دفتر تجارت الكترونيك ولقان

جعبه لينك

دفتر تبليغات و تجارت الكترونيك ولقان طراحي و برنامه نويسي وب سايت سايت و پرتال آماده مجهز به سيستم مديريت محتوا بهينه سازي سايت براي موتورهاي جستجو (سئو) توليد و توسعه نرم افزارهاي خاص و اتوماسيون طراحي و انتشار محصولات چند رسانه‌اي تبليغاتي و كاربري روش‌هاي بازاريابي و تبليغات آنلاين و اينترنتي روش‌هاي تبليغات مستقيم و هدفمند خدمات چاپ و تبليغات خدمات پشتيباني از سيستم‌هاي كامپيوتري و وبسايت‌ها بازرگاني دارا و قلي زاده كارخانه آلومين ميبد تعاوني آريا سيستم هليل شركت چشمه سار جاري صنايع شير ايساتيس مهندسين مشاور فكر سازان پويا موسسه تبليغاتي نگار اطلاع كاوش خانه فرهنگيان اروميه خانه فرهنگيان اردبيل خانه فرهنگيان سرعين شركت نساجي نقره نخ شركت توسعه تمدن پارسيان شركت توسعه تمدن پارسيان شركت رهگشا صاعقه الكتريك وطن تزيين هاست ويندوز دفتر تبليغات و تجارت الكترونيك ولقان Free Yellow Page & Advertisement System تعاوني مرواريد يزد زيبا سازان شرق

برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۰ دى ۱۳۹۸ساعت: ۰۳:۴۹:۵۹ توسط:ولقان حسيني موضوع: نظرات (0)

شرح خدمات دفتر تجارت الكترونيك ولقان

دفتر تجارت الكترونيك ولقان حسيني

همگان به تأثير شگرف تبليغات اعتقاد دارند ولي خيلي‌ها وقتي تبليغ كالا و خدمات خود را شروع مي‌كنند كه كارشان با كسادي يا احياناً عدم موفقيت روبرو مي‌شود.

امروزه در بسياري از موارد مصرف كنندگان براي كاهش در مصرف زمان و هزينه، قيمت‌ها و كيفيت‌هاي رقابتي را در اينترنت جستجو مي‌كنند. براي استفاده از پتانسيل اين بازار بايد تبليغات خود را در اينترنت نيز انتشار دهيد. تبليغات در نيازمندي‌ها نسبت به ميزان پاسخگويي و هزينه صرف شده در مقايسه با روش‌هاي مشابه نتيجه‌اي چند برابر دارد.

سايت‌هاي نيازمندي محلي مناسب براي درج تبليغ كالا و خدمات شركت‌ها، مؤسسات و بنگاه‌هاي اقتصادي و مشاغل است. روزانه هزاران نفر بازديدكننده از اين سايت‌ها بازديد مي‌كنند.

با توجه به گسترش استفاده از نيازمندي‌هاي اينترنتي، اغلب اين سايت‌ها محتواي زيادي را در خود گنجانده‌اند به همين سبب از امتياز زيادي نيز در موتورهاي جستجو برخوردارند بنابراين تبليغات در نيازمندي‌ها سبب نمايش آن‌ها در صفحات اول و دوم ليست موتورهاي جستجو مي‌شود. ليستي از نيازمندي‌هاي اينترنتي فارسي زبان معتبر را جمع آوري شده است كه تبليغات، طرح، پيشنهاد، فعاليت، خدمات، محصولات، اخبار، اطلاعيه‌ها و غيره را در اين سايت‌ها ثبت خواهد شد.

ثبت تبليغات

تبليغات همراه با يك متن و در صورت تمايل تصوير به همراه اطلاعات تماس در اكانت تبليغاتي از پيش تعريف شده در تمام نيازمندي‌ها ثبت مي‌شود.

ايجاد اكانت شخصي

يك حساب شخصي با نام كاربري، رمز عبور و اطلاعات كاربري مورد نظر در نيازمندي‌هاي اينترنتي ايجاد مي‌شود و تبليغات در همان اكانت ثبت مي‌گردد. در اين روش كاربر امكان تمديد آگهي و يا ايجاد تغييرات را دارد.

ثبت به صورت ويژه

در اين روش تبليغات به صورت ويژه متني يا تصويري و يا حتي ستاره دار و همراه با لينك در نيازمندي‌ها ثبت مي‌شود كه سبب افزايش بازديد از آگهي خواهد شد.

وب نوشت، تارنوشت، تارنگار، وبلاگ يا بلاگ نوعي صفحات اينترنتي است با محتواي شخصي كه مطالب آن بر مبناي زماني كه ثبت شده گروه‌بندي و به ترتيب از تازه‌ترين رخداد به قديم ارائه مي‌گردد. نويسنده وب نويس يا تار نويس ناميده مي‌شود و ممكن است بيش از يك نفر باشد.

سرويس‌هاي وبلاگ به دليل سهولت در راه اندازي و اغلب عدم نياز به هزينه، بسيار مورد توجه كاربران اينترنتي قرار گرفته‌اندوبلاگ‌ها به نسبت اعتبار سرويس دهنده و محتواي خود مورد توجه موتورهاي جستجو نيز هستند و اين ويژگي سبب مي‌شود بتوان به عنوان يك رسانه تبليغاتي از آن بهره گرفت. تبليغات در اين وبلاگ‌ها همراه با متن، تصوير و لينك ثبت مي‌شوند.

ثبت تبليغات

تبليغات به صورت يك متن همراه با لينك و اطلاعات تماس در وبلاگ‌هاي تبليغاتي از پيش تعريف شده به صورت يك پست ثبت مي‌گردد.

ايجاد وبلاگ شخصي

وبلاگ‌هايي با عنوان و نام مورد نظر با نام كاربري و رمز عبور سفارش داده شده ‌ايجاد مي‌شود. موضوع اين وبلاگ‌ها به سفارش تبليغ دهنده تعيين مي‌شود. در اين حالت كاربر مي‌تواند با استفاده از نام كاربري و رمز عبور ايجاد شده تغييرات مورد نظر خود را هر زمان كه مايل باشد اعمال كند.

تكميل وبلاگ با محتواي مرتبط

در اين سرويس وبلاگ ايجاد شده با محتواي مرتبط با زمينه كاري تكميل مي‌شود اين امر سبب بهبود وضعيت وبلاگ و تبليغات آن در موتورهاي جستجو و افزايش بازديد خواهد شد.

يك سايت و يا كسب كار اينترنتي زماني فروش خوبي خواهد داشت كه بازديد مناسب نيز داشته باشد انجام تبليغ تنها در صورتي مفيد خواهد بود كه باعث افزايش درآمد سايت شود

در سيستم تبليغات كليكي، تبليغات در سايت‌هاي مختلف نمايش داده مي‌شود و فقط به ميزاني كه بازديد كنندگان بر روي آن‌ها كليك مي‌كنند از حساب تبليغ دهنده برداشت مي‌شود.

از آنجا كه پيدا كردن تبليغ دهنده و تبليغ كننده و به وجود آمدن اعتماد متقابل، پروسه‌اي وقت گير است شركت‌هاي تبليغاتي اينترنتي اين رابطه را برقرار مي‌كنند. اين شركت‌ها با دريافت مبلغ خاصي، از سايت‌هاي طرف قرارداد خود مي‌خواهند تا ميزان مشخصي از بازديد كننده را به سايت يا صفحه تبليغ دهنده هدايت كنند. با عقد قرارداد با شركت‌هاي تبليغاتي اينترنتي مي‌توان از پتانسيل سايت‌هاي ديگر براي پيشبرد اهداف تبليغاتي استفاده كرد.

سايت به شركت‌هاي تبليغاتي معرفي شده و نوع تبليغات و مدت زمان آن تعيين مي‌گردد، سپس اين شركت‌ها با توجه به محتواي سايت و ساير پارامترها لينك را به سايت‌هاي تبليغ دهنده طرف قرارداد خود ارسال مي‌كنند. كاربران با كليك بر روي لينك فراهم شده به صورت بنر يا نوشته به سايت هدايت مي‌شوند.

وب‌گاه، تارگاه، تارنما، سايت يا وب‌سايت مجموعه‌اي از صفحات وب است كه داراي يك دامنه‌ اينترنتي يا زير دامنه اينترنتي مشترك اند و روي شبكه اينترنت قرار مي‌گيرد. وب سايت‌ها مزاياي فراواني را براي مديران و صاحبان خود به همراه دارند كه مهم‌ترين آن‌ها مي‌توان به تأثير سايت در اطلاع رساني، بازاريابي، ايجاد قابليت‌هاي جديد تبليغاتي، در دسترس بودن، فعاليت در خارج از مرزهاي جغرافيايي و درآمد زايي اشاره كرد.

