دفتر تجارت الكترونيك ولقان

استفاده از حفاظ فلزي و حفاظ پنجره، حفاظ شاخ گوزني و حفاظ درب آكاردئوني و تامين امنيت

استفاده از حفاظ فلزي و حفاظ پنجره، حفاظ شاخ گوزني و حفاظ درب آكاردئوني و تامين امنيت

شايد به هنگام شنيدن توصيه هايي از افراد مختلف براي استفاده از حفاظ پنجره يا حفاظ فلزي و يا انواع حفاظ ها اين سوال در ذهنتان پيش آيد كه استفاده از حفاظ پنجره چه اهميت وضرورتي دارد؟

 

اهميت استفاده از حفاظ پنجره

اگر فرزند كم سن و سالي در خانه داريد يا اصلا فرزند كوچكي نداريد اما به هنگام آمدن افراد خردسال به منزل نگران بازيگوشي هاي آنها جلوي پنجره هاي در ارتفاع كم هستيد استفاده از حفاظ پنجره مي تواند خيال شما را از اين بابت آسوده نمايد.

 

حفاظ پنجره

 

اهميت استفاده از حفاظ پنجره

حفاظ پنجره علاوه بر حفظ امنيت جاني افراد در برابر سقوط، از منزل شما در برابر سارقان نيز محافظ مي كند، با وجود حفاظ پنجره، سارقان قادر به ورود به منزل از طريق پنجره ها نخواهند بود.

همچنين برخي افراد نيز حفاظ پنجره را براي شكل و ظاهر زيبايي كه به ساختمان مي دهد استفاده مي كنند. حفاظ هاي شيك و مدرن ظاهر ساختمان را بسيار لوكس و زيباتر جلوه مي كنند.

 

حفاظ پنجره بيروني و داخلي

حفاظ پنجره بيروني كه گفته شد مي تواند از يك ساختمان ساده و معمولي، يك ساختمان شكيل و زيبا بسازد، ممكن است مورد پسند و سليقه برخي افراد نباشد و از نظر آنها، شكل و ظاهر ساختمان را تحت تاثير سو قرار دهد. اين افراد نيز نبايد نگران سقوط كودكان از پنجره و يا ورود سارق به منزل شان باشند، آنها مي توانند از حفاظ پنجره داخلي استفاده كنند اين حفاظ ها از داخل نصب مي شوند و نماي بيروني ساختمان را دچار تغيير و تحول نمي كنند. حفاظ هايي كه از داخل نصب مي شوند اندازه گيري متفاوتي از حفاظ هاي خارجي دارند، حفاظ هاي داخلي را بايد به هنگام ساخت به اندازه چارچوب داخلي پنجره توليد كرد.

سوالي كه در مورد نصب حفاظ پنجره داخلي پيش مي آيد درمورد نحوه تميز كردن پنجره است. دقت داشته باشيد كه حفاظ هاي داخلي ثابت نيستند و با توجه به اينكه از طريق لولا متصل مي شوند مي توان به راحتي آنها را باز و بسته كرد و به نظافت و تميز كردن شيشه پنجره ها اقدام نمود.

چه در مورد حفاظ هاي داخلي چه حفاظ هاي بيروني، بايستي نهايت دقت در طراحي صورت گيرد تا حفاظ مانع از عبور نور به داخل منزل نشود، حفاظ پنجره با تراكم بالا ممكن است باعث عدم رسيدن نور مناسب به داخل ساختمان شود.

 

ايمني شيشه ها با استفاده از حفاظ پنجره

حفاظ پنجره ايمني شيشه ها را نيز تضمين مي كند. از قديم الايام به ياد داريد كه برخورد توپ بچه هايي كه در كوچه ها مشغول بازي بودند همواره تهديدي براي شيشه پنجره ها محسوب مي شد. هرچند كه امروزه ديگر اين شيوه تفريح علاقمندان خود را از دست داده و بيشتر كودكان و نوجوانان اكثر اوقات خود را در منزل يا بدور از اجتماعات مي گذرانند اما برخورد هر شي يا پرتابه ديگري مي تواند سبب ايجاد خسارت در مورد شيشه هاي پنجره ها شود.

