دفتر تجارت الكترونيك ولقان

ترموود / ترمووود / Thermowood


خانه
محصولات
خدمات
پروژه‌ها
وبلاگ
همكاري
درباره ما
تماس
 
ترموود (ترمووود)
ترموود نوع (Thermo-D)
ترموود نوع D نوع نرم آن در ساخت‌وسازهاي زيست‌محيطي، روكش قطعات فلزي، درب‌هاي خارجي، كركره، سونا و حمام، كف‌پوش، مبلمان باغ و نوع سخت آن در تمامي موارد ذكرشده در نوع S و D مورداستفاده قرار مي‌گيرد.
ترموود نوع (Thermo-S)
ترموود نوع S نوع سخت آن در مبلمان، كفپوش، ساختار سونا، مبلمان باغ و نوع نرم آن در ساخت قطعات ساختماني، استفاده در مناطق خشك، مبلمان، مبلمان باغ، نيمكت سونا، درب و پنجره مورداستفاده قرار مي‌گيرد.

Pine Thermowood
چوب درخت كاج (PINE) جزو نرم چوب‌ها است و بهترين گزينه براي استفاده در نماي ساختمان و محوطه‌هاي باز پس از انجام عمليات ترمووود مي‌باشد و با توجه به نوع برش و فرم كاري روي آن به انواع مختلف طبقه بندي مي‌شود.

Ash Thermowood
چوب زبان گنجشك يا Ash از سخت‌چوب‌ها است كه پس از انجام عمليات ترمووود بسيار مقاوم شده و براي استفاده در كف و تمام محيط‌هاي بيروني مناسب است. رنگ اين‌گونه، پس از روغنكاري زيبايي منحصر به‌فردي خواهد داشت.
ترموود / ترمووود / Thermowood
ترموود يا ترمووود، چوب‌هاي فرآوري شده در شرايط خاص دما و رطوبت  مي‌ باشد. اين فرايند توسط انجمن چوب فنلاند (BTT) ابداع‌شده و به كارگيري اين عنوان فقط توسط اعضاء مورد تائيد انجمن ممكن است.
گرمايش باعث تغييرات در ساختار چوب مي شود، بدين صورت كه رطوبت ،رزين و شيره گياهي از چوب خارج‌شده و چوب دوام بيشتري پيدا كرده و در برابر عوامل محيطي مقاوم تر مي شود. بهره‌گيري از چوب طبيعي ترمووود در نماي ساختمان، زيبايي، لطافت و گرمي فراواني به نما مي‌بخشد و ساختمان را به نمادي زيبا با معماري ساده تبديل مي‌كند و در شهرهاي خاكستري دودزده سبب بازگشت طبيعت به زندگي شهري خواهد شد.
محصولات ما شامل ۲ نوع چوب ترموود نوع D است: چوب درخت زبان گنجشك (ASH) و چوب درخت كاج (PINE)
WIEDEHOPF ThermoWood از بهترين محصولات جهت استفاده در نما و ساختارهاي بيروني است. سطح بالاي ماندگاري و ايمني اين محصول باعث مي‌شود تغييرات بسيار كمي در اندازه و ابعاد آن در محل اتصال به ديوار ايجاد شود. اين ترمووود به دليل كاهش بسيار ناچيز در ابعاد، داراي قدرت اجرا و نصب و سرويس‌كاري بالايي است. نماي چوبي درواقع پوسته يا پوشش ساختمان است و علاوه بر جنبه‌ي زيبايي و چشم‌نوازي مي‌تواند به‌عنوان محافظي در برابر عواملي نظير سرما، گرما و رطوبت عمل كند و باعث تثبيت دماي داخل ساختمان شود. اطلاعات بيشتر درباره ترموود از ويكيپديا.
كاتالوگ ترموود / ترمووود / Thermowood
 
كاتالوگ ترموود
ASH ThermoWood
 
ASH_21X90
 
 
ASH_21X130
 
 
FLUTED_ASH_21X90
 
 
FLUTED_ASH_21X130
 
 
TILE_ASH_21X90
 
 
TILE_FLUTED_ASH_21X90
 
Pine Thermowood
 
FLUTED_PINE_21X117
 
 
FLUTED_PINE_26X92
 
 
PINE_19X92
 
 
PINE_19X117
 
 
PINE_21X92
 
 
PINE_21X117
 
 
PINE_21X140
 
 
PINE_26X92
 
 
PINE_26X117
 
 
PINE_26X140
 
 
PINE_42X42
 
 
PINE_42X68
 
 
PINE_42X140
 
 
TILE_FLUTED_26X92
 
 
TILE_PINE_26X92
 
 
TIMO_21X117
 

شيراز بلوار مطهري ساختمان خضرا ۲
تهران زعفرانيه پسيان جنوبي پ ۱۴

[email protected]
www.Wiedehopf-Family.Com

07136494444-07136493333
02122661183-02122661182
Instagram
Aparat
Youtube
Facebook
Twitter
Linkedin
RSS
By VOLGHAN, Reserved to Wiedehopf
Privacy Policy