به تمامي سايت‌ها و نرم افزارهاي طراحي شده نام دامنه و ميزباني رايگان براي يك سال تعلق مي‌گيرد. در صورتي كه نسبت به نوع سايت مناسب با نياز خود ترديد داريد مي‌توانيد مشاوره رايگان بگيريد.

مشخصات فني سايت‌ها:

زبان برنامه نويسي: ASP.Net سي شارپ.

نوع معماري: 5 لايه.

تمپليت: HTML 5 + CSS 3.

اسكريپت‌ها: Ajax / Java Script / JQuery.

فريمورك: 1 – 2 – 3.5 – 4.

بانك اطلاعاتي: MS Access / MS SQL Server.

هاست: فضاي رايگان نامحدود + پهناي باند نامحدود.

مكان فيزيكي هاست: فلوريدا - امريكا.

طراحي وب سايت‌هاي ثابت يا استاتيك

اين سايت‌ها يك‌بار طراحي مي‌شوند و اطلاعات مورد نياز در داخل آن‌ها قرار مي‌گيرد پس از آن براي تغيير نياز به يك طراح حرفه‌اي يا نيمه حرفه‌اي سايت است. از آنجا كه حجم كمتري از كد در طراحي سايت‌هاي ثابت استفاده مي‌شود سرعت بارگذاري (Loading) بالايي دارند و باعث خوانايي بهتر سايت توسط روبات‌هاي جستجوگر مي‌شود كه سبب بهبود وضعيت آن‌ها از لحاظ امتيازدهي موتورهاي جستجو يا همان رنكينگ مي‌شود. عدم امكان ايجاد تغيير توسط افراد عادي علاوه بر افزايش امنيت سبب بهره‌مندي از گرافيك و ظاهري زيبا مي‌شود اما از طرفي نيز امكان بروز رساني سايت توسط صاحبان و مديران سايت وجود ندارد.

طراحي وب سايت‌هاي فلش يا متحرك

عمده قسمت‌هاي سايت‌هاي فلش غير قابل تغيير مي‌باشند و مانند سايت‌هاي ثابت يك‌بار توسط طراح ايجاد مي‌شوند و براي تغيير آن نياز است تا افراد به صورت حرفه‌اي يا نيمه حرفه‌اي از دانش طراحي فلش برخوردار باشند. وسعت ايجاد تغييرات نيز بسيار محدودتر است. از مزيت‌هاي وب سايت‌هاي فلش جذابيت آن‌هاست، گرافيك زيبا و انيميشن‌هاي جذاب. اما از معايب عمده آن‌ها مي‌توان به عدم خوانده شدن اطلاعات موجود در آن‌ها توسط روبات‌هاي جستجوگر و عمدتاً سرعت بسيار پايين بارگذاري اشاره كرد كه باعث كاهش شديد امتياز آن توسط موتورهاي جستجو مي‌شوند.

طراحي وب سايت‌هاي پويا يا دايناميك

محتواي سايت‌هاي دايناميك بعد از طراحي توسط افراد عادي كه دسترسي به سيستم مديريت محتواي سايت داشته باشند قابل تغيير است. ابتدا اسكلت سايت توسط طراح ايجاد مي‌شود و سپس محتوا توسط مديران سايت‌ها تغيير مي‌كند. طراح نسبت به محل قرار گرفتن و اندازه دقيق متون و تصاوير و ساير عناصري كه بعداً توسط مديران سايت‌ها تغيير مي‌كند اطلاع ندارد و اين كار سبب مي‌شود تا حدودي از گرافيك و جلوه سايت كاسته شود. هيچ محدوديتي براي ايجاد، تغيير يا حذف مطالب، تصاوير و صفحات و غيره وجود ندارد. از آنجا كه در سايت‌هاي پويا از زبان‌هاي برنامه نويسي پيشرفته استفاده مي‌شود امكانات زيادي در آن‌ها قابل ايجاد است. استفاده زياد از كدها سبب كند شدن نسبي بارگذاري سايت مي‌شود.

طراحي پرتال‌ها

پرتال‌ها سايت‌هاي پوياي جامعي هستند كه چند هدف خاص را در يك سايت دنبال مي‌كنند به عبارت ديگر مجموع چند سايت پويا كه براي رسيدن به هدفي خاص در كنار هم قرار گرفته‌اند را مي‌توان پرتال ناميد. تمام ويژگي‌هاي يك سايت پويا مي‌تواند در يك پرتال نيز صدق كند. مديريت و بروز رساني پرتال‌ها با توجه به حجم اطلاعاتي كه مبادله مي‌شود نيازمند مديريت حداقل پاره وقت است.

تجارت الكترونيك فرايند خريد، فروش يا تبادل محصولات، خدمات و اطلاعات از طريق شبكه‌هاي كامپيوتري و اينترنت است

تجارت الكترونيكي را مي‌توان انجام هرگونه امور تجاري به صورت آنلاين و از طريق اينترنت بيان كرد . اين تكنيك در سال‌هاي اخير رشد بسياري داشته است و پيش‌بيني مي‌شود بيش از اين نيز رشد كند . تجارت الكترونيكي به هرگونه معامله‌اي گفته مي‌شود كه در آن خريد و فروش كالا و يا خدمات از طريق اينترنت صورت پذيرد و به واردات و يا صادرات كالا و يا خدمات منتهي مي‌شود . تجارت الكترونيكي معمولاً كاربرد وسيع‌تري دارد، يعني نه تنها شامل خريد و فروش از طريق اينترنت است بلكه ساير جنبه‌هاي فعاليت تجاري ، مانند خريداري ، صورت برداري از كالاها ، مديريت توليد و تهيه و توزيع و جابه‌جايي كالاها و همچنين خدمات پس از فروش را در بر مي‌گيرد.

ولقان حسيني در سال 1380 كار خود را براي شركت‌هاي خارجي آغاز كرد كه از مهم‌ترين آن‌ها مي‌توان به دو شركت گرافيكي Alien Entity در امريكا و Leo Archive در آلمان اشاره كرد. پس از دو سال با اعلام تحريمهاي اقتصادي شديدتر و مشكلات ناشي از آن، با تغيير رويكرد و با نام دفتر تجارت الكترونيك ولقان در بازار ايران شروع به فعاليت كرد ... ادامه

در اين مدت پروژهاي كوچك و بزرگ بسياري توسط اين دفتر انجام شده و اكنون خدماتي به شرح زير را با بهترين كيفيت و مناسب‌ترين قيمت در اختيار متقاضيان قرار مي‌دهد.

طراحي وب سايت‌هاي ايستا، دايناميك و فلش، برنامه نويسي وبسايت و پرتال به زبان‌هاي مختلف.

طراحي و توسعه سيستمهاي مديريت محتواي وب سايت (CMS).

معرفي و بهينه سازي سايت در موتورهاي جستجو جهت بهبود رنكينگ و افزايش بازديد و فروش.

برنامه نويسي، توليد و طراحي نرم افزارهاي خاص مشاغل و اصناف مختلف و اتوماسيون اداري.

طراحي تبليغات به صورت چند رسانه‌اي و مولتي مديا. (فيلم، صفحات وب، اسلايد، انيميشن(

ارائه و اجراي راهكارها و روش‌هاي تبليغاتي با استفاده از قابليتهاي محيط مجازي و اينترنت.

تهيه آمار و اطلاعات اصناف و ابزار و نرم افزارهاي خاص تبليغات مستقيم و هدفمند.

پشتيباني از سيستمهاي كامپيوتري و  وب سايت‌هاي شركت‌ها و سازمآن‌ها.

آموزش حضوري يا مجازي اصول تجارت الكترونيك و بازاريابي براي افراد و پرسنل.

چرا بهتر است يكي از مشتريان ما باشيد

بسياري از هزينه‌هاي اداري و مديريتي شركت كاسته شده است، لذا قادريم محصولات و خدمات را با قيمتي پايينتر از بازار كشور عرضه كنيم.

در دسترس بودن و دسترسي سريع يكي از ويژگيهاي فطري فضاي مجازي است و ما به واسطه گسترش فعاليت در اين محيط از اين قائده مستثناء نيستيم، مشتريان ما از طريق تلفن - اينترنت - ايميل - پست در تمام 24 ساعت شبانه روز و 7 روز هفته حتي ايام تعطيل مي‌توانند با ما در تماس باشند.

به واسطه فعاليت طولاني در زمينه IT و كامپيوتر، اطمينان داشته باشيد كه بهترين كيفيت را به مناسب‌ترين قيمت دريافت خواهيد كرد.

در تمامي موارد هزينه كار بعد از انجام كار و رضايت مشتري دريافت خواهد شد.

مهم‌تر از همه صداقت، تمام تعرفه‌ها و نمونه‌ها به صورت شفاف و آنلاين در اختيار مشتريان از طريق همين سايت قرار گرفته است.