 

ايمني شيشه ها با استفاده از حفاظ پنجره

حفاظ پنجره كه حفاظ فلزي است عموما از جنس فلزاتي چون آلومينيوم و آهن ساخته مي شود و قيمت آن علاوه بر جنس، تحت تاثير عوامل مختلفي چون نوع طراحي، ميزان فلز به كار رفته در حفاظ پنجره و غيره است.

 

امنيت بيشتر منزل با استفاده از حفاظ شاخ گوزني

علاوه بر استفاده از حفاظ پنجره، حفاظ شاخ گوزني ترفند ديگري براي محافظت از منزل در برابر سارقان است. همچنين حفاظ شاخ گوزني نيز باعث ابهت بيشتر ساختمان و داشتن ظاهر و نمايي لوكس در آن مي شود. نيروهاي امنيتي و اجتماعي نيز استفاده از حفاظ هاي شاخ گوزني، بوته اي و ... را براي حفظ امنيت در ساختمان تاييد كرده و توصيه مي كنند.

 

امنيت بيشتر منزل با استفاده از حفاظ شاخ گوزني

همانطور كه مي دانيد امروزه افراد از ابزار و وسايل زيادي براي محافظت از منزل در برابر متجاوزان به اموال استفاده مي كنند. برخي بدين منظور منزل را مجهز به دزدگير مي كنند برخي ديگر از دوربين هاي مداربسته در داخل و اطراف منزل استفاده مي كنند و ... بيشتر اين شيوه ها هزينه بالايي را در پي دارند و شايد به همان اندازه نيز كارايي نداشته باشند و با قطع سيمي از كار بيفتند، نصب آنها نيز مشكل بوده و نياز به سرويس و نگهداري مداوم دارند. در اين بين استفاده از حفاظ پنجره و حفاظ شاخ گوزني بر روي ديوارها روش مناسبي است كه در حين حفظ امنيت منزل نياز به مراقبت پس از نصب ندارد و وظيفه محافظت از ساختمان را به نحو احسنت انجام مي دهد.

حفاظ شاخ گوزني در حال حاضر يكي از حفاظ هاي بسيار مورد پسند و استقبال در جامعه است كه همانطور كه شاخ گوزن راهي براي ايمني اين حيوان مهيا مي سازد استفاده از حفاظ شاخ گوزني نيز راهكار مناسبي براي حفاظت از ساختمان و ايمني بيشتر آن است.

 

حفاظ شاخ گوزني

 

حفاظ شاخ گوزني و حفاظ درب آكاردئوني

حال كه در مورد حفاظ پنجره و حفاظ شاخ گوزني و انواع حفاظ روي ديوار ي صحبت كرديم شايد با خود بگوييد كه راهكار پيشنهادي ما براي جلوگيري از ورود افراد ناخواسته و سارقان از طريق درب به داخل منازل چيست؟ حفاظ درب آكاردئوني بهترين گزينه براي اين منظور مي باشد. حفاظ درب آكاردئوني را شايد در بيشتر آپارتمانها ديده باشيد. واحدهاي آپارتماني با استفاده از اين حفاظ امنيت واحد خود را تامين مي كنند.

 

حفاظ فلزي

نرده فلزي چيست؟ زماني كه مي گوييم نرده فلزي در واقع منظور اين است كه اين نوع حفاظ ها از جنس آهن هستند. به همين دليل هم اغلب به آن ها نرده فلزي گفته مي شود اما حفاظ ديوار و حفاظ پنجره نيز از جمله ديگر اسم هايي است كه به نرده فلزي نسبت مي دهند. شايد تصور شما از اين نوع حفاظ ها اين است كه يك تكه آهن كه به يك شكل خاصي طراحي شده است روي ديوار و يا پنجره خانه شما قرار خواهد گرفت اما اينطور نيست و در واقع زماني كه شما از اين حفاظ ها استفاده مي كنيد مي توانيد آن ها را با اشكال مشخصي براي استفاده انتخاب كنيد كه زيبايي نماي ساختمان شما را نيز حفظ خواهند كرد.

