دفتر تجارت الکترونیک ولقان

ایستگاه تقویت موتور http://www.Spark1.org

ایستگاه تقویت موتور http://www.Spark1.org

کاملترین مجموعه تقویت موتور خودرو

شتابی معادل 38% و افزایش سرعتی معادل 25 کیلومتر واقعی و مورد تست پیست اتومبیل رانی
مجموعه کامل تقویت موتور خودرو شامل

  • پاور ریس (horse power7/7) سه کاره چهار سیم.
  • شمع سوزنی platinum با احتراق خورشیدی.
  • فیدرز دو قلوی حلزونی (تزریق هوای ورودی به صورت گرد باد).
  • این سه محصول ساخت کشور آلمان با هولوگرام اورجینال و جدید ترین و ارزان ترین مجموعه در حال حاضر می باشد و این مجموعه قدرت، سرعت، و تضمین قطعی را به شما ارائه می دهد و مورد تاییدیه شرکت های معتبر خودرو سازان می باشد و بدون هیچ ضرری به موتور و شتاب وسرعت باور نکردنی تضمین می نمایید .

    قویترین شمع ایریدیوم فیوژن 4 پلاتینه

    شمع ایریدیوم فیوژن 4 پلاتینه تمام خودرو این شمع فابریک نسل جدیدخودرو (بی ام و) ساخت آلمان باهولگرام اورجینال میباشد و قابل نصب بر روی تمام خودروهای ایران خودرو، سایپا، نیسان، بنز، بی.ام.و، هیوندا و ...

    این شمع با احتراق خورشیدی و با 100 هزار کیلومتر کارکرد واقعی و افزایش شتاب 20 درصدی و کاهش مصرف 15 درصد سوخت و از همه مهمتر عمر زیاد شمع می باشد و این شمع مورد تایید کمپانی بنز، بی.ام.و، تویوتا، هیوندا و پژو میباشد. این شمع به خاطر احتراق بالا و شتاب دادن عالی برای خودروهای تقویتی مورد استفاده قرار میگیرد.

    کلمات کلیدی : شمع تقویتی فیوژن پرادو4سیلندر      پرادو      -   

    صافی بنزین مگنت دار کاهنده سوخت

    صافی بنزین مگنت دار بوش اورجینال. این صافی بنزین با بیست هزار کارکرد مفید و کاهش سوخت درخودرو میشود چون باعث یونیزه کردن بنزین میشود قابل نصب بر روی 405 پارس سمند 206 زانتیا ال90 روا پیکان. مزایای این صافی کاهش سوخت و گرفتن پلیسه های آهن موجود درباک به سوزنهای انژکتور میباشد.

    وایر شمع دوگانه سوز سیلکون

    وایر شمع 100% سیلکون. دوگانه سوز قابل نصب بر روی 405، پارس و سمند. این وایر شمع با کیفیت و طول عمر بسیار بالا می باشد که از کوئل به شمع موتور میزان برق جرقه توسط وایر 100 درصد به شمع ارسال کرده که این امر باعث راندمان خودرو دوگانه سوز می شود.

    وایر شمع انرژی الکتریکی تقویت شده را از کوییل به شمع می رساند تا جرقه لازم جهت احتراق درون سیلندر ایجاد گردد . ویژگی و کیفیت وایر شمع به صورتی باید باشد که نوسانات قوی الکتریکی و پارازیت ( امواج مزاحم ) ایجاد نکند .

    کلمات کلیدی : وایر شمع      405دوگانه      100%سیلکون      وایر شمع دوگانه      پارس      سمند      تقویت موتور      -    سیلکون دار  

    شمع تقویتی پلاتینیوم آلمانی

    شمع پلاتینیوم بوش آلمان باهولگرام اورجینال قابل نصب بر روی تمام خودروهای ایران خودرو، سایپا، نیسان، بنز، بی.ام.و، هیوندا و ...

    این شمع با احتراق خورشیدی و با 100 هزار کیلومتر کارکرد واقعی و افزایش شتاب 20 درصدی و کاهش مصرف 15 درصد سوخت و از همه مهمتر عمر زیاد شمع می باشد و این شمع مورد تاییدیه کمپانی بنز، بی.ام.و، تویوتا، هیوندا و پژو می باشد. این شمع به خاطر احتراق بالا وشتاب دادن عالی برای خودروهای تقویتی مورد استفاده قرار میگیرد.

    کلمات کلیدی : شتاب بالا      تقویت موتور      افزایش سرعت      کاهش مصرف      ایران خودرو      -سایپا      -نیسان      -بنز      -بی.ام.و      -    -هیونداو 

    پاور ریس چهار سیم

    این کیت تقویت که بین 25 تا 30 درصد جهت بالا بردن راندمان و تقویت موتور بین سنسور دریچه گاز و استپ موتور و سنسور مونیفولد نصب میگردد.

