فست فود چيست؟  مراحل اجراي دكوراسيون فست فود چيست؟  مراحل تجهيز آشپزخانه فست فود چيست؟  مراحل طراحي منوي غذاي فست فود چيست؟  استخدام و آموزش پرسنل فست فود چگونه است؟  بازاريابي و تبليغات فست فود چگونه است؟   خدمات پس از فروش هني پني

    نصب تجهيزات، گارانتي، آموزش بهره برداري، تامين مواد مصرفي و قطعات يدكي هني پني

    خدمات پس از فروش   فر، جوجه گردان و سرخ‌كن هني‌پني

    سرخ‌كن هني پني، بخارپز و فر هني پني، جوجه گردان و كنتاكي پز هني پني، نگهدارنده غذا و ديسپلي هني پني

    سرخ كن هني پني مدل F5 سرخ كن هني پني مدل Evolution Elite سرخ كن هني پني مدل Evolution Elite سرخ كن هني پني سري 320 سرخ كن هني پني سري 320 سرخ كن هني پني سري 340 سرخ كن هني پني OFE 291/OFG 391 سرخ كن هني پني سري Velocity سرخ كن هني پني سري Velocity سرخ كن هني پني PFE 500/PFG 600 سرخ كن هني پني PFE 591/PFG 691 سيستم مرينيتور هني پني گرم نگهدارنده روميزي هني پني گرم نگهدارنده روميزي هني پني گرم نگهدارنده غذا هني پني گرم نگهدارنده غذا هني پني گرم نگهدارنده اسمارت هني پني فر تركيبي هني پني مدل پلاتينيوم فر تركيبي هني پني سري پلاتينيوم فر تركيبي هني پني سري طلايي جوجه گردان هني پني ديسپلي و مرچانديسر هني پني ديسپلي و مرچانديسر هني پني ديسپلي و مرچانديسر هني پني                      

    برچسب: ،
    ادامه مطلب
    امتیاز دهید:
    رتبه از پنج: 0
    بازدید:

    + نوشته شده: ۱۳ بهمن ۱۳۹۸ساعت: ۰۳:۰۵:۲۱ توسط:ولقان حسيني موضوع: نظرات (0)

    گروه IRANHFC (متخصص در تجهيز و راه اندازي فست فود و كافي شاپ) كلاسهاي آموزش فست فود برگزار ميكند:

    دوره آموزش فست فود توسط IRANHFC دوره آموزش فست فود توسط IRANHFC

    گروه IRANHFC (متخصص در تجهيز و راه اندازي فست فود و كافي شاپ) كلاسهاي آموزش فست فود برگزار ميكند:

    كارگاه آموزشي فست فود:
    • آموزش انواع پيتزا
    • آموزش انواع برگر
    • آموزش سوخاري
    • آموزش انواع سس
    • آموزش ساندويچ

    با استفاده از تجهيزات پيشرفته صنعتي (هني پني، فراي مستر و …)

    تاريخ برگزاري ۲۱ دي ماه ۹۷
    جهت شركت در اين دوره با شماره ۰۲۱۲۲۸۷۹۳۷۱ تماس بگيريد.

    دوره آموزش فست فود

    برچسب: ،
    ادامه مطلب
    امتیاز دهید:
    رتبه از پنج: 0
    بازدید:

    + نوشته شده: ۱۳ بهمن ۱۳۹۸ساعت: ۰۳:۰۵:۲۰ توسط:ولقان حسيني موضوع: نظرات (0)