دفتر تجارت الكترونيك ولقان

پخش پلاستيك يكتا

 
 
جستجو

پخش پلاستيك يكتا
سرويس عروس
اجناس يكبار مصرف
اجناس بلور
اجناس پلاسكو
اجناس لوكس
اسباب بازي
حراجي 
درباره ما 
 
 


 



 
پخش بلور در مجموعه يكتا پلاست
پخش بلور ، اسباب بازي ، سرويس پلاستيك عروس ، حراجي 10000 فروش ، ظروف يكبار مصرف به صورت عمده و تكي.

سرويس عروس
فروش عمده آبميوه گير دستي ليمون
 
 

سرويس عروس
فروش عمده برس كف شوي دو تكه ليمون
 
 

سرويس عروس
فروش عمده برس ميوه شوي ليمون
 
 

سرويس عروس
فروش عمده پارچ كريستالي ليمون
 
 

مشاهده همه
 
[-offer]




 

اجناس استيل
فروش عمده فلاكس چايي استيل
 
 

اجناس آشپزخانه, اجناس بلور
فروش عمده سرويس ادويه آوين
 
 

اجناس آشپزخانه
فروش عمده فندك گازي
 
 

اجناس آشپزخانه
فروش عمده جا قاشقي دو قلو ريما
 
 

مشاهده همه
 

هداياي جذاب

پرداخت در محل

پشتيباني 24 ساعته

7 روز ضمانت بازگشت

ضمانت اصل بودن كالا
 
 
درباره ما
پخش پلاستيك يكتا با بيش از ربع قرن تجربه در زمينه توليد و فروش محصولات پلاستيكي آشپزخانه ، محصولات باغباني و ساختماني ، محصولات يكبار مصرف ، محصولات گازي ، سرويس جهيزيه عروس و ... به عنوان يكي از معتبر ترين و بزرگترين پخش كنندگان اين محصولات در تهران و تمامي شهرستان ها شناخته شده است.
نمايش محل كار
شبكه هاي اجتماعي
   
دسترسي سريع
پخش پلاستيك يكتا
فروشگاه
تاريخچه
تماس با ما
دسته بندي ها
اجناس بلور
اجناس پلاسكو
اجناس لوكس
اسباب بازي
تماس با پخش پلاستيك يكتا
خاوران ، اتوبان امام رضا ، ورودي خاور شهر سوله 17 ، پخش پلاستيك يكتا

0912-2702931
0912-4118231
021-33857709
021-40332405
تمامي حقوق اين وب سايت براي پخش پلاستيك يكتا محفوظ مي باشد. طراحي و بهينه سازي سايت
 
 


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۷ خرداد ۱۳۹۹ساعت: ۱۲:۰۱:۱۸ توسط:ولقان حسيني موضوع: نظرات (0)

چاپ بر روي شيشه

چاپ تامپو

به دليل قيمت پايين و امكانات زياد چاپ تامپو، در بسياري از موارد چاپ در صنعت به خصوص براي هديه تبليغاتي مورد استفاده قرار مي گيرد. در اين چاپ مي توانيم انواع قطعات گرد ، خميده ، گود يا خطي ، مسطح را چاپ بزنيم . كه بهتر است براي تثبيت رنگ و حفظ كيفيت بالا چاپ از رنگ مناسب براي اين كار استفاده كنيم . برخلاف چاپ سيلك اسكرين كه رنگ به صورت مستقيم برروي قطعه انتقال پيدا مي كرد در چاپ تامپو رنگ به وسيله يك قطعه سيليكوني به اسم پد بر روي قطعه انتقال مي يابد.

چاپ ترانسفر
يكي از مهم ترين روش هاي چاپ ، چاپ ترانسفر مي باشد . اين چاپ با كيفيت بسيار بالا و سازگاري بالا با محيط زيست بسيار مورد توجه صاحبان مشاغل قرار گرفته است . برخلاف ديگر چاپ ها كه باعث آلودگي محيط خواهد شد ،  در اين چاپ كاغذ هاي چاپي با مركب مخصوص چاپ آماده شده كه با حرارت بر روي پارچه ، چوب ،سراميك ، پلاستيك و…انتقال مي يابد . اين روش چاپ بر روي پارچه هايي كه از مواد مصنوعي تهيه شده است كيفيت و ماندگاري بيشتري دارد.

