دفتر تجارت الكترونيك ولقان

فروش آنلاين كارتن خالي و كارتن اسباب كشي در تهران

فروشگاه كارتن خالي

فروش آنلاين كارتن خالي و كارتن اسباب كشي در تهران

فروشگاه كارتن خالي، فروشنده كارتون آماده در اندازه و ابعاد كوچك، متوسط و بزرگ در تهران است. كارتن اسباب‌كشي، كارتن حمل اثاثيه منزل و لوازم شركت، كارتن فريت بار. فروشگاه آنلاين كارتن آماده ارسال كارتن خالي با قيمت مناسب و تحويل فوري در تمام نقاط تهران است.

09122239407 02122780700

خريد تلفني كارتن

كارتن خالي اسباب كشي و فريت بار

خريد كارتن آماده و كارتن خالي جهت اسباب‌كشي و حمل بار (فريت بار) با قيمت ارزان. عمده و خرده فروشي كارتن در تهران. خريد تلفني و ارسال كارتن به درب منزل در تمام نقاط تهران.

فروش كارتن خالي اسباب كشي:

كارتن حمل بار، كارتن اسباب‌كشي و انواع ديگر كارتن ابزار مفيد و كاربردي در جابجايي و بسته‌بندي هستند. كارتون يكي از تجهيزات ضروري در باربري و اتوبار است. از كارتن خالي مخصوص اسباب‌كشي مي‌توان براي بسته‌بندي اسباب و اثاث و لوازم مانند كتاب، كفش، لباس، مواد غذايي، سرويس چيني و وسايل آشپزخانه، سرويس خواب و سرويس چوب، لوازم دكوري و خرده‌ريز به‌منظور نگهداري، فريت بار، جابجايي، اسباب‌كشي و ... استفاده كرد. كارتن در اندازه‌هاي مختلف توليد مي‌شود، از كارتن بزرگ براي بسته‌بندي وسايل برقي آشپزخانه، قابلمه و ظروف پلاستيكي كه داراي حجم زياد و وزن كم هستند استفاده مي‌شود و از كارتن كوچك براي بسته‌بندي لوازم كوچك و دكوري.

فروش كارتن خالي

فروش لوازم بسته بندي:

بسته‌بندي مناسب سبب سهولت در جابجايي و اسباب‌كشي مي‌شود. بعد از خريد كارتن مناسب اثاث‌كشي نوبت به خريد و استفاده از لوازم بسته‌بندي مي‌شود. استفاده از لوازم بسته‌بندي، شرايطي را فراهم مي‌آورد كه اثاثيه منزل و لوازم اداري در كمال سادگي بسته‌بندي شده و به‌سلامت به محل موردنظر حمل شوند. استفاده از نايلون ضربه‌گير (پلاستيك حباب‌دار) براي بسته‌بندي و حفاظت از اشياي شكستني يا سلفون (استرج) براي جلوگيري از ايجاد خط و خش يا نشستن گردوخاك روي البسه و مبلمان، كمك بزرگي براي اسباب‌كشي آسان است. پيك مخصوص فروشگاه كارتن خالي مجهز به انواع لوازم بسته‌بندي است كه مي‌توان در محل انتخاب و خريد كرد.

لوازم بسته بندي

كارتن اسباب كشي و فريت بار

خريد اينترنتي و پستي كارتن اسباب‌كشي، كارتون حمل بار، كارتن بسته‌بندي، كارتن زونكن و لوازم اداري، كارتن شكستني و كارتن آماده در ابعاد استاندارد. فروش تلفني كارتن و پرداخت درب منزل.

كارتن موزي

كارتن محكم و با كيفيت كه به كارتون موزي مشهور است. جهت بسته‌بندي اشياء كوچك و سنگين (كتاب، سرويس چيني، كريستال و غذاخوري، اوراق اداري، دكوري) استفاده مي‌شود.

كارتن شكستني

كارتن محكم مناسب اشياء شكستني. از كارتون شكستني براي بسته‌بندي كالا و اثاثيه سنگين و شكستني (بشقاب، ليوان، چيني، لوازم آشپزخانه و ظروف كريستال) استفاده مي‌شود.

كارتن زونكن

اندازه كارتن زونكن مناسب بسته بندي لوازم اداري (زونكن، اوراق اداري، پوشه و پرونده، مدارك و كتاب) است. بيشتر جهت جابجايي و حمل لوازم اداري در شركت و بانك كاربرد دارد.

كارتن بزرگ

كارتون بزرگ در ابعداد متفاوت توليد مي‌شود. كارتن بزرگ اسباب كشي جهت بسته‌بندي اسباب و اثاثيه متوسط و بزرگ، فريت بار، حمل و نقل و اسباب‌كشي استفاده مي‌شود.

لوازم بسته بندي و اسباب كشي

فروش تلفني لوازم بسته‌بندي براي حمل اسباب و اثاثيه در تهران. سلفون، پلاستيك حبابدار، نخ بسته‌بندي، چسب كارتن، دستگاه چسب كش و ساير لوازم بسته‌بندي.

چسب پهن

چسب كارتن پهن همه منظوره و با چسبندگي بالا، مناسب جهت بسته‌بندي كالا و اثاثيه منزل و شركت.

نخ بسته بندي

نخ بسته‌بندي براي اشياء شكستني استفاده مي‌شود. نخ بسته‌بندي از نخ شيريني ضخيم‌تر است.

نايلون حباب دار

نايلون حبابدار (پلاستيك ضربه‌گير) جهت محافظت از اشياء شكستني در اسباب‌كشي. ضخيم و در اندازه دلخواه.

سلفون(استرچ)

سلفون ضخيم مناسب وكيوم لوازم منزل، جلوگيري از آسيب در اسباب كشي و محافظت در برابر گردوخاك.

لوازم بسته بندي كالا و اثاثيه

خريد لوازم بسته‌بندي اسباب و اثاثيه منزل براي اسباب‌كشي در تهران با بهترين قيمت. فروش تلفني و پرداخت درب منزل.

فروش لوازم بسته بندي

3 نكته مهم در خريد كارتن خالي، اسباب‌كشي و بسته‌بندي

انتخاب كارتن مناسب اسباب‌كشي و خريد لوازم بسته‌بندي مناسب مي‌تواند بسته‌بندي آسان و درنهايت اسباب‌كشي آسان به همراه داشته باشد.

كارتن اسباب‌كشي يا كارتون خالي از مهم‌ترين موارد در اسباب‌كشي، جابجايي اثاثيه منزل، لوازم اداري و همچنين حمل بار است. استفاده از كارتن آماده علاوه بر نظم دادن به روند اثاث كشي، در محافظت از وسايل مؤثر است. كارتن خالي در سايز و ضخامت مختلف جهت بسته‌بندي و حمل كالا توليد مي‌شود. كارتن بسته بندي
  • بهترين كارتن اثاث كشي - بهترين كارتن براي اسباب‌كشي و جابجايي اثاثيه، كارتن‌هاي پنج و سه لايه هستند كه از استحكام كافي براي حمل و بسته‌بندي برخوردارند. علاوه بر استحكام، اندازه و سايز كارتن نيز اهميت دارد. كارتن اسباب‌كشي و فريت بار نبايد در ابعاد خيلي بزرگ و يا خيلي كوچك استفاده شود.
  • قيمت كارتن اسباب كشي - تعداد، سايز و ضخامت كارتن در قيمت كارتن اسباب‌كشي مؤثر است. براي خريد كارتن با قيمت ارزان، كارتن را به‌صورت مستقيم از كارتن‌سازي خريداري كنيد. درصورت استفاده از كارتن دست‌دوم و كارتن ضايعات ممكن است به اسباب و وسايل هنگام حمل و جابجايي آسيب وارد شود.
  • لزوم بسته بندي اثاثيه - بسته‌بندي در اثاث‌كشي و باربري بسيار مهم است. اسباب و اثاثيه بايد به گونه‌اي بسته‌بندي شود كه سلامت آنها هنگام جابجايي حفظ شود. اقلامي كه امكان بسته‌بندي دارند بهتر است در كارتون قرار بگيرند و ساير اقلام با پلاستيك حباب‌دار و يا روكش محافظ، محافظت شوند.
فروش كارتن خالي اسباب كشي

فروشگاه اينترنتي كارتن خالي، فروشنده كارتن آماده اسباب كشي، كارتن حمل اثاثيه منزل، كارتن لوازم اداري، كارتون فريت بار استاندارد و لوازم بسته‌بندي در تهران است. فروشگاه كارتن خالي فروش تلفني و خريد پستي كارتن اثاث‌كشي و كارتن حمل بار را در تهران راه‌اندازي كرده است. ارسال سريع كارتن از طريق پيك مخصوص و مجهز به همه نقاط تهران و پرداخت درب منزل. لطفاً جهت استعلام قيمت كارتن خالي و خريد كارتن با قيمت مناسب با واحد فروش فروشگاه كارتن خالي تماس بگيريد. 
فروشگاه كارتن خالي توليدكننده و فروشنده كارتن خالي آماده اسباب‌كشي و بسته‌بندي در تهران

چرا خريد اينترنتي و تلفني كارتن از فروشگاه كارتن خالي؟

فروشگاه كارتن خالي امكان خريد تلفني و پستي كارتن خالي اسباب‌كشي و لوازم بسته‌بندي را فراهم كرده است. سفارش خريد كارتن، هرروز هفته، حتي ايام تعطيل دريافت و به درب منزل در تهران ارسال مي‌شود.


خريد تلفني

امكان سفارش و خريد تلفني كارتن در تهران وجود دارد. سفارش‌ها توسط تيم فروش كارتن ثبت و به درب منزل ارسال مي‌شود.


ارسال كارتن

ارسال سريع كارتن توسط پيك فروشگاه به تمام مناطق تهران. كارتن در سايزهاي مختلف و لوازم بسته‌بندي نيز ارسال مي‌شود.


كيفيت كارتن

كارتن‌هاي فروشگاه كارتن خالي، ضخيم، محكم، آكبند و نو هستند. خريد و فروش كارتن دست‌دو و ضايعاتي انجام نمي‌شود.


