دفتر تجارت الکترونیک ولقان

کارتن سازی کارتن محمد

کارتن سازی کارتن محمد

برای اولین بار در ایران تولید و فروش کارتن آماده با طراحی ویژه و منحصر به فرد جهت اثایه منزل زمان فروش ابارتمان و لوازم اداری و کالاهای تجاری بخصوص اشیا نفیس و اشیا هنری همراه با لوازم ویژه بسته بندی شامل دستگاه چسب کش، نوارچسب، رطوبت گیر، ضربه گیر و … ارسال به تمام نقاط کشور تحویل بصورت شبانه روزی و ایام تعطیل.

کارتن و جعبه مقوایی

کارتن محمد تولید کننده انواع جعبه و کارتن‌های شیک جدید در ابعاد مختلف با طراحی دلخواه مشتری می‌باشد. دایکات‌های گوناگون به ظرفیت و اندازه‌های متفاوت با سیستمهای تمام اتوماتیک ویا فرمان پذیر (دستی) توانایی خلق ایده‌های نو در صنعت بسته بندی و تبلیغات را به ما می‌دهد.

تولید انواع کارتن‌ها سه و پنج لایه با فلوتهای A،C،B،E در عرضهای متفاوت.

ساخت و تولید انواع کارتنهای عادی ، دایکاتی و لمینیتی در ابعاد و اندازه‌های مختلف جهت کلیه مصارف عمومی‌و خاص.

چاپ کارتن تا چهار رنگ ( چاپ‌هافتون و ترامه با دقت و کیفیت مطلوب ).

چاپ و دایکات انواع کارتن جهت بسته بندی‌های ثانویه در ابعاد و اندازه‌های مختلف.

نایلون حباب دار ضربه گیر

یکی از تولیدات شرکت کارتن محمد نایلون حبابدار دو لایه و سه لایه جهت بسته بندی می باشد.ضمن حفظ شفافیت و استحکام فیلمهای معمولی،‌ به دلیل داشتن حباب هوا در آن از قدرت ضربه پذیری خوبی برخوردار بوده و می تواند محصولات بسته بندی شده را در مقابل ضربات وارده محافظت نماید.  ضربه گیر حبابدار در اندازه حباب ۱۰، ۲۰ و۳۰ میلیمتر و گریدهای مختلف تولید می‌گردد. نایلون حبابدار را بصورت برش خورده ، همچنین بصورت پاکت و یا کاور نیز می‌توان تولید کرد. نایلون حبابدار ضربه گیر از عرض ۱۰ سانت الی ۲۵۰ سانت موجود است. همچنین ما می‌توانیم لوگو و متن سفارشی شما را بر روی نایلون حبابدار چاپ کنیم.

لوازم بسته بندی

لوازم بسته بندی اعم از نوار چسب، دستگاه چسب کش، نخ بسته بندی، سلفون مبل و دشک خوشخواب، ساک‌های مخصوص حمل لباس، تسمه کش، تسمه پلاستیکی، تسمه فلزی و … موجود است.

تماس با کارتن محمد

تلفن‌های تماس: ۰۲۱۲۲۷۸۰۷۰۳ و ۰۲۱۲۲۷۸۰۷۰۰ و همچنین شماره تلفن همراه  ۰۹۱۲۲۲۳۹۴۰۷

آدرس دفتر مرکزی: تهران خ پاسداران خ دولت.

ایمیل: [email protected] و [email protected]

وب سایت: www.CartonMohammad.Com



برچسب: ،
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۳ بهمن ۱۳۹۸ساعت: ۰۳:۰۴:۴۹ توسط:ولقان حسینی موضوع: نظرات (0)