    نتایج عملکرد کیت تقویت در سنسورها:

  • استپ موتور: با نصب کیت تقویت استپ موتور فعالیت خود را شروع کرده که در زمان فشار دادن پدال گاز استپ موتور تا حداکثر جای امکان خود را به عقب کشیده و در نتیجه 10 تا 15 درصد به هوای ورودی خودرو کمک میکند.
  • سنسور دریچه گاز (tps): با تصب کیت تقویت اطلاعات 2 ثانیه ای را تا 5 دهم ثانیه سریعتر به ecuداده میشود مثال:زماتیکه راننده پدال گاز را فشار میدهد دور موتور خودرو با مکثهایی ایجاد میگردد که در کل کندی اطلاعات به ecu است که باعث افت راندمان میشود.
  • سنسور مونیفولد(map): اطلاعات فشار اتمسفر بر روی فشار دریا و زمین تنظیم میکند که در بعضی مواقع اطلاعات نادرست به ecuداده میشود که باعث افت فشار میشود مثال: راننده احساس میکند بعضی مواقع خودرو در وضعیت شتاب دهی عالی است و در بعضی مواقع چنین نیست و احساس میکند خودرو دچار افت شتاب و سرعت شده است که با این وضعیت 100 درصد کیت تقویت رفع عیب مینماید.
  • کلمات کلیدی : استپ موتور      استپ موتور گردگیردار      پارس      سمند      مارک زیمنس آلمان      با هولوگرم      کیفیت بالا      گازخوردن      خاموش شدن      405      -   

    شمع تقویتی فیوژن 6 سیلندر

    قابل نصب بر روی سانتافه 6 سیلندر با 100 هزار کیلومتر کارکرد و افزایش 20 درصدی شتاب و کاهش 15 درصدی مصرف سوخت واقعی و از همه مهمتر عمر زیاد شمع می باشد و این شمع مورد تاییدیه شرکت بنز، بی.ام.و، تویوتا و هایوندا قرارگرفته است.

    کلمات کلیدی : شمع تقویتی      فیوژن      سانتافه      کاهش مصرف سوخت      افزایش شتاب      هایوندا      -    6سیلندر

    پمپ بنزین توباکی اورجینال آلمان

    پمپ بنزین بوش تو باکی قابل نصب بر روی سمند، 405، پارس با برچسپ اورجینال ساخت کشور آلمان. پمپ بنزین خودرو طبق کارشناسی خودروسازان هر 60 هزارکیلومتر باید تعویض گردد تا دچار سوختگی بخصوص در فصل گرما در هنگام مسافرت دچار مشکل نشود.

    کلمات کلیدی : پمپ بنزین - اورجینال - اورجینال آلمان - سمند      405      پارس      -    پمپ بنزین توباکی - پمپ بنزین توباکی پرایداورجینال آلمان

    پمپ بنزین توباکی پراید

    پمپ بنزین بوش تو باکی قابل نصب بر روی پراید با برچسب اورجینال ساخت کشور آلمان میباشد پمپ بنزین خودرو طبق کارشناسی خودروسازان هر 60 هزار کیلومتر باید تعویض گردد تا دچار سوختگی بخصوص در فصل گرما در هنگام مسافرت دچار مشکل نشود.

    کلمات کلیدی : پمپ بنزین      اورجینال      اورجینال آلمان      پراید      پمپ بنزین توباکی      -    پمپ بنزین توباکی پرایداورجینال آلمان

    صافی بنزین ریو انگلستان

    صافی بنزین ریو ساخت انگلستان. صافی با کاغذ 8 میکرون جهت تصفیه بنزین بهتر بنزین.

    غالباً این سؤال وجود دارد که هر چند وقت یک بار باید فیلتر بنزین را عوض کرد؟ اگر خودروی شما کیلومترهای زیادی را طی کرده است، باید سالی یک بار صافی بنزین آن را تعویض کنید. زمانی که شش یا هفت سال از عمر خودرو گذشته باشد، ممکن است مقادیر زیادی زنگ و آشغال درون باک بنزین شما جمع شده باشد. تعرق طبیعی و رطوبت داخل باک بنزین، می تواند موجب زنگ زدگی شود. هر بار که سوختگیری می کنید، ممکن است مواد زائد دیگری وارد باک شود. تمام این عوامل می تواند باعث انسداد تدریجی صافی بنزین شوند، بنابراین تعویض سالانه فیلتر بنزین از بسیاری مشکلات پیشگیری خواهد کرد.