قيمت كارتن

فروشگاه كارتن خالي فروشنده كارتن آماده اسباب‌كشي و حمل كالا در تهران است. فروش تلفني كارتن با قيمت مناسب (عمده و جزئي).

درباره فروشگاه كارتن خالي

فروشگاه كارتن خالي اولين فروشنده كارتن خالي حمل اثاثيه منزل و لوازم اداري، كارتن اسباب‌كشي آماده، كارتون فريت بار استاندارد و انواع لوازم بسته‌بندي در تهران است. فروشگاه كارتن خالي با سالها سابقه فروش كارتن خالي ارزان قيمت براي بسته‌بندي و حمل اسباب و اثاثيه در تهران، آماده همكاري با باربري و اتوبارها در تهران است.

 فروشگاه كارتن خالي

خدمات فروشگاه كارتن خالي

فروشگاه كارتن خالي براي اولين بار در ايران امكان خريد تلفني و پستي كارتون اثاث‌كشي و كارتن حمل بار در تهران را فراهم كرده است. ارسال از طريق پيك مخصوص، پرداخت درب منزل.

  • فروشگاه آنلاين كارتن خالي
  • فروش كارتن خالي آماده
  • فروش لوازم بسته بندي
  • آموزش اسباب كشي آسان
  • چرا خريد از فروشگاه كارتن؟
  • فروش تلفني كارتن

    فرمانيه، كامرانيه، پاسداران، اختياريه، قيطريه، تجريش، الهيه، فرشته، داوديه، ظفر، احتشاميه، زعفرانيه، امانيه، شهرك غرب، ولنجك، ونك، يوسف آباد، سعادت آباد، پونك، جنت آباد، شهران، آفريقا، ميرداماد، ازگل، محموديه، جمشيديه، اقدسيه، جماران، منظريه، زرگنده، جردن، كاج، علامه، پاكنژاد، مرزداران، پيامبر، سردار جنگل، شهرزيبا، تهران ويلا، گيشا، آرژانتين، اميرآباد، پاتريس، شيخ بهايي، ايران زمين، آريا شهر و ...

    تماس با فروشگاه كارتن خالي

    جهت استعلام قيمت كارتن و خريد كارتن با قيمت مناسب با فروشگاه كارتن خالي تماس بگيريد. امكان خريد اينترنتي و تلفني كارتن بسته‌بندي و لوازم اسباب‌كشي وجود دارد. شركت‌هاي باربري و اتوبار در تهران مي‌توانند جهت خريد عمده و خرده كارتن با ما تماس بگيريد.

    • تلفن: 02122780703
    • تلفن: 02122780700
    • همراه: 09122239407

    Aparat Youtube Linkedin Instagram Facebook RSS

    Designed by VOLGHAN, All Rights Reserved to CartonKhali.comPrivacy Policy



    برچسب: ،
    ادامه مطلب
    امتیاز دهید:
    رتبه از پنج: 0
    بازدید:

    + نوشته شده: ۱۳ بهمن ۱۳۹۸ساعت: ۰۳:۰۵:۴۴ توسط:ولقان حسيني موضوع: نظرات (0)

    فروش كارتن خالي اسباب كشي و كارتن حمل (فريت) بار در تهران

     كارتن محمد

    كارتن اسباب كشي و فريت بار

    فروش كارتن خالي اسباب كشي و كارتن حمل (فريت) بار در تهران

    كارتن محمد اولين و بزرگ‌ترين توليدكننده و فروشنده كارتون آماده سه لايه و پنج لايه محكم در اندازه و ابعاد مختلف، كارتن اسباب‌كشي، كارتن حمل اثاثيه منزل و لوازم شركت، كارتن فريت بار و ... در تهران، آماده ارسال كارتن خالي با قيمت مناسب و تحويل فوري در تمام نقاط تهران است.

    09122239407 02122780700

    خريد كارتن

    فروش كارتن خالي در تهران

    خريد كارتن خالي اسباب‌كشي و كارتون حمل بار (فريت بار) در تهران با قيمت مناسب به‌صورت عمده و خرده‌فروشي. ارسال كارتن از درب كارخانه به تمام نقاط تهران.

    كارتن اثاثيه منزل و فريت بار:

    كارتن حمل بار، كارتن اسباب‌كشي و انواع ديگر كارتن ابزار مفيد و كاربردي در جابجايي و بسته‌بندي هستند. كارتون يكي از تجهيزات ضروري در باربري و اتوبار است. از كارتن خالي مخصوص اسباب‌كشي مي‌توان براي بسته‌بندي اسباب و اثاث و لوازم مانند كتاب، كفش، لباس، مواد غذايي، سرويس چيني و وسايل آشپزخانه، سرويس خواب و سرويس چوب، لوازم دكوري و خرده‌ريز به‌منظور نگهداري، فريت بار، جابجايي، اسباب‌كشي و ... استفاده كرد. كارتن در اندازه‌هاي مختلف توليد مي‌شود، از كارتن بزرگ براي بسته‌بندي وسايل برقي آشپزخانه، قابلمه و ظروف پلاستيكي كه داراي حجم زياد و وزن كم هستند استفاده مي‌شود و از كارتن كوچك براي بسته‌بندي لوازم كوچك و دكوري.

    كارتن اسباب كشي

    لوازم بسته بندي و اسباب كشي:

    بسته‌بندي مناسب سبب سهولت در جابجايي و اسباب‌كشي مي‌شود. بعد از خريد كارتن مناسب اثاث‌كشي نوبت به خريد و استفاده از لوازم بسته‌بندي مي‌شود. استفاده از لوازم بسته‌بندي، شرايطي را فراهم مي‌آورد كه اثاثيه منزل و لوازم اداري در كمال سادگي بسته‌بندي شده و به‌سلامت به محل موردنظر حمل شوند. استفاده از نايلون ضربه‌گير (پلاستيك حباب‌دار) براي بسته‌بندي و حفاظت از اشياي شكستني يا سلفون (استرج) براي جلوگيري از ايجاد خط و خش يا نشستن گردوخاك روي البسه و مبلمان، كمك بزرگي براي اسباب‌كشي آسان است. پيك مخصوص كارتون محمد مجهز به انواع لوازم بسته‌بندي است كه مي‌توان در محل انتخاب و خريد كرد.

    لوازم بسته بندي

    كارتن اثاثيه منزل و كارتن فريت بار

    خريد پستي كارتن خالي، كارتن اسباب‌كشي، كارتن حمل بار، كارتن بسته‌بندي، كارتن زونكن و لوازم اداري، كارتن شكستني و كارتن آماده در ابعاد استاندارد. فروش تلفني كارتن و تحويل درب منزل.

    كارتن موزي

    كارتن بسيار محكم و با كيفيت كه با نام كارتون موزي شناخته مي‌شود. براي بسته‌بندي چيني و كريستال مناسب است و براي بسته‌بندي كتاب، سرويس غذاخوري، اوراق اداري، لوازم دكوري و ... نيز استفاده مي‌شود.

    كارتن شكستني

    كارتن محكم مناسب اشياء شكستني متوسط و بزرگ. از كارتون شكستني براي بسته‌بندي كالا و اثاثيه سنگين و شكستني مانند بشقاب، ليوان، چيني، غذاخوري، لوازم آشپزخانه و ظروف كريستال استفاده مي‌شود.

    كارتن زونكن

    كارتون حمل و بسته‌بندي لوازم اداري كه به كارتن زونكن معروف است. اندازه اين كارتن مناسب زونكن، اوراق اداري، پوشه و پرونده، مدارك و كتاب است و بيشتر جهت جابجايي و حمل لوازم اداري در شركت و بانك كاربرد دارد.

    كارتن بزرگ

    كارتون بزرگ در سايزهاي مختلف به شكل مكعب مربع يا مكعب مستطيل توليد مي‌شود. اين كارتن همه منظوره و جهت بسته‌بندي اسباب و اثاثيه متوسط و بزرگ، فريت بار، حمل و نقل و اسباب‌كشي استفاده مي‌شود.

    لوازم بسته بندي و تجهيزات اسباب كشي

    فروش تلفني لوازم بسته‌بندي جهت حمل و اسباب‌كشي در تهران. سلفون ضخيم (استرچ)، نايلون حبابدار ضربه‌گير، نخ مخصوص بسته‌بندي، چسب پهن (چسب كارتن)، دستگاه چسب كش و ساير لوازم بسته‌بندي.

    چسب پهن

    چسب پهن شيشه‌اي (چسب ميكرون بالا) همه منظوره و با چسبندگي بالا، مناسب جهت بسته‌بندي كالا و اسباب و اثاثيه منزل و شركت.

    نخ بسته بندي

    از نخ بسته‌بندي براي بسته‌بندي كارتن اشياء شكستني استفاده مي‌شود. نخ بسته‌بندي از نخ شيريني كمي ضخيم‌تر است.

    نايلون حباب دار

    نايلون حبابدار (پلاستيك ضربه‌گير) جهت محافظت از اشياء شكستني در اسباب‌كشي با كيفيت و ضخيم در اندازه دلخواه (توپي و متري).

    سلفون(استرچ)

    سلفون ضخيم (استرچ)، مناسب وكيوم كردن لوازم منزل جهت جلوگيري از آسيب هنگام اسباب‌كشي و محافظت در برابر گردوخاك.

    فروش لوازم بسته بندي در تهران

    خريد لوازم بسته‌بندي اسباب و اثاثيه منزل براي اسباب‌كشي در تهران با بهترين قيمت. فروش تلفني و پرداخت درب منزل.

    خريد لوازم بسته بندي

    3 نكته مهم در انتخاب و خريد كارتن اسباب‌كشي و بسته‌بندي

    انتخاب كارتن مناسب اسباب‌كشي و خريد لوازم بسته‌بندي مناسب مي‌تواند بسته‌بندي آسان و درنهايت اسباب‌كشي آسان به همراه داشته باشد.

