دفتر تجارت الکترونیک ولقان

شرکت چشمه سار جاری

شرکت چشمه سار جاری
شرکت چشمه سار جاری به منظور ارائه راهکارهای نوین و گسترش استفاده از محصولات ژئوسنتتیک بجای روشهای سنتی تاسیس گردید. در طول این مدت با انجام فعالیتهای تبلیغاتی در رسانه های مختلف در جهت فرهنگسازی و آشنا کردن عموم مردم با مزیتهای محصولات ژئوسنتتیک قدم برداشته و با انجام پروژه های کوچک و بزرگ مختلف علاوه بر کاهش هزینه های اجرایی (مالی و زمانی)، قدم مهمی را در جهت ارتقاء سطح فن آوری درعرصه های مختلف بویژه راهسازی با استفاده از بهترین محصولات دنیا و همچنین توسعه کشور بردارد.
 شرکت چشمه سار جاری نماینده شرکت نائو آلمان در زمینه طراحی ، تهیه و اجرای مصالح ژئوسنتتیک درایران فعالیت مینماید و از جمله فعالیتهای این شرکت:
1.    احداث استخرهای پلیمری ذخیره آب
2.    تصفیه خانه های آب و فاضلاب
3.    مخازن نگهداری مواد نفتی
4.    استخرهای پرورش ماهی
5.    کانالهای انتقال آب
6.    لاگونهای دفن زباله
7.    حوضچه های تبخیر
و سایر خدمات مربوطه با استفاده از عریض ترین ورق ژئوممبران جهان ( نائو آلمان ) میباشد.
 چشمه سار جاری نماینده شرکت نائو آلمان
امروزه استفاده از تکنولوژی های نوین کیفیت و سرعت اجرای پروژه ها را بالا برده است ضمن آنکه هزینه های اجرا به مراتب کاهش یافته است. از جمله جدیدترین تکنولوژی های موجود، استفاده از محصولات ژئوسنتتیک است که در بخش های مختلف صنعت، معدن، راهسازی و کشاورزی رواج بسیار یافته است. مزایای استفاده از ورقهای ژئوممبران نائو آلمان:
1.    سرعت نصب بالا
2.    نصف هزینه بتن و سیمان
3.    عمر طولانی
4.    ضمانتنامه 10 ساله
5.    مقاوم در برابر مواد شیمیایی
6.    مناسب جهت پرورش ماهی
با توجه به کیفیت محصولات ژئوسنتتیک تولید شرکت نائو آلمان و کنترلهای کیفی که در هنگام تولید و در محل انجام  میشود و گارانتی های معتبر ارائه شده برای این محصولات، شرکت چشمه سار جاری به تجربه و پس از تحقیقات و آزمایشات مختلف و بازدید از شرکت نائو آلمان درصدد اخذ نمایندگی انحصاری برآمد و اکنون مفتخریم اعلام کنیم که علاوه بر ارائه محصولات با کیفیت و با قیمت مناسب به هموطنان عزیز، توانایی اجرا، پیاده سازی (نصب) و ارائه مشاوره در هر مرحله را داریم.



برچسب: ،
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۳ بهمن ۱۳۹۸ساعت: ۰۳:۰۴:۳۰ توسط:ولقان حسینی موضوع: نظرات (0)