 

حفاظ فلزي

 

حفاظ درب آكاردئوني

البته استفاده از حفاظ درب آكاردئوني محدود به استفاده در آپارتمان ها و درب هاي منازل نيست و از آن مي توان براي محافظت در درب هاي انبارها، مغازه ها و غيره نيز استفاده كرد. حفاظ درب آكاردئوني فضاي زيادي را نيز اشغال نمي كند و محوطه سالن و راه پله هاي شما را مخلل نمي نمايد.

عوام، بيشتر حفاظ درب آكاردئوني را با نام هايي چون درب كشويي و درب كركره اي مي شناسند. اين حفاظ تاشو حداقل مكان را اشغال كرده و حداكثر امنيت را براي منزل شما فراهم مي آورد.

حفاظ هاي درب آكاردئوني (آكاردئوني اشاره به ساز آكاردئون دارد كه براي ساختن و طراحي اين حفاظ از آن الهام گرفته شده است) با اينكه يك حفاظ فلزي هستند اما وزن كمي دارند و به راحتي با دست باز و بسته مي شوند. براي راحتي بيشتر افراد امكان اتصال ريموت به اين حفاظ ها نيز فراهم شده و از اين رو زحمت باز و بسته شدن آنها با دست را نيز از بين مي برد. استفاده از حفاظ درب آكاردئوني در پاركينگ ها نيز مزاياي زيادي مي تواند داشته باشد چرا كه سنگيني درب هاي متداول به عنوان درب پاركينگ را ندارد و امكان استفاده از ريموت براي آن نيز وجود دارد.

 

استفاده از حفاظ درب آكاردئوني در آپارتمانها

همانطور كه مي دانيد زندگي شهري امروز و افزايش روزافزون جمعيت اينگونه طلبيده است كه افراد در آپارتمان ها و برج هاي آسمان خراش زندگي كنند. برجهايي كه شايد بيش از صدها خانوار در آن روزانه رفت و آمد مي كنند و پس از عمري زندگي در يك ساختمان هنوز همديگر را نمي شناسند. همچنين براي تامين مخارج زندگي و مسئله رواج استقلال مالي زنان، امروزه بيشتر منازل و واحدهاي آپارتماني در طول روز خالي هستند و اين امر افزايش سرقت و دزدي را در بيشتر شهرها موجب شده است. براي اين منظور است كه گفته مي شود به كارگيري حفاظ درب آكاردئوني مي تواند خيال شما را از بابت امنيت منزل به هنگام ترك آن آسوده نمايد.

آنچه كه گفته شد بيشتر از جهت ارائه يك راهكار براي حفاظت از منزل، اموال و كالاها در برابر افراد متجاوز داراي اهميت است و محصولات معرفي شده از حفاظ پنجره و حفاظ درب آكاردئوني گرفته تا حفاظ شاخ گوزني روي ديوارها مي توانند اين امنيت را براي شما، خانواده و اموالتان تامين كنند.