    از مهم‌ترين لوازم اسباب‌كشي، جابجايي اثاثيه منزل و لوازم اداري و همچنين حمل بار، كارتن اسباب‌كشي يا كارتون خالي است. استفاده از كارتن اثاث‌كشي علاوه بر نظم دادن به روند اثاث كشي، در محافظت از وسايل نيز مؤثر است. كارتن اسباب‌كشي در سايز و ضخامت مختلف جهت بسته‌بندي و حمل اشياء و كالاهاي متفاوت توليد مي‌شود. كارتن بسته بندي
    • بهترين كارتن اسباب كشي - بهترين كارتن براي اسباب‌كشي و جابجايي اسباب و اثاثيه منزل و اداره بسته به وزن و نوع وسايل كارتن‌هاي پنج و سه لايه هستند كه از استحكام كافي براي حمل و بسته‌بندي برخوردارند. علاوه بر استحكام، اندازه و سايز كارتن نيز اهميت دارد. كارتن اسباب‌كشي و فريت بار نبايد در ابعاد خيلي بزرگ و يا خيلي كوچك توليد و استفاده شود.
    • قيمت كارتن خالي - تعداد، سايز و ضخامت كارتن در قيمت كارتن خالي يا كارتون اسباب‌كشي مؤثر است. براي خريد كارتن با قيمت ارزان، كارتن را به‌صورت مستقيم از كارتن‌سازي خريداري كنيد و به خاطر داشته باشيد كه درصورت استفاده از كارتن دست‌دوم و كارتن ضايعات ممكن است به اسباب و وسايل شما هنگام حمل و جابجايي اثاثيه آسيب وارد شود.
    • لزوم بسته بندي - بسته‌بندي در اثاث‌كشي و باربري بسيار مهم است. اسباب و اثاثيه بايد به گونه‌اي بسته‌بندي شود كه سلامت آنها در طول مراحل جابجايي حفظ شود. اقلامي كه امكان بسته‌بندي در كارتن را دارند بهتر است در كارتون قرار بگيرند و ساير اقلام مانند مبلمان و سرويس چوب، يخچال، گاز و ... با استفاده از پلاستيك حباب‌دار و يا روكش محافظ، محافظت شوند.
    كارتن محمد | توليد و فروش كارتن آماده

    كارتن محمد اولين و بزرگ‌ترين توليدكننده و فروشنده كارتن خالي حمل اثاثيه منزل و لوازم اداري در ابعاد مختلف، كارتن اسباب‌كشي آماده، كارتون فريت بار استاندارد و انواع لوازم بسته‌بندي در تهران است. فروشگاه كارتن محمد فروش تلفني و خريد پستي كارتن اثاث‌كشي و كارتن حمل بار را در تهران راه‌اندازي كرده است. ارسال سريع از طريق پيك مخصوص و مجهز به همه نقاط تهران و پرداخت درب منزل. لطفاً جهت استعلام قيمت كارتن و خريد كارتن با قيمت مناسب با واحد فروش كارتن محمد تماس بگيريد. كارتن محمد توليدكننده و فروشنده كارتن خالي آماده اسباب‌كشي و بسته‌بندي در تهران

      

    چرا خريد اينترنتي و تلفني كارتن از كارتن محمد؟

    فروشگاه كارتن محمد امكان خريد تلفني و اينترنتي كارتن خالي اسباب‌كشي و لوازم بسته‌بندي را از طريق اينترنت و تلفن فراهم كرده است. سفارش خريد كارتن، هرروز هفته دريافت و به درب منزل در تهران ارسال مي‌شود.


    خريد تلفني

    امكان خريد تلفني كارتن و سفارش تلفني كارتن در تهران وجود دارد. سفارش‌ها توسط تيم فروش كارتن محمد ثبت و در اولين فرصت به درب منزل ارسال مي‌شود.


    ارسال كارتن

    ارسال سريع كارتن توسط پيك كارتن محمد به تمام مناطق تهران. علاوه بر سفارش مشتري، سايزهاي مختلف كارتن و لوازم بسته‌بندي نيز ارسال مي‌شود و قابل خريد است.


    كيفيت كارتن

    كارتون‌هاي توليدي كارتن محمد، ضخيم، پنج لايه و سه لايه به‌صورت آكبند و نو هستند. خريد و فروش كارتن دست‌دوم، كارتن ضايعاتي و ... انجام نمي‌شود.


    قيمت ارزان

    كارتون محمد توليدكننده كارتن خالي مخصوص اسباب‌كشي و حمل كالا در تهران است و امكان فروش كارتن با قيمت مناسب به‌صورت عمده و جزئي را دارد.

      

    درباره كارتن محمد

    كارتن محمد اولين و بزرگ‌ترين توليدكننده و فروشنده كارتن خالي حمل اثاثيه منزل و لوازم اداري در ابعاد مختلف، كارتن اسباب‌كشي آماده، كارتون فريت بار استاندارد و انواع لوازم بسته‌بندي در تهران است. كارتن محمد با سالها سابقه فروش كارتن خالي ارزان قيمت براي بسته‌بندي و حمل اسباب و اثاثيه منزل در تهران، آماده همكاري با باربري و اتوبارهاي تهران است.

     فروشگاه كارتن خالي

    خدمات كارتن محمد

    فروشگاه كارتن محمد براي اولين بار در ايران فروش تلفني و خريد اينترنتي كارتن اثاث‌كشي و كارتن حمل بار را در تهران راه‌اندازي كرده است. ارسال سريع از طريق پيك مخصوص و مجهز به همه نقاط تهران و پرداخت درب منزل.

  • فروشگاه آنلاين كارتن خالي
  • فروش كارتن بسته بندي
  • فروش لوازم بسته بندي
  • آموزش اسباب كشي آسان
  • چرا خريد از كارتن محمد؟
  • فروش تلفني كارتن

    فرمانيه، كامرانيه، پاسداران، اختياريه، قيطريه، تجريش، الهيه، فرشته، داوديه، ظفر، احتشاميه، زعفرانيه، امانيه، شهرك غرب، ولنجك، ونك، يوسف آباد، سعادت آباد، پونك، جنت آباد، شهران، آفريقا، ميرداماد، ازگل، محموديه، جمشيديه، اقدسيه، جماران، منظريه، بازدار، ضرابخانه، زرگنده، جردن، كاج، علامه، پاك نژاد، مرزداران، پيامبر، سردار جنگل، شهرزيبا، تهران ويلا، گيشا، ميلاد، آرژانتين، امير آباد، پاتريس، شيخ بهايي،    ايران زمين، آريا شهر و ...

    تماس با كارتن محمد

    جهت استعلام قيمت كارتن و خريداري كارتن با قيمت مناسب با كارتن فروشي محمد تماس بگيريد. امكان خريد تلفني كارتن و لوازم اسباب‌كشي و بسته‌بندي به‌صورت تلفني وجود دارد. همكاران گرامي و شركت‌هاي باربري و اتوبار مي‌توانند جهت خريد عمده و خرده كارتن با ما تماس بگيريد.

    • تلفن: 02122780703
    • تلفن: 02122780700
    • همراه: 09122239407

    Aparat Youtube Linkedin Instagram Facebook RSS

    Designed by VOLGHAN, All Rights Reserved to CartonMohammad.ComPrivacy Policy



    برچسب: ،
    ادامه مطلب
    امتیاز دهید:
    رتبه از پنج: 0
    بازدید:

    + نوشته شده: ۱۳ بهمن ۱۳۹۸ساعت: ۰۳:۰۵:۴۳ توسط:ولقان حسيني موضوع: نظرات (0)

    ابزار يزد | دستگاه و تجهيزات جوش و برش



    برچسب: ،
    ادامه مطلب
    امتیاز دهید:
    رتبه از پنج: 0
    بازدید:

    + نوشته شده: ۱۳ بهمن ۱۳۹۸ساعت: ۰۳:۰۵:۴۳ توسط:ولقان حسيني موضوع: نظرات (0)

    ابزار يزد | دستگاه و تجهيزات جوش و برش

    • ابزار يزد | دستگاه و تجهيزات جوش و برش

     

    09131569270 | 09129252985 

    فروشگاه و تعميرگاه دستگاه جوش و اينورتر جوشكاري

    فروشگاه  ابزار جوش و برش رضايي يزد

    فروشگاه و تعميرگاه دستگاه جوش و اينورتر جوشكاري ابزار رضايي يزد، تعمير انواع دستگاه هاي اينورتر جوشكاري را به صورت حرفه اي مبپذيرد. صنايع جوش و برش رضايي داراي تيم متخصص و مجرب در تعميرات تخصصي بردهاي الكترونيك انواع دستگاههاي جوش آرگون، co2 و دستگاه جوش اينورتر است.

    دستگاه جوش آرگون DC راد الكتريك TIG 250P

    - تك فاز- هوا خنك- كوچك- سبك- مستحكم و خوش ساخت- بازدهي جوش هموار، عميق و مستحكم با جريان يكنواخت و ..

     اطلاعات بيشتر

    كارواش برقي VQD-110P مدل 5102

    - مجهز به دسته تلسكوپي- مجهز به چرخ هاي بزرگ جهت حمل آسان- طراحي منحصر به فرد- مجهز به شلنگ فشار قوي..

     اطلاعات بيشتر

    دستگاه جوشECOWELD 3201

        كمترين مصرف جريان برق ورودي نسبت به دستگاه هاي مشابه    حساس نبودن..

     اطلاعات بيشتر

    دستگاه جوشكاري CO2 TCK 600S

    برق ورودي سه فازكنترل ولتاژ سلكتوري 32/24 حالته جهت دستگاه 600/500/400تايمر تنظيم زمان جوشكاريسيستم ..

     اطلاعات بيشتر

    ترانس جوش 250 آمپر آينهل

    .....

     اطلاعات بيشتر

    ماشين جوشكاري CO2 اينورتري 3فاز CARRY MIG 502

        بهره مندي از تكنولوژي اينورتر و استفاده از سوئيچ هاي  با قابليت اطمينان بالا..