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 2
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۰ تير ۱۳۹۹ساعت: ۰۷:۴۱:۰۱ توسط:ولقان حسيني موضوع: نظرات (0)

رپررتاژ PBN شيك رنك

در دنياي وب شناخته شده ترين بخش، بخش تبليغات ميباشد و همگان با آن سروكار داشته يا لااقل با اين تبليغات مواجه شده اند. اما اين تبليغات ديگر مثل قبل بر روي كاربران تاثيرگذار نيست و همين مسئله سبب شده است كه روش هاي جديد تبليغاتي در صفحات وب به كار رود. رپورتاژ آگهي پي بي ان يكي از اين روش ها ميباشد. رپورتاژ آگهي در سئو و افزايش رتبه سايت بيشتر كارايي دارد.

 

رپورتاژ pbn

 

رپورتاژ pbn چيست؟

 PBNمخفف عبارت Private Blog Network ميباشد، اين عبارت به معني شبكه اي از سايت هاي معتبر است. افرادي كه با اصول سئو در گوگل آشنا هستند از راه هاي مختلفي براي بالا رفتن سايت در گوگل استفاده مي نمايند كه گرفتن بك لينك PBN يكي از اين راه ها ميباشد.

 

 

در صورت استفاده كردن از روش هاي اين چنيني، گوگل با استفاده از الگوريتم هايي كه استفاده ميكند شناسايي خواهد كرد كه شما از چه ترفندهايي استفاده كرده ايد و در اين صورت سايت شما جريمه خواهد شد و به اصطلاح از ليست نتايج گوگل پنالتي ميشود. چون گوگل در شناسايي تبليغات متني بسيار هوشمندانه عمل ميكند اما در خريد رپورتاژ PBN ديگر گوگل به سيستم لينك سازي شما شك نخواهد كرد و به آساني رتبه سايت قابل ارتقا خواهد بود.

 

 رپورتاژ pbn

 

روش كار pbn چگونه است؟

در طرح رپورتاژ PBN رپورتاژ ادز با تكيه بر تيم فني و سئوكار خود بهترين روش هاي لينك سازي شبكه اي را از طريق رپورتاژ ارائه مي نمايد. در پكيج هاي خريد رپورتاژ PBN به هيچ عنوان مشكلي در سئوي سايت شما اتفاق نخواهد افتاد.

روش كار اين گونه ميباشد كه سئوكاران بين سايت هايي كه از نظر اتوريتي دامنه با ارزش هستند لينك سازي را به صورت شبكه اي ايجاد ميكنند. در واقع طوري تنظيم مي نمايند كه چند سايت به يكديگر پيوند يا لينك ميشوند. اين روش لينك دهي شبكه اي نام دارد. در روش لينك دهي شبكه اي در همه صفحات وب سايت، كلمات كليدي لينك داده ميشد. به همين دليل، براي گوگل به راحتي قابل شناسايي بود. در روش رپورتاژ ادز كلمات كليدي در همه صفحات پيوند داده نميشوند بلكه در يك متن طولاني به عنوان رپورتاژ آگهي نوشته ميشود و اين روش هيچ مشكلي ايجاد نمي كند.

 

لزوم خريد رپورتاژ PBN و مزاياي آن

  • رپورتاژ، يك مقاله كامل و جامع براي معرفي شماست نه صرفا يك بنر تبليغاتي
  • نسبت به ساير روش هاي تبليغاتي رپورتاژ آگهي بيشتر توجه كاربران را جلب خواهد كرد.
  • رپورتاژ، باعث كسب رتبه بهتر براي وب سايت شما خواهد شد.
  • پس از درج آگهي شما هم يك نوع بازاريابي براي سايت شما خواهد شد و هم رتبه سايت بالا ميرود.
  • رپورتاژ آگهي شما هيچوقت حذف نخواهد شد. يعني رپورتاژ آگهي شما دائمي خواهد بود. اين دائمي بودن سبب ميشود كه در مدت زمان طولاني رتبه سايت شما بالا برود.
  • براي رپورتاژ PBN نسبت به بقيه روش ها هزينه كمتري صرف خواهد شد. يعني با صرف كمترين هزينه بهترين نتيجه را از آن سايت خود خواهيد كرد.

​و در آخر 2 لينك براي خريد رپورتاژ پي بي ان مجموعه معتبر و با سابقه شيك رنك معرفي مي گردد :

 

1-

https://www.chicrank.com/reportage.php

2-

https://www.chicrank.com/reporter.php

 

 

منبع


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲ تير ۱۳۹۹ساعت: ۰۵:۳۳:۴۷ توسط:ولقان حسيني موضوع: نظرات (0)