 

 

چاپ سيلك اسكرين

يكي از روش هاي چاپ صنعتي تصاوير، چاپ سيلك اسكرين مي باشد.امروزه صنعت چاپ جز پركاربردترين مشاغل در دنيا به حساب مي‌آيد كه تحول عظيمي در كسب و كار توليد كنندگان و كارخانجات ايجاد كرده است . استفاده از دستگاه هاي اتوماتيك و رنگ هاي مخصوص و مناسب تاثير بسيار زيادي در كيفيت چاپ سيلك اسكرين دارد ، كه اين كار بايد توسط متخصصين مربوطه انجام گردد. چاپ صنعتي ايساتيس با بهره گيري از جديدترين دستگاه هاي روز دنيا و پرسنل كارآزموده و متخصص توانسته رضايت تمام مشتريان خود را جلب كند و گام بزرگي در صنعت چاپ صنعتي بردارد.

چاپ روي لوازم آرايشي و بهداشتي و طراحي بسته بندي محصول ، محصول مورد نظر شما را نسبت به محصولات مشابه موجود در بازار متمايز خواهد كرد . سبك طراحي و كيفيت چاپ موجود روي لوازم آرايشي ، بسته بندي و حتي حجم برجستگي چاپ انجام شده بر روي بسته بندي لوازم آرايشي به قدري مهم و حائز اهميت است كه در نگاه اول مي‌تواند تاثير بسيار زيادي بر مخاطب و مصرف كننده آن محصول داشته باشد. به گونه اي كه مخاطب شما براي تاييد كيفيت نام تجاري شما ابتدا چاپ و كيفيت آن را بررسي خواهد كرد و سپس اقدام به خريد محصول مي نمايد.

چاپ بر روي شيشه
امروزه چاپ بر روي شيشه در صنعت دكوراسيون و تبليغات از جمله  پركاربردترين و محبوبترين روش هاي تبليغاتي است كه از آن بيشتر براي جذابيت ظاهري و يا امور تبليغاتي استفاده مي كنند .  مجموعه چاپ صنعتي ايساتيس قابليت چاپ روي شيشه را در روش هاي مختلف با استفاده از دستگاه تمام اتوماتيك و پرسنل كار آزموده ، در نهايت كيفيت دارد . اين دسته از مواد به علت نفوذ پذيري بسيار كم در گروه چاپهاي سخت قرار مي گيرند.چاپ روي قطعات شيشه اي مستلزم اين است كه مراحلي را بر روي آن انجام دهيم تا قطعه آماده چاپ شود. چربي گيري و تميز كردن قطعه ، استفاده از رنگهاي دو جزئي ، و در نهايت كوره كردن آنها بعد از چاپ  ميتواند مارا در داشتن چاپ صنعتي مناسب ياري كند . 

 

امروزه صنعت چاپ و تبليغات به قدري پيشرفت كرده است كه بسياري از توليد كنندگان ترجيح مي ‌دهند براي تبليغات بر روي محصولات خود از چاپ صنعتي استفاده كنند. چاپ روي پلاستيك مزيت هاي بي شماري را براي افراد به همراه خواهد داشت. اين چاپ ها علاوه بر ماندگاري بالا مي ‌توانند با قدرتي كه در انتقال نوع طرح بر روي محصول دارند تبليغ بسيار مناسبي براي آن محصول باشند ، زيرا مصرف كننده دائماً با محصول شما در ارتباط است و تبليغ شما برروي آن محصول را مشاهده خواهد كرد. همچنين در برخي از مواقع مشاهده مي كنيم كه نياز به چاپ روي پلاستيك وجود خواهد داشت كه اين نوع چاپ مي تواند نوعي طرح براي زيباتر كردن آن قطعه و يا حتي روش هايي مربوط به امور تبليغاتي باشد.

 

 


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۶ خرداد ۱۳۹۹ساعت: ۰۷:۰۲:۴۷ توسط:ولقان حسيني موضوع: نظرات (0)

تراش و تراز (توليد كننده انواع مدل نرده و پايه نرده)

تراش و تراز (توليد كننده انواع مدل نرده و پايه نرده)
 

كارگاه تراش و تراز از سال 1382 فعاليت خود را با خراطي روي چوب آغاز كرد و با افزايش فروش و تنوع در سفارشات، كار با دستگاه CNC تخت و روتاري را در كنار كار دست قرار داد تا هنر دست و قدرت و سرعت صنعت را جهت توليد پايه و نرده چوبي و نرده هاي تركيبي (چوب و فرفوژه، چوب و استيل، چوب و شيشه و ...) به كار گيرد.