     اطلاعات بيشتر

    ماشين جوشكاري CO2 اينورتري سه فاز

        بهره مندي از تكنولوژي اينورتر و استفاده از سوئيچ هاي  با قابليت اطمينان بالا..

     اطلاعات بيشتر

    دستگاه اينورتري مدل DIGI MIG 401

        قابليت كنترل سينرجيك ديجيتال براي كليه پارامترهاي جوشكاري    جوشكا..

     اطلاعات بيشتر

    بالابر برقي 600 كيلويي 18 متري PA600A - RH-4134

    مجهز به موتور پر قدرت با سيم پيچي مسي، توليد شده تحت استاندارد CE اروپا و كلاس ايمني IP54بدنه از جنس..

     اطلاعات بيشتر

    ترانس جوش WD-200 محك

    داراي 6 متر كابل جوش مسي داراي 4 متر كابل اتصال مسي داراي انبر جوش داراي انبر اتصالداراي ماسك جوشكار..

     اطلاعات بيشتر

    ركتيفاير جوشكاري مدل PARS EL 502P

    ركتيفاير جوشكاري مدل PARS EL 502P همراه با يكسو كننده موتورلا آمريكا ( 15 سال گارانتي ) و فيلتر نسوز..

     اطلاعات بيشتر

    دستگاه برش مدل 100

        در اين دستگاه با استفاده از سيستم IGBT و داشتن وزن بسيار كم باعثث سهولت بيشتر در ..

     اطلاعات بيشتر

    دريل پيچگوشتي شارژي 18 ولت ليتيوم - 8618

    مجهز به موتور پر قدرت صنعتي ضد آب با نهايت كارايي و قدرت جهت استفاده در شرايط بارانيمجهز به باطري لي..

     اطلاعات بيشتر

    رگلاتور اكسيژن صنعتي دو گيجه

    • اين رگلاتور در گروه رگلاتورهاي صنعتي براي اولين بار در كشور توليد شده كه قابليت تنظيم فشار گاز از ..

     اطلاعات بيشتر

    كارواش نووا مدل NTW 4100

    - مجهز به سيستم محافظ موتور - بدنه محكم و مقاوم - طراحي منحصر به فرد - مجهز به سيستم توقف اتو..

     اطلاعات بيشتر

    ترانس جوش 250 آمپر محك مدل WD-250

    .....

     اطلاعات بيشتر

    كارواش كرشر مدل K4

    - اين كلاس از دستگاه ايده آل جهت مصرف خانگي مي‌باشد - داراي يك مخزن مواد شوينده جهت سهولت در شستشو ..

     اطلاعات بيشتر

    دستگاه نقطه جوش و جوش دوطرفه FY - 9900

    مشخصات دستگاه نقطه جوش و جوش دو طرفه : داراي مدار محافظتي براي دماي بالا داراي مدار كنترلي ميكرو..

     اطلاعات بيشتر

    فارسي بر كشويي 180 ميليمتر - 5318

    موتور پر قدرت متشكل از آرميچر و بالشتك صنعتي توليد شده توسط دستگاه هاي تمام اتوماتيك تحت استاندارد C..

     اطلاعات بيشتر

    ماشين برش پلاسما مدل PARS CUT 150 TA

        كيفيت برشكاري بسيار عالي بواسطه جريان كاملاٌ تثبيت شده توسط سيستم الكترونيك ..

     اطلاعات بيشتر

    درباره فروشگاه

    فروشگاه اينترنتي ابزار يزد تحت پشتيباني و مديريت گروه صنعتي ابزار رضايي يزد بزرگترين فروشگاه اينترنتي در زمينه صنايع جوش و برش، دستگاه هاي جوشكاري، تجهيزات جوش، لوازم مصرفي صنعت جوش و برش و صنايع وابسته در سطح استان يزد و كشور ميباشد.

    اهداف و چشم انداز

    ارائه انواع دستگاه جوش، اينورتر، ترانس، موتور جوش، ركتيفاير، جوش آرگون و CO2، الكترود، سيم جوش، موتور برق و ژنراتور با پايينترين قيمت در سطح كشور از تمامي برندهاي معتبر به صورت كلي و جزئي و ارسال به سراسر كشور از اهداف اين مجموعه است.

    محصولات و خدمات

    • انواع دستگاه‌هاي جوش
    • انواع دستگاه‌هاي برش
    • موتور برق و ژنراتور برق
    • ابزار بادي، برقي و شارژي
    • تجهيزات و مواد مصرفي برش
    • مواد مصرفي و تجهيزات جوشكاري

    تماس با ما

    تلفن همراه: 09129252985 
    تلفن همراه: 09131569270 
    تلفكس: 03535217153 
    آدرس: يزد انتهاي بلوار نواب صفوي نبش ميدان كشاورز صنايع جوش و برش رضايي 
    ايميل: [email protected]

    Aparat Youtube Linkedin Instagram Facebook Twitter Telegram RSS

    Designed by VOLGHAN, All Rights Reserved to AbzarYazd.ComPrivacy Policy



    برچسب: ،
    ادامه مطلب
    امتیاز دهید:
    رتبه از پنج: 0
    بازدید:

    + نوشته شده: ۱۳ بهمن ۱۳۹۸ساعت: ۰۳:۰۵:۴۲ توسط:ولقان حسيني موضوع: نظرات (0)

    صاعقه الكتريك، توليد كننده لوازم برقي و الكترونيكي

    • صاعقه الكتريك، توليد كننده لوازم برقي و الكترونيكي

     

    03538247404 

    حشره كش صنعتي صاعقه SA 220 بلند

    حشره كش برقي صنعتي SA 220  بلند داراي دو لامپ ۱۸ وات و در رسته صنعتي و خانگي كار..

    دستگاه بخور سرد HSA2011

    دستگاه بخور سرد با استفاده از امواج مافوق صوت ذرات آب را به صورت مه در آورده و توسط ي..

    دستگاه بخور سرد HSA2828

    دستگاه بخور سرد با استفاده از امواج مافوق صوت ذرات آب را به صورت مه در آورده و توسط ي..

    حشره كش چسبي صاعقه SAG215

    حشره كش چسبي SAG215 داراي دو لامپ 15 وات است. از انجا كه اكثر كارخانجات تحت ليسانس شر..

    حشره كش برقي صاعقه SA 208

     حشره كش برقي  SA 208 جهت آپارتمان تا فضاي 50 متر مربع و دفاتر كاري كوچك م..

    دستگاه بخور سرد HSA6610

    اين دستگاه با تكنولوژي جديد براي اولين بار در ايران توسط اين واحد عرضه شده است و از..

    حشره كش برقي صاعقه SA 210

    حشره كش برقي مدل  SA 210  مناسب جهت فضاي مسكوني تا فضاي ۸۰ متر مربع و مغازه..

    حشره كش گلخانه اي صاعقه

     حشره كش گلخانه اي صاعقه بهترين روش مبارزه با پروانه توتا و يا مينوز گوجه فرنگي..

    حشره كش چسبي صاعقه SAG220

    حشره كش چسبي SAG 220  داراي دو لامپ 20 وات است. از انجا كه اكثر كارخانجات تحت لي..

    حشره كش صنعتي صاعقه SA 220 كوتاه

    حشره كش برقي صنعتي SA 220   كوتاه داراي دو لامپ ۱۸ وات و در رسته صنعتي و خا..

    دستگاه بخور سرد HSA2033

    دستگاه بخور سرد با استفاده از امواج مافوق صوت ذرات آب را به صورت مه در آورده و توسط ي..

    چراغ صنعتي و چراغ كارگاهي

    چراغ صنعتي و چراغ كارگاهي بهترين گزينه براي روشنايي سالن كارخانه ها است كه با استفاد..

    حشره كش برقي صاعقه SA 215

    حشره كش برقي مدل SA 215 طراحي شده با دو عدد لامپ فلورسنت ۱۵ وات با ترانس مجزا و سيستم..

    دستگاه بخور سرد HSA2030

    دستگاه بخور سرد با استفاده از امواج مافوق صوت ذرات آب را به صورت مه در آورده و توسط ي..

    حشره كش برقي صاعقه SA 206

     حشره كش برقي SA 206  جهت آپارتمان تا فضاي 30 متر مربع و دفاتر كاري كوچك م..

    حشره كش برقيحشره كش چسبيرطوبت ساز (دستگاه بخور)ساير محصولاتانواع حشره كش هاچرا حشره كش برقي صاعقهعملكرد حشره كش هاي برقي در كشاورزيكاتالوگ

    صاعقه الكتريك

    عرضه لوازم برقي و الكترونيكي

    انواع حشره كش برقي، حشره كش چسبي، رطوبت ساز (دستگاه بخور)، چراغ كارگاهي (سالني)، فيكسچر (قاب) مهتابي و لوازم برقي و تجهيزات الكتريكي

    صاعقه الكتريك

    صاعقه -از بزرگترين توليدكنندگان لوازم برقي و الكترونيكي در ايران- توانسته علاوه بر پاسخ به نياز صنعت، محصولاتي هماهنگ با سبك زندگي ايراني توليد كند. صاعقه با تحقيق و توسعه مستمر، كوشيده محصولاتي با كيفيت و استاندارد عرضه كند.

    گارانتي و پشتيباني

    جهت ارائه بهتر و سريعتر خدمات، واحد گارانتي و خدمات پس از فروش صاعقه (توليدكننده لوازم برقي و الكترونيكي) آماده ارائه خدمات به مشتريان است. همكاران و كارشناسان ما در اين بخش آماده ارائه مشاوره و راهنمايي رايگان هستند.

    محصولات و خدمات

    انواع حشره كش برقي صاعقه
    انواع حشره كش چسبي صاعقه
    انواع رطوبت ساز (دستگاه بخور)
    انواع چراغ كارگاهي (سالني)
    انواع فيكسچر (قاب) مهتابي
    لوازم برقي و تجهيزات الكتريكي

    اطلاعات تماس

    جهت كسب اطلاعات بيشتر، دريافت مشاوره يا خدمات پشتيباني با ما تماس بگيريد.
    تلفن: 03538247404
    فكس: 03538242190
    يزد، شهرك صنعتي مهدي آباد، خيابان احرار، احرار ۲، شركت صاعقه الكتريك.

