دفتر تجارت الکترونیک ولقان

فروش عمده ظروف آلومینیومی و ظروف استیل

امروزه به جای ظروف ساخته شده از جنس روی که با عنوان رویی یا روحی شناخته می شوند از فلز آلومینیوم برای تولید بسیاری از ظروف مانند قابلمه، تابه، کتری و … استفاده می شود. علاوه بر آن بسیاری از ظروف تفلون دارای بدنه ‌ای از جنس آلومینیوم هستند که دارای پوشش نچسب تفلونی می باشد، بنابراین در تمامی منازل می توان این نوع ظروف را یافت. با توجه به این مسئله قصد داریم تا در ادامه این مطلب ظروف آلومینیومی را از نظر کیفیت، مزایا، معایب، قیمت و … بررسی کنیم. توصیه می ‌کنیم تا در صورتی که از این نوع ظروف در منازل خود استفاده می ‌کنید حتماً ادامه این مطلب را دنبال نمایید.

فروش عمده ظروف آلومینیومی
در صورتی که وارد هر نوع فروشگاه مربوط به لوازم آشپزخانه شوید مطمئناً با ظروف آلومینیومی برخورد خواهید کرد. همانطور که گفته شد این فلز در تولید بسیاری از ظروف به کار می رود و حتی در ظروفی که از جنس های دیگر مانند تفلون یا گرانیت ساخته شده باشند نیز میزانی آلومینیوم یافت می شود. با توجه به نیاز بالای موجود در بازار به این ظروف، مجموعه آسیا استار به پخش عمده انواع قابلمه، لیوان، تابه، ظرف غذا و… می پردازد.

استیل یکی از اصلی ترین مواد اولیه برای ساخت ظروف آشپزخانه از جمله قابلمه، بشقاب، دیس، سینی و… می باشد. با توجه به گستردگی استفاده از این متریال مطمئناً در هر خانه ‌ای حداقل چند نوع ظرف استیل وجود دارد. این ظروف نسبت به ظروف بلوری، سرامیکی، سفالی و … دارای عمر طولانی مدت تری هستند و بر اثر ضربه یا حرارت دچار آسیب نمی شوند. اما در رابطه با مزایا و معایب استفاده از ظروف استیل نا گفته ها بسیار است به همین دلیل در ادامه این مطلب قصد داریم تا این نوع ظروف را از نظر مزایا، معایب و کارایی بررسی کنیم. امیدواریم با مطالعه این مقاله انتخاب ظرف مناسب برای شما ساده تر شود. با ما همراه باشید.

فروش عمده تمامی ظروف استیل
قبل از بررسی مزایا و معایب ظروف استیل قصد داریم تا به معرفی برخی از پر فروش ترین اجناس استیل موجود در مجموعه آسیا استار بپردازیم. این مجموعه به عنوان یکی از تولیدکنندگان با سابقه و شناخته شده اجناس استیل، این محصولات را در مناسب ترین قیمت و به صورت عمده در اختیار مصرف کنندگان قرار می ‌دهد. از مهم ترین ظروف ساخته شده از جنس استیل موجود در این مجموعه می توان به لگن استیل، انبر سالاد، نمک پاش، ساطور، جا قاشقی، توری کباب و … اشاره نمود.


برچسب: ،
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۸ خرداد ۱۴۰۰ساعت: ۰۲:۰۵:۴۶ توسط:ولقان حسینی موضوع: نظرات (0)