دفتر تجارت الکترونیک ولقان

درباره استخراج بیت کوین و خرید بیت کوین

از آنجایی که می دانید امروزه صحبت هایی درباره استخراج بیت کوین و خرید بیت کوین صورت می پذیرد. ما میخواهیم در این مقاله شما را با روش های استخراج بیت کوین و خرید بیت کوین و ... آشنا کنیم.
برای بدست آوردن بیت کوین به دو طریق می توانید اقدام نمایید.
1ـ می توانید از طریق استخراج بیت کوین را بدست آورید.
2ـ از طریق خرید از صرافی های آنلاین دیجیتال.
شما می توانید به طریق زیر استخراج نمایید.
1ـ استخراج از طریق گوشی موبایل
2ـ استخراج از طریق کامپیوتر
3ـ استخراج از طریق دستگاه ماینر یا همان ای سیک ها
4ـ استخراج از طریق کلود ماینینگ
شما می توانید از طریق تعداد نرم افزار می توانید به استخر های استخراج متصل شوید سپس شروع به ماین بیت کوین نمایید. از آنجا که می دانید سختی شبکه بیت کوین برای استخراج بسیار بالا می باشد. پس استخراج با گوشی موبایل منطقی نمی باشد و امکان دارد.
بعد از مدتی ایراداتی برای گوشی شما پیدا می شود. سپس توصیه می شود استخراج با گوشی موبایل را انجام ندهید.
اگر بخواهم درباره استخراج از طریق کامپیوتر صحبت کنیم می توانیم بگوییم استخراج بیت کوین از طریق کامپیوتر نیز به صرفه نیست چون با بالا رفتن قیمت بیت کوین سختی شبکه بیشتر می شود در دستگاه هایی که توان پردازش بالاتری را دارند زودتر می توانند. محاسبات مربوط به یک بلوک را انجام دهند و پاداش خود را دریافت کند.
اما کامپیوتر چون دارای پردازشگر هایی مانند CPU و GPU هستند قدرت پردازش پایین تری نسبت به ای سیکما یا دستگاه های ماینر دارند. پس کامپیوتر ها می توانند با قدرت پردازشی دستگاه های ماینر رقابت کنند.
و افراد اگر بخواهند به استخراج بیت کوین به عنوان یک کسب و کار نگاه کند باید برای استخراج به سراغ دستگاه های ماینر بروند.
اگر بخواهیم استخراج بیت کوین با دستگاه های ماینر را برای شما توضیج دهیم اول باید به شما بگوییم دستگاه ماینر چیست؟ دستگاه های ماینری مداراتی هستند که جهت انجام یک کار تولید می شوند. و این دستگاه ها برای استخراج بیت کوین تولید نشده اند. اصطلاحا این دستگاه ها ( Asic ) یا ( ای سیک ) می باشند. و می توان گفت نسبت به CPU و GPU جهت استخراج خیلی بهتر هستند.
البته دستگاه های ماینر مختلف به بازار وجود دارد . دستگاه ها دارای قدرت پردازشی متفاوت هستند و قدرت پردازش آنها بر اساس تراهش بر ثانیه محاسبه می شود یعنی تعداد هشی که در یک ثانیه انجام می شود چقدر است. هر چقدر تعداد هش بالاتر باشد مطلقا قدرت دستگاه بالاتر است . البته به ازای هش بالاتر توان مصرفی دستگاه ماینر بالا می رود و به عبارتی می توان گفت مصرف برق بالاتر می رود البته اگر شما بخواهید دستگاه ماینر را خریداری کنید. باید به مصرف برق آن توجه بسیار کنید چون هزینه مصرف برق برای کسب و کار استخراج بیت کوین به صورت صادراتی محاسبه می شود. و اگر بخواهیم از این کسب و کار درآمد خوبی بدست آوریم نیاز است که هزینه برق مصرف پایین تر باشد.
حال فرض بر این که شما دستگاه ماینر مورد نظر خود را خریداری می کردید جهت بدست آوردن بیت کوین بهتر است ماینر خود را به استخر های استخراج متصل نمایید . البته شما می توانید که بصورت تکی با ماینر خود استخراج نمایید اما اگر به استخرها متصل شوید در اصل قدرت پردازش ماینر خود را به قدرت پردازش ماینر های دیگر متصل کردید و از این طریق سریعتر می توانید محاسبات یک بلوک را انجام دهید و به پاداش خود دست پیدا کنید.