تراش و تراز، با سالها تلاش و كار شبانه روزي و استفاده از ماشين آلات و ابزار مدرن، به منظور افزايش بهره وري، نرده هاي چوبي و تركيبي اعم از چوب و فرفورژه، چوب واستيل، چوب و شيشه و مشابه آن را با هرگونه چوب ايراني و خارجي و هر نوع سفارشي، در كوتاه ترين زمان ممكن و با بالاترين كيفيت، توليد و نصب ميكند.

از سال 1382 كه كار خراطي بر روي چوب را در يك مغازه آغاز كرديم و خود را با نام تراش و تراز معرفي كرديم برآن بوديم و هستيم كه كار بايد خردمندانه و هنرماندانه انجام شود تا علاوه برا پاسخ به تقاضاي بازار، بر بلنداي هنر اين مرز و برم بيافزاييم و امروز ما قادر به توليد پايه، پله و نرده چوبي درون و بيرون ساختمان با هرگونه چوب و به سفارش مشتري هستيم.

گروه تراش و تراز، با سالها تجربه، توليد كننده انواع پله چوبي، نرده چوبي و پايه نرده چوبي با بالاترين كيفيت و مناسبترين قيمت در بازا كشور است. تيم نصب تراش و تراز، متشكل از مجرب ترين افراد اين حوزه، كه كار نصب محصولات و توليدات را به بهترين شكل ممكن و دركوتاه ترين زمان انجام ميدهند.

گروه تراش و تراز براين باور است كه دريچه‌اي باز شده است و اميد دارد كه اين دريچه، در و اين در، دروازه اي شود و پيشه اي ديگر در كوير يزد بر فرهنگ كار و هنر ايراني بيافزايد.

تلفن: ۰۳۵۳۷۲۵۱۹۹۰ و فكس: ۰۳۵۳۷۲۵۶۶۱۳

آدرس: يزد، همافر، خيابان ايمان، چهارراه باقريه، نمايشگاه و دفتر مركزي تراش تراز.

توليد كننده انواع مدل نرده و پايه نرده

از سال ۱۳۸۲ كه كار خراطي بر روي چوب را در يك مغازه آغاز كرديم. خود را بانام تراش و تراز معرفي كرديم. كارگاه تراش و تراز باكار مداوم در طول سال‌هاي گذشته و افزايش تجربه‌هاي خود، كار با دستگاه سي ان سي تخت و روتاري را كنار كاردستي خود قرار داد تا نرده‌هاي چوبي و تركيبي آن اعم از چوب و فرفورژه، چوب و استيل، چوب و شيشه و مشابه آن را با هرگونه چوب ايراني و خارجي و با هر نوع سفارش توليد و نصب نمايد. كارگروه تراش و تراز بر اين باور است كه دريچه‌اي بازشده است و اميد دارد كه اين دريچه، در و اين در، دروازه‌اي گردد و پيشه‌اي ديگر در كوير يزد  بر فرهنگ كار و هنر ايراني بيفزايد.

نشانه و نشان نامه‌اي از كارگاه تراش و تراز = اندكي از انبوهي از اشك و سرشك‌ها، شيب و نشيب‌ها، شتاب و شكيب‌ها، برداشت‌ها و باور داشت‌ها و يارايي‌ها و كارايي‌ها از خاستگاه تا خواستگاه با نام دانايي كه هر كار كند، شاهكار كند.

به ياد آريم كه ترازمند، فرازمند است.

نشان نامه تراش تراز

چهارچوب و بنياد تراش و تراز

هر چيزي چارچوبي دارد و بنياد بنياد فرهنگمندي و آيينمندي و سامانمندي و نهادمندي، ترازمندي است. هم از اين‌رو، از همان روزهاي آغازين در سال ۱۳۸۲ كه كار بر روي چوب – بيشتر، گرد كردن چوب و ساخت سازه‌ها و پايه‌ها و كمتر، ساخت ديگر فراورده‌هاي چوبي – در يك مغازه كليد زده شد؛ خود را با شناسه ”تراش و تراز“ شناختيم و شناسانديم.

