دفتر تجارت الکترونیک ولقان

نمایندگی فروش هاست را با کمترین هزینه آغاز کنید

نمایندگی فروش هاست را با کمترین هزینه آغاز کنید

 

شرکت خدمات هاستینگ وب گزین خدمات جدیدی را برای مشترکان پر مصرف و نمایندگان فروش هاست راه اندازی نموده است. در این سرویس که با عنوان " نمایندگی فروش لینوکس استارتر وب گزین" معرفی شده است، امکانات بسیار جالبی را در اختیار مشترکان قرار می گیرد .

 

·         اگر بیش از یک وب سایت دارید و یا قصد افزایش تعداد وب سایت های خود را دارید

·         اگر قصد دارید با هزینه ای اندک در دنیای  فروش خدمات هاستینگ قدم بگذارید

·         اگر یک طراح وب هستید

 

شما می توانید با انتخاب پلن 200 مگابایتی لینوکس استارتر وب گزین، به همراه 8 گیگابایت ترافیک ماهیانه از مزایای زیر بهره مند شوید:

 

1-      راه اندازی چهار وب سایت مستقل بر روی اکانت خود

 

2-      ایجاد پکیج های هاستینگ با دسترسی مستقیم به WHM   .

مثال :  قابلیت ایجاد پلنی با 100 مگابایت فضای هاستینگ و 4 گیگابایت ترافیک ماهیانه و پلن دیگری با 50 مگابایت فضای هاستینگ و 2 گیگابایت ترافیک ماهیانه

 

3-      اختصاص پلن ها به وب سایت های دلخواه و شخصی خود 

 

4-      ارائه پلن های مختلف با قیمت های دلخواه برای مشتریان و دوستان خود و راه اندازی سرویس آنها بوسیله معرفی دامنه های آنها به سیستم از طریق WHM ( در این حالت اطلاعات دسترسی مشتری به سرویس هاست به صورت اتوماتیک تولید و در اختیار شما قرار می گیرد تا به مشتری ارائه دهید.)

 

 

بنابراین با بهره مندی از مزایای فوق ، شما به همین  راحتی  می توانید علاوه بر سایت خود، باقی مانده منابع را نیز به فروش رسانده یا برای وب سایت های جدید استفاده نمایید .  بدیهی است چناچه فروش شما موفقیت آمیز باشد، در گام بعدی می توانید فضای هاست خود را به 400 مگابایت و ترافیک خود را به 16 گیگابایت در ماه ارتقاء دهید که در این حالت تعداد وب سایت های مجاز شما به عدد 8 خواهد رسید.

 

مزیت غیر قابل انکار این سرویس برای مشترکان پر مصرف و فروشندگان هاست، دریافت هاست با کیفیت بسیار بالا ( محل سرور انگلستان و کانادا ) و شروع نمایندگی فروش با هزینه بسیار ناچیز است که کمترین ریسک را به همراه دارد. برای کسانی که فعلا قصد فروش هاست ندارند، مدیریت فضا و ترافیک خریداری شده و تقسیم دلخواه آن بین سایت های خود و همچنین قیمت تمام شده بسیار پایین هر سایت از نکات مثبت این طرح می باشد.

 

برای درخواست این سرویس به یک دامنه نیز نیاز خواهید داشت که می تواند از دامنه های فعلی شما باشد و یا دامنه جدیدی را همزمان با درخواست سرویس ثبت نمایید.

 

شما می توانید جهت اطلاعات بیشتر به صفحه اصلی سایت وب گزین www.webgozin.net و یا مستقیما به صفحه مشاهده پلن های لینوکس استارتر به آدرس زیر مراجعه نمایید :

 

http://www.webgozin.net/billing/cart.php?gid=8



برچسب: ،
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۳ بهمن ۱۳۹۸ساعت: ۰۳:۰۴:۲۸ توسط:ولقان حسینی موضوع: نظرات (0)