 

منبع ahaniranian.com


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۳۰ فروردين ۱۳۹۹ساعت: ۰۷:۱۸:۴۸ توسط:ولقان حسيني موضوع: نظرات (0)

معرفي 101 كتاب برتر دنيا – 101 كتابي كه بايد بخوانيد

معرفي 101 كتاب برتر دنيا – 101 كتابي كه بايد بخوانيد
قمارباز – داستايفسكي
 جنايت و مكافات - داستايفسكي
 برادران كارامازوف
جنگ و صلح - تولستوي
 مرگ ايوان ايليچچ
مرشد و مارگاريتا
پدران و پسران ترگنيف
وقتي نيچه گريست
مادام كامليا
يك روز ديگر
بارون درخت نشين
مسخ - كافكا
جز از كل
ريگ روان
انسان خردمند
در جستجوي زمان از دست رفته
زورباي يوناني
نام من سرخ - پاموك
هزار خورشيد تابان
بادبادك باز
كوري - سارماگو
باباگوريو
۱۹۸۴ - اورول
قلعه حيوانات
سرود كريسمس
خشم و هياهو
 لبه تيغ
وزارت ترس
 كمدي الهي
 ژه - بوبن
 دوست بازيافته
مارتين ايدن
 مرگ قسطي
 طبل حلبي
پرندگان خارزار
دايي جان ناپلئون
 شوهر آهو خانم
 كليدر - دولت آبادي
 جاي خالي سلوچ
چشمهايش - بزرگ علوي
يك عاشقانه آرام
قهوه سرد آقاي نويسنده
 تصرف عدواني
 شما كه غريبه نيستيد
سال بلوا
سمفوني مردگان
دميان
شازده كوچولو
يك درخت
غول مدفون/ كازئو ايشي گورو
كيمياگر
اتحاديه ابلهان
طاعون/ آلبر كامو
ارباب و بنده / تولستوي
نيايش چرنوبيل/ سوتلانا الكسيويچ
 قصر/ فرانتس كافكا
همه مي ميرند/ سيمون دوبووار
شياطين/ داستايفسكي
دنياي قشنگ نو/ آلدوس هاكسلي
نفوس مرده/ نيكلاي گوگول
برفك/ دان دليلو
جنگ چهره ي زنانه ندارد/ سوتلانا الكسيويچ
كافكا در كرانه/ هاروكي موراكامي
سوكورو تازاكي/ هاروكي موراكامي
طريق بسمل شدن/ محمود دولت آبادي
قيدار / رضا اميرخاني
هنر خوب زندگي كردن/ رودلف دوبلي
درخت انجير معابد / احمد محمود
 شاگرد قصاب/ پاتريك مك كيب
همزاد/ داستايفسكي
كاليگولا/ آلبر كامو
سوتفاهم/ آلبر كامو
در انتظار گودو/ساموئل بكت
فاوست/ گوته
اتللو/ شكسپير
روي ماه خداوند رو ببوس/ مصطفي مستور
بيگانه/ آلبر كامو
ديوانه/ جبران خليل جبران
ايران بين دو انقلاب
تاريخ ايران مدرن
چنين گفت ابن عربي
تاريخ انديشه سياسي در غرب
آسيا در برار غرب
سرگذشت فسفه
دختر استالين
رهبر عزيز
روح گريان من
چنين گفت زرتشت
ژن
سفرنامه شاردن
بي دولتي، دولت و آرمانشهر
دولت و جامعه در ايران
جنگ هاي صليبي
منم تيمور جهانگشا
تاريخ ملل
بازي در نقش خدا
آرامش
شش الگوي تفكر
هنر خودشناسي
درباب حكمت زندگي
نظام اشيا

تلفن تماس: 56359060 (021)

دفتر مركزي: تهران، اسلامشهر، ابتداي خيابان امام محمد باقر، مجتمع اداري و تجاري كوثر، طبقه همكف، واحد ۳۵. فروشگاه اينترنتي كتاب – كتابانه خانه كتاب اسلامشهر – كتابفروشي اسلامشهر

فروشگاه اينترنتي كتاب – كتابانه


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۹ فروردين ۱۳۹۹ساعت: ۰۱:۵۳:۴۳ توسط:ولقان حسيني موضوع: نظرات (0)

اعطاي تسهيلات مالي و سرمايه گذاري در پروژه هاي توليدي و ساختماني

اعطاي تسهيلات مالي و سرمايه گذاري در پروژه هاي توليدي و ساختماني
02122858032
09123493557
اعطاي تسهيلات مالي و سرمايه گذاري در پروژه هاي پالايشگاهي و پتروشيمي، صنعتي، توليدي، گردشگري و ساختماني و ساير پروژهاي توليدي و اقتصادي.
مبلغ تسهيلات از 200-2000 ميليارد تومان كه به يكي از سه روش به متقاضيان اعطاء ميشود.

