دفتر تجارت الکترونیک ولقان

راه اندازی رستوران

  • راه اندازی رستوران

    راه اندازی رستوران تجهیزات رستوران

    گروه تخصصی تجهیز و راه اندازی رستوران حسینی

    09126011937 - 02122329427

راه اندازی رستوران

راه اندازی رستوران در تمامی نقاط دنیا جزء مشاغل جذاب و مورد علاقه دوستداران صنعت غذا می باشد. این جذابیت ها به دلیل ماهیت هنری و علمی این رشته است که افراد را با چالشهای زیبایی روبرو می نماید. در حقیقت طبخ و آشپزی به همراه درسینگ یک هارمونی خفته از زندگی مدرن بشری است که خیلی زود از تکرار خسته می گردد و به دنبال تنوع و زاویه ای دیگر است که در آن می خواهد به دنبال گمشده خود بگردد.

ما در اینجا می خواهیم به عنوان یک دانش آموز به ارائه آموخته های خود در دریای صنعت رستوران و رستوران داری بپردازیم. لذا امیدواریم که مورد استفاده خوانندگان واقع گردد و بتواند کمکی در راستای ارتقاء صنعت غذایی کشور عزیزمان ایران باشد.

اطلاعات بیشتر درباره راه اندازی رستوران

تجهیزات رستوران

از آیتمهای کلیدی در راه اندازی رستوران خرید تجهیزات رستوران می باشد که از ابعاد مختلفی دارای اهمیت است، تجهیزات باید مناسب با نیاز شما باشد، همچنین توانایی پاسخگویی در اوج فروش را داشته باشد و در عین حال نیز هزینه آن توجیه اقتصادی داشته باشد. برآورد قیمت تجهیزات آشپزخانه صنعتی و رستوران: تعیین تخصیص منابع به عوامل زیادی از جمله متراژ محل، نوع مالکیت، برنامه استراتژیک، تعداد مشتریان، سرمایه در نظر گرفته شده، مهارت پرسنل، هزینه منابع انسانی و … بستگی دارد.

از لازمه های رستوران حرفه ای، تجهیزات مدرن است و از مزایای داشتن آشپزخانه مدرن میتوان به کیفیت بالاتر، کاهش ضایعات، کاهش پرسنل اجرایی، افزایش سرعت تولید، سطح بالاتر نظافت و بهداشت و … اشاره کرد.

اطلاعات بیشتر درباره تجهیزات رستوران

آموزش راه اندازی رستوران

مشاوره، آموزش و اجرای راه اندازی رستوران

راه اندازی رستوران

فروش تجهیزات آشپزخانه

فروش، آموزش و پشتیبانی تجهیزات رستوران

تجهیزات رستوران

دکوراسیون رستوران

طراحی سه بعدی دکوراسیون داخلی رستوران

دکوراسیون رستوران

دکوراسیون رستوران

اگر بپذیریم درصد قابل توجهی از افراد پس از گذراندن دغدغه های روزانه خواهان محیط آرام بخش و فرح بخش برای خود و خانواده هستند، بی تردید باید نقش تاثیر گذار دکوراسیون را نیز بپذیریم و گواه این مهم موفقیت رستورانهایی است که از طراحی داخلی قوی تری نسبت به رقبا برخوردار بوده ولی در سایر شرایط تقریبا برابر هستند، از اقبال بیشتری برخوردار بوده و مورد توجه مشتریان قرار گرفته اند.

رسیدن به طرح ایده آل ممکن است هزینه آزمون و خطای بسیار بالا داشته باشد. گاها برخی از افراد که از مغازه های استیجاری برای راه اندازی رستوران خود بهره می برند، تمایل چندانی به هزینه کرد در این حوزه ندارند، به همین دلیل پیشنهاد می گردد که این افراد از طرح هایی بر اساس گرافیک و نورپردازی برای تزئین رستوران خود استفاده نمایند.

اطلاعات بیشتر درباره دکوراسیون رستوران

درباره گروه راه اندازی رستوران

گروه تخصصی تجهیز و راه اندازی فست فود و رستوران حسینی، متخصص در راه اندازی رستوران ایتالیایی و فروش تجهیزات رستوران با مدیریت مهندس عباس حسینی، هرآنچه برای راه اندازی یک رستوران حرفه ای لازم باشد توسط IRANHFC انجام میدهد.

خدمات راه اندازی رستوران

خدمات مشاوره راه اندازی رستوران، سرمایه گذاری و جذب سرمایه گذار در صنعت رستوران و غذا، فروش تجهیزات آشپزخانه صنعتی، پشتیبانی و تامین مواد اولیه، طراحی دکوراسیون رستوران، طراحی منوی غذای رستوران، برندسازی و واگذاری نمایندگی رستورانهای معروف.

مشاوره راه اندازی رستوران

Telegram Twitter Facebook Instagram Linkedin Youtube Aparat RSS

Designed by VOLGHAN, All Rights Reserved to IranHFCPrivacy Policy



برچسب: ،
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۳ بهمن ۱۳۹۸ساعت: ۰۳:۰۵:۳۷ توسط:ولقان حسینی موضوع: نظرات (0)