دفتر تجارت الکترونیک ولقان

چوب ترموود، پانل HPL، سازه‌های پارچه ای و مش فلزی

شرکـت ویدهـوپـف
واردات و عرضه متریال خاص و نوین ساختمانی

بیشتر بدانید

چوب ترموود، پانل HPL، سازه‌های پارچه ای و مش فلزیواردات متریال نوین و خاص ساختمانی

چوب ترموود

چوب ترموود

ترموود چوب فرآوری شده در شرایط خاص دما و رطوبت است. شرایط فرآوری سبب تغییر در ساختار چوب می‌شود درنتیجه تورم چوب کمتر، رنگ آن تیره تر، سبک تر و به علت خروج رزین و شیره گیاهی دوام بیشتری پیدا می‌کند. ترمووود از بهترین محصولات جهت استفاده در نمای ساختمان و ساختارهای بیرونی است. شامل چوب درخت زبان گنجشک (ASH) و چوب درخت کاج (PINE) است.

پانل HPL

پانل HPL

HPL مخفف High Pressure Laminate است و نام صفحاتی میباشد که از ترکیب لایه های سلولزی و رزینهای فنولیک به وجود می‌آید. CPL یک پانل تزئینی ست که در ابعاد مختلف و ضخامتهای ۶، ۸، ۱۰ و ۱۲ میلیمتر عرضه میگردد. از موارد مصرف پانل HPL در صنعت ساختمان، میتوان به اجرای نمای خشک، تزئین دیواره های داخلی ساختمان، آراستن آسانسور و ساخت کابینت آشپزخانه اشاره کرد.

نمای پارچه ای

نمای پارچه ای

این پارچه‌ها دارای بافت متراکمند (نوعی بافت دوتایی) که به آن بافت Panama گفته میشود. پارچه‌ها Pre-Stressed (پیش تنیده) هستند، به این معنی که در مراحل اولیه تولید شوکهای کششی به آنها وارد میشود که سبب استحکام بافت پارچه شده و در مراحل بعدی از دفورمه شدن پارچه جلوگیری میکند و حالت اولیه خود را حفظ میکند. پارچه ها از PVC (پلی ونیل کلراید) با پوشش PVDF (پلی ونیلیدین دی فلوراید) تشکیل شده اند.

مش فلزی

مش فلزی

مش‌های فلزی به معماران، طراحان و مهندسان امکان میدهند تا بتوانند خلاقانه به راهکارهایی عملکردی و زیباشناسانه بیاندیشند. از جمله برای پوشاندن، بستن، ایجاد احجام شگفت انگیز، مدرنیزه کردن و سایر کاربردها در ساختمانهای انقلابی و جدید. پارچه بافته شده فولاد ضد زنگ عملکرد و زیبایی را با هم ترکیب میکند به گونه ای که هم به عنوان محافظ نور خورشید عمل میکند و هم به ساختمان اصالت و ظرافت میدهد.

درباره ویدهوپفواردات و عرضه چوب ترموود، پانل HPL، سازه‌های پارچه ای و مش فلزی

گروه ویدهوپف نماینده انحصاری چوب‌های ترموود WIEDEHOPF آلمان، نماینده انحصاری پانل‌های HPL شرکت RESOPAL آلمان، نماینده انحصاری مش‌های فلزی CODINA اسپانیا و نماینده انحصاری مش‌های پارچه ای MEHGIES آلمان در ایران است.

ماموریت و چشم انداز ویدهوپف

شرکت ویدهوپف از سال ۱۳۸۳ با رویکرد جدید در عرصه نمای ساختمان و با هدف کاربرد فنآوری نوین، انجام خدمات مهندسی و فنی شروع به فعالیت کرد. در حال حاضر، چوب ترموود آلمانی، پانل‌های HPL آلمانی، مش‌های پارچه‌ای آلمانی و مش‌های فلزی اسپانیایی را از طریق دفاتر تهران و شیراز و نمایندگی‌های مشهد، قم، تبریز، اصفهان، بوشهر، بندرعباس، کیش، کرمان، یزد و اهواز، به هموطنان عزیز ارائه میکنیم.

اخبار و مقالاتتازه‌های ویدهوپف، مقالات صنعت ساختمان، معماری و دکوراسیون روز دنیا

طراحی پروژه مهندس سینا عبداله پور

طراحی پروژه مهندس سیاوش سیاح

طراحی پروژه مهندس علی سوداگران

طراحی پروژه مهندس مهرداد ایروانیان

پیشینپسین

شیراز بلوار مطهری ساختمان خضرا ۲
تهران زعفرانیه پسیان جنوبی پ ۱۴

[email protected]
www.Wiedehopf-Family.Com

07136494444-07136493333
02122661183-02122661182

By VOLGHAN, Reserved to Wiedehopf
Privacy Policy



برچسب: ،
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۳ بهمن ۱۳۹۸ساعت: ۰۳:۰۵:۵۱ توسط:ولقان حسینی موضوع: نظرات (0)