    Facebook Aparat Youtube Linkedin Instagram Twitter Telegram RSS

    Designed by VOLGHAN, All Rights Reserved to SAEGHA.ComPrivacy Policy



    برچسب: ،
    ادامه مطلب
    امتیاز دهید:
    رتبه از پنج: 0
    بازدید:

    + نوشته شده: ۱۳ بهمن ۱۳۹۸ساعت: ۰۳:۰۵:۴۱ توسط:ولقان حسيني موضوع: نظرات (0)

    دهكده حيوانات، تربيت و فروش سگ گارد و سگ نگهبان

    • دهكده حيوانات، تربيت و فروش سگ گارد و سگ نگهبان

     

    09123609467 

    فروش سگ بلژين مالينويز Belgian Malinois

    تربيت و فروش سگ بلژين مالينويز Belgian Malinois جنسيت: سگ بلژين مالينويز نر و سگ بلژي..

    0 تومان

     اطلاعات بيشتر

    فروش سگ گريت دين Great Dane

    تربيت و فروش سگ گريت دين Great Dane جنسيت: سگ گريت دين نر و سگ گريت دين ماده.سن: توله..

    0 تومان

     اطلاعات بيشتر

    فروش سگ كن كورسو Cane Corso

    تربيت و فروش سگ كن كورسو Cane Corso جنسيت: سگ كن كورسو نر و سگ كن كورسو ماده.سن: توله..

    0 تومان

     اطلاعات بيشتر

    فروش سگ روتوايلر Rottweiler

    تربيت و فروش سگ روتوايلر Rottweiler جنسيت: سگ روتوايلر نر و سگ روتوايلر ماده.سن: توله..

    0 تومان

     اطلاعات بيشتر

    فروش سگ ژرمن شپرد German Shepherd

    تربيت و فروش سگ ژرمن شپرد German Shepherd جنسيت: سگ ژرمن شپرد نر و سگ ژرمن شپرد ماده...

    0 تومان

     اطلاعات بيشتر

    فروش سگ قفقازي Ghafghazi

    تربيت و فروش سگ قفقازي Ghafghazi جنسيت: سگ قفقازي نر و سگ قفقازي ماده.سن: توله سگ قفق..

    0 تومان

     اطلاعات بيشتر

    فروش سگ دوبرمن Doberman

    تربيت و فروش سگ دوبرمن Doberman جنسيت: سگ دوبرمن نر و سگ دوبرمن ماده.سن: توله سگ دوبر..

    0 تومان

     اطلاعات بيشتر

    فروش سگ هاسكي Husky

    تربيت و فروش سگ هاسكي Husky جنسيت: سگ هاسكي نر و سگ هاسكي ماده.سن: توله سگ هاسكي و سگ..

    0 تومان

     اطلاعات بيشتر

    فروش سگ پيت بول Pitbull

    تربيت و فروش سگ پيت بول Pitbull جنسيت: سگ پيت بول نر و سگ پيت بول ماده.سن: توله سگ پي..

    0 تومان

     اطلاعات بيشتر

    فروش سگ گلدن رتريور Golden Retriever

    تربيت و فروش سگ گلدن رتريور Golden Retriever جنسيت: سگ گلدن رتريور نر و سگ گلدن رتريو..

    0 تومان

     اطلاعات بيشتر

    فروش سگ باكسر Boxer

    تربيت و فروش سگ باكسر Boxer جنسيت: سگ باكسر نر و سگ باكسر ماده.سن: توله سگ باكسر و سگ..

    0 تومان

     اطلاعات بيشتر

    فروش سگ ماستيف Mastiff

    تربيت و فروش سگ ماستيف Mastiff جنسيت: سگ ماستيف نر و سگ ماستيف ماده.سن: توله سگ ماستي..

    0 تومان

     اطلاعات بيشتر

    فروش سگ بولداگ Bulldog

    تربيت و فروش سگ بولداگ Bulldog جنسيت: سگ بولداگ نر و سگ بولداگ ماده.سن: توله سگ بولدا..

    0 تومان

     اطلاعات بيشتر

    سگ نگهبانسگ گاردسگ كاريسگ شكاريسگ تازيسگ ورزشيسگ پليسسگ امدادسگ غير ورزشيسگ گله

    دهكده حيوانات

    تربيت و فروش سگ گارد و سگ نگهبان

    واردات سگ، پرورش سگ، تربيت سگ و فروش انواع نژاد سگ اعم از كاري، شكاري، تازي، ورزشي، پليس، امداد، غير ورزشي، گله  بخصوص سگ نگهبان و سگ گارد.

    دهكده حيوانات

    دهكده حيوانات بزرگترين مركز پرورش دهنده انواع نژاد سگ خريد و فروش سگ بخصوص سگ گارد و سگ نگهبان، تربيت انواع سگ براي كاربردهاي مختلف از جمله نگهباني و حفاظت، واردات نژادهاي اصيل سگ در ايران.

    پرورش و تربيت سگ

    فعاليت‌هاي دهكده حيوانات مطابق قانون بوده و داراي مجوزهاي لازم جهت پرورش سگ گارد، پرورش سگ نگهبان، تربيت سگ گارد، تربيت سگ نگهبان، واردات نژادهاي اصيل گارد و واردات سگهاي نگهبان اصيل مي‌باشد.

    سگ گارد و سگ نگهبان

    فروش سگ باكسر, خريد سگ بلژين مالينويز, قيمت سگ ماستيف, معرفي سگ بولداگ, درباره دوبرمن, تربيت سگ روتوايلر, واردات سگ فقفازي, سگ هاسكي اصيل, پيت بول, ژرمن شپرد وارداتي, كن كورسو, گريت دين و ...

    اطلاعات تماس

    جهت كسب اطلاعات بيشتر، قيمت و ساير مشخصات با ما تماس بگيريد. 
    تلفن همراه: 09123609467
    تلگرام: animal_village2000 
    اينستاگرام: animal_village2000

    Telegram Google Plus Facebook Instagram RSS

    Designed by VOLGHAN, All Rights Reserved to Sag-Gard.ComPrivacy Policy



    برچسب: ،
    ادامه مطلب
    امتیاز دهید:
    رتبه از پنج: 0
    بازدید:

    + نوشته شده: ۱۳ بهمن ۱۳۹۸ساعت: ۰۳:۰۵:۴۱ توسط:ولقان حسيني موضوع: نظرات (0)

    يدك ماهان، قطعات يدكي و لوازم مصرفي خودرو

    • يدك ماهان، قطعات يدكي و لوازم مصرفي خودرو

     

    09050305219 

    شمع NGK يورو 4 هيونداي

    شمع NGK يورو 4 جعبه هيونداي موبيز شمع فوق محصولي از شركت «ان جي كي» (NGK) است. اين شر..

    0 تومان

     اطلاعات بيشتر

    شمع خرچنگي ايريديوم كوتاه

    شمع خرچنگي ايريديوم پايه كوتاه ژاپني اين شمع ساخت ژاپن ميباشدكه عمر مفيد آن 100 هزار ..

    0 تومان

     اطلاعات بيشتر

    شمع بوش تك الكترود آلمان

    شمع بوش تك الكترود آلمان شمع تك الكترود بوش Bosch داراي طول عمر بالاي است. قسمت جرقه ..

    0 تومان

     اطلاعات بيشتر

    شمع NGK ايريديوم سوزني

    شمع NGK ايريديوم سوزني ILFR5B11 شمع فوق محصولي از شركت «ان جي كي» (NGK) است. اين شركت..

    0 تومان

     اطلاعات بيشتر

    شمع NGK G-Power سوزني

    شمع NGK G-Power سوزني پايه كوتاه و بلندشركت NGK ژاپن توانسته است شمع هايي سوزني را با..

    0 تومان

     اطلاعات بيشتر

    شمع بوش 42+ پلاتين آلماني

    شمع بوش 42+ آلمان اصلي شمع پايه بلند بوش Bosch داراي طول عمر بالاي است. قسمت جرقه زن ..

    0 تومان

     اطلاعات بيشتر

    شمع خرچنگي ايريديوم ژاپني

    شمع خرچنگي ايريديوم ژاپني اين شمع ساخت ژاپن ميباشدكه عمر مفيد آن 100 هزار كيلومتر و ي..

    0 تومان

     اطلاعات بيشتر

    شمع سوزني دنسو ايريديوم

    شمع سوزني پايه كوتاه و پايه بلند دنسو ايريديوم اين محصول دنسو به سفارش تويوتا براي خو..

    0 تومان

     اطلاعات بيشتر

    شمع دنسو تك الكترود ژاپني

    شمع سوزني پايه كوتاه و پايه بلند دنسو ايريديوم  نوع: تعداد: يك عدد آلياژ جرقه ز..

    0 تومان

     اطلاعات بيشتر

    شمع اكيوم دو پلاتين فرانسه

    شمع اكيوم دو پلاتين فرانسهدر اتومبيل ، شمع ابزاري است براي انتقال جرقه‌هاي متناوب برق..

    0 تومان

     اطلاعات بيشتر

    شمع Eyquem 58LZ فرانسوي

    شمع Eyquem 58LZ فرانسوياين شمع با رزوه سايز 16 و آچار 16 از نوع شمع هاي كوپر پلاس يا ..

    0 تومان

     اطلاعات بيشتر

    شمع سوزني هيونداي كوتاه

    شمع سوزني پايه كوتاه هيونداي  نوع: سرد تعداد: يك عدد آلياژ جرقه زن: پلاتينيومنوع..

    0 تومان

     اطلاعات بيشتر

    شمع بوش دو الكترود آلمان

    شمع بوش دو الكترود آلمان شمع دو زمانه بوش يا به اصطلاح عاميانه دوپر بوش ،شمعي محبوب د..

