دفتر تجارت الکترونیک ولقان

کاهش ۴۵ درصدی سرانه آلایندگی محصولات ایران خودرو

کاهش ۴۵ درصدی سرانه آلایندگی محصولات ایران خودرو https://www.parsiancdc.ir/%da%a9%d8%a7%d9%87%d8%b4-45-%d8%af%d8%b1%d8%b5%d8%af%db%8c-%d8%b3%d8%b1%d8%a7%d9%86%d9%87-%d8%a2%d9%84%d8%a7%db%8c%d9%86%d8%af%da%af%db%8c-%d9%85%d8%ad%d8%b5%d9%88%d9%84%d8%a7%d8%aa-%d8%a7%db%8c%d8%b1/ Sun 08 Jan 2012 15:23:44 +0000 http://parsiancdc2012.blogfa.com/post/10 v:* {behavior:url(#default#VML);}o:* {behavior:url(#default#VML);}w:* {behavior:url(#default#VML);}.shape {behavior:url(#default#VML);}


به گزارش خبرخودرو ،گروه صنعتی ایران خودرو به منظور پایبندی به فرهنگ توسعه پایدار ، حفاظت از محیطزیست از دو سال گذشته تاکنون با افزایش تولید و عرضه موتورهای کم مصرف ، باعث کاهشآلایندگی ها و مصرف سوخت در خودروهای تولید این گروه صنعتی شده است.

مهندس کیوان وزیریمدیر اجرا و نظارت بر استانداردهای خودرویی ایران خودرو با بیان این مطلب گفت :ایران خودرو با توجه به سرمایه گذاری های ارزی و ریالی برای ارتقای استانداردهایآلایندگی مصوب سازمان حفاظت محیط زیست و سازمان ملی استاندارد در رابطه با کاهشمصرف سوخت از دو سال گذشته ، موتورهای پر مصرف را از رده تولید خارج و موتورهای کممصرف از جمله تی یو ۳ و ۵و موتور دوگانه سوز ای اف ۷ را جایگزین کرده است.

وی افزود : باجایگزینی موتورهای کم مصرف ، در عرض دو سال سرانه مصرف سوخت محصولات گروه صنعتیایران خودرو از عدد ۸٫۸۹ لیتر به ۷٫۵لیتر کاهش یافته است که این میزان تا سال ۹۴به عدد ۶ لیتر خواهد رسید.

وزیری خاطرنشان ساخت :سرانه آلایندگی محصولات ایران خودرو طی مدت مذکور ۳۵ تا ۴۵ درصد کاهش میزان گازهایخروجی از اگزوز خودروها در پی داشته است.

مدیر اجرا و نظارت براستانداردهای خودرویی ایران خودرو تاکید کرد : این شرکت در برنامه پنج ساله خودرعایت استانداردهای جهانی در صادرات محصولات مدنظر قرار داده است.

وی افزود : ایرانخودرو خود را متعهد می داند ضمن احترام به قانون ، فراتر از استانداردهای مصوبحرکت کرده و در امر تامین ، برنامه ریزی ، تولید و خدمات پس از فروش به سطحاستانداردهای جهانی برسد.

وزیری تاکید کرد :مدیریت رشد گروه صنعتی ایران خودرو پیوسته در تلاش است که با برنامه ریزی و نظارتدقیق بر عملکرد زیست محیطی این واحد صنعتی ، بزرگترین خودروساز خاورمیانه را بهسازمانی سازگار و منطبق با مصالح زیست محیطی و کاهش مصرف سوخت جامعه و بین المللیمبدل سازد.تحقق چنین امر مهمی افزون بر مشارکت و همسویی کارکنان این مجموعه بزرگصنعتی ، پشتیبانی و همراهی مسئولان دولتی به ویژه سازمان حفاظت محیط زیست را طلبمی نماید.

گرد آوری و تنظیم از واحد فن آوری اطلاعات شرکت توسعه تمدن پارسیان

]]>
16 0 0 0
برچسب: ،
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۱ دی ۱۳۴۸ساعت: ۰۲:۰۰:۴۲ توسط:ولقان حسینی موضوع: نظرات (0)