تجربه نشان مي‌دهد بيش از ۸۰ درصد از متقاضيان طراحي سايت، انتظارات مشابه اي را از سايت دارند و طراحي و گنجاندن امكانات يكساني را از طراح و برنامه نويس خواستارند، از سوي ديگر بسياري از وب سايت‌ها بخش‌هاي ثابت و از پيش تعريف شده‌اي را دارند.

از اينرو بر آن شديم تا با بررسي نيازهاي متقاضيان، نمونه‌هاي خارجي و امكانات سايت‌هاي آنلاين با طراحي يك سايت ديناميك آماده و مجهز به سيستم مديريت محتوا (CMS) كه همه امكانات سايت‌هاي ديگر را در خود گنجانده، محصولي كامل و استاندارد را با قيمتي مناسب و در زماني كمتر عرضه كنيم.

مشخصات فني سيستم:

زبان برنامه نويسي: ASP.Net سي شارپ.

نوع معماري: 5 لايه.

تمپليت: HTML 5 + CSS 3.

اسكريپت‌ها: Ajax / Java Script / JQuery.

فريمورك:  3.5.

بانك اطلاعاتي: MS Access / MS SQL Server.

هاست: فضاي رايگان نامحدود + پهناي باند نامحدود.

مكان فيزيكي هاست: فلوريدا - امريكا.

امكانات سيستم:

موضوعات:

امكان تفكيك مطالب هر بخش را بر اساس موضوع فراهم مي‌آورد. موضوعات به همراه شرح كوتاه و تصوير (اختياري) به شكل لينك، ليست، ليست تصويري و گالري تصاوير قابل نمايش است.

پيكربندي:

شامل مديريت عنوان، آدرس و آرم سايت است. در حدود 40 سبك نمايش (تمپليت بر مبناي CSS 3) به صورت پيش فرض آماده شده و امكان تغيير، اضافه يا انتخاب آن‌ها وجود دارد. در ضمن امكان دسترسي به كدها، اسكريپت سايت و متا تگ‌ها نيز فراهم شده است تا بهترين نتيجه در موتورهاي جستجو حاصل شود.

مطالب:

امكان ثبت مطالب با مشخص نمودن صفحه، موضوع و نوع نمايش اعم از به شكل ليست، ليست تصويري، گالري تصاوير، لينك و پست. در ضمن مطالب ارسال شده مجهز به اسكريپت تاريخ انقضاء و تاييد مديريت نيز هستند. همچنين امكان ارسال مطلب براي بخش‌هاي مختلف سايت توسط گروه مشخص شده از كاربران وجود دارد.

منو و كليدها:

امكان ثبت، ويرايش و حذف منو و كليدها و يا تعيين منوهاي متفاوت براي سطوح دسترسي مختلف.

پيام رساني:

مجهز به سيستم پيام رساني داخلي براي برقراري ارتباط بين مديريت و اعضاء به صورت گروهي يا خصوصي.

صفحات اصلي:

مديريت كامل بر ايجاد، ويرايش و حذف صفحات.

دريافت نظرات:

مجهز به اسكريپت دريافت پاسخ و نظر كاربران در رابطه با مطالب منتشر شده.

كاربران:

امكان عضوگيري و تعريف سطوح دسترسي در 5 سطح كاربران سطح يك تا سه و مديران و مديران ارشد.

گجت و ويجت:

امكان دسترسي و مديريت بر گجت و ويجدهاي سايت و يا استفاده از جاوا اسكريپت و بنر تبليغاتي براي اهداف مورد نظر.

محيط كاربران:

فراهم كردن امكانات كامل براي ويرايش پروفايل و مديريت اكانت شخصي توسط كاربران.

موارد استفاده:

تمامي قابليت‌هاي لازم براي هر نوع سايتي در اين سيستم مديريت محتوا گنجانده شده است. بنا بر اين تمامي اصناف و اشخاص مختلف به هر منظور و هدفي مي‌توانند از اين سيستم بهره بگيرند.



برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۰ دى ۱۳۹۸ساعت: ۰۳:۴۹:۵۹ توسط:ولقان حسيني موضوع: نظرات (0)

كلين كام و كلين فون

كلين كام و كلين فون
 
 

اثرات سو امواج الكترومغناطيسي، براي تمام افرادي كه روزانه بيش از 6 دقيقه بطور ممتد از تلفن همراه استفاده ميكننديا كاربران مانيتورهاي LCD و غير LCD و ... كه تا شعاع 4 متر اطراف خود را تحت تاثير امواج الكترومغناطيسي خود قرار ميدهند، هميشه يكي از مهمترين دغدغه هاي پزشكان بويژه دانشمندان در سراسر دنيا بوده است.
 زيرا سرطان، تومور، ميگرن، سقط جنين و... تنها تعدادي از عوارض جانبي استفاده از تلفن همراهتان ميباشد. اما با زندگي در كناريك كفش دوزك كوچك جادوئي ميتوان تمام اين مباحث و دغدغه ها را به آسودگي حل نمود. چون طي آزمايشات و تحقيقات انجام شده توسط مراكز تحقيقاتي جهان، نشان داده شده كه كلين فون و كلين كام كه از نوعي سراميك خاص و در شرايط ويژه ساخته شده اند توانايي جذب و دفع بين 50 تا 90 درصد امواج الكترو مغناطيسي مضر را دارند. 
ردياب امواج تلفن همراه، ميكروفن مخفي و دوربينهاي جاسوسي بي سيم
   
سامانه اي كاملا پيشرفته و قابل اطمينان و محصولي جديد براي ايجاد محيط كاري امن و سالم مجهز به سيستم هشدار دهنده و چراغ LED براي شناسايي هر گونه امواج تلفن همراه و دوربينهاي مخفي , جاسوسي , ميكروفنهاي صوتي و سيگنالهاي آنالوگ و ديجيتال.
اين سامانه بهترين و مورد اعتماد ترين وسيله براي اطمينان حاصل كردن از اينكه كسي نتواند وارد حريم شخصي شما شود و يا تصاوير يا صداي شما را ضبط كند. تنها وسيله اي ديجيتالي كه امنيت را براي شما به ارمغان مي آورد. خصوصا درصورت ضبط تصاوير در اماكن ورزشي مخصوص بانوان و استخر خانمها مي توان از ضبط تصاوير آگاهي پيدا كرد.
 ردياب امواج تلفن همراه، ميكروفن مخفي و دوربينهاي جاسوسي بي سيم
مسدود كننده امواج تلفن همراه ، بلوتوث
    
    
با گسترش روزافزون تكنولوژي و توسعه تلفن همراه در كشور پهناور ايران روزانه بيش از 48ميليون مشترك از اين تكنولوژي عصر حاضراستفاده مي نمايند اما مكالمات تلفن همراه در برخي از اماكن مانند سالنهاي كنفرانس ، جلسات، بخشهاي C.C.U و I.C.U بيمارستانها و مراكز درماني، مراكز آموزشي و سالن هاي امتحانات، مراكز اقتصادي، فرهنگي، سياسي و ... از نظر ايمني و امنيتي موجب سلب آرامش و آسايش مي گردند.
شركت توسعه تمدن پارسيان با سالها فعاليت در زمينه طراحي و عرضه محصولات ارتباطي و مخابراتي جهت رفع اين مشكل هم اكنون در حال توليد و عرضه مسدود كننده تلفن همراه در قالب نمايندگي انحصاري يكي از قويترين توليدكنندگان دستگاههاي مخابراتي و ارتباطي و مسدود كننده امواج تلفن همراه در كشور كره جنوبي مي باشد. اين سيستم در 7 مدل عرضه مي شود.
مسدود كننده امواج تلفن همراه ، بلوتوث
 تقويت كننده تلفن همراه در اماكن
      
در سطح كشور ما مكانهايي وجود دارند كه به جهت موقعيت جغرافيايي، امواج تلفن همراه در آنها با دشواري دريافت ميگردد و يا بعضي از مشتركين از آنتن دهي ضعيف شبكه تلفن همراه ناراضي مي باشند و هنگام استفاده از آن در مكانهايي كه امواج تلفن همراه به راحتي دريافت نميشود دچار مشكل ميشوند.

Signal Repeater، يك تقويت كننده بسيار قوي امواج تلفن همراه است كه در تمامي مكانهايي كه آنتن دهي تلفن همراه ضعيف باشد، كاركرد بسيار دقيق و چاره سازي دارد و قادر است تحت ضعيف ترين شرايط آنتن دهي، امواج تلفن همراه را دريافت نموده و كاملا تقويت نمايد.
تقويت كننده تلفن همراه در اماكن
سيستم بهينه ساز مديريت برق و بنزين اتومبيل (CES)
 
اتومبيلهاي موجود دربازاربه دليل شرايط جوي و موقعيتي از حداكثر قابليتشان استفاده نمي شود. معمولاُ اين تصور براي دارندگان خودرو بوده كه براي بهره برداري بهتر وكارايي بيشتر اتومبيل بنزين اضافي به موتور تزريق شود كه اين امر باعث مصرف بنزين بيشتر و هم ورود بيشتر سوخت در اكومولاتور شده و بر عكس از قابليت اتومبيل و عمر آن مي كاهد. گشتاور موتور نيز كارايي كامل خود را ازدست داده و سرعت نهايي نيز متقابلاُ كاهش مي يابد كه اين امر منجر به تعمير وسرويس موتور اتومبيل نيز خواهد شد .

