دفتر تجارت الکترونیک ولقان

فروش آنلاین کارتن خالی و کارتن اسباب کشی در تهران

فروشگاه کارتن خالی

فروش آنلاین کارتن خالی و کارتن اسباب کشی در تهران

فروشگاه کارتن خالی، فروشنده کارتون آماده در اندازه و ابعاد کوچک، متوسط و بزرگ در تهران است. کارتن اسباب‌کشی، کارتن حمل اثاثیه منزل و لوازم شرکت، کارتن فریت بار. فروشگاه آنلاین کارتن آماده ارسال کارتن خالی با قیمت مناسب و تحویل فوری در تمام نقاط تهران است.

09122239407 02122780700

خرید تلفنی کارتن

کارتن خالی اسباب کشی و فریت بار

خرید کارتن آماده و کارتن خالی جهت اسباب‌کشی و حمل بار (فریت بار) با قیمت ارزان. عمده و خرده فروشی کارتن در تهران. خرید تلفنی و ارسال کارتن به درب منزل در تمام نقاط تهران.

فروش کارتن خالی اسباب کشی:

کارتن حمل بار، کارتن اسباب‌کشی و انواع دیگر کارتن ابزار مفید و کاربردی در جابجایی و بسته‌بندی هستند. کارتون یکی از تجهیزات ضروری در باربری و اتوبار است. از کارتن خالی مخصوص اسباب‌کشی می‌توان برای بسته‌بندی اسباب و اثاث و لوازم مانند کتاب، کفش، لباس، مواد غذایی، سرویس چینی و وسایل آشپزخانه، سرویس خواب و سرویس چوب، لوازم دکوری و خرده‌ریز به‌منظور نگهداری، فریت بار، جابجایی، اسباب‌کشی و ... استفاده کرد. کارتن در اندازه‌های مختلف تولید می‌شود، از کارتن بزرگ برای بسته‌بندی وسایل برقی آشپزخانه، قابلمه و ظروف پلاستیکی که دارای حجم زیاد و وزن کم هستند استفاده می‌شود و از کارتن کوچک برای بسته‌بندی لوازم کوچک و دکوری.

فروش کارتن خالی

فروش لوازم بسته بندی:

بسته‌بندی مناسب سبب سهولت در جابجایی و اسباب‌کشی می‌شود. بعد از خرید کارتن مناسب اثاث‌کشی نوبت به خرید و استفاده از لوازم بسته‌بندی می‌شود. استفاده از لوازم بسته‌بندی، شرایطی را فراهم می‌آورد که اثاثیه منزل و لوازم اداری در کمال سادگی بسته‌بندی شده و به‌سلامت به محل موردنظر حمل شوند. استفاده از نایلون ضربه‌گیر (پلاستیک حباب‌دار) برای بسته‌بندی و حفاظت از اشیای شکستنی یا سلفون (استرج) برای جلوگیری از ایجاد خط و خش یا نشستن گردوخاک روی البسه و مبلمان، کمک بزرگی برای اسباب‌کشی آسان است. پیک مخصوص فروشگاه کارتن خالی مجهز به انواع لوازم بسته‌بندی است که می‌توان در محل انتخاب و خرید کرد.

لوازم بسته بندی

کارتن اسباب کشی و فریت بار

خرید اینترنتی و پستی کارتن اسباب‌کشی، کارتون حمل بار، کارتن بسته‌بندی، کارتن زونکن و لوازم اداری، کارتن شکستنی و کارتن آماده در ابعاد استاندارد. فروش تلفنی کارتن و پرداخت درب منزل.

کارتن موزی

کارتن محکم و با کیفیت که به کارتون موزی مشهور است. جهت بسته‌بندی اشیاء کوچک و سنگین (کتاب، سرویس چینی، کریستال و غذاخوری، اوراق اداری، دکوری) استفاده می‌شود.

کارتن شکستنی

کارتن محکم مناسب اشیاء شکستنی. از کارتون شکستنی برای بسته‌بندی کالا و اثاثیه سنگین و شکستنی (بشقاب، لیوان، چینی، لوازم آشپزخانه و ظروف کریستال) استفاده می‌شود.

کارتن زونکن

اندازه کارتن زونکن مناسب بسته بندی لوازم اداری (زونکن، اوراق اداری، پوشه و پرونده، مدارک و کتاب) است. بیشتر جهت جابجایی و حمل لوازم اداری در شرکت و بانک کاربرد دارد.