روش اول: اعطاي وام جهت پروژه هاي توليدي، صنعتي و ساختماني (F)
روش دوم: تامين مالي و اجراي پروژه هاي توليدي، صنعتي و ساختماني (EPCF)
روش سوم: مشاركت در ساخت
- باز پرداخت تا 10 سال و امكان تا 3 سال تنفس در پرداخت
- سود سالانه 8-12
- تضمين ملكي 120%تسهيلات اعطايي اعم از تهران و شهرستانها
02122858032
09123493557


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۷ فروردين ۱۳۹۹ساعت: ۱۲:۵۳:۰۶ توسط:ولقان حسيني موضوع: نظرات (0)

معتبرترين پخش پلاستيك در تهران

معتبرترين پخش پلاستيك در تهران

پخش پلاستيك آريا با نزديك به ربع قرن تجربه در زمينه فروش و توليد محصولات پلاستيكي آشپزخانه ، قطعات باغباني و ساختماني ، ظروف يكبار مصرف مانند ليوان پلاستيكي ، سفره پلاستيكي و كاغذي ، انواع ظروف ، كيسه فريزر و كيسه زباله كيلويي و ديگر محصولات ساختماني توانسته به يكي از بزرگترين و معتبرترين پخش هاي پلاستيك شرق تهران تبديل شود و در طي ساليان فعاليت درخشان خود توانسته رضايت بسياري از مشتريان خود را جلب و گامي بزرگ در عرصه صادرات و واردات قطعات و محصولات پلاستيكي آشپزخانه ، باغباني و ساختماني بردارد.

تيم پخش آريا با شناخت نياز بازار و مشتريان خود توانسته بهترين و با كيفيت ترين محصولات مورد نياز افراد را با نازلترين قيمت تهيه و در اختيار مشتريان عزيز خود قرار دهد و همواره به پاس اين خوش خدمتي نظاره گر رضايت مشتريان خود بوده است.

شما عزيزان نيز مي توانيد جهت پيوستن به جمع بزرگ مشتريان مجموعه آريا و دريافت خدمات اين مجموعه به عنوان معتبرترين پخش پلاستيك در تهران به سايت https://www.pakhshariyaa.com  مراجعه و يا با شماره هاي 09128063394 - 09125975075  تماس حاصل فرماييد و همه روزه از ساعت ۸ الهي ۱۷ با مشاورين ما در مجموع در ارتباط باشيد.

فروش محصولات متنوع در دسته بندي هاي كامل نظير اجناس لوكس ، حراجي ۵۰۰۰ فروش ، اجناس ۱۰۰۰۰ فروش ، استيل  ، بلور ، سفال ، ظروف يكبار مصرف و ... باعث افزايش دامنه فعاليت و فروش ما شده و همين امر سبب گشته تا بتوانيم پاسخگوي نيازهاي متنوع تك تك مشتريان خود باشيد. همچنين به دليل گسترش فعاليت مجموعه در زمينه توليد و واردات صادرات توانستيم سبد كالايي بسيار كامل و متنوعي را براي شما عزيزان فراهم كنيم.

توجه داشته باشيد كه فعاليت پخش آريا تنها به تهران محدود نمي‌شود و شما عزيزان از جاي جاي كشور عزيزمان ايران مي توانيد با تماس به مشاورين ما در مجموعه آريا و يا مراجعه به سايت و شبكه هاي اجتماعي اين مجموعه از قبيل اينستاگرام و تلگرام پخش آريا از محصولات ما ديدن نماييد و بعد از ثبت سفارش خود در كمترين زمان ممكن سفارش خود را تحويل بگيريد .