گذشته و تاريخچه تراش تراز

تراش و تراز، با كار شبانه روزي در گذار سال‌هاي سال، در چرخه آموزشداد و آموزشديد، بر آموخته‌ها و اندوخته‌ها و چندي و چونيِ كار و فرهنگ كار و شگردها و شيوه‌ها و سازه‌ها و ابزارها و نيروهاي در پيوند با زمينه كاري خود؛ افزود تا آنجا كه بهر بهبود بهره وري و پيشرفت و پيشبرد كار و بهر پاسخگويي به بازار كار به دستگاه‌هاي خودكار CNC رو آورد و كار با دستگاه را در كنار كار با دست نهاد؛ تا بتواند كار با چوب را هر اندازه هم كه پر پيچاچرخ و پر خماچم باشد؛ به سامان برساند و جاي و جايگاه شايسته و بايسته خود را در بازار كار و هنر بيابد.

تلاش و كار در تراش تراز

با نگاهي به گذشته و نگاهي به آينده، در راهي كه گام نهاده‌ايم؛ برآن بوده‌ايم ديروز و هستيم امروز كه كاري كه انجام مي‌شود و به فرجام مي‌رسد؛ خردمندانه و هنرمندانه باشد و در اين پهنه، بر پهناي مرزها و بر بلنداي ترازها بيفزاييم تا كار ما و كارگاه ما، پاسخي راستين به پرسش‌هايي راستين باشد و دربايسته هاي بايسته را برآورد. امروز ما توانمنديم تا پايه‌ها، پله‌ها و نرده‌هاي چوبي درون و برون ساختمان و ديگر كارهايي از اين دست را با هرگونه چوب ايراني و انيراني و با هرگونه سفارشي بسازيم و كار را با ايستايي و استواري بر هم سوار سازيم.

ديدگاه و ايدئولوژي تراش تراز

همه مردم را و همه گيتي را در درازناي و راستاي ديدگان و ديدگاه خود نهاده‌ايم و باور داريم كه هستي با همه رنگارنگي و رنگ به رنگي، هنگامه هماهنگي و يگانگي و يكتايي است و هستي و هنجارهاي هستي را هيچ سستي و گسستي نيست و هستي را راستا، راستي و رُستي است. با گريز و پرهيز از دود و دم‌ها و دمدمه‌هاي برآمده از بيكاري، بدكاري، بازيگري و بازاريگري؛ پويايي و پايايي كار و فرهنگ كار را بنياد نهاده‌ايم؛ چرا كه بازار و فرايندهاي آن را داستاني است و بازاريگري و ترفندهاي آن را داستاني ديگر.

چشم انداز و هدف تراش تراز

اكنون، پنجره‌اي گشوده شده، باشد كه اين دريچه، در و اين در، دروازه‌اي گردد و افروزش و افرازش انديشه‌اي و پيشه‌اي ديگر در كناره كوير بر گستره كار و فرهنگ كار فراگير و فراگستر گردد. زندگي و ارزندگي، رهاورد و دستاورد سازندگي است و بي سازندگي، مردگي و پژمردگي جايگزين و جانشين زندگي و سر زندگي و ارزندگي گردد.

تماس با ما

فروشگاه و نمايشگاه

تلفن: ۰۳۵۳۷۲۵۱۹۹۰

فكس: ۰۳۵۳۷۲۵۶۶۱۳

يزد، همافر، خيابان ايمان، چهارراه باقريه، نمايشگاه و دفتر مركزي تراش تراز.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۸ خرداد ۱۳۹۹ساعت: ۰۶:۴۱:۵۱ توسط:ولقان حسيني موضوع: نظرات (0)

فروشگاه تخصصي شمع خودرو

فروشگاه تخصصي شمع خودرو
فروش عمده و خرده شمع خودرو
فروش شمع حرفه اي خودرو (بوش، دنسو، ايكيوم، ان جي كا و ساير برندها) بهترين شمع با بهترين قيمت بازار به صورت عمده و خرده.