    0 تومان

     اطلاعات بيشتر

    شمع NGK IX ژاپني ايريديوم

    شمع NGK IX ژاپني BKR6EIX شمع فوق محصولي از شركت «ان جي كي» (NGK) است. اين شركت به دلي..

    0 تومان

     اطلاعات بيشتر

    شمع خودرو (14)

    فروشگاه يدك ماهان

    فروش عمده قطعات يدكي خودرو

    فروش عمده قطعات يدكي و لوازم مصرفي انواع خودروهاي داخلي و خارجي

     

    فروشگاه يدك ماهان

    فروشگاه يدك ماهان در زمينه لوازم يدكي و قطعات مصرفي خودرو فعاليت ميكند و توانسته به سطح قابل قبول در ارائه خدمات به مشتريان دست يابد. يدك ماهان افتخار دارد به عنوان مجموعه مورد اعتماد مردم به ارائه مشاوره، تامين و تضمين قطعات بپردازد.

    فروش لوازم يدكي

    فروشگاه يدك ماهان با سالها فعاليت در توزيع قطعات يدكي اصلي اتومبيل و بهره از دانش خدمات پس از فروش مفتخر است محصولات برتر بازار لوازم يدكي را با هدف ايجاد ارتباط مستقيم بين عرضه كننده و مصرف كننده كالا با قيمت مناسب در اختيار مشتريان قرار دهد.

    قطعات يدكي خودرو

    فروشگاه يدك ماهان گزينه هاي بهتري نسبت به فروشندگان محلي در اختيارتان قرار ميدهد. بهترين كيفيت لوازم و قطعات با قيمت مناسب را در فروشگاه يدك ماهان پيدا كنيد. متعهديم قطعات اورجينال را با قيمت مناسب عرضه كنيم و كيفيت و اصالت كالا را تضمين ميكنيم.

    اطلاعات تماس

    جهت كسب اطلاعات بيشتر، مشاوره يا سفارش عمده قطعات يدكي خودرو با ما تماس بگيريد.
    تلفن همراه: 09050305219
    آدرس: شيراز، معالي آباد، قصر 2، واحد 17.
    ايميل: [email protected]

    Instagram Facebook Google Plus Telegram RSS

    Designed by VOLGHAN, All Rights Reserved to YadakMahan.ComPrivacy Policy



    برچسب: ،
    ادامه مطلب
    امتیاز دهید:
    رتبه از پنج: 0
    بازدید:

    + نوشته شده: ۱۳ بهمن ۱۳۹۸ساعت: ۰۳:۰۵:۴۰ توسط:ولقان حسيني موضوع: نظرات (0)

    نيكان رايتك | مواد شيميايي آزمايشگاهي

    • نيكان رايتك | مواد شيميايي آزمايشگاهي

     

    09121402821 

    اتيل دي ايزو پروپيل آمين - 800894 - N-Ethyldiisopropylamine

     اطلاعات بيشتر

    بافر 9 - 109889 - Buffer concentrate pH 9.00

     اطلاعات بيشتر

    يد تري‌كلرايد - 804772 - Iodine trichloride

     اطلاعات بيشتر

    آمونيوم استات - 101115 - Ammonium acetate

     اطلاعات بيشتر

    دي يدومتان - 818153 - Diiodomethane

     اطلاعات بيشتر

    فورميك اسيد -100264- Formic acid 98-100%

     اطلاعات بيشتر

    2 پيريدين كاربالدهيد اكسيم - 807470 - 2Pyridinecarbaldehyde

     اطلاعات بيشتر

    آزودي‌كربكساميد - 800184 - Azodicarboxamide

     اطلاعات بيشتر

    آمونيوم كلرايد - 101145 - Ammonium chloride

     اطلاعات بيشتر

    پپتون سالت - 112535 - Peptone salt solution

     اطلاعات بيشتر

    متيل اورانژ - 101322 - Methyl orange (C.I. 13025)

     اطلاعات بيشتر

    كلريد روي - 108816 - Zinc chloride

     اطلاعات بيشتر

    1 اكتانول - 820931 - 1Octanol

     اطلاعات بيشتر

    منيزيم سولفات بدون آب - 106067 - Magnesium sulfate anhydrous

     اطلاعات بيشتر

    ۱بوتانول - 101988 - 1Butanol

     اطلاعات بيشتر

    موادشيميايي آزمايشگاهي (218)

    آلفا ايسر Alfa aesarآكروس Acros organicsبي دي اچ BDHسيگماآلدريچ Sigma-Aldrichمرك Merck Millipore

    نيكان رايتك

    فروش مواد شيميايي آزمايشگاهي

    فروش مواد شيميايي آزمايشگاهي، واردات مواد شيميايي آزمايشگاهي به سفارش مشتري، نگهداري كالا، فروش اينترنتي، خدمات مشاوره فني و ...

    معرفي اجمالي

    توليد دانش فني از ذخاير استراتژيك كشور قلمداد ميشود و موجب افزايش اقتدار ملت خواهد شد. نيكان رايتك با سابقه 20 ساله مديران و با هدف حمايت از رشد علمي و تحقيقات صنعتي در عرصه مواد شيميايي آزمايشگاهي آغاز به كار نموده است.

    اهداف و دستاوردها

    • تهيه انواع مواد شيميايي آزمايشگاهي.
    • واردات مواد شيميايي به سفارش مشتري.
    • نگهداري مواد شيميايي تا زمان تحويل.
    • امكان خريد ارزي و ريالي مواد شيميايي.
    • فروش اينترنتي و تحويل كالاهاي پركاربرد.
    • خدمات مشاوره فني به مصرف كنندگان.

    محصولات و خدمات

    • عنوان دسته يك
    • عنوان دسته دو
    • عنوان دسته سه
    • عنوان دسته چهار
    • عنوان دسته پنج
    • عنوان دسته شش

    اطلاعات تماس

    جهت كسب اطلاعات بيشتر، مشاوره و خريد محصولات با ما تماس بگيريد.

    • تلفن: 02166088158
    • همراه: 09121402821
    • فكس: 02166088179
    • ايميل: [email protected]

    Instagram Telegram RSS

    Designed by VOLGHAN, All Rights Reserved to NikanRai.ComPrivacy Policy



    برچسب: ،
    ادامه مطلب
    امتیاز دهید:
    رتبه از پنج: 0
    بازدید:

    + نوشته شده: ۱۳ بهمن ۱۳۹۸ساعت: ۰۳:۰۵:۴۰ توسط:ولقان حسيني موضوع: نظرات (0)

    مركز كمك تلفني برتر رايانه

    مركز كمك تلفني برتر رايانه

     

    مركز كمك تلفني برتر رايانه

    پاسخگويي تلفني به سوالات رايانه اي و كمك تلفني به حل مشكلات كامپيوتر و موبايل، آموزش نصب نرم افزار و رفع خطا

    9092305513

    پاسخگويي تلفني و كمك رايانه اي

    رفع مشكلات كامپيوتري و پاسخگويي ۲۴ ساعته به سوالات رايانه اي، راهنمايي و كمك تلفني رفع خطاي موبايل و آموزش تلفني نصب نرم افزار

    رفع مشكلات كامپيوتري

    متخصصين ما، مشكل رايانه و خطاهاي نرم افزاري كامپيوتر شما را در كوتاهترين زمان ممكن به صورت تلفني و با مناسبترين تعرفه رفع ميكنند.

    پاسخ سوالات رايانه اي

    پاسخ سوالات رايانه اي، آموزش و كمك تلفني به حل مشكلات كامپيوتر و موبايل، مشاوره جهت خريد بهترين لپ تاپ و بهترين گوشي تلفن همراه.

    پاسخگويي ۲۴ ساعته

    پاسخگويي تمام وقت به سوالات و مشكلات نرم افزاري، شبكه، اينترنت، موبايل، تبلت و … در كوتاهترين زمان توسط متخصصين رايانه برتر.

    راهنمايي و كمك رايانه تلفني

    برتر رايانه، با ارائه ارزانترين خدمات پاسخگويي تلفني به سوالات كامپيوتري و مشكلات رايانه و موبايل، به رفع مشكلات رايانه كمك ميكند.

    آموزش اندرويد و اپل

    آموزش كار با تلفن همراه اندرويد (Android) و اپل (IOS) با روش سريع و تعرفه ارزان توسط متخصصين مركز كمك تلفني برتر رايانه.

    رفع خطاي موبايل

    كمك براي رفع مشكلات نرم افزاري موبايل، اندرويد و اپل (IOS)، آموزش نصب اپ تخصصي و عمومي تلفن همراه و استفاده از آنها.

    آموزش تلفني كامپيوتر

    آموزش كامپيوتر از راه دور، آموزش تلفني كار با ويندوز، اندرويد و اپل، نرم افزارهاي كاربردي، آموزش مجموعه آفيس و … از طريق تلفن.

    راهنماي نصب نرم افزار

    راهنمايي و آموزش تلفني نصب نرم افزارهاي عمومي و تخصصي معماري، حسابداري، آمار، نقشه كشي، گرافيك و … از راه دور.

    9092305513

    كمك رايانه براي حل مشكلات تلفني كامپيوتر و موبايل

    امروزه رايانه، موبايل و تبلت جزء جدا نشدني از زندگي ما شده است و طبيعي است كه كاربران سيستم هاي كامپيوتري و رايانه هاي شخصي و خانگي و موبايل با مشكلات رايانه اي و سوالات مختلف مواجه شوند و نياز براي يك كارشناس و متخصص جهت راهنمايي و كمك تلفني لازم براي برطرف كردن مشكل و رفع خطا، وجود داشته باشد، از طرف ديگر، كامپيوترها و شبكه هاي كامپيوتري جزئي حياتي از ساختار شركتها و سازمانها هستند، يه گونه اي كه كارايي و بهره وري شركت يا سازمان به عملكرد بدون نقص و با كيفيت تجهيزات رايانه اي و ديجيتال بستگي دارد. مركز كمك تلفني برتر رايانه با دريافت مجوزهاي لازم، مفتخر است بعنوان يك مركز پاسخگويي تلفني به مشكلات رايانه، اينترنت، موبايل و تبلت پشتيبان هموطنان عزيز باشد.