کارتن بزرگ

کارتون بزرگ در ابعداد متفاوت تولید می‌شود. کارتن بزرگ اسباب کشی جهت بسته‌بندی اسباب و اثاثیه متوسط و بزرگ، فریت بار، حمل و نقل و اسباب‌کشی استفاده می‌شود.

لوازم بسته بندی و اسباب کشی

فروش تلفنی لوازم بسته‌بندی برای حمل اسباب و اثاثیه در تهران. سلفون، پلاستیک حبابدار، نخ بسته‌بندی، چسب کارتن، دستگاه چسب کش و سایر لوازم بسته‌بندی.

چسب پهن

چسب کارتن پهن همه منظوره و با چسبندگی بالا، مناسب جهت بسته‌بندی کالا و اثاثیه منزل و شرکت.

نخ بسته بندی

نخ بسته‌بندی برای اشیاء شکستنی استفاده می‌شود. نخ بسته‌بندی از نخ شیرینی ضخیم‌تر است.

نایلون حباب دار

نایلون حبابدار (پلاستیک ضربه‌گیر) جهت محافظت از اشیاء شکستنی در اسباب‌کشی. ضخیم و در اندازه دلخواه.

سلفون(استرچ)

سلفون ضخیم مناسب وکیوم لوازم منزل، جلوگیری از آسیب در اسباب کشی و محافظت در برابر گردوخاک.

لوازم بسته بندی کالا و اثاثیه

خرید لوازم بسته‌بندی اسباب و اثاثیه منزل برای اسباب‌کشی در تهران با بهترین قیمت. فروش تلفنی و پرداخت درب منزل.

فروش لوازم بسته بندی

3 نکته مهم در خرید کارتن خالی، اسباب‌کشی و بسته‌بندی

انتخاب کارتن مناسب اسباب‌کشی و خرید لوازم بسته‌بندی مناسب می‌تواند بسته‌بندی آسان و درنهایت اسباب‌کشی آسان به همراه داشته باشد.

کارتن اسباب‌کشی یا کارتون خالی از مهم‌ترین موارد در اسباب‌کشی، جابجایی اثاثیه منزل، لوازم اداری و همچنین حمل بار است. استفاده از کارتن آماده علاوه بر نظم دادن به روند اثاث کشی، در محافظت از وسایل مؤثر است. کارتن خالی در سایز و ضخامت مختلف جهت بسته‌بندی و حمل کالا تولید می‌شود. کارتن بسته بندی
  • بهترین کارتن اثاث کشی - بهترین کارتن برای اسباب‌کشی و جابجایی اثاثیه، کارتن‌های پنج و سه لایه هستند که از استحکام کافی برای حمل و بسته‌بندی برخوردارند. علاوه بر استحکام، اندازه و سایز کارتن نیز اهمیت دارد. کارتن اسباب‌کشی و فریت بار نباید در ابعاد خیلی بزرگ و یا خیلی کوچک استفاده شود.
  • قیمت کارتن اسباب کشی - تعداد، سایز و ضخامت کارتن در قیمت کارتن اسباب‌کشی مؤثر است. برای خرید کارتن با قیمت ارزان، کارتن را به‌صورت مستقیم از کارتن‌سازی خریداری کنید. درصورت استفاده از کارتن دست‌دوم و کارتن ضایعات ممکن است به اسباب و وسایل هنگام حمل و جابجایی آسیب وارد شود.
  • لزوم بسته بندی اثاثیه - بسته‌بندی در اثاث‌کشی و باربری بسیار مهم است. اسباب و اثاثیه باید به گونه‌ای بسته‌بندی شود که سلامت آنها هنگام جابجایی حفظ شود. اقلامی که امکان بسته‌بندی دارند بهتر است در کارتون قرار بگیرند و سایر اقلام با پلاستیک حباب‌دار و یا روکش محافظ، محافظت شوند.
فروش کارتن خالی اسباب کشی

فروشگاه اینترنتی کارتن خالی، فروشنده کارتن آماده اسباب کشی، کارتن حمل اثاثیه منزل، کارتن لوازم اداری، کارتون فریت بار استاندارد و لوازم بسته‌بندی در تهران است. فروشگاه کارتن خالی فروش تلفنی و خرید پستی کارتن اثاث‌کشی و کارتن حمل بار را در تهران راه‌اندازی کرده است. ارسال سریع کارتن از طریق پیک مخصوص و مجهز به همه نقاط تهران و پرداخت درب منزل. لطفاً جهت استعلام قیمت کارتن خالی و خرید کارتن با قیمت مناسب با واحد فروش فروشگاه کارتن خالی تماس بگیرید. 
فروشگاه کارتن خالی تولیدکننده و فروشنده کارتن خالی آماده اسباب‌کشی و بسته‌بندی در تهران