1.     شمع ان جي كا

2.     شمع اكيوم

3.     شمع بوش

4.     شمع دنسو

5.     ساير شمع‌هاي حرفه اي خوردهاي ايراني و خارجي

فروشگاه يدك ماهان

09050305219 

 

شمع ان جي كا
شمع ان جي كا NGK
ان جي كا يعني شمع ژاپني سوپر خودرو اين اصطلاحيه كه در بازار شمع فروشان بدان اطلاق ميشه. توجه بسيار بالاي NGK در برتري كيفيتي حتي گاهي بدون توجه به صرفه اقتصادي را مي توان در ميان شمع خودرو را يك ويژگي متمايز اين برند شمع خودرو دانست. ژاپني هاي در طراحي و ساخت شمع NGK توانسته اند سهم بزرگي از بازار را در اختيار گرفته و رقيب سرسختي براي برندهاي پرفروش مثل BOSCH باشند. البته نبايد يادمان برود شمع ان جي كا چون به لحاظ كيفي در سطح شمع هاي خاص بازار در حال رقابت است شايد به لحاظ قيمتي خيلي هم ارزان باشد. NGK شمع هاي ايريديوم هستند. كه در آنها رسانايي فلز بسيار كمتر از مس است ولي عمر طولاني تري داشته و در دماي پايين كار مي كند. علاوه بر اين 4 تا 5 برابر گرانتر از پلاتين هستند. شمع هاي ايريديوم از نظر عملكرد بهترين نوع شمع نيستند اما هيچ شمعي از نظر دوام حريف آنها نمي شود (طول عمر 2 تا 3 برابري شمع هاي مسي). از طرف ديگر، شمع هاي ايريديوم از نظر عملكرد يكنواخت و دوام گزينه بهتري نسبت به شمع هاي پلاتينوم هستند. اين نوع شمع ها به رسيدگي كمتري نياز دارند و معاينه وضعيت آنها هر 6 ماه كافي بوده و به لحاظ عملكردي پايداري خوبي نشان مي دهند. از طرف ديگر، شمع هاي NGK يك جانشين استاندارد براي نمونه هاي مشابه پلاتينوم هستند. اگر دنبال يك شمع ارزان با عملكرد پايدار و عمر بيشتر هستيد، NGK انتخاب مناسبي است.

شمع اكيوم
شمع اكيوم Eyquem
شمع موتور اكيوم توليدي كشور فرانسه از شناخته شده ترين شمع هاي روز بازار است كه داراي طيف گسترده اي از محصولات براي انواع خودروها مي باشد. اكيوم جزء پيشگامان و شمع هاي خودرو با كيفيت به لحاظ طول عمر و كيفيت جرقه مي باشد. اگر بخواهيم شمع اكيوم را به يك مزيت رقابتي در مقايسه با شمع هاي پرفروش بازار نظير بوش يا ان جي كا معرفي نماييد بايد بگوييم كيفيت جرقه شمع اكيوم كم نظير است. محصولات اكيوم فرانسه بر 4 مشخصه اصلي در توليد بصورت همزمان تاكيد دارند كه عبارتند از: - طول عمر بالا - قابليت محافظت از موتور - كاركرد گرم - كاركرد سرد. خانواده گروه خودروسازي پژو سيتروئن فرانسه عمدتا" شمع هاي اكيوم را در محصولات جهاني خود مصرف مي كنند.

شمع بوش
شمع بوش Bosch
شمع بوش آلماني از پر طرافدارترين و شناخته شده ترين شمع هاي بازار محسوب مي گردد. شمع بوش در چند دسته شمع هاي سوپر و سوپرپلاس، شمع هاي پلاتينيوم پلاس كله قندي، شمع هاي پلاتينيوم سوزني، شمع هاي دابل پلاتينيوم ليزري، شمع هاي ايريديم پلاتينيوم، شمع هاي ايريديم و دبل ايريديم دو سر سوزن تقسيم بندي مي شوند. آنچه در مورد شمع بوش اين روزها در سطح بازار مشتريان را دچار ترديد مي كند طيف گسترده نمونه هاي مشابه و تقلبي آن در بازار مي باشد كه در اين خصوص بايد بگوييم با بررسي شيوه هاي تعيين اصالت شمع كه در ادامه بازگو شده و اعتماد به خدمتگذارنتان در فروشگاه قطعات خودرويي بدك ماهان يك خريد مطمئن را تجربه كنيد. نكته حائز اهميت ديگر در خصوص شمع هاي بوش كشور سازنده مي باشد و آن هم اينكه اصالت صرفا" با آلمان شناخته نمي شود در برخي مدل ها كشور سازنده روسيه مي باشد كه بر اساس تجربيات اين چند ساله در مجموعه قطعات خودرويي بايد بگوييم برخي مدل هاي روسي همتا ندارند از جمله مي توان به آن شمع بوش ساخت روسيه كه به خاويار سياه معروف شده اشاره كرد. در مورد شمع اتومبيل مارك بوش مي توانيم بگوييم اگر خريد صحيحي انجام بدهيد يك محصول استاندارد و مقرون به صرفه در اختيار داشته و نسبت به كاركرد منصفانه آن در خودرو خودتان اطمينان نماييد.