علاوه بر فعاليت مجموعه در داخل ايران ما توانستيم محصولات با كيفيت خود را به كشورهاي همسايه ايران عزيزمان صادر كنيم و پاسخگوي نياز مشتريان خود در كشورهايي نظير عراق ، تركيه ، ارمنستان ، گرجستان ، افغانستان و ... باشيم.

افتخاراين مجموعه اين است كه تمامي اجناس توليدي و محصولاتي را كه به فروش مي رساند از مواد پلاستيكي درجه يك و بهداشتي موجود در بازار تهيه شده اند و محصولاتي را در اختيار مشتريان خود قرار مي دهند كه هيچ گونه مواد كهنه و بازيافتي در آن ها به كار گرفته نشده است. تمامي محصولات موجود در اين مجموعه  در تركيب رنگ و تنوع رنگي كامل ارائه شده و اين اجازه را به مصرف كننده عزيز داده ايم تا بتواند از تنوع رنگي بالاي محصولات ما استفاده نمايند.

همچنين اين مجموعه علاوه بر توليد محصولات پلاستيكي و فروش ديگر محصولات خود ، با كمال ميل و اشتياق آماده همكاري با توليدكنندگان محترمي خواهد بود كه تمايل داشته اند محصول با كيفيت خود را با قيمت مناسب و عرف بازار به مصرف كنندگان عرضه نمايند و گامي در جهت رفع نياز مشتريان و مصرف كنندگان بر دارند.

شما عزيزان مي توانيد از طريق تماس با مجموعه بخش پلاستيك آريا به صورت رايگان از  مشاوره ما بهره مند شده و حتي به صورت تلفني و غيرحضوري سفارش خود را ثبت نماييد.علاوه بر آن مي توانيد همه روزه با مراجعه به پخش پلاستيك آريا به آدرس : تهران ،خاوران ، اتوبان امام رضا ورودي خاورشهر سوله 20 ، از نمايشگاه ما ديدن نماييد. ما متعهد مي‌شويم كه در كمترين زمان ممكن سفارش ثبت شده شما را در نهايت سلامت براي شما ارسال كنيم.

اميدواريم با كسب رضايت شما مشتريان عزيز  گامي بزرگ در زمينه فروش محصولات پلاستيكي برداريم و بتوانيم روز به روز به درجات بالاتري در زمينه خدمت رساني به شما عزيزان برسيم.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۶ فروردين ۱۳۹۹ساعت: ۱۱:۱۸:۳۴ توسط:ولقان حسيني موضوع: نظرات (0)

در تهران از كجا كارتن بخرم؟

در تهران از كجا كارتن بخرم؟
 

خيلي زود بايد اثاث كشي كنم و نياز به كارتن چند لايه و محكم براي اسباب كشي دارم كه خودشون هم ارسال داشته باشن در تهران. آيا ميدونيد كارتن خالي رو از كجا ميشه خريد؟

خودم اينا رو پيدا كردم اما نميدونم تو شرايط فعلي تهران و كرونا آيا ارسال كارتن دارن يا نه.

·       كارتن اسباب كشي و فريت بار -> https://www.cartonmohammad.com/

·       فروشگاه كارتن خالي -> https://www.cartonkhali.com/

و اين شماره تلفن ها:

·       تلفن: 02122780703

·       تلفن: 02122780700

·       همراه: 09122239407

شما هم اگر سراغ داريد يا راه حل بهتري داريد معرفي كنيد اگر كسي مثل من اسباب كشي داشت و نياز به كارتن خالي تو تهران يا بقيه شهرها بتونن مشكلشون رو حل كنن. داستاني شده اين كرونا و اسباب كشي تو اين شرايط.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۳ فروردين ۱۳۹۹ساعت: ۰۶:۴۱:۱۶ توسط:ولقان حسيني موضوع: نظرات (0)