سيستم بهينه ساز مديريت برق و بنزين اتومبيل (CES ) دستگاهي الكترونيكي است كه مي تواند احتراق و شرايط سوخت رساني در داخل اتومبيل را بهبود دهد قدرت وشتاب لحظه ائي را افزايش وآلودگي كمتر ايجاد مي نماِيد وعلاوه بر اين مي تواند در مصرف سوخت اتومبيل صرفه جويي كند. كارايي مطلوب ونهائي اين سيستم بستگي مستقيم به مشخصات كلي و وضعيت هر خودرو و سال توليد آن دارد.
سيستم بهينه ساز مديريت برق و بنزين اتومبيل (CES)
 تقويت كننده تلفن همراه در اتومبيل
 
اين سيستم جهت تقويت امواج تلفن همراه به هنگام استفاده درون خودرو، قطار، كاميون و ... ميباشد. تكنولوژي پيشرفته اين سيستم بسيار حساس بوده و حتي ضعيف ترين امواجي را كه توسط تلفن همراه قابل دريافت نمي باشد شناسايي كرده و تقويت مي كند.
با استفاده از اين سيستم در داخل اتومبيل، گوشي تلفن همراه به هنگام كاركرد از انرژي كمتري نيز بهره مي گيرد كه اين امر باعث ذخيره هرچه بيشتر انرژي در باطري گوشي تلفن همراه شده و در نتيجه موجب افزايش طول عمر باطري گوشي تلفن همراه مي گردد. بعلاوه اين سيستم از تداخل امواج الكترونيكي ديگر در داخل اتومبيل (راديو پخش، ABS و...) با امواج تلفن همراه جلوگيري مي كند.
تقويت كننده تلفن همراه در اتومبيل



برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۰ دى ۱۳۹۸ساعت: ۰۳:۴۹:۵۸ توسط:ولقان حسيني موضوع: نظرات (0)

شركت چشمه سار جاري

شركت چشمه سار جاري
شركت چشمه سار جاري به منظور ارائه راهكارهاي نوين و گسترش استفاده از محصولات ژئوسنتتيك بجاي روشهاي سنتي تاسيس گرديد. در طول اين مدت با انجام فعاليتهاي تبليغاتي در رسانه هاي مختلف در جهت فرهنگسازي و آشنا كردن عموم مردم با مزيتهاي محصولات ژئوسنتتيك قدم برداشته و با انجام پروژه هاي كوچك و بزرگ مختلف علاوه بر كاهش هزينه هاي اجرايي (مالي و زماني)، قدم مهمي را در جهت ارتقاء سطح فن آوري درعرصه هاي مختلف بويژه راهسازي با استفاده از بهترين محصولات دنيا و همچنين توسعه كشور بردارد.
 شركت چشمه سار جاري نماينده شركت نائو آلمان در زمينه طراحي ، تهيه و اجراي مصالح ژئوسنتتيك درايران فعاليت مينمايد و از جمله فعاليتهاي اين شركت:
1.    احداث استخرهاي پليمري ذخيره آب
2.    تصفيه خانه هاي آب و فاضلاب
3.    مخازن نگهداري مواد نفتي
4.    استخرهاي پرورش ماهي
5.    كانالهاي انتقال آب
6.    لاگونهاي دفن زباله
7.    حوضچه هاي تبخير
و ساير خدمات مربوطه با استفاده از عريض ترين ورق ژئوممبران جهان ( نائو آلمان ) ميباشد.
 چشمه سار جاري نماينده شركت نائو آلمان
امروزه استفاده از تكنولوژي هاي نوين كيفيت و سرعت اجراي پروژه ها را بالا برده است ضمن آنكه هزينه هاي اجرا به مراتب كاهش يافته است. از جمله جديدترين تكنولوژي هاي موجود، استفاده از محصولات ژئوسنتتيك است كه در بخش هاي مختلف صنعت، معدن، راهسازي و كشاورزي رواج بسيار يافته است. مزاياي استفاده از ورقهاي ژئوممبران نائو آلمان:
1.    سرعت نصب بالا
2.    نصف هزينه بتن و سيمان
3.    عمر طولاني
4.    ضمانتنامه 10 ساله
5.    مقاوم در برابر مواد شيميايي
6.    مناسب جهت پرورش ماهي
با توجه به كيفيت محصولات ژئوسنتتيك توليد شركت نائو آلمان و كنترلهاي كيفي كه در هنگام توليد و در محل انجام  ميشود و گارانتي هاي معتبر ارائه شده براي اين محصولات، شركت چشمه سار جاري به تجربه و پس از تحقيقات و آزمايشات مختلف و بازديد از شركت نائو آلمان درصدد اخذ نمايندگي انحصاري برآمد و اكنون مفتخريم اعلام كنيم كه علاوه بر ارائه محصولات با كيفيت و با قيمت مناسب به هموطنان عزيز، توانايي اجرا، پياده سازي (نصب) و ارائه مشاوره در هر مرحله را داريم.



برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۰ دى ۱۳۹۸ساعت: ۰۳:۴۹:۵۷ توسط:ولقان حسيني موضوع: نظرات (0)

دفتر تجارت الكترونيك ولقان حسيني

دفتر تجارت الكترونيك ولقان حسيني
 تجارت الكترونيك فرايند خريد، فروش يا تبادل محصولات، خدمات و اطلاعات از طريق شبكه‌هاي كامپيوتري و اينترنت است. [اطلاعات بيشتر درباره مفهوم تجارت الكترونيك]
ولقان حسيني در سال 13۸۰ با نام تجاري RED V كار خود را براي شركت‌هاي خارجي آغاز كرد كه از مهم‌ترين آن‌ها مي‌توان به دو شركت گرافيكي Alien Entity در امريكا و Leo Archive در آلمان اشاره كرد. پس از دو سال با اعلام تحريمهاي اقتصادي شديدتر و مشكلات ناشي از آن، با تغيير رويكرد و با نام دفتر تجارت الكترونيك ولقان در بازار ايران شروع به فعاليت كرد ... [ادامه]
در اين مدت پروژهاي كوچك و بزرگ بسياري توسط اين دفتر انجام شده و اكنون خدماتي به شرح زير را با بهترين كيفيت و مناسب‌ترين قيمت در اختيار متقاضيان قرار مي‌دهد.
•    طراحي وب سايت‌هاي ايستا، دايناميك و فلش، برنامه نويسي وبسايت و پرتال به زبان‌هاي مختلف.
•    طراحي و توسعه سيستمهاي مديريت محتواي وب سايت (CMS).
•    معرفي و بهينه سازي سايت در موتورهاي جستجو جهت بهبود رنكينگ و افزايش بازديد و فروش.
•    برنامه نويسي، توليد و طراحي نرم افزارهاي خاص مشاغل و اصناف مختلف و اتوماسيون اداري.
•    طراحي تبليغات به صورت چند رسانه‌اي و مولتي مديا (فيلم، صفحات وب، اسلايد، انيميشن).
•    ارائه و اجراي راهكارها و روش‌هاي تبليغاتي با استفاده از قابليتهاي محيط مجازي و اينترنت.
•    تهيه آمار و اطلاعات اصناف و ابزار و نرم افزارهاي خاص تبليغات مستقيم و هدفمند.
•    پشتيباني از سيستمهاي كامپيوتري و  وب سايت‌هاي شركت‌ها و سازمآن‌ها.
•    آموزش حضوري يا مجازي اصول تجارت الكترونيك و بازاريابي براي افراد و پرسنل.
چرا بهتر است يكي از مشتريان ما باشيد
•    بسياري از هزينه‌هاي اداري و مديريتي شركت كاسته شده است، لذا قادريم محصولات و خدمات را با قيمتي پايينتر از بازار كشور عرضه كنيم.
•    در دسترس بودن و دسترسي سريع يكي از ويژگيهاي فطري فضاي مجازي است و ما به واسطه گسترش فعاليت در اين محيط از اين قائده مستثناء نيستيم، مشتريان ما از طريق تلفن - اينترنت - ايميل - پست در تمام 24 ساعت شبانه روز و 7 روز هفته حتي ايام تعطيل مي‌توانند با ما در تماس باشند.
•    به واسطه فعاليت طولاني در زمينه IT و كامپيوتر، اطمينان داشته باشيد كه بهترين كيفيت را به مناسب‌ترين قيمت دريافت خواهيد كرد.
•    در تمامي موارد هزينه كار بعد از انجام كار و رضايت مشتري دريافت خواهد شد.
•    مهم‌تر از همه صداقت، تمام تعرفه‌ها و نمونه‌ها به صورت شفاف و آنلاين در اختيار مشتريان از طريق همين سايت قرار گرفته است.
تماس با ما
كروكي
ارائه پيشنهاد، پروپزال و يا مشاوره ۱۰۰ درصد رايگان است. جهت دريافت كاتالوگ و يا نمونه كار با ما تماس بگيريد.
تلفكس: ۸۲۳۳۷۴۳ ۳۵۱ ۹۸+ و ۶۲۹۱۸۶۰ ۳۵۱ ۹۸+
تماس در خارج از ساعات اداري و يا پيام كوتاه  ۹۱۹۸۰۸۶۱۴۶ ۹۸+
پست الكترونيك: [email protected]
نشاني پستي: يزد - خ بهشتي - خ رجايي - شركت نيك پيك (تجارت الكترونيك ولقان).
در ضمن با استفاده از تمام مسنجرها و شبكه‌هاي اجتماعي معروف با اي دي VOLGHAN در دسترس هستيم.



برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۰ دى ۱۳۹۸ساعت: ۰۳:۴۹:۵۷ توسط:ولقان حسيني موضوع: نظرات (0)

دفتر تجارت الكترونيك ولقان

دفتر تجارت الكترونيك ولقان حسيني

تجارت الكترونيك فرايند خريد، فروش يا تبادل محصولات، خدمات و اطلاعات از طريق شبكه‌ هاي كامپيوتري و اينترنت است. [اطلاعات بيشتر درباره مفهوم تجارت الكترونيك]

ولقان حسيني در سال 1380 با نام تجاري RED V كار خود را براي شركتهاي خارجي آغاز كرد كه از مهمترين آنها ميتوان به دو شركت گرافيكي Alien Entity در امريكا و Leo Archive در آلمان اشاره كرد. پس از دو سال با اعلام تحريمهاي اقتصادي شديدتر و مشكلات ناشي از آن، با تغيير رويكرد و با نام دفتر تجارت الكترونيك ولقان در بازار ايران شروع به فعاليت كرد ... [ادامه]

در اين مدت پروژهاي كوچك و بزرگ بسياري توسط اين دفتر انجام شده و اكنون خدماتي به شرح زير را با بهترين كيفيت و مناسبترين قيمت در اختيار متقاضيان قرار ميدهد.

  • طراحي وب سايتهاي ايستا، دايناميك و فلش، برنامه نويسي وبسايت و پرتال به زبانهاي مختلف.
  • طراحي و توسعه سيستمهاي مديريت محتواي وب سايت (CMS).
  • معرفي و بهينه سازي سايت در موتورهاي جستجو جهت بهبود رنكينگ و افزايش بازديد و فروش.
  • برنامه نويسي، توليد و طراحي نرم افزارهاي خاص مشاغل و اصناف مختلف و اتوماسيون اداري.
  • طراحي تبليغات به صورت چند رسانه اي و مولتي مديا (فيلم، صفحات وب، اسلايد، انيميشن).
  • ارائه و اجراي راهكارها و روشهاي تبليغاتي با استفاده از قابليتهاي محيط مجازي و اينترنت.
  • تهيه آمار و اطلاعات اصناف و ابزار و نرم افزارهاي خاص تبليغات مستقيم و هدفمند.
  • پشتيباني از سيستمهاي كامپيوتري و  وب سايتهاي شركتها و سازمانها.
  • آموزش حضوري يا مجازي اصول تجارت الكترونيك و بازاريابي براي افراد و پرسنل.
چرا بهتر است يكي از مشتريان ما باشيد
  • بسياري از هزينه هاي اداري و مديريتي شركت كاسته شده است، لذا قادريم محصولات و خدمات را با قيمتي پايينتر از بازار كشور عرضه كنيم.
  • در دسترس بودن و دسترسي سريع يكي از ويژگيهاي فطري فضاي مجازي است و ما به واسطه گسترش فعاليت در اين محيط از اين قائده مستثناء نيستيم، مشتريان ما از طريق تلفن - اينترنت - ايميل - پست در تمام 24 ساعت شبانه روز و 7 روز هفته حتي ايام تعطيل ميتوانند با ما در تماس باشند.
  • به واسطه فعاليت طولاني در زمينه IT و كامپيوتر، اطمينان داشته باشيد كه بهترين كيفيت را به مناسبترين قيمت دريافت خواهيد كرد.
  • در تمامي موارد هزينه كار بعد از انجام كار و رضايت مشتري دريافت خواهد شد.
  • مهمتر از همه صداقت، تمام تعرفه ها و نمونه ها به صورت شفاف و آنلاين در اختيار مشتريان از طريق همين سايت قرار گرفته است.

تماس با ما

ارائه پيشنهاد، پروپزال و يا مشاوره 100 درصد رايگان است. جهت دريافت كاتالوگ و يا نمونه كار با ما تماس بگيريد.

تلفن و فكس: 8233743 351 98+ (هشت خط)

تماس در خارج از ساعات اداري و يا پيام كوتاه  9198086146 98+

پست الكترونيك: [email protected]

در ضمن با استفاده از تمام مسنجرها و شبكه هاي اجتماعي معروف با اي دي VOLGHAN در دسترس هستيم.

طراحي سايت

با سفارش طراحي وب سايت علاوه بر قيمت و كيفيت مناسب از هاست و دامنه رايگان نيز بهرهمند شويد. پرتال آماده VCMS

با سيستم مديريت محتواي VCMS تمامي امكانات يك پرتال را در زمان كمتر و هزينه پايينتر يكجا دريافت كنيد. بهينه سازي سايت

با معرفي، بهينه سازي و ارتقاء سايت در موتورهاي جستجو از رتبه بهتر و بازديد بيشتر برخوردار شويد. توليد نرم افزار

برنامه نويسي و توليد نرم افزارهاي اتوماسيون و خاص اصناف و مشاغل مختلف جهت افزايش بهره وري. تبليغات چند رسانه اي

ساخت و انتشار تبليغات مولتي مديا همراه فلش، انيميشن، فيلم و اسلايدشو بر روي CD/DVD/Mini. تبليغات آنلاين

با استفاده از روشهاي تبليغاتي آنلاين در تجارت الكترونيك با كمترين هزينه بيشترين نتيجه را بگيريد. تبليغات مستقيم

با دريافت آمار و اطلاعات صحيح و روش مناسب انجام تبليغات هدفمند، قلب بازار هدف را نشانه برويد. چاپ و تبليغات

چاپ و انتشار انواع تبليغات چاپي اعم از كاتالوگ و بروشور و تهيه انوع اقلام تبليغاتي. خدمات پشتيباني

از سرويسهاي پشتيباني از سيستمهاي رايانه اي، شبكه و وبسايتها براي كاهش در هزينه ها استفاده كنيد.  دفتر تجارت الكترونيك ولقان حسيني

برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۰ دى ۱۳۹۸ساعت: ۰۳:۴۹:۵۶ توسط:ولقان حسيني موضوع: نظرات (0)

دفتر تجارت الكترونيك ولقان

دفتر تجارت الكترونيك ولقان حسيني

تجارت الكترونيك فرايند خريد، فروش يا تبادل محصولات، خدمات و اطلاعات از طريق شبكه‌ هاي كامپيوتري و اينترنت است. [اطلاعات بيشتر درباره مفهوم تجارت الكترونيك]

ولقان حسيني در سال 1380 با نام تجاري RED V كار خود را براي شركتهاي خارجي آغاز كرد كه از مهمترين آنها ميتوان به دو شركت گرافيكي Alien Entity در امريكا و Leo Archive در آلمان اشاره كرد. پس از دو سال با اعلام تحريمهاي اقتصادي شديدتر و مشكلات ناشي از آن، با تغيير رويكرد و با نام دفتر تجارت الكترونيك ولقان در بازار ايران شروع به فعاليت كرد ... [ادامه]

در اين مدت پروژهاي كوچك و بزرگ بسياري توسط اين دفتر انجام شده و اكنون خدماتي به شرح زير را با بهترين كيفيت و مناسبترين قيمت در اختيار متقاضيان قرار ميدهد.