چرا خرید اینترنتی و تلفنی کارتن از فروشگاه کارتن خالی؟

فروشگاه کارتن خالی امکان خرید تلفنی و پستی کارتن خالی اسباب‌کشی و لوازم بسته‌بندی را فراهم کرده است. سفارش خرید کارتن، هرروز هفته، حتی ایام تعطیل دریافت و به درب منزل در تهران ارسال می‌شود.


خرید تلفنی

امکان سفارش و خرید تلفنی کارتن در تهران وجود دارد. سفارش‌ها توسط تیم فروش کارتن ثبت و به درب منزل ارسال می‌شود.


ارسال کارتن

ارسال سریع کارتن توسط پیک فروشگاه به تمام مناطق تهران. کارتن در سایزهای مختلف و لوازم بسته‌بندی نیز ارسال می‌شود.


کیفیت کارتن

کارتن‌های فروشگاه کارتن خالی، ضخیم، محکم، آکبند و نو هستند. خرید و فروش کارتن دست‌دو و ضایعاتی انجام نمی‌شود.


قیمت کارتن

فروشگاه کارتن خالی فروشنده کارتن آماده اسباب‌کشی و حمل کالا در تهران است. فروش تلفنی کارتن با قیمت مناسب (عمده و جزئی).

درباره فروشگاه کارتن خالی

فروشگاه کارتن خالی اولین فروشنده کارتن خالی حمل اثاثیه منزل و لوازم اداری، کارتن اسباب‌کشی آماده، کارتون فریت بار استاندارد و انواع لوازم بسته‌بندی در تهران است. فروشگاه کارتن خالی با سالها سابقه فروش کارتن خالی ارزان قیمت برای بسته‌بندی و حمل اسباب و اثاثیه در تهران، آماده همکاری با باربری و اتوبارها در تهران است.

 فروشگاه کارتن خالی

خدمات فروشگاه کارتن خالی

فروشگاه کارتن خالی برای اولین بار در ایران امکان خرید تلفنی و پستی کارتون اثاث‌کشی و کارتن حمل بار در تهران را فراهم کرده است. ارسال از طریق پیک مخصوص، پرداخت درب منزل.

  • فروشگاه آنلاین کارتن خالی
  • فروش کارتن خالی آماده
  • فروش لوازم بسته بندی
  • آموزش اسباب کشی آسان
  • چرا خرید از فروشگاه کارتن؟
  • فروش تلفنی کارتن

    فرمانیه، کامرانیه، پاسداران، اختیاریه، قیطریه، تجریش، الهیه، فرشته، داودیه، ظفر، احتشامیه، زعفرانیه، امانیه، شهرک غرب، ولنجک، ونک، یوسف آباد، سعادت آباد، پونک، جنت آباد، شهران، آفریقا، میرداماد، ازگل، محمودیه، جمشیدیه، اقدسیه، جماران، منظریه، زرگنده، جردن، کاج، علامه، پاکنژاد، مرزداران، پیامبر، سردار جنگل، شهرزیبا، تهران ویلا، گیشا، آرژانتین، امیرآباد، پاتریس، شیخ بهایی، ایران زمین، آریا شهر و ...

    تماس با فروشگاه کارتن خالی

    جهت استعلام قیمت کارتن و خرید کارتن با قیمت مناسب با فروشگاه کارتن خالی تماس بگیرید. امکان خرید اینترنتی و تلفنی کارتن بسته‌بندی و لوازم اسباب‌کشی وجود دارد. شرکت‌های باربری و اتوبار در تهران می‌توانند جهت خرید عمده و خرده کارتن با ما تماس بگیرید.

    • تلفن: 02122780703
    • تلفن: 02122780700
    • همراه: 09122239407

    Aparat Youtube Linkedin Instagram Facebook RSS

    Designed by VOLGHAN, All Rights Reserved to CartonKhali.comPrivacy Policy



    برچسب: ،
    امتیاز دهید:
    رتبه از پنج: 0
    بازدید:

    + نوشته شده: ۲۰ دی ۱۳۹۸ساعت: ۰۳:۵۱:۱۶ توسط:ولقان حسینی موضوع: نظرات (0)