    9092305513

    مقالات و آموزش كامپيوتر

    رفع مشكل وصل نشدن هات اسپات اندرويد

     

    هات اسپات (Hotspot) در گوشي هاي اندرويد جهت به اشتراك گذاري اينترنت است به گونه اي كه به عنوان مودم نيز مورد استفاده قرار مي گيرد . اما ممكن است هنگام فعالسازي هات اسپات بلافاصله خاموش و يا شبكه اي ايجاد نشود . در اين مقاله از برتر رايانه به شما چند راه رفع مشكل […]

     

    بيشتر بخوانيد

    سه روش مسدود سازي خط دائمي و اعتباري همراه اول

     

    امروزه بيشتر ارتباطات ما چه كاري و چه غير كاري با تلفن هاي همراه انجام مي شود معمولاً استفاده از يك گوشي همراه با چندين سيم كارت برتري بيشتري نسبت به داشتن چندين گوشي با هم دارد . خط هاي دائمي و اعتباري همراه اول با خدمات متنوع براي مشتركين اين شبكه پر قدرت روز […]

     

    بيشتر بخوانيد

    نحوه ي ساخت فايل و پوشه غير قابل حذف در كامپيوتر

     

    در صورتي كه بر روي سيستم خود اطلاعاتي داريد كه نمي خواهيد به هيچ عنوان حذف گردد و چنانچه اين اطلاعات را در يك فولدر ذخيره نماييد مي توانيد با ايجاد فايل از حذف آن ها در هر شرايطي جلوگيري نماييد . در ادامه با ما همراه باشد تا به شما نحوه ي ساخت فايل […]

     

    بيشتر بخوانيد

    ذخيره سازي عكس و فيلم در برنامه اسنپ چت گوشي

     

    برنامه ي محبوب اسنپ چت (Sanpchat) يكي از محبوب ترين برنامه هاي اجتماعي مي باشد . در صورتي كه كاربران اين برنامه جهت ذخيره سازي عكس ها و ويدئو هاي خود در حافظه گوشي با مشكل مواجه مي شوند در اين مقاله از برتر رايانه به شما نحوه ذخيره سازي عكس و فيلم در برنامه […]

     

    بيشتر بخوانيد

    جهت نمايش آموزش هاي بيشتر كليك كنيد

    آيا براي رفع مشكل موبايل و كامپيوتر به رايانه كمك نياز داريد؟
    • آيا در كار با رايانه، لپ تاپ، تلفن همراه و … به مشكل برخورديد و نياز به كمك رايانه داريد؟
    • آيا براي نصب ويندوز و نرم افزار هاي عمومي و تخصصي كامپيوتر و موبايل مشكل داريد؟
    • آيا براي خريد كامپيوتر و لپ تاپ مناسب و يا بهترين گوشي تلفن همراه نياز به مشاوره داريد؟
    • آيا نياز به يادگيري و آموزش كامپيوتر، نرم افزارهاي عمومي و كاربردي از راه دور داريد؟
    • آيا با تنظيمات گوشي، نصب و استفاده از اپ و نرم افزارهاي موبايل و تبلت مشكل داريد؟
    • آيا در كار با تلگرام، اينستاگرام و شبكه هاي اجتماعي و پيام رسان ها به مشكل برخورديد؟
    • آيا در اتصال به اينترنت، سرعت اينترنت و يا با تنظيمات مودم ADSL مشكل داريد؟

    9092305513

    درباره مركز كمك تلفني برتر رايانه :

    سرويس پاسخگويي و كمك رايانه مركز برتر رايانه با استفاده از كارشناسان متخصص و با كمترين تعرفه، مشاور و راهنماي كاربران خانگي و شركتها و آماده پاسخگوي طيف وسيعي از مشكلات رايانه اي هنگام مواجه با مشكلات رايانه و موبايل است. كارشناسان مركز رايانه كمك برتر رايانه، از فارغ التحصيلان علوم كاميپوتر و IT از دانشگاههاي معتبر كشور هستند كه علاوه بر دانش آكادميك، با گذراندان دوره هاي تخصصي به صورت پيوسته، مهارتهاي فني و علمي خود را به روز ميكنند. وقت و زمان متقاضيان و هزينه اي كه پرداخت ميكنن و دركل صيانت از حقوق مشتريان، براي مديران مركز كمك تلفني برتر رايانه اهميت دارد و به واسطه سيستم هاي نظارتي و نظرسنجي در سطوح مختلف، كيفيت و كميت خدمات مورد ارزيابي مداوم قرار ميگيرد.

    9092305513

    چرا مركز كمك تلفني برتر رايانه؟

    سريع ترين، بهترين و ارزان ترين راه، تماس با برتر رايانه است. كارشناسان ما، ۲۴ ساعته آماده پاسخگويي به سوالات رايانه اي و كمك به رفع مشكلات نرم افزاري كامپيوتر در كمترين زمان هستند.

  • تعرفه و قيمت مناسب در ارائه خدمات كمك رايانه اي.
  • كيفيت بالا در ارائه خدمات فني و مشاوره تلفني.
  • سرعت بالا در تشخيص و راهنمايي جهت رفع مشكلات.
  • مشتري مداري و صيانت از حقوق مشتريان برتر رايانه.
  • استفاده از كارشناسان متخصص، مجرب، به روز و مسلط.
  • پشتيباني و پاسخگويي تلفني تمام وقت و حتي روزهاي تعطيل.
  • 9092305513

     

    Linkedin Instagram Facebook Aparat Google Plus Twitter Telegram RSS

    Designed by Pcbartar, All Rights Reserved to pcbartar.comPrivacy Policy



    برچسب: ،
    ادامه مطلب
    امتیاز دهید:
    رتبه از پنج: 0
    بازدید:

    + نوشته شده: ۱۳ بهمن ۱۳۹۸ساعت: ۰۳:۰۵:۳۹ توسط:ولقان حسيني موضوع: نظرات (0)

    اخبــــاراخبــار ورزشـي پاكدشتدربـاره پاكدشـت

    : گالري: وبلاگ  
    PAKDASHT
    -NEWS.ir
     اخبــــاراخبــار ورزشـي پاكدشتدربـاره پاكدشـتروانشنــاســينيازمندي هاآموزش آشپزينيازمندي هاي املاك پاكدشتگالري تصاوير
    ×     
    ويژه هاي خبريطرز تهيه ته چين بادمجان_
        امروز  شنبه - ۵ مرداد - ۱۳۹۸  

    نمايش سراسر خنده و شادي با اجراي كمدين بزرگ حامد آهنگي درسالن ورزشگاه كارگران پاكدشت
    جنگ خنده حامد آهنگي در پاكدشت
    برگزاري جنگ سراسر خنده كمدين محبوب و برجسته ايران ، حامد آهنگي در شهرستان پاكدشت   محل برگزاري : سالن ورزشگاه كارگران پاكدشت آدرس محل برگزاري جنگ خنده حامد آهنگي : پاكدشت – بلوارسپاه- مجموعه فرهنگي ورزشي كارگران زمان برگزاري : سه شنبه مورخ ۱۳۹۸/۰۵/۰۸     بهاي بليط جنگ خنده حامد آهنگي در شهرستان پاكدشت […]

    گراميداشت شهداي عمليات مرصاد در پاكدشت
    برگزاري مراسم ياد بود عمليات شهداي مرصاد پاكدشت
    مراسم گراميداشت شهداي عمليات پيروزمندانه مرصاد در پاكدشت برگزار شد.12345:: درباره پاكدشت
    123
    زندگينامه و گزيده اي از اشعار علي حبيبي...
      ۲۷ خرداد ۱۳۹۸
    زندگينامه و گزيده اي از اشعار مهدي عطريان...
      ۲۲ خرداد ۱۳۹۸
    شهداي هفتم مهر شهرستان پاكدشت...
      ۱۹ خرداد ۱۳۹۸
    زندگينامه و مناجات نامه شهيد حاج حسن مظفر...
      ۱۹ خرداد ۱۳۹۸
     







    :: آخرين اخبار
    آرشيو 

     ۰۵ مرداد ۱۳۹۸
    نمايش سراسر خنده و شادي با اجراي كمدين بزرگ حامد آهنگي درسالن ورزشگاه كارگران پاكدشتجنگ خنده حامد آهنگي در پاكدشت
     
    برگزاري جنگ سراسر خنده كمدين محبوب و برجسته ايران ، حامد آهنگي در شهرستان پاكدشت   محل برگزاري : سالن ورزشگاه كارگران پاكدشت آدرس محل برگزاري جنگ خنده حامد آهنگي : پاكدشت – بلوارسپاه- مجموعه فرهنگي ورزشي كارگران زمان برگزاري : سه شنبه مورخ ۱۳۹۸/۰۵/۰۸     بهاي بليط جنگ خنده حامد آهنگي در شهرستان پاكدشت […]

     ۰۵ مرداد ۱۳۹۸
    گراميداشت شهداي عمليات مرصاد در پاكدشتبرگزاري مراسم ياد بود عمليات شهداي مرصاد پاكدشت
    مراسم گراميداشت شهداي عمليات پيروزمندانه مرصاد در پاكدشت برگزار شد.

     ۰۵ مرداد ۱۳۹۸
     شكست سرخپوشان پاكدشت در برابر استقلال خوزستان
    تيم فوتبال استقلال خوزستان در ديداري دوستانه سرخپوشان پاكدشت را شكست داد.

     ۰۳ مرداد ۱۳۹۸
     اعطاي ۱۲۰۰ مدرك مهارت هاي فني در پاكدشت
    سال گذشته بيش از 1200نفر در شهرستان پاكدشت در كلاس هاي مختلف فني و حرفه اي آموزش ديدند و مدرك فني دريافت كردند .