  • طراحي وب سايتهاي ايستا، دايناميك و فلش، برنامه نويسي وبسايت و پرتال به زبانهاي مختلف.
  • طراحي و توسعه سيستمهاي مديريت محتواي وب سايت (CMS).
  • معرفي و بهينه سازي سايت در موتورهاي جستجو جهت بهبود رنكينگ و افزايش بازديد و فروش.
  • برنامه نويسي، توليد و طراحي نرم افزارهاي خاص مشاغل و اصناف مختلف و اتوماسيون اداري.
  • طراحي تبليغات به صورت چند رسانه اي و مولتي مديا (فيلم، صفحات وب، اسلايد، انيميشن).
  • ارائه و اجراي راهكارها و روشهاي تبليغاتي با استفاده از قابليتهاي محيط مجازي و اينترنت.
  • تهيه آمار و اطلاعات اصناف و ابزار و نرم افزارهاي خاص تبليغات مستقيم و هدفمند.
  • پشتيباني از سيستمهاي كامپيوتري و  وب سايتهاي شركتها و سازمانها.
  • آموزش حضوري يا مجازي اصول تجارت الكترونيك و بازاريابي براي افراد و پرسنل.
چرا بهتر است يكي از مشتريان ما باشيد
  • بسياري از هزينه هاي اداري و مديريتي شركت كاسته شده است، لذا قادريم محصولات و خدمات را با قيمتي پايينتر از بازار كشور عرضه كنيم.
  • در دسترس بودن و دسترسي سريع يكي از ويژگيهاي فطري فضاي مجازي است و ما به واسطه گسترش فعاليت در اين محيط از اين قائده مستثناء نيستيم، مشتريان ما از طريق تلفن - اينترنت - ايميل - پست در تمام 24 ساعت شبانه روز و 7 روز هفته حتي ايام تعطيل ميتوانند با ما در تماس باشند.
  • به واسطه فعاليت طولاني در زمينه IT و كامپيوتر، اطمينان داشته باشيد كه بهترين كيفيت را به مناسبترين قيمت دريافت خواهيد كرد.
  • در تمامي موارد هزينه كار بعد از انجام كار و رضايت مشتري دريافت خواهد شد.
  • مهمتر از همه صداقت، تمام تعرفه ها و نمونه ها به صورت شفاف و آنلاين در اختيار مشتريان از طريق همين سايت قرار گرفته است.

تماس با ما

ارائه پيشنهاد، پروپزال و يا مشاوره 100 درصد رايگان است. جهت دريافت كاتالوگ و يا نمونه كار با ما تماس بگيريد.

تلفن و فكس: 8233743 351 98+ (هشت خط)

تماس در خارج از ساعات اداري و يا پيام كوتاه  9198086146 98+

پست الكترونيك: [email protected]

در ضمن با استفاده از تمام مسنجرها و شبكه هاي اجتماعي معروف با اي دي VOLGHAN در دسترس هستيم.

طراحي سايت

با سفارش طراحي وب سايت علاوه بر قيمت و كيفيت مناسب از هاست و دامنه رايگان نيز بهرهمند شويد. پرتال آماده VCMS

با سيستم مديريت محتواي VCMS تمامي امكانات يك پرتال را در زمان كمتر و هزينه پايينتر يكجا دريافت كنيد. بهينه سازي سايت

با معرفي، بهينه سازي و ارتقاء سايت در موتورهاي جستجو از رتبه بهتر و بازديد بيشتر برخوردار شويد. توليد نرم افزار

برنامه نويسي و توليد نرم افزارهاي اتوماسيون و خاص اصناف و مشاغل مختلف جهت افزايش بهره وري. تبليغات چند رسانه اي

ساخت و انتشار تبليغات مولتي مديا همراه فلش، انيميشن، فيلم و اسلايدشو بر روي CD/DVD/Mini. تبليغات آنلاين

با استفاده از روشهاي تبليغاتي آنلاين در تجارت الكترونيك با كمترين هزينه بيشترين نتيجه را بگيريد. تبليغات مستقيم

با دريافت آمار و اطلاعات صحيح و روش مناسب انجام تبليغات هدفمند، قلب بازار هدف را نشانه برويد. چاپ و تبليغات

چاپ و انتشار انواع تبليغات چاپي اعم از كاتالوگ و بروشور و تهيه انوع اقلام تبليغاتي. خدمات پشتيباني

از سرويسهاي پشتيباني از سيستمهاي رايانه اي، شبكه و وبسايتها براي كاهش در هزينه ها استفاده كنيد.  دفتر تجارت الكترونيك ولقان حسيني

برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۰ دى ۱۳۹۸ساعت: ۰۳:۴۹:۵۶ توسط:ولقان حسيني موضوع: نظرات (0)

نمايندگي فروش هاست را با كمترين هزينه آغاز كنيد

نمايندگي فروش هاست را با كمترين هزينه آغاز كنيد

 

شركت خدمات هاستينگ وب گزين خدمات جديدي را براي مشتركان پر مصرف و نمايندگان فروش هاست راه اندازي نموده است. در اين سرويس كه با عنوان " نمايندگي فروش لينوكس استارتر وب گزين" معرفي شده است، امكانات بسيار جالبي را در اختيار مشتركان قرار مي گيرد .

 

·         اگر بيش از يك وب سايت داريد و يا قصد افزايش تعداد وب سايت هاي خود را داريد

·         اگر قصد داريد با هزينه اي اندك در دنياي  فروش خدمات هاستينگ قدم بگذاريد

·         اگر يك طراح وب هستيد

 

شما مي توانيد با انتخاب پلن 200 مگابايتي لينوكس استارتر وب گزين، به همراه 8 گيگابايت ترافيك ماهيانه از مزاياي زير بهره مند شويد:

 

1-      راه اندازي چهار وب سايت مستقل بر روي اكانت خود

 

2-      ايجاد پكيج هاي هاستينگ با دسترسي مستقيم به WHM   .

مثال :  قابليت ايجاد پلني با 100 مگابايت فضاي هاستينگ و 4 گيگابايت ترافيك ماهيانه و پلن ديگري با 50 مگابايت فضاي هاستينگ و 2 گيگابايت ترافيك ماهيانه

 

3-      اختصاص پلن ها به وب سايت هاي دلخواه و شخصي خود 

 

4-      ارائه پلن هاي مختلف با قيمت هاي دلخواه براي مشتريان و دوستان خود و راه اندازي سرويس آنها بوسيله معرفي دامنه هاي آنها به سيستم از طريق WHM ( در اين حالت اطلاعات دسترسي مشتري به سرويس هاست به صورت اتوماتيك توليد و در اختيار شما قرار مي گيرد تا به مشتري ارائه دهيد.)

 

 

بنابراين با بهره مندي از مزاياي فوق ، شما به همين  راحتي  مي توانيد علاوه بر سايت خود، باقي مانده منابع را نيز به فروش رسانده يا براي وب سايت هاي جديد استفاده نماييد .  بديهي است چناچه فروش شما موفقيت آميز باشد، در گام بعدي مي توانيد فضاي هاست خود را به 400 مگابايت و ترافيك خود را به 16 گيگابايت در ماه ارتقاء دهيد كه در اين حالت تعداد وب سايت هاي مجاز شما به عدد 8 خواهد رسيد.

 

مزيت غير قابل انكار اين سرويس براي مشتركان پر مصرف و فروشندگان هاست، دريافت هاست با كيفيت بسيار بالا ( محل سرور انگلستان و كانادا ) و شروع نمايندگي فروش با هزينه بسيار ناچيز است كه كمترين ريسك را به همراه دارد. براي كساني كه فعلا قصد فروش هاست ندارند، مديريت فضا و ترافيك خريداري شده و تقسيم دلخواه آن بين سايت هاي خود و همچنين قيمت تمام شده بسيار پايين هر سايت از نكات مثبت اين طرح مي باشد.

 

براي درخواست اين سرويس به يك دامنه نيز نياز خواهيد داشت كه مي تواند از دامنه هاي فعلي شما باشد و يا دامنه جديدي را همزمان با درخواست سرويس ثبت نماييد.