شمع دنسو
شمع دنسو Denso
دنسو (Denso) شركت خودروسازي ژاپني است، كه در زمينه توليد و عرضه انواع قطعات خودروها، كاميونها و ماشين‌آلات سنگين فعاليت مي‌نمايد. اين شركت در سال ۱۹۴۹ تحت نام نيپون دنسو تأسيس شد و در سال ۱۹۹۶ به‌فرم كنوني، تغيير نام داد. شركت دنسو يكي از شركت‌هاي زيرمجموعه گروه تويوتا به‌شمار مي‌آيد. شهرت آن در كشورهاي توسعه‌يافته، اغلب به‌دليل خلق باركدهاي دوبعدي كيو آر كد مي‌باشد. دفتر مركزي اين شركت در شهر كاريا، آيچي، ژاپن قرار دارد  و سهام آن در بازار بورس توكيو معامله مي‌شود. در سال ۲۰۱۰ شركت دنسو در فهرست فورچون جهاني ۵۰۰ در رتبه ۲۳۲ از بزرگترين شركت‌هاي جهان قرار گرفت. در حال حاضر، شركت دنسو از ۱۸۴ شركت تابعه و زيرمجموعه تشكيل شده‌است، كه تعداد ۶۸ شركت در ژاپن، ۳۴ شركت در آمريكا، ۳۴ شركت در اروپا و ۴۸ شركت در آسيا-اقيانوسيه مستقر مي‌باشند.

ساير شمع‌ها
شمع خودرو
در اتومبيل، شمع ابزاري است براي انتقال جرقه‌هاي متناوب برق داخل سيلندرها كه در انتهاي سيلندر و روي سرسيلندر در موتور اتومبيل نصب مي‌شود و برق موتور كه با حركت متناوب دلكو به سر شمع‌ها مي‌رسد، طوري تنظيم شده كه به هنگام فشردگي بخار بنزين در انتهاي سيلندر جرقه‌اي از انتهاي شمع ساطع شده، باعث انفجار بنزين و حركت موتور مي‌گردد.

 

يدك ماهان، فروشگاه لوازم يدكي خودرو
فروشگاه يدك ماهان با بهره‌گيري از تخصص و توان بالقوه متخصصين در زمينه ‌قطعات يدكي و متعلقات مصرفي خودرو شروع به فعاليت نموده و توانسته به سطح قابل قبول در ارائه خدمات به مشتريان محترم در حوزه خودرو دست يابد. فروشگاه يدك ماهان افتخار دارد كه به مدد و ياري خداوند متعال و با تلاش پرسنل خود به عنوان يك مجموعه مورد اعتماد مردم، به ارائه مشاوره، تامين و تضمين قطعات مورد نياز هموطنان گرامي بپردازد.

فروشگاه يدك ماهان همچنين گزينه هاي بهتري نسبت به فروشندگان محلي در اختيارتان قرار ميدهد. بهترين كيفيت لوازم و قطعات را با پايين ترين قيمت ميتوانيد در فروشگاه يدك ماهان پيدا كنيد. متعهديم قطعات اورجينال خودرو را با قيمت مناسب عرضه كنيم و كيفيت و اصالت كالا را تضمين ميكنيم.

يدك ماهان، فروش عمده قطعات يدكي خودرو

فروشگاه يدك ماهان با پشتوانه سالها فعاليت در زمينه شناخت و توزيع قطعات يدكي اصلي اتومبيل و بهره مندي از دانش آكادميك در زمينه خدمات پس از فروش خودرو مفتخر است محصولات برتر بازار لوازم يدكي را با هدف ايجاد ارتباط مستقيم بين عرضه كنندگان و مصرف كنندگان كالا با قيمت مناسب در اختيار مشتريان قرار دهد.

فروشگاه يدك ماهان با توجه به گستردگي و تعدد قطعات خودرو و همچنين تنوع انواع خودرو، به صورت حضوري، تلفني و آنلاين آماده پاسخگويي ميباشد.

آدرس: شيراز، معالي آباد، قصر2، واحد 17

09050305219 


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲ خرداد ۱۳۹۹ساعت: ۱۲:۴۳:۰۸ توسط:ولقان حسيني موضوع: نظرات (0)