     ۰۲ مرداد ۱۳۹۸
     كشف بزرگترين مزرعه استخراج بيت كوين در پاكدشت
    بزرگ‌ترين مركز توليد بيت كوين (ارز ديجيتال) با بيش از ۱۴۶۶ دستگاه ماينر (استخراج‌كننده ارز ديجيتال) در شهرك صنعتي خوارزمي پاكدشت كشف و ضبط شد.:: حوادث پاكدشت

     ۰۲ مرداد ۱۳۹۸
    كشف بزرگترين مزرعه استخراج بيت كوين در پاكدشت۵۴۰ دستگاه استخراج ارز ديجيتال در پاكدشت كشف شدكشف و انهدام مركز توليد قرص هاي روان گردان در حاشيه پاكدشتكشف ۳۵ دستگاه كمپرسور قاچاق در پاكدشتمرگ دو نفر به علت سقوط درون چاه در پاكدشتدستگيري مامور قلابي در پاكدشت:: اخبار ورزشي

     ۰۵ مرداد ۱۳۹۸
    شكست سرخپوشان پاكدشت در برابر استقلال خوزستانباخت سرخپوشان پاكدشت در مصاف با تيم سپيد رود رشتسرخپوشان پاكدشت به مصاف سپيد رود رشت مي رودپيروزي پر گل سرخپوشان پاكدشت در مصاف با تيم آرمان گهر سيرجانشكست سرخپوشان پاكدشت از آلومينيوم اراكپيروزي خودروسازان در مصاف با تيم سرخپوشان پاكدشت:: اخبار اجتماعي

     ۰۵ مرداد ۱۳۹۸
    برگزاري مراسم ياد بود عمليات شهداي مرصاد پاكدشتاعطاي ۱۲۰۰ مدرك مهارت هاي فني در پاكدشتبرگزاري آزمون خبر نويسي در شهرداري پاكدشتمشكلات نبود خطوطي ريلي در مسير پاكدشت به تهرانمزين شدن پاكدشت به تمثال شهداي مدافع حرمانحلال شوراي شهر شريف آباد پاكدشت
    
    Mojtame`-e Maskuni-ye Parchinتا قسمتي ابري٣٧(°C)
    :: ما را دنبال كنيد
     كانال تلگرام
     كانال اينستاگرام
     فيسبوك
     تويتر
     گوگل پلاس آخرين اخبار محبوب ترين ديدگاهها

    جنگ خنده حامد آهنگي در پاكدشت

    برگزاري مراسم ياد بود عمليات شهداي مرصاد پاكدشت

    پيشينه روستاي پاكدشت

    شكست سرخپوشان پاكدشت در برابر استقلال خوزستان

    طرز تهيه ته چين بادمجان
    ادارات و ارگان هاي پاكدشت

    بيمارستان فوق تخصصي شهداي پاكدشت

    بيمارستان زعيم در شهرستان پاكدشت

    بنياد مسكن انقلاب اسلامي در شهرستان پاكدشت

    امور مالياتي شهرستان پاكدشت

    اداره ميراث فرهنگي شهرستان پاكدشت

    اداره منابع طبيعي شهرستان پاكدشت
    نوشته هاي تازه

    ۰۵ مرداد ۱۳۹۸جنگ خنده حامد آهنگي در پاكدشت
    برگزاري جنگ سراسر خنده كمدين محبوب و برجسته ايران ، حامد آهنگي در شهرستان پاكدشت محل برگزاري : سالن ورزشگاه كارگران پاكدشتآدرس محل برگزاري جنگ خنده حامد آهنگي : پاكدشت - بلوارسپاه- مجموعه فرهنگي ورزشي كارگرانزمان برگزاري : سه شنبه مورخ 1398/05/08   بهاي بليط جنگ خنده حامد آهنگي در شهرستان پاكدشت با توجه به ظرفيت بالاي سالن ورزشگاه كارگران پاكدشت كه بالغ بر 1176 نفر مي باشد ، بهاي تمام شده بليط به شرح زير مي باشد :از رديف 1 تا رديف 7 : 100.000 توماناز رديف 8 تا رديف 14 : 90.000 توماناز رديف 15 تا رديف 21 : 80.000 ...

    ۰۵ مرداد ۱۳۹۸برگزاري مراسم ياد بود عمليات شهداي مرصاد پاكدشت
    به گزارش خبرگزاري صدا و سيما در اين مراسم كه در گلزار شهداي اين شهرستان برگزار شد اقشار مختلف مردم شهيد پرور پاكدشت، خانواده معظم شهدا و مسئولين حضور داشتند.نماينده مردم استان تهران در مجلس خبرگان رهبري در اين مراسم گفت: منافقين و دشمنان ملت ايران تصور مي كردند كه مردم از جنگ خسته شده اند و در مقابل تهاجم آنها مقاومت نخواهند كرد.آيت الله محسن قمي افزود: دشمنان انقلاب غافل از اين بودند كه رزمندگان ما آنها را رصد مي كنند لذا عمليات، عمليات مرصاد ناميده شد و منافقين در كمين رزمندگان گرفتار شدند و با خفت و خواري شكست ...





    :: دسته هااخبــار اجتماعياخبــار فرهنگياخبــار ورزشـي پاكدشتاخبــــارادارات و ارگان هاي دولتي پاكدشتانواع آبگوشتانواع اردورانواع خوراكانواع خورشتانواع دلمهانواع ساندويچانواع پتاژانواع پلوانواع پورهانواع پيتزاانواع كبابانواع كتلتانواع كوكو و شاميتاريخچه پاكدشتجاهاي ديدني پاكدشتحوادث پاكدشتدربـاره پاكدشـتروانشنــاســيزمين شناسي پاكدشتشعرا و بزرگان پاكدشتشهدا شهرستان پاكدشتشهرك هاي صنعتي پاكدشتعكسمراكز علمي پاكدشتمناطق شهري پاكدشتوبلاگ
    جاذبه هاي پاكدشتشهرك هاي صنعتي پاكدشتشعرا و بزرگان پاكدشتادارات و ارگان هاي دولتي پاكدشت۰۹ اسفند ۱۳۹۷
    كاروانسراي كبود گنبد در شهرستان پاكدشت۰۲ اسفند ۱۳۹۷
    عمارت ناصريه در شهرستان پاكدشت۳۰ بهمن ۱۳۹۷
    روستاي توچال در شهرستان پاكدشت۲۹ بهمن ۱۳۹۷
    كاروانسراي خاتون آباد در شهرستان پاكدشت۲۹ بهمن ۱۳۹۷
    پل روستاي جيتو در شهرستان پاكدشت۰۹ اسفند ۱۳۹۷
    كاروانسراي كبود گنبد در شهرستان پاكدشت۰۲ اسفند ۱۳۹۷
    عمارت ناصريه در شهرستان پاكدشت۳۰ بهمن ۱۳۹۷
    روستاي توچال در شهرستان پاكدشت۲۹ بهمن ۱۳۹۷
    كاروانسراي خاتون آباد در شهرستان پاكدشت۲۹ بهمن ۱۳۹۷
    پل روستاي جيتو در شهرستان پاكدشت۰۹ اسفند ۱۳۹۷
    كاروانسراي كبود گنبد در شهرستان پاكدشت۰۲ اسفند ۱۳۹۷
    عمارت ناصريه در شهرستان پاكدشت۳۰ بهمن ۱۳۹۷
    روستاي توچال در شهرستان پاكدشت۲۹ بهمن ۱۳۹۷
    كاروانسراي خاتون آباد در شهرستان پاكدشت۲۹ بهمن ۱۳۹۷
    پل روستاي جيتو در شهرستان پاكدشت
    درباره پايگاه جامع پاكدشت نيوز
     
    آگاهي از اخبار پاكدشت ، اخبار مامازند ، اخبار اقتصادي پاكدشت ، حوادث پاكدشت ،اماكن گردشگري و تاريخي پاكدشت ، پيگيري وضعيت آب و هوايي و ... در پايگاه جامع پاكدشت نيوز
     
    شبكه هاي اجتماعي
     
     Rich Site Summary
     عضويت در پيج اينستاگرام
     مارا در فيسبوك دنبال كنيد
     ما را در تويتر دنبال كنيد
     مارا در گوگل پلاس دنبال كنيد
     ما را در لينكدين دنبال كنيد
    درباره پاكدشت
    ⇐ تاريخچه پاكدشت
    ⇐ جاهاي ديدني پاكدشت
    ⇐ شعرا و بزرگان پاكدشت
    ⇐ ادارات و ارگان هاي دولتي پاكدشت
     
    ⇐ مراكز علمي پاكدشت
    ⇐ زمين شناسي پاكدشت
    ⇐ مناطق شهري پاكدشت
    ⇐ شهرك هاي صنعتي پاكدشت
    دسترسي سريع
    ⇐ حوادث پاكدشت
    ⇐ آموزش آشپزي
    ⇐ املاك پاكدشت
    ⇐ اخبار فرهنگي
    ⇐ اخبار ورزشي پاكدشت

    با عضويت در خبرنامه سايت " پايگاه جامع پاكدشت نيوز " از آخرين اخبار مطلع گرديد. كافي است ايميل خود را در كادر مربوطه قرار دهيد و عضو شويد.همين حالا عضو شويد !
     
     
    تمامي حقوق مطالب براي "پايگاه جامع پاكدشت نيوز"محفوظ است و هرگونه كپي برداري بدون ذكر منبع ممنوع مي باشد.
    طبق ماده 12 فصل سوم قانون جرائم رايانه اي كپي برداري از قالب و محتوا پيگرد قانوني خواهد داشت.
    طراحي و اجرا : رايانه كمك برتر رايانه


    آيا ميخواهيد پربازديدترين موضوعات براي شما ارسال شود؟
    خير 

    برچسب: ،
    ادامه مطلب
    امتیاز دهید:
    رتبه از پنج: 0
    بازدید:

    + نوشته شده: ۱۳ بهمن ۱۳۹۸ساعت: ۰۳:۰۵:۳۸ توسط:ولقان حسيني موضوع: نظرات (0)