 

شما مي توانيد جهت اطلاعات بيشتر به صفحه اصلي سايت وب گزين www.webgozin.net و يا مستقيما به صفحه مشاهده پلن هاي لينوكس استارتر به آدرس زير مراجعه نماييد :

 

http://www.webgozin.net/billing/cart.php?gid=8



برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۰ دى ۱۳۹۸ساعت: ۰۳:۴۹:۵۵ توسط:ولقان حسيني موضوع: نظرات (0)

دفتر تجارت الكترونيك ولقان حسيني 3

12.00

تبليغات در نيازمندي هاي اينترنتي

تبليغات در موتورهاي جستجو

 

موتورهاي جستجو در هدايت بازديد كننده به سايتها و بازاريابي در اينترنت حرف اول را مي زنند موتورهاي جستجويي مانند "Google" و "Yahoo" يا "MSN" و "Bing" روزانه هادي بيش از يك ميليون بيننده هستند بنابراين تبليغات در مسيري با اين حجم از ترافيك حتما پاسخگو خواهد بود. زماني كه فردي كلمه يا كلمات كليدي خاصي را جستجو مي كند و يا از منطقه خاص جغرافيايي به موتورهاي جستجو متصل مي شود، قسمتي از نتايج جستجوي وي را تبليغات "پشتيبانان مالي" يا همان "تبليغ دهندگان" تشكيل مي دهد. البته روشهاي ديگري مانند تبليغ در مسنجرها و اطراف سرويس پست الكترونيك و يا نمايش تبليغ در سايتهاي طرف قرارداد نيز از جمله راههايي است كه موتورهاي جستجوگر براي ارائه خدمات به پشتيبانان مالي خود استفاده مي كنند. روش كار به اين صورت است كه سايت همراه با يك عنوان و تعدادي كلمات كليدي به موتور جستجو به عنوان تبليغ معرفي مي شود سپس موتور جستجو سايت تبليغ كننده را جزو سايت هاي اول در ليست نتايج جستجوي كاربراني كه به دنبال كالا يا خدماتي با كلمات كليدي مشخص شده هستند نشان مي دهد و به ازاي هر كاربري كه از سايت بازديد مي كند هزينه اي را از حساب كاربر برداشت مي نمايد، هزينه هر بازديد كننده به تنظيمات آگهي، كلمات كليدي و همچنين هزينه تبليغات رقبا بستگي دارد. بطور متوسط از هر 200 نمايش يك نفر كليك مي كند و هر 250 كليك به يك خريد ختم مي شود البته اين آمار به قيمت و ميزان نياز جامعه به كالا يا خدمات و همچنين كلمات كليدي بستگي دارد.

تبليغات در موتورهاي جستجو

تبليغات هدفمند:

تصور عموم مردم برآن است كه مناسب ترين زمان تبليغات اوج درآمد و فروش است، برخلاف اين انديشه اقتصاددانان و مديران موفق بهترين زمان براي افزايش تبليغات را زمان كاهش فروش و درآمد و حتي در دوران بد اقتصادي مي دانند. در تبليغات هدفمند، تبليغ دهنده مستقيما با بازار هدف خود در ارتباط خواهد بود. مهمترين عامل در اين روش داشتن اطلاعات كامل و به روز از بازار هدف است از جمله روشهاي تبليغات هدفمند: تبليغات پستي (Mail Marketing)، تبليغات از طريق فكس (Fax Broadcasting) و بازاريابي تلفني است. بنابه تجربه و نياز آمار تعدادي از بازار هاي هدف را جمع آوري كرده و همچنين نرم افزار هاي خاصي را براي پيشبرد اهداف تبليغاتي و بازاريابي تهيه كرده ايم. اين آمار مرتب به روز مي شوند و ميزان اشتباه مشخص مي شود، آمار تكراري، كپي و يا غلط نداريم زيرا كه ما خود نيز از اين روش ها و آمار بهره مي گيريم.

 

تبليغات هدفمند

تبليغات كليكي

يكي از روش هاي تبليغاتي مبتني بر تجارت الكترونيك تبليغات كليكي است، در اين روش تبليغات به صورت لينك يا بنر در سايت هاي مختلف نمايش داده مي شود و فقط به ميزاني كه بازديد كنندگام بر روي آنها كليك مي كنند از حساب شما برداشت مي شود، بنابر اين نمايش تبليغات رايگان است، آمار رسمي نمايش به ازاي كليك 200 به 1 است كه البته اين معيار به عوامل بسياري بستگي دارد. روزانه ميليونها كاربر از ميليونها سايت بازديد مي كنند و صاحبان اين سايتها براي كسب درآمد از بازديدكنندگان راههاي مختلفي را در پيش مي گيرند. يكي از اين راهها نمايش تبليغات در سايت و يا به طريقي هدايت بخشي از بازديد كنندگان سايت خود به سايتهاي تبليغ دهندگان است. از آنجا كه پيدا كردن تبليغ دهنده و تبليغ كننده و بوجود آمدن اعتماد متقابل، پروسه اي وقت گير است شركتهاي تبليغاتي اينترنتي اين رابطه را برقرار مي كنند. اين شركتها با دريافت مبلغ خاصي از سايتهاي طرف قرارداد مي خواهند تا ميزان مشخصي از بازديد كننده را به سايت يا صفحه تبليغ دهنده هدايت كنند. با عقد قرارداد با شركتهاي تبليغاتي اينترنتي ميتوان از پتانسيل سايتهاي طرف قراردادشان براي پيشبرد اهداف تبليغاتي استفاده كرد. در تبليغات كليكي امكان تعيين حدودي بازار هدف نيز وجود دارد كه اين موضوع باعث نتيجه گيري بهتر مي شود.

 

تبليغات كليكي 

تبليغات پست الكترونيك يا همان ايميل ماركتينگ  

ارسال تبليغات به صورت ايميل يكي از روش هاي تبليغات در تجارت الكترونيك است. در اين روش تبليغات مستقيما به آدرس پست الكترونيك بازار هدف ارسال مي شود. ما ليست به روز شده اي از كاربران ايراني اينترنت را در اختيار داريم كه به تعداد نفرات مورد نظر شما ايميل ارسال مي كنيم. ميزان نتيجه گيري از اين روش به ميزان بروز بودن آدرسهاي پست الكترونيك، روشهاي ارسال به كار گرفته شده و فاصله ميان ارسالها بستگي دارد البته داشتن نرم افزارهاي جديد و قدرتمند مي تواند در رسيدن به هدف كمك كند، عدم رعايت هر يك از اين موارد سبب شكست تبليغات، هزينه هاي اضافي و يا حتي از دست دادن پست الكترونيك و نام دامنه شود. از آنجا كه افراد ناآگاه با استفاده از آمار ايميل هاي تقلبي موجود در بازار و صرفا يك نرم افزار بدون داشتن اطلاعات فني، بدون استفاده از ميل سرور هاي مخصوص، عدم شناسايي بازار هدف و شاخه بندي آدرس ها و ساير امكانات تخصصي اقدام به ارسال ايميل هايي با ارزش محتوايي پايين و با عناوين نامربوط كرده اند لذا اكثر كاربران ايراني به محض ديدن يك ايميل تبليغاتي در اكانت ايميل خود آن را اسپم مي كنند و IP، آدرس سايت تبليغ شونده و ساير اطلاعات همراه ايميل به ليست سياه جهاني منتقل مي شوند. اين روش هيچ سودي بجز بسته شدن سايت تبليغ شونده و تبليغ كننده ندارد از اين رو اين شركت ها نهايتا 6 ماه دوام مي آورند و يا از وبلاگ براي تبليغات خود استفاده مي كنند كه در صورت بسته شدن ضرري متحمل نشوند. لذا اين سرويس را تا بهبود وضعيت بازار و شناسايي راهكارهاي بهتر به  R&D منتقل كرده ايم تا پس از تحقيقات مجددا در اختيار متقاضيان عزيز قرار بگيرد.

تبليغات پست الكترونيك يا همان ايميل ماركتينگ

تبليغات در وبلاگ ها

سرويس هاي وبلاگ به دليل سهولت در راه اندازي و عدم نياز به هزينه بسيار مورد توجه كاربران اينترنتي قرار گرفته اند، وبلاگ ها به نسبت اعتبار سرويس دهنده و محتواي خود مورد توجه موتورهاي جستجو نيز هستند و اين ويژگي سبب مي شود بتوان به عنوان يك رسانه تبليغاتي از آن بهره گرفت. ما در اكثر سرويس دهنده هاي وبلاگ ايراني و خارجي چند وبلاگ داريم كه براي تبليغات از آنها استفاده مي كنيم، تبليغات شما در اين وبلاگ ها همراه با متن، تصوير و لينك ثبت مي شوند، اين آگهي ها محدوديت زماني ندارند و تا پايان عمر وبلاگ به صورت آنلاين باقي مي مانند.

تبليغات در وبلاگ ها



برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۰ دى ۱۳۹۸ساعت: ۰۳:۴۹:۵۴ توسط:ولقان حسيني موضوع: نظرات (0)

دفتر تجارت الكترونيك ولقان حسيني 2

12.00

مديريت و امكانات آن مي توانيد به آدرس: http://VOLGHAN.Net/admin مراجعه كنيد و براي نام كاربري و رمز عبور از كلمه demo استفاده كنيد. براي بخش سايت نيز سايت فعلي دفتر نمونه اي از همين سيستم است كه قسمت هايي از آن بنا به نياز يا عدم نياز حذف يا اضافه شده است.