دستگاه های ماینر برای استخراچ ارز های دیجیتال از الگوریتم های مختلفی پشتیبانی می کنند زمانی که شما تصمیم به استخراج یک ارز دیجیتال می نمایید ابتدا باید مشاهده نمایید الگوریتم رمز ارز مورد نظر شما چیست؟ سپس نسبت به آن الگوریتم شما دستگاه ماینر را تهیه می کنید . مثلا اگر شما بخواهید بیت کوین استخراج نمایید باید ببینید الگوریتم بیت کوین چیست؟ از آنجایی که می دانید الگوریتم بیت کوین “SHA-256” است. پس باید سراغ دستگاه های ماینری بروید که از الگوریتم “SHA-256” پشتیبانی کنند.
همچنین برای استخراج بهتر بیت کوین باید طول عمر دستگاه های ماینر خود را بالا ببرید یکی از روش های بالا بردن طول عمر دستگاه استفاده از تهویه خوب محل دستگاه ماینر است . همچنین شما زمانی که دستگاه را خریداری می کنید باید توجه داشته باشید که دستگاه دارای فن های مناسبی جهت خنک کردن دستگاه داشته باشد. از آنجایی که می دانید دستگاه ها گرما و صدای زیادی از خود تولید می کنند. و گرمای بالا باعث سوختن دستگاه می شود و سوختن دستگاه باعث می شود که کسب و کار استخراج بیت کوین شما به تعویق بیوفتد.
سپس جهت استخراج به صورت دائم توسط دستگاه های شما بهتر است در خنک کردن دستگاه های خود تلاش کنید.
راه دیگری برای استخراج بیت کوین استخراج از طریق کلود ماینینگ است. زمانی ما از کلود ماینینگ برای استخراج استفاده میکنیم. که قصد خرید دستگاه ها نیز نداشته باشیم اما اگر بخواهید بیت کوین استخراج کنید. در این صورت نیاز است شما از سایتهای معتبر یک مقدار هش را اجاره کنید و آنها به ازای پرداخت شما شروع به استخراج بیت کوین می کنند و سود آن را به کیف پول شما ارسال می نمایند. البته در این میان یک کارمز برای کار خود بر می دارند.
خوب قطعا سود شما نسبت به زمانی که شما خود دستگاه را خریداری کردید پایین تر است چون هزینه ای بابت دستگاه پرداخت کردید و صرفا هزینه ای جهت اجاره آن دستگاه پرداخت کردید.
البته قابل ذکر است صرفا به سراغ سایتهایی برای کلود ماینینگ بروید که معتبر باشیند چون سایتهای اسکم بسیار زیادی وجود دارند که برای مدتی کار می کنند اما بعد از مدتی هیچ پاسخگویی ندارند نسبت به مشتریان خود.
پس بهتر است با تحقیقات لازم به سراغ سایت های کلود ماینینگ معتبر بروید.
راه دیگر بدست آوردن بیت کوین خرید آن از صرافی های معتبر است. اگر بخواهید از صرافی ها خرید کنید بهتر است اول به سراغ صرافی ای بروید که معتبر باشد. و اطمینان داشته باشید که بعد از پرداخت پول ریالی شما بیت کوین را به آدرس کیف پول شما ارسال می کند.
برای خرید از صرافی ابتدا باید در صرافی مورد نظر خود ثبت نام کنید سپس احراز هویت صرافی را انجام دهید . و وارد صرافی شوید حال درخواست بیت کوین یا هزار ارز دیجیتال دیگر را انجام دهید و به ازای آن مبلغ را به آن صرافی پرداخت می نمایید .سپس باید آدرس کیف پول خود را به آن صرافی دهید و با ارسال بیت کوین به آدرس کیف پول شما ، بیت کوین خریداری کرده اید.
سپس بعد از خرید بیت کوین ، می توانید بیت کوین مورد نظر خود را ترید کنید و یا بیت کوین مورد نظر خود را نگهداری کنید و بعد از مدتی آن را بفروشید.
امروزه خرید بیت کوین بین جوامع بسیار رواج پیدا کرده است اصولا زمانی که یک ارز به سود دهی می رسد سرمایه گذاران زیادی به سراغ آن ارز می روند و رفته رفته افراد عادی به سمت خرید ارز های دیجیتال خصوصا بیت کوین می روند.


برچسب: ،
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۴ اسفند ۱۳۹۸ساعت: ۰۲:۵۵:۵۹ توسط:ولقان حسینی موضوع: نظرات (0)