    کلمات کلیدی : صافی بنزین      صافی بنزین ریو      ریو      -    صافی ریو

    سنسور اکسیژن اورجینال

    سنسور اکسیژن 206 فرانسه با هولوگرام اورجینال ساخت کشور آلمان

    توجه: آیا میدانید سنسور اکسیژن کیفیت پایین اختلال در سوخت به وجود می آورد که این امر باعث کاهش شتاب اولیه و افزایش مصرف و بد کار کردن موتور میباشد؟

    نقش سنسور اکسیژن در کاهش آلایندگی خودرو

    کلمات کلیدی : کاهش شتاب      ساخت کشور آلمان هولوگرام اورجینال      206      -    افزایش مصرف

    سیستم هوشمند برق اتومبیل

    سیستم هوشمند مدیریت برق اتومبیل (supre cheep) ساخت کشور آلمان با هولوگرام اورجینال

    اتومبیلهای موجود دربازار به دلیل شرایط جوی و موقعیتی از حداکثر قابلیتشان استفاده نمی شود. معمولاً این تصور برای دارندگان خودروبوده که برای بهره برداری بهتر و کارایی بیشتر اتومبیل، بنزین اضافی به موتور تزریق شود که این امر باعث مصرف بنزین بیشتر و هم ورود بیشتر سوخت در اکومولاتور شده و بر عکس از قابلیت اتومبیل و عمر آن می کاهد. گشتاور موتور نیز کارایی کامل خود را ازدست داده و سرعت نهایی نیز متقابلاً کاهش می یابد که این امر منجر به تعمیر وسرویس موتور اتومبیل نیز خواهد شد.

    نحوه نصب در اتومبیل:

    سیستم فوق دارای 2 سیم اتصال می باشد. می بایست سیم قرمز را به قطب مثبت و سیم مشکی را مطابق عکس که بر روی موتور ل90 مشخص شده به قطب منفی باتری اتومبیل متصل نموده, خود دستگاه را نیز در محل مناسب در اطراف موتور اتومبیل ثابت نماییم. چراغ نشانگر سبز روی سیستم، نشان دهنده کارکرد سیستم می باشد

    کلمات کلیدی : سیستم هوشمند ومدیریت برق اتومبیل      تقویت موتور - افزایش شتاب شتاب بالا      پراید سمند زانتیا ال90 پارس ریو دوو تیبا

    کوئل فابریک ل90 فرانسه

    کویل به یکی از قطعات اتومبیل گفته می‌شود. این قطعه در محفظه موتور اتومبیل‌ها جای دارد و در سیستم برقی آنها برای مشتعل کردن سوخت بکار گرفته می‌شود.

    چنانکه می‌دانید خودروها با استفاده از سوخت‌های مختلفی کار می‌کنند. به عنوان مثال اتومبیل‌های سواری با سوزاندن بنزین یا گاز ، و کامیونها و ماشینهای بزرگ از طریق سوزاندن گازوئیل (که همگی از مشتقات نفت خام هستند) تولید نیرو می‌کنند. اتومبیل‌های سواری برای سوزاندن بنزین یا گاز به جریان برق نیاز دارند. در حالی که کامیونهایی که بوسیله گازوئیل کار می‌کنند، برای سوزاندن گازوئیل نیاز به الکتریسته ندارند. بنابراین می‌توان نتیجه گرفت که کویل تنها در سیستم برقی ماشینهای بنزینی و گازی کاربرد دارد.

    کلمات کلیدی : کوئل فابریک      -    کوئل فابریک ل90 فرانسه

    استپ موتور گردگیر دار زیمنس

    استپ موتورگرد گیر دار پراید و پیکان با مارک زیمنس با هولوگرام و شماره فنی اورجینال با کیفیت بالا.
    داخل آن از بوبین ضد حرارت به کار رفته که باعث طول عمر استپ موتور شده است. خرابی استپ موتور گاز خوردن بی مورد در هنگام درجا کار کردن خودرو و بلعکس خاموش شدن آن می باشد. و باعث بالا رفتن مصرف خواهد شد.

    کلمات کلیدی : استپ موتور      پراید      پیکان      زیمنس      -    استپ موتورگرد گیردار

     

    VOLGHAN Hosseini
    ----------------------------
    E-Commerce Specialist.

    URL: http://www.volghan.net
    Email: [email protected]
    Cellphone: +98 919 808 6146
    Yahoo Chat / Gtalk ID: VOLGHAN
    Facebook Name / Google +: VOLGHAN Hosseini.

     



    برچسب: ،
    امتیاز دهید:
    رتبه از پنج: 0
    بازدید:

    + نوشته شده: ۲۰ دی ۱۳۹۸ساعت: ۰۳:۵۰:۰۳ توسط:ولقان حسینی موضوع: نظرات (0)