امكانات VCMS:

  • منو ها و كليد ها: امكان تعريف كليد ها و منوهاي مختلف با سطوح دسترسي متفاوت.
  • سبك هاي نمايش: بيش از 40 طرح نمايش مختلف از پيش تعريف شده و امكان تعريف طرح هاي جديد.
  • لوگو و آرم سايت: امكان تعريف آرم هاي مختلف جهت مناسبت هاي مختلف سال.
  • كاربران: مديريت بر كاربران و اعضاي سايت و كنترل فعاليت هاي آنها.
  • متا تگ ها: امكان تعريف متا تگ ها براي استفاده موتور هاي جستجو و بهينه سازي سايت در موتورهاي جستجوگر.
  • كد هاي ويژه: امكان استفاده از كد هاي و اسكريپت هاي جاوا براي وب سايت.
  • بنر سايت: امكان تعريف بنر با انواع مختلف اعم از فيلم، انيميشن و فلش.
  • متون: امكان ايجاد صفحات جديد و يا مديريت بر صفحات موجود.
  • پيوند ها: ثبت و تبادل لينك با امكان موضوع بندي آنها.
  • اخبار: انتشار اخبار با امكان شاخه بندي و دريافت نظر هاي مردمي در رابطه با اخبار منتشر شده، همچنين امكان ارسال اخبار مردمي به مديريت سايت.
  • تفاسير: انتشار اخبار با امكان شاخه بندي و دريافت نظر هاي مردمي در رابطه با تفاسير منتشر شده، همچنين امكان ارسال تفاسير توسط كاربران به مديريت سايت.
  • محصولات: امكان ثبت محصولات و موضوع بندي آنها همراه با تصوير همچنين امكان اتصال به سيستم هاي فروش آنلاين نيز وجود دارد.
  • خدمات: ثبت و ويرايش خدمات.
  • كتاب ها: ثبت و انتشار كتاب همراه با تصوير و شاخه بندي موضوعي، امكان دانلود و فروش نيز وجود دارد همچنين امكان ارسال كتاب از طريق كاربران براي سايت و مديريت.
  • مجلات: ثبت و انتشار مجله ها همراه با موضوع بندي، تصوير و امكان دانلود و اتصال به سيستم فروش همچنين امكان ارسال مجله از طريق كاربران براي سايت و مديريت.
  • مقالات: ثبت و انتشار مقالات همراه با امكان شاخه بندي موضوعي و امكان دانلود و فروش از طريق سيستم هاي آنلاين همچنين امكان ارسال مقاله از طريق كاربران براي سايت و مديريت.
  • مباحث: امكان موضع بندي مباحث و بحث و گفتگو ميان كاربران سايت.
  • دانلود ها: امكان به اشتراك گذاشتن فايل ها، كاتالوگ ها، نرم افزار ها و پرونده ها همچنين امكان ارسال فايل از طريق كاربران براي سايت و مديريت.
  • فايل ها: امكان ارسال فايل به سرور و دريافت آدرس فيزيكي.
  • گالري و رسانه: امكان ثبت تصاوير، انيميشن، فيلم و ساير فايل هاي چند رسانه اي، موضوع بندي آنها همچنين امكان ارسال فايل هاي چند رسانه اي از طريق كاربران براي سايت و مديريت.
  • VCMS 4.0 چيست

    ارتقاء وب سايت چيست؟

    سايتي كه در موتورهاي جستجو رتبه خوبي نداشته باشد بودن و يا نبودن آن تفاوتي ندارد.

    معرفي به موتورهاي جستجو:

    بطور معمول پروسه ثبت آدرس يك وب سايت در موتورهاي جستجو دو تا چهار ماه بعد از آنلاين شدن سايت طول خواهد كشيد البته در اين مورد بهترين حالت در نظر گرفته شده و در مورد همه موتورهاي جستجوگر صدق نمي كند زيرا كه برخي از آنها رباتهاي ضعيف تر يا كندتري دارند و ممكن است بيش از شش ماه طول بكشد و يا اصلا سايت را ثبت نكنند. حال با اقدامات خاصي مانند ارائه آدرس سايت به موتورهاي جستجو و يا معرفي آدرس سايت به تعداد زيادي از لينكستانها ميتوان اين پروسه را تا يك يا دو هفته كاهش داد، به اين روش از معرفي سايت "ارائه سايت" يا "URL Submission" مي گويند.

    بهينه سازي سايت در موتورهاي جستجو:

    بعد از ثبت آدرس سايت موتورهاي جستجو به هر صفحه از سايت نسبت به يك كلمه كليدي خاص امتياز مي دهد كه اين امتياز نشان دهنده ميزان ارتباط محتواي صفحه با كلمه كليدي جستجو شده است. امتياز اخذ شده بسيار مهم است زيرا كه امتياز كمتر يعني رتبه پايين تر و رتبه پايين تر يعني بازديد كننده كمتر و شكست سايت.
    پيروي از قوانين موتورهاي جستجو در طراحي سايت و سپس سازگار ساختن محتواي سايت با الگوريتم موتورهاي جستجو را "بهينه سازي وب سايت" يا "SEO" مي گويند.

    ارتقاء وب سايت چيست

    افزايش لينك

    يكي از معيارهاي مهم موتور هاي جستجوي بزرگ مانند گوگل ميزان لينك هايي است كه به يك سايت از طرف سايت هاي مشابه داده شده، بنابر اين با افزايش لينك مي توان رتبه سايت را نيز افزايش داد اما اين كار آنچنان كه بنظر مي رسد آسان نيست، براي انجام چنين كاري يا بايد سايت شما كامل و مرجع باشد تا ساير مديران و صاحبان سايت ها براي استفاه از مطالب و يا ارجاع كاربران به مطلبي خاص به سايت شما لينك بدهند و يا اينكه با تك تك صاحبان و مديران سايت ها جهت تبادل لينك تماس و ارتباط برقرار كنيد كه كاري طاقت فرسا است. ما فهرستي از صاحبان سايت ها و وبلاگ ها آماده كرده ايم كه بنا به تقاضاي مديران سايت ها درخواست تبادل را برايشان ارسال مي كنيم، اين ليست همواره بروز مي شود تا اطمينان كسب كنيم سايتي از قلم نيفتاده باشد.

    افزايش لينك

    تبليغات مولتي مديا و چند رسانه اي 

    استفاده از CD و DVD هاي تبليغاتي امروزه بسيار مورد توجه مديران قرار گرفته است. نسبت اطلاعات مبادله شده به هزينه در اين روش بسيار كمتر از تبليغات چاپي و سنتي است و از طرفي هم نتيجه كار بسيار زيباتر و جذاب تر خواهد بود. در روش چند رسانه اي تصاوير، فيلم يا انيميشن به كمك متون تبليغاتي مي آيند تا تاثير گذاري آنها را چند برابر كنند. تبليغات چند رسانه اي بر اساس نوع نرم افزار به دسته هاي عمده زير تقسيم مي شوند:

    • انيميشن فلش
    • فيلم تبليغاتي
    • صفحات وب سايت
    •  اسلايد

    كه هر يك از اين روشها با توجه به نحوه ارائه براي هدف خاصي كاربرد دارند

    تبليغات مولتي مديا و چند رسانه اي

    تبليغات در نيازمندي هاي اينترنتي  

    امروزه در بسياري از موارد مصرف كنندگان براي كاهش در مصرف زمان و هزينه، قيمتها و كيفيتهاي رقابتي را در اينترنت جستجو ميكنند. براي استفاده از پتانسيل اين بازار بايد تبليغات خود را در اينترنت نيز انتشار دهيد. تبليغات در نيازمندي ها نسبت به ميزان پاسخگويي و هزينه صرف شده در مقايسه با روشهاي مشابه نتيجه اي تا حدود 5 برابر دارد. در تبليغات نيازمنديها آدرس سايت، خدمات، توليدات و يا حتي بيوگرافي يك فرد در سايتهاي مختلف تبليغ مي شود. با توجه به گسترش استفاده از نيازمندي هاي اينترنتي، اغلب اين سايت ها محتواي زيادي را در خود گنجانده اند به همين سبب از امتياز زيادي نيز در موتور هاي جستجو برخوردارند بنابراين تبليغات در نيازمندي ها سبب نمايش آنها در صفحات اول و دوم ليست موتور هاي جستجو مي شود. روش كار به اين صورت است كه ما ليستي از نيازمندي هاي اينترنتي فارسي زبان معتبر را جمع آوري كرده ايم (در حدود 100 سايت) كه تبليغات، طرح، پيشنهاد، فعاليت، خدمات، محصولات، اخبار، اطلاعيه ها و غيره در اين سايت ها ثبت مي كنيم، اين تبليغات به صورت تبليغات رايگان ثبت مي شود و از امكاناتي كه سايت هاي نيازمندي در اختيارمان قرار مي دهند اعم از متن، تصوير و لينك استفاده مي كنيم، مدت اعتبار بين 2 ماه تا 5 سال متفاوت است اما ما تا 6 ماه آگهي ها را بروز رساني مي كنيم و ضمانت شش ماه براي نمايش آنها مي دهيم.



    برچسب: ،
    ادامه مطلب
    امتیاز دهید:
    رتبه از پنج: 0
    بازدید:

    + نوشته شده: ۲۰ دى ۱۳۹۸ساعت: ۰۳:۴۹:۵۴ توسط:ولقان حسيني